abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31625790
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik hoop dat als Guus vertrekt, dat we een behoorlijke "naam" als TD / trainer ervoor terug krijgen (bijv. Jol). Ik heb namelijk het idee dat de naam Hiddink een behoorlijk aantal spelers over de streep trekt bij een aanstaande transfer.
Zou echt niet leuk van hem zijn
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:41:24 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31625866
Kwam net een Q&A tegen op Sports Illustrated; Damarcus Beasley over PSV, Eindhoven, tolerantie, de mode in Nederland, zijn thuisstad en blijkbaar racisme hier

Tevens worden ook de stereo-type hollandse dingen uit de kast getrokken als drugs gebruik en prostitutie.

Het Interview met DMB is hier te vinden
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:02:46 #153
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31626304
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kwam net een Q&A tegen op Sports Illustrated; Damarcus Beasley over PSV, Eindhoven, tolerantie, de mode in Nederland, zijn thuisstad en blijkbaar racisme hier

Tevens worden ook de stereo-type hollandse dingen uit de kast getrokken als drugs gebruik en prostitutie.

Het Interview met DMB is hier te vinden
Nee hij zegt dat wanneer PSV on road is, dat hij dan wel eens racistische spreekkoren naar z'n hoofd krijgt. Daarmee bedoelt hij die CL wedstrijd van vorig jaar denk ik. Dit jaar was het nog niet voor gekomen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:44:36 #154
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31627309
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zou echt niet leuk van hem zijn
Idd, zal wel een klein rampje zijn als Hiddink zou vertrekken.....Wel vreemd, ik dacht dat hij toch echt TD bij PSV wilde worden na zijn trainerscarriere en proberen PSV structureel naar een hoger plan te tillen.....Zou me echt zwaar tegenvallen als hij zou vertrekken Maar goed, lang niet alles wat in de kranten staat is waar
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:00:34 #155
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31627703
Hmmm ik hoop niet dat Hiddink weg gaat.. zal wel erg vervelend zijn... maar goed, eerst zien en dan geloven
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31631326
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe MM dat precies zei, maar die investeringsmaatschappij bestaat wel degelijk. Abramovitsj zit in die groep en heeft daarom al vantevoren Alex kunnen vastleggen voor Chelsea.
Ik heb niets over investeringsmaatschappijen gezegd???
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:39:15 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31637197
Zo jongens, hadden jullie Messi bijna gehad, hoor ik dat nou? Balen dat jullie zo'n voorzitter hebben
pi_31637277
van wie heb je dat dan? Cultheld? Of Steef?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:46:22 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31637443
Van de VI:
quote:
PSV had Messi bijna gehuurd van Barcelona

22/10/2005 21:03

PSV's succes vorig seizoen in de Champions League had de club bijna een droomdeal opgeleverd. De Eindhovenaren werden afgelopen zomer door Barcelona benaderd om Lionel Messi te huren.

Voorzitter Rob Westerhof bekende in de Volkskrant dat PSV er in Europa na de halve finaleplaats goed op staat. 'Op een gegeven moment hadden we zelfs de mogelijkheid om Messi te huren van Barcelona. Ze wilden hem bewust bij ons stallen, omdat hij niet speelgerechtigd bleek te zijn voor de Spaanse competitie.'

Bij Westerhof gingen aanvankelijk de alarmbellen niet af. 'Het speelde zich af voor het jeugd-WK in Nederland. Messi zei me niks, dus ik informeerde bij onze scout Piet de Visser, die vertelde me dat het wel goed zat, ha ha.'

De verhuur kwam er uiteindelijk niet. Messi kreeg na veel trammelant een vergunning om bij Barça te spelen nadat hij een Spaans paspoort had bemachtigd. In Catalaanse dienst toont de achttienjarige Argentijn aan een uitzonderlijk talent te zijn.
Als je nou een voetbalkenner als voorzitter had gehad..."JA NATUURLIJK, GRAAG HIER TEKENEN"

Klinkt allemaal alleen een beetje erg raar. Hij zegt dat het voor het WK U20 speelde, en dat het ermee te maken had dat Messi niet speelgerechtigd was. Maar dat hele verhaal over speelgerechtigdheid van Messi begon pas na 31 augustus (anderhalve maand nadat Messi speler van het toernooi werd) te spelen toen Barca de papieren verkeerd had ingevuld. Kortom, het lijkt me meer een lulkoek en grootspraak-verhaal.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:49:40 #160
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_31637563
Er zijn nog clubs in Spanje die willen dat Messi alsnog niet speelgerechtigd is, dus wie weet.

Wel doodzonde verder.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:51:33 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31637610
Die clubs hebben pech, Messi is in de afgelopen dagen speelgerechtigd verklaard.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:54:25 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31639531
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:46 schreef twi het volgende:
Van de VI:
[..]

Als je nou een voetbalkenner als voorzitter had gehad..."JA NATUURLIJK, GRAAG HIER TEKENEN"

Klinkt allemaal alleen een beetje erg raar. Hij zegt dat het voor het WK U20 speelde, en dat het ermee te maken had dat Messi niet speelgerechtigd was. Maar dat hele verhaal over speelgerechtigdheid van Messi begon pas na 31 augustus (anderhalve maand nadat Messi speler van het toernooi werd) te spelen toen Barca de papieren verkeerd had ingevuld. Kortom, het lijkt me meer een lulkoek en grootspraak-verhaal.
Als het waar is wat jij stelt trek ik de haren uit mijn hoofd, eet ik mijn beide schoenen op (die ik toch al gauw een jaar of 3 draag) en ga ik met een kluitje het riet in. Spreekwoordelijk dan. Dan zou ik Westerhof echt een kneus vinden, het is sowieso al een domme opmerking wanneer je zegt niks af te weten van Messi. Aan de andere kant zou het raar zijn als Westerhof open en bloot in de media gaat vertellen dat hij de kans om Mess bij PSV te latgen spelen dor zijn neus heeft laten boren. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.
pi_31640157
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens Cult. Sprak Cult al eens over die investeringsmaatschappij en beweerde jij dat niet niet bestond.
Paar topics terug zei hij dat
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:14:55 #164
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31640174
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als het waar is wat jij stelt trek ik de haren uit mijn hoofd, eet ik mijn beide schoenen op (die ik toch al gauw een jaar of 3 draag) en ga ik met een kluitje het riet in. Spreekwoordelijk dan. Dan zou ik Westerhof echt een kneus vinden, het is sowieso al een domme opmerking wanneer je zegt niks af te weten van Messi. Aan de andere kant zou het raar zijn als Westerhof open en bloot in de media gaat vertellen dat hij de kans om Mess bij PSV te latgen spelen dor zijn neus heeft laten boren. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.
er staat toch duidelijk in dat verhaal dat hij nog had geinformeerd bij Piet de Visser... dus lijkt me dat die deal niet afgeketst is omdat PSV em niet zou willen
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31645030
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef LuNaTiC het volgende:
van wie heb je dat dan? Cultheld? Of Steef?
Steef wist er van.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31645054
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnen Maar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:11:45 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31645122
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:

Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnen Maar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.

Volgende keer meer betrouwbare geruchten aanhalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 03:00:14 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31646019
Hiddink weg? dat zou kut zijn, eventuele vervanger Henk ten Cate, hebben die ajaxfans weer wat te zeiken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31646125
Aan Ten Cate heb je niks. Liever Fred Rutten en Eijkelkamp.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 03:10:57 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31646214
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:05 schreef cultheld het volgende:
Aan Ten Cate heb je niks. Liever Fred Rutten en Eijkelkamp.
Henk ten Cate is de meeste onderschatte trainer van Nederland, hij heeft zoveel gepresteerd in Nederland
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31646285
Ik heb toch liever Rutten als hoofdtrainer met de neus als assistent.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 03:20:07 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31646369
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever Rutten als hoofdtrainer met de neus als assistent.
ze kunnen mooi fungeren als assistenten van Henk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31647206
Welke kaarten zijn er nog voor PSV - Milan en als iemand kaarten heeft voor onder de 50 euro laat het ook maar weten.

Als je EV-kaarten wil halen voor Schalke moet je dan de paspoorten meenemen van diegene voor wie de kaarten zijn?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31648348
Ten Cate vind ik zo gek nog niet. Ik hoor 'm alleen niet graag praten, maar daar mag het niet va afhangen. De spelstijl van destijds Sparta en Nac, en nu Barcelona is te vergelijken met wat PSV de laatste jaren qua tactiek op papier zet, heb ik het idee. Als je een nederlandse opvolger wil, is dat een goede, ik heb er niet eens aan gedacht eigenlijk. Good thinking!

Rutten moet je als veldtrainer houden, hij is te licht om de kar te trekken qua uitstraling. Eijkelkamp lijkt me op termijn de beste man (en als assistent tegen die tijd Cocu!)
  zondag 23 oktober 2005 @ 10:55:36 #175
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31648410
AJAAAAAAAAAAAAAAX
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:32:40 #176
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31648817
Zo is PSV net misgelopen op Robinho en Messi. Dat zou een voorhoede zijn geweest. Maar ach ja, nu moeten jullie het doen met Sibon, Robert en Vennegoor of Hesselink.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:53:05 #177
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31649130
achja, tis altijd een garantie voor meer doelpunten dan de voorhoede van Ajax
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31649584
mijn nieuwe aanwinst

pi_31650293
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 10:55 schreef Radjesh het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAX
1-0 door Simons
We sure are cute for two ugly people.
pi_31650318
Voorzitter kent Messi niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 15:10:37 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31652363
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 10:49 schreef Ciscus het volgende:
Ten Cate vind ik zo gek nog niet. Ik hoor 'm alleen niet graag praten, maar daar mag het niet va afhangen. De spelstijl van destijds Sparta en Nac, en nu Barcelona is te vergelijken met wat PSV de laatste jaren qua tactiek op papier zet, heb ik het idee. Als je een nederlandse opvolger wil, is dat een goede, ik heb er niet eens aan gedacht eigenlijk. Good thinking!

Rutten moet je als veldtrainer houden, hij is te licht om de kar te trekken qua uitstraling. Eijkelkamp lijkt me op termijn de beste man (en als assistent tegen die tijd Cocu!)
als je ziet wat ten Cate gepresteerd heeft is niets mis, met Sparte hoog geklasseerd, Vitas naar de 3e plek (hoogste ooit voor vitas) en NAC ook hoog geeindigd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31652742
Week goed afgesloten

Waarom werd Reiziger eigenlijk gewisseld
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:21:54 #183
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31653073
Boeruuuh 1e
pi_31653172

zondag 23 oktober 2005 @ 16:39:57 #185
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31653280
PSV had de betere kansen, voor de rest matige wedstrijd. PSV heeft in Alex en Ooijer gewoon een superverdediging en aanvallend heb je in Koné, Farfán Cocu mensen die altijd wel kansen creeren. Das een goeie basis om op te bouwen, en we halen er nu al 7 punten tegen AZ, Milan en Ajax mee. Ziet er een stuk rooskleuriger uit dan voor aanvang van het seizoen!
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:45:59 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653339
PSV had pas in de laatste 10 minuten wat goede kansen ja, wat vrij logisch was. Voor de rest hadden jullie ook nog wat hachelijke momenten voor de goal, eigenlijk de hele wedstrijd door. Verder een goede week voor jullie, helaas kregen jullie nog een mooi cadeautje van Vink. Misschien dat we de beste man maar eens naar Roemenie moeten sturen.
pi_31653376
We staan nu bovenaan !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 16:51:48 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31653395
Koploper
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31653446
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah, je haalt het weer mooi uit zijn verband. Dat ging om die Braziliaanse back die volgens jou onhaalbaar was voor PSV en Ajax, waarna Schalke hem dus gewoon contracteerde.
www.thuisuiteten.nl
pi_31653464
Overigens is PSV nu zo ongeveer al kampioen.

AZ misschien lang zonder Opdam, Feyenoord haakt af, Ajax al te ver achter.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:27:29 #191
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31653666
Dat lijkt me wel erg voorbarig hoor.

Opzichtige poging om jullie zelf in de underdog positie te schuiven?
pi_31653763
Ik voorspelde dat Feyenoord dit niet lang zal volhouden, maar we zijn er nog lang niet !
Alles kan ook zo opeens worden omgegooid.
pi_31653942
Mooi dat we weer staan waar we horen!!

Ik ben heel erg benieuwd naar de wedstrijd.
Pienaar zal alsnog bestraft worden, lijkt me.
Jammer dat PSV via een schwalbe een penalty kreeg, maar wel mooi dat Simons hem erin trapte.

We hebben gewoon een fantastische week gehad.
En hebben de beste keeper van de eredivisie en ver daar buiten.
Keep the faith!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:21:58 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31654079
1ste plek

Verder was het inderdaad een behoorlijke schwalbe toen ik het terugzag op tv, maar in het stadion was dat niet zichtbaar (keek er schuin achterop).
Beetje gelukkig misschien, maar de penal wel goed binnen geschoten door Timmy.

En ik mag hopen dat Pienaar alsnog geschorst wordt...

Dit was een goede week!
pi_31654791
Na het bezoeken van de wedstrijd en het zien van de samenvatting even mijn persoonlijke conclusie:
-Schwalbe van Farfan
-Pienaar had eraf gemoeten
-Sneijder mag ook niet klagen met zijn tackle van achteren (gewoon rood volgens de spelregels) en vervolgens zijn schwalbe waar hij niet zijn 2e geel voor kreeg.
-Koné was erg indrukwekkend met zijn balaannames en een paar mooie acties. Helaas was het wéér totaal niet effectief en bewees hij nog maar eens dat hij geen afmaker is. Wat mij betreft gaan we al vast op zoek naar een andere spits en laten we die optie tot koop op Koné voor wat hij is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31654861
komt wel goed met Kone
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 20:00:41 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31654888
k weet niet of Sneijder wel een schwalbe maakte, hij ging gewoon onderuit door de juiste tackel van Afellay, hij claimde ook helemaal geen pingel
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:02:56 #198
15869 gr8w8
Better by design.
pi_31654903
Zo, na het kijken in de kroeg nu de samenvatting gezien met betere en meer herhalingen. Terechte overwinning. Geen terechte penalty, maar na het zien dat er eigenlijk twee directe kaarten voor Ajax hadden moeten zijn (Sneijder & Pienaar) en andere uit frustratie voortgekomen acties (prof onwaardig) en de schwalbe van de ongekroonde schwalbe koning Sneijder, is een overwinning voor de kant van PSV niet meer dan wenselijk. Verder was het duel goed in evenwicht, met enkele kansen die hadden moeten zitten aan beide kanten.

Koné ben ik zeker ook nog niet overtuigd van. Ik twijfel of het nog gaat verbeteren.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_31654927
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
komt wel goed met Kone
Ik hoop van wel natuurlijk, maar ik geloof er niks van. Hij heeft me iets té veel open kansen gemist...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31655255
Kone komt wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')