Zou echt niet leuk van hem zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik hoop dat als Guus vertrekt, dat we een behoorlijke "naam" als TD / trainer ervoor terug krijgen (bijv. Jol). Ik heb namelijk het idee dat de naam Hiddink een behoorlijk aantal spelers over de streep trekt bij een aanstaande transfer.
Nee hij zegt dat wanneer PSV on road is, dat hij dan wel eens racistische spreekkoren naar z'n hoofd krijgt. Daarmee bedoelt hij die CL wedstrijd van vorig jaar denk ik. Dit jaar was het nog niet voor gekomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kwam net een Q&A tegen op Sports Illustrated; Damarcus Beasley over PSV, Eindhoven, tolerantie, de mode in Nederland, zijn thuisstad en blijkbaar racisme hier
Tevens worden ook de stereo-type hollandse dingen uit de kast getrokken als drugs gebruik en prostitutie.
Het Interview met DMB is hier te vinden![]()
Idd, zal wel een klein rampje zijn als Hiddink zou vertrekken.....Wel vreemd, ik dacht dat hij toch echt TD bij PSV wilde worden na zijn trainerscarriere en proberen PSV structureel naar een hoger plan te tillen.....Zou me echt zwaar tegenvallen als hij zou vertrekkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou echt niet leuk van hem zijn
Ik heb niets over investeringsmaatschappijen gezegd???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe MM dat precies zei, maar die investeringsmaatschappij bestaat wel degelijk. Abramovitsj zit in die groep en heeft daarom al vantevoren Alex kunnen vastleggen voor Chelsea.
Als je nou een voetbalkenner als voorzitter had gehad..."JA NATUURLIJK, GRAAG HIER TEKENEN"quote:PSV had Messi bijna gehuurd van Barcelona
22/10/2005 21:03
PSV's succes vorig seizoen in de Champions League had de club bijna een droomdeal opgeleverd. De Eindhovenaren werden afgelopen zomer door Barcelona benaderd om Lionel Messi te huren.
Voorzitter Rob Westerhof bekende in de Volkskrant dat PSV er in Europa na de halve finaleplaats goed op staat. 'Op een gegeven moment hadden we zelfs de mogelijkheid om Messi te huren van Barcelona. Ze wilden hem bewust bij ons stallen, omdat hij niet speelgerechtigd bleek te zijn voor de Spaanse competitie.'
Bij Westerhof gingen aanvankelijk de alarmbellen niet af. 'Het speelde zich af voor het jeugd-WK in Nederland. Messi zei me niks, dus ik informeerde bij onze scout Piet de Visser, die vertelde me dat het wel goed zat, ha ha.'
De verhuur kwam er uiteindelijk niet. Messi kreeg na veel trammelant een vergunning om bij Barça te spelen nadat hij een Spaans paspoort had bemachtigd. In Catalaanse dienst toont de achttienjarige Argentijn aan een uitzonderlijk talent te zijn.
Als het waar is wat jij stelt trek ik de haren uit mijn hoofd, eet ik mijn beide schoenen op (die ik toch al gauw een jaar of 3 draag) en ga ik met een kluitje het riet in. Spreekwoordelijk dan. Dan zou ik Westerhof echt een kneus vinden, het is sowieso al een domme opmerking wanneer je zegt niks af te weten van Messi. Aan de andere kant zou het raar zijn als Westerhof open en bloot in de media gaat vertellen dat hij de kans om Mess bij PSV te latgen spelen dor zijn neus heeft laten boren. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:46 schreef twi het volgende:
Van de VI:
[..]
Als je nou een voetbalkenner als voorzitter had gehad..."JA NATUURLIJK, GRAAG HIER TEKENEN"
Klinkt allemaal alleen een beetje erg raar. Hij zegt dat het voor het WK U20 speelde, en dat het ermee te maken had dat Messi niet speelgerechtigd was. Maar dat hele verhaal over speelgerechtigdheid van Messi begon pas na 31 augustus (anderhalve maand nadat Messi speler van het toernooi werd) te spelen toen Barca de papieren verkeerd had ingevuld. Kortom, het lijkt me meer een lulkoek en grootspraak-verhaal.
Volgens Cult. Sprak Cult al eens over die investeringsmaatschappij en beweerde jij dat niet niet bestond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb niets over investeringsmaatschappijen gezegd???
er staat toch duidelijk in dat verhaal dat hij nog had geinformeerd bij Piet de Visser... dus lijkt me dat die deal niet afgeketst is omdat PSV em niet zou willenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als het waar is wat jij stelt trek ik de haren uit mijn hoofd, eet ik mijn beide schoenen op (die ik toch al gauw een jaar of 3 draag) en ga ik met een kluitje het riet in. Spreekwoordelijk dan. Dan zou ik Westerhof echt een kneus vinden, het is sowieso al een domme opmerking wanneer je zegt niks af te weten van Messi. Aan de andere kant zou het raar zijn als Westerhof open en bloot in de media gaat vertellen dat hij de kans om Mess bij PSV te latgen spelen dor zijn neus heeft laten boren. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.
Steef wist er van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef LuNaTiC het volgende:
van wie heb je dat dan? Cultheld? Of Steef?
Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb niets over investeringsmaatschappijen gezegd???
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:
Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnenMaar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.
Henk ten Cate is de meeste onderschatte trainer van Nederland, hij heeft zoveel gepresteerd in Nederlandquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:05 schreef cultheld het volgende:
Aan Ten Cate heb je niks. Liever Fred Rutten en Eijkelkamp.
ze kunnen mooi fungeren als assistenten van Henkquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever Rutten als hoofdtrainer met de neus als assistent.
1-0 door Simonsquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:55 schreef Radjesh het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAX
als je ziet wat ten Cate gepresteerd heeft is niets mis, met Sparte hoog geklasseerd, Vitas naar de 3e plek (hoogste ooit voor vitas) en NAC ook hoog geeindigdquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:49 schreef Ciscus het volgende:
Ten Cate vind ik zo gek nog niet. Ik hoor 'm alleen niet graag praten, maar daar mag het niet va afhangen. De spelstijl van destijds Sparta en Nac, en nu Barcelona is te vergelijken met wat PSV de laatste jaren qua tactiek op papier zet, heb ik het idee. Als je een nederlandse opvolger wil, is dat een goede, ik heb er niet eens aan gedacht eigenlijk. Good thinking!
Rutten moet je als veldtrainer houden, hij is te licht om de kar te trekken qua uitstraling. Eijkelkamp lijkt me op termijn de beste man (en als assistent tegen die tijd Cocu!)
Ah, je haalt het weer mooi uit zijn verband. Dat ging om die Braziliaanse back die volgens jou onhaalbaar was voor PSV en Ajax, waarna Schalke hem dus gewoon contracteerde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnenMaar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.
Ik hoop van wel natuurlijk, maar ik geloof er niks van. Hij heeft me iets té veel open kansen gemist...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |