1-0 door Simonsquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:55 schreef Radjesh het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAX
als je ziet wat ten Cate gepresteerd heeft is niets mis, met Sparte hoog geklasseerd, Vitas naar de 3e plek (hoogste ooit voor vitas) en NAC ook hoog geeindigdquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:49 schreef Ciscus het volgende:
Ten Cate vind ik zo gek nog niet. Ik hoor 'm alleen niet graag praten, maar daar mag het niet va afhangen. De spelstijl van destijds Sparta en Nac, en nu Barcelona is te vergelijken met wat PSV de laatste jaren qua tactiek op papier zet, heb ik het idee. Als je een nederlandse opvolger wil, is dat een goede, ik heb er niet eens aan gedacht eigenlijk. Good thinking!
Rutten moet je als veldtrainer houden, hij is te licht om de kar te trekken qua uitstraling. Eijkelkamp lijkt me op termijn de beste man (en als assistent tegen die tijd Cocu!)
Ah, je haalt het weer mooi uit zijn verband. Dat ging om die Braziliaanse back die volgens jou onhaalbaar was voor PSV en Ajax, waarna Schalke hem dus gewoon contracteerde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnenMaar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |