Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...quote:
vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...
Eerst zien dan geloven, Koné maakt tot nu toe niet de indruk van een topspits. Hij heeft talent, maar hij doet er veel te weinig mee.
In potentie is hij veel beter, maar ik kijk nou even alleen maar naar resultaten, en dan heeft hij voor iemand die technisch en fysiek zo sterk is een rendement van bijna nul. Als dat in de komende weken niet snel verandert denk ik toch echt dat we die optie tot koop moeten laten voor wat hij is en vrolijk verder gaan zoeken naar een andere spits voor volgend jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoor
Kan aan mij liggen maar ik snap deze zin niet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:17 schreef cultheld het volgende:
Duidelijk is dat als Koné ontkend raakt, dat PSV dan een kapitaaltje in huis heeft gehaald.
Als Koné los komt en PSV licht die optie, dan wordt Koné één van de beste (en daarmee ook één van de duurste) spitsen ter wereld. PSV betaalt in totaal minder dan 10 miljoen euro en gaat dan dus zwaar verdienen aan Koné.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik snap deze zin niet?
Lees: ontkend=ontketend...quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik snap deze zin niet?
NL Texas Hold 'm?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:47 schreef cultheld het volgende:
Wat stom, maar dat krijg je na een nachtje pokeren tot half 7.Dadelijk maar ff slapen
Ik heb gewoon een beetje met de huisgenoot en diens vrienden meegedaan. Iets met pairs en flushquote:
Aan "als" hebben we helaas niks.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:17 schreef cultheld het volgende:
Duidelijk is dat als Koné ontkend raakt, dat PSV dan een kapitaaltje in huis heeft gehaald.
quote:Cocu als trainer?
Voetballer Phillip Cocu denkt er over om zich na zijn actieve voetbalcarrière te gaan storten op het trainersvak.
Dit zei de speler van PSV zondagavond in het programma Studio Voetbal. "Ik heb gehoord dat er volgend jaar weer een cursus start". Op basis van zijn interlandloopbaan komt Cocu in aanmerking voor de verkorte cursus Coach Betaald Voetbal.
Internationals die meer dan veertig interlands gespeeld hebben hoeven niet alle trainerscursussen van de KNVB te doorlopen voordat zij als trainer mogen werken op het hoogste niveau. Cocu heeft inmiddels 93 interlands gespeeld.
Hiddink is aan zijn laatste seizoen als trainer van PSV bezig denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat Hiddink er over 1,5 jaar niet meer als trainer zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |