abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31655452
Perfect resultaat, spannende wedstrijd, maar geen goede pot, maakt nu allemaal niks uit, we staan bovenaan

Farfan ging voor m'n neus liggen en ik zei gelijk al dat 't een schwalbe van de bovenste plank was, en na de tv beelden bleek ik geen ongelijk te hebben Wel jammer dat Kone voor open goal die kans nog wist te missen, want dat had me heel wat zenuwslopende minuten gescheeld

Sportief van Emanuelson en Pienaar dat ze na afloop alle PSV spelers uitgebreid kwamen feliciteren, alhoewel in het geval van Pienaar dit nu na het gezien hebben van de tv-natrap-beelden dit verklaard waarom ie dit deed.

Op 1 na geen uitgespeelde kansen weggeven, voor het oog was 020 minimaal een uur lang dik in het overwicht maar door de goede verdediging (of slechte aanval van 020) van ons bleef de 1-0 stand mooi op 't bord staan

Gelukkig hebben wij dus een keer echt geluk gehad met die schwalbe, maar die kabouter had ook direct rood moeten hebben, en Pienus zal achteraf nog wel 3 wedstrijden aan z'n broek krijgen.

Zeer relaxed dat we bovenaan staan, maar het spel laat in aanvallend opzicht tocht nog te wensen over om ons nu al kampioen te wanen, komende week uit tegen Twente zal uitwijzen of we dit niveau kunnen blijven hanteren, ook uit-Feyenoord wordt zeer belangrijk

Al met al een zeer geslaagde week
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:40:02 #202
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31655669
Lekker weekje
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31655726
jo jo check mijn avatar.
pi_31656474
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone komt wel goed
Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...

Eerst zien dan geloven, Koné maakt tot nu toe niet de indruk van een topspits. Hij heeft talent, maar hij doet er veel te weinig mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31656577
Robert vind ik moet meer kans krijgen inplaats van telkens 10 minuten.
pi_31656578
Robert vind ik moet meer kans krijgen inplaats van telkens 10 minuten.
pi_31656653
Ik zie momenteel echt geen plek voor Robert, op de vleugels spelen kan hij niet, hij heeft totaal geen passeerbewegingen en centraal heeft hij Vennegoor en Koné voor zich. Koné blijft nog wel even krediet houden bij Hiddink, en wanneer hij dat verspeelt komt Vennegoor gewoon weer terug.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31656722
Ik denk wel dat Kone zijn basisstek zal vasthouden.
Scoren komt ook wel bij hem. Ik heb er het vertrouwen in.
pi_31656938
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...

Eerst zien dan geloven, Koné maakt tot nu toe niet de indruk van een topspits. Hij heeft talent, maar hij doet er veel te weinig mee.
vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoor
pi_31657175
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:

[..]

vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoor
In potentie is hij veel beter, maar ik kijk nou even alleen maar naar resultaten, en dan heeft hij voor iemand die technisch en fysiek zo sterk is een rendement van bijna nul. Als dat in de komende weken niet snel verandert denk ik toch echt dat we die optie tot koop moeten laten voor wat hij is en vrolijk verder gaan zoeken naar een andere spits voor volgend jaar.
pi_31657960
Duidelijk is dat Koné vooral stijf staat van de zenuwen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31658152
Duidelijk is dat als Koné ontkend raakt, dat PSV dan een kapitaaltje in huis heeft gehaald.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:26:39 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31658262
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:17 schreef cultheld het volgende:
Duidelijk is dat als Koné ontkend raakt, dat PSV dan een kapitaaltje in huis heeft gehaald.
Kan aan mij liggen maar ik snap deze zin niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31658371
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Koné los komt en PSV licht die optie, dan wordt Koné één van de beste (en daarmee ook één van de duurste) spitsen ter wereld. PSV betaalt in totaal minder dan 10 miljoen euro en gaat dan dus zwaar verdienen aan Koné.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31658392
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lees: ontkend=ontketend...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31658511
Wat stom, maar dat krijg je na een nachtje pokeren tot half 7. Dadelijk maar ff slapen
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:50:53 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31658555
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:47 schreef cultheld het volgende:
Wat stom, maar dat krijg je na een nachtje pokeren tot half 7. Dadelijk maar ff slapen
NL Texas Hold 'm?
pi_31658651
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

NL Texas Hold 'm?
Ik heb gewoon een beetje met de huisgenoot en diens vrienden meegedaan. Iets met pairs en flush
Het bier (Amstel) was kut, maar de sigaren maakten veel goed.
pi_31658802
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:17 schreef cultheld het volgende:
Aan "als" hebben we helaas niks.
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:24:11 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31658973
Ik heb gisteren de wedstrijd kunnen kijken hier in Australië het werd uitgezonden en nu pas lees ik dat we boven aan staan.. ook leuk
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31660768
Koné niet kopen??? Ben je helemaal gek? Dat is één van de betere spelers die momenteel op de Nederlandse velden rondloopt. Dat hij zelf nog niet voldoende scoort, kan je ook wijten aan zenuwen. Die man is er net een paar weken en dan wordt hij al afgebrand? Geef hem de kans en ik weet zeker dat het goed komt. En zoals Cult al zegt, zorgt dat voor flink wat kapitaal
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 13:32:22 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31660881
quote:
Cocu als trainer?

Voetballer Phillip Cocu denkt er over om zich na zijn actieve voetbalcarrière te gaan storten op het trainersvak.

Dit zei de speler van PSV zondagavond in het programma Studio Voetbal. "Ik heb gehoord dat er volgend jaar weer een cursus start". Op basis van zijn interlandloopbaan komt Cocu in aanmerking voor de verkorte cursus Coach Betaald Voetbal.

Internationals die meer dan veertig interlands gespeeld hebben hoeven niet alle trainerscursussen van de KNVB te doorlopen voordat zij als trainer mogen werken op het hoogste niveau. Cocu heeft inmiddels 93 interlands gespeeld.
nog een jaartje spelen en dan assistent
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31661254
Als Cocu assistent van Hinnik kan worden is dat een mooie start van zijn carriere als trainer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 15:30:02 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31661633
ben bang dat Hiddink er over 1,5 jaar niet meer als trainer zal zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:43:02 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31661973
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat Hiddink er over 1,5 jaar niet meer als trainer zal zijn
Hiddink is aan zijn laatste seizoen als trainer van PSV bezig denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')