Beasley - Koné - Farfánquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef methodmich het volgende:
Wat wordt de opstelling van PSV denken jullie?
Ik denk toch echt dat Guus Zondag met Culina op links zal starten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Beasley - Koné - Farfán
Cocu - Simons - Afellay
Lamey - Alex - Ooijer - Reiziger
Gomes
Culina, Ferreyra als invallers.
Kijk jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Culina - Koné - Farfán
Cocu - Simons - Afellay
Gomes
Juist, als PSV voorkomt is Beasley een ideale invaller...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Guus Zondag met Culina op links zal starten.
Tegen AZ voelde hij en Koné elkaar heel erg goed aan.
Beasley kan fysiek veel te weinig brengen in topwedstrijden, hij rendeert beter als invaller wanneer er meer ruimte komt.
Net zo kansloos als Grygera tegen Koné en Emanuelson tegen Farfánquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze beiden kansloos zijn. De enige PSV'er die goed was tegen Hatem, was Why Pee.
Helemaal mee eens. Maar is Lucius nog niet speelklaar? Anders speelt hij op de positie van Lamey (uiteraard).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Culina - Koné - Farfán
Cocu - Simons - Afellay
Gomes
Hangt er vanaf wat voor maatstaaf je hanteert natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, Grygera is een goede verdediger hoor. Als je nou Escudé had genoemd.
HIj begint morgen weer met trainen en is over 3 weken pas weer wedstrijdfit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar is Lucius nog niet speelklaar? Anders speelt hij op de positie van Lamey (uiteraard).
Grygera? Nou, dat heb ik niet gezien. Alleen een paar prima acties, waaronder een cruciale sliding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor maatstaaf je hanteert natuurlijk
Tegen Thun zat hij er toch weer een paar keer naast.
quote:Alex wil PSV verlaten voor AC Milan
In een interview met het Eindhovens Dagblad heeft verdediger Alex Rodrigo Dias da Costa aangegeven zijn club PSV te willen verlaten voor AC Milan, de club waar hij afgelopen woensdag nog tegen speelde. Voor Alex is het een droom om bij de Milaneze club te mogen spelen.
Bij de Rossoneri zou hij enkele landgenoten tegenkomen en dat ziet hij wel zitten: "Spelen met jongens als Dida, Cafu, Kaká en de andere Brazilianen is een droom voor iedereen, ook voor mij. Milan is in Europa mijn favoriete club."
De 23-jarige Braziliaan werd in 2004 door Chelsea overgenomen van Santos en voor twee seizoenen gestald bij PSV, het is nog niet bekend wat de club van Roman Abramovic van plan is met Alex Rodrigo Dias da Costa.
ja daar staan wij als PSV denk k helemaal buiten, en iedereen gaat er wel zo'n beetje uit dat hij gaat aan t eind van t seizoen.quote:
quote:
Ja, dat is inderdaad wel iets wat te verwachten is. Een tussentijds vertrek sluit Alex (volgens dat interview) zelf uit, dat is dan weer gunstigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar staan wij als PSV denk k helemaal buiten, en iedereen gaat er wel zo'n beetje uit dat hij gaat aan t eind van t seizoen.
Dat ie aan het einde van het seizoen vertrektwas eigenlijk al verleden jaar duidelijk en dan wens ik hem het beste en hoop dat hij zich kan vinden in een mooie club.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar staan wij als PSV denk k helemaal buiten, en iedereen gaat er wel zo'n beetje uit dat hij gaat aan t eind van t seizoen.
Dat is de keerzijde van de medaille als je europees speelt en daar wat laat zien, bovendien staat Nederland bekend om haar jonge goede spelers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef lookinforyou het volgende:
En zo blijven we bezig. Volgend jaar weer op zoek naar een sterke verdediger en een doelman. En misschien een opvolger voor Cocu.
Vorig jaar de aanval weg. Dit jaar het middenveld. Volgend jaar dus de verdediging aan de beurt. Dus in een paar jaar tijd een bijna compleet nieuw elftal.
En ik vind het al niet leuk dat Alex weggaat, laat staan naar AC Milan.
quote:Omroep Brabant meldt dat DaMarcus Beasley moet verschijnen voor de politierechter. De Amerikaanse aanvaller wordt verdacht van het smokkelen van goederen uit zijn vaderland.
Het zou gaan om baseballpetjes, riemen, overhemden, een iPod, een mobiele telefoon, digitale camera's, sieraden en horloges. De zaak wordt op 31 oktober door de politierechter behandeld.
Dat was een ongelukjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie kunnen er ook wat van
Ja, dat kwam ook ff in mij op.. Maar ik denk niet dat Milan Stam laat gaan. Op dit moment is Stam nog wel iets beter ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:42 schreef cultheld het volgende:
Haha ik hoop echt dat Alex Chelsea onder schijt en naar Milan gaat. Dan heeft PSV gratis 2 jaar van Alex mogen genieten en is Milan de lachende derde. Laat Stam dan maar mooi terug keren naar Eindhoven.
Alex is niet van PSV, dus dan zou Stam naar Chelsea gaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef cultheld het volgende:
Volgens een Italiaanse sportkrant behoort een ruil tussen Alex en Stam tot de mogelijkheden
Schandalig!quote:Wedstrijd alleen aan PSV kant uitverkocht
De traditional tussen PSV en Ajax is alleen aan Eindhovense kant uitverkocht. Net als vorig seizoen is het bezoekersvak niet uitverkocht. De verkoop in Amsterdam, die inmiddels gestopt is, liep tot donderdagavond. Hoeveel kaarten in combinatie met een treinreis er verkocht zijn, wilde Ajax niet bekend maken.
Nee, Hiddink en Ancelotti hebben dat volgens die krant al onderling afgesproken. Als Alex naar Milan komt, dan komt Stam naar PSV en Chelsea heeft het nakijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex is niet van PSV, dus dan zou Stam naar Chelsea gaan?![]()
Zeker, dan hebben we nog een jaar of twee om een geschikte vervanger te zoekenquote:
Ik heb geen idee, iemand anders wel misschien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:40 schreef Hedgehog het volgende:
Ok, ff een noob vraag van mij er tussen door. Hopelijk is iemand zo vriendelijk om hem te beantwoorden
Ik zou graag samen met een paar vrienden naar FC Schalke 04 - PSV gaan, maar heb geen seizoenkaart/clubkaart. Nu weet ik niet of dat dan toch mogelijk is...
Ik heb naar PSV kaartverkoop gebeld, waar ze me vertelden dat het wel mogelijk is. Je kon namelijk 1 kaartje kopen met de clubkaart van iemand anders. Een vriend van me had de kaartverkoop gemaild en die kreeg weer als antwoord dat het helemaal niet mogelijk was (dus ook niet met de clubkaart van een ander), omdat de kaarten op naam zouden komen te staan.
Dus, wie moet ik geloven?
Je kan voor de Europese uitduels inderdaad gewoon kaarten op iemand anders naam krijgen, mits je met eigen vervoer gaat. De dit jaar ingevoerde zgn. 'uit-kaart' geldt niet voor Schalke iigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, iemand anders wel misschien?
quote:Hiddink: volgend jaar waarschijnlijk geen trainer meer, en technisch directeur?
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Guus Hiddink vrijdagmiddag heeft laten weten dat hij verwacht volgend jaar niet meer als trainer op het veld te staan. Over zijn toekomst als technisch directeur bij de club hield Hiddink zich op de vlakte. „Formeel is er nog een overeenkomst tot 2007, maar in het contract zijn voor beide partijen wel regelingen opgenomen over een eventueel tussentijds vertrek. Ieder heeft daarin zijn rechten.“ Volgens de krant zou er de afspraak bestaan dat hij als technisch directeur op elk moment kan vertrekken.
Ik weet niet hoe MM dat precies zei, maar die investeringsmaatschappij bestaat wel degelijk. Abramovitsj zit in die groep en heeft daarom al vantevoren Alex kunnen vastleggen voor Chelsea.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
investeringsmaatschappij die niet eens schijnt te bestaan volgens MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |