abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 15:10:37 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31652363
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 10:49 schreef Ciscus het volgende:
Ten Cate vind ik zo gek nog niet. Ik hoor 'm alleen niet graag praten, maar daar mag het niet va afhangen. De spelstijl van destijds Sparta en Nac, en nu Barcelona is te vergelijken met wat PSV de laatste jaren qua tactiek op papier zet, heb ik het idee. Als je een nederlandse opvolger wil, is dat een goede, ik heb er niet eens aan gedacht eigenlijk. Good thinking!

Rutten moet je als veldtrainer houden, hij is te licht om de kar te trekken qua uitstraling. Eijkelkamp lijkt me op termijn de beste man (en als assistent tegen die tijd Cocu!)
als je ziet wat ten Cate gepresteerd heeft is niets mis, met Sparte hoog geklasseerd, Vitas naar de 3e plek (hoogste ooit voor vitas) en NAC ook hoog geeindigd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31652742
Week goed afgesloten

Waarom werd Reiziger eigenlijk gewisseld
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:21:54 #183
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31653073
Boeruuuh 1e
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31653172

zondag 23 oktober 2005 @ 16:39:57 #185
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31653280
PSV had de betere kansen, voor de rest matige wedstrijd. PSV heeft in Alex en Ooijer gewoon een superverdediging en aanvallend heb je in Koné, Farfán Cocu mensen die altijd wel kansen creeren. Das een goeie basis om op te bouwen, en we halen er nu al 7 punten tegen AZ, Milan en Ajax mee. Ziet er een stuk rooskleuriger uit dan voor aanvang van het seizoen!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:45:59 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653339
PSV had pas in de laatste 10 minuten wat goede kansen ja, wat vrij logisch was. Voor de rest hadden jullie ook nog wat hachelijke momenten voor de goal, eigenlijk de hele wedstrijd door. Verder een goede week voor jullie, helaas kregen jullie nog een mooi cadeautje van Vink. Misschien dat we de beste man maar eens naar Roemenie moeten sturen.
pi_31653376
We staan nu bovenaan !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 16:51:48 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31653395
Koploper
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31653446
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lachen om de "stellar group" , die ik vast met Steef had verzonnen Maar ja, het stond nog niet in Voetbal International of in A Bola, dus dan was het vast gelul he.
Ah, je haalt het weer mooi uit zijn verband. Dat ging om die Braziliaanse back die volgens jou onhaalbaar was voor PSV en Ajax, waarna Schalke hem dus gewoon contracteerde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31653464
Overigens is PSV nu zo ongeveer al kampioen.

AZ misschien lang zonder Opdam, Feyenoord haakt af, Ajax al te ver achter.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:27:29 #191
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31653666
Dat lijkt me wel erg voorbarig hoor.

Opzichtige poging om jullie zelf in de underdog positie te schuiven?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31653763
Ik voorspelde dat Feyenoord dit niet lang zal volhouden, maar we zijn er nog lang niet !
Alles kan ook zo opeens worden omgegooid.
pi_31653942
Mooi dat we weer staan waar we horen!!

Ik ben heel erg benieuwd naar de wedstrijd.
Pienaar zal alsnog bestraft worden, lijkt me.
Jammer dat PSV via een schwalbe een penalty kreeg, maar wel mooi dat Simons hem erin trapte.

We hebben gewoon een fantastische week gehad.
En hebben de beste keeper van de eredivisie en ver daar buiten.
Keep the faith!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:21:58 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31654079
1ste plek

Verder was het inderdaad een behoorlijke schwalbe toen ik het terugzag op tv, maar in het stadion was dat niet zichtbaar (keek er schuin achterop).
Beetje gelukkig misschien, maar de penal wel goed binnen geschoten door Timmy.

En ik mag hopen dat Pienaar alsnog geschorst wordt...

Dit was een goede week!
pi_31654791
Na het bezoeken van de wedstrijd en het zien van de samenvatting even mijn persoonlijke conclusie:
-Schwalbe van Farfan
-Pienaar had eraf gemoeten
-Sneijder mag ook niet klagen met zijn tackle van achteren (gewoon rood volgens de spelregels) en vervolgens zijn schwalbe waar hij niet zijn 2e geel voor kreeg.
-Koné was erg indrukwekkend met zijn balaannames en een paar mooie acties. Helaas was het wéér totaal niet effectief en bewees hij nog maar eens dat hij geen afmaker is. Wat mij betreft gaan we al vast op zoek naar een andere spits en laten we die optie tot koop op Koné voor wat hij is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31654861
komt wel goed met Kone
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 oktober 2005 @ 20:00:41 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31654888
k weet niet of Sneijder wel een schwalbe maakte, hij ging gewoon onderuit door de juiste tackel van Afellay, hij claimde ook helemaal geen pingel
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:02:56 #198
15869 gr8w8
Better by design.
pi_31654903
Zo, na het kijken in de kroeg nu de samenvatting gezien met betere en meer herhalingen. Terechte overwinning. Geen terechte penalty, maar na het zien dat er eigenlijk twee directe kaarten voor Ajax hadden moeten zijn (Sneijder & Pienaar) en andere uit frustratie voortgekomen acties (prof onwaardig) en de schwalbe van de ongekroonde schwalbe koning Sneijder, is een overwinning voor de kant van PSV niet meer dan wenselijk. Verder was het duel goed in evenwicht, met enkele kansen die hadden moeten zitten aan beide kanten.

Koné ben ik zeker ook nog niet overtuigd van. Ik twijfel of het nog gaat verbeteren.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_31654927
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
komt wel goed met Kone
Ik hoop van wel natuurlijk, maar ik geloof er niks van. Hij heeft me iets té veel open kansen gemist...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31655255
Kone komt wel goed
pi_31655452
Perfect resultaat, spannende wedstrijd, maar geen goede pot, maakt nu allemaal niks uit, we staan bovenaan

Farfan ging voor m'n neus liggen en ik zei gelijk al dat 't een schwalbe van de bovenste plank was, en na de tv beelden bleek ik geen ongelijk te hebben Wel jammer dat Kone voor open goal die kans nog wist te missen, want dat had me heel wat zenuwslopende minuten gescheeld

Sportief van Emanuelson en Pienaar dat ze na afloop alle PSV spelers uitgebreid kwamen feliciteren, alhoewel in het geval van Pienaar dit nu na het gezien hebben van de tv-natrap-beelden dit verklaard waarom ie dit deed.

Op 1 na geen uitgespeelde kansen weggeven, voor het oog was 020 minimaal een uur lang dik in het overwicht maar door de goede verdediging (of slechte aanval van 020) van ons bleef de 1-0 stand mooi op 't bord staan

Gelukkig hebben wij dus een keer echt geluk gehad met die schwalbe, maar die kabouter had ook direct rood moeten hebben, en Pienus zal achteraf nog wel 3 wedstrijden aan z'n broek krijgen.

Zeer relaxed dat we bovenaan staan, maar het spel laat in aanvallend opzicht tocht nog te wensen over om ons nu al kampioen te wanen, komende week uit tegen Twente zal uitwijzen of we dit niveau kunnen blijven hanteren, ook uit-Feyenoord wordt zeer belangrijk

Al met al een zeer geslaagde week
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:40:02 #202
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31655669
Lekker weekje
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31655726
jo jo check mijn avatar.
pi_31656474
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone komt wel goed
Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...

Eerst zien dan geloven, Koné maakt tot nu toe niet de indruk van een topspits. Hij heeft talent, maar hij doet er veel te weinig mee.
pi_31656577
Robert vind ik moet meer kans krijgen inplaats van telkens 10 minuten.
pi_31656578
Robert vind ik moet meer kans krijgen inplaats van telkens 10 minuten.
pi_31656653
Ik zie momenteel echt geen plek voor Robert, op de vleugels spelen kan hij niet, hij heeft totaal geen passeerbewegingen en centraal heeft hij Vennegoor en Koné voor zich. Koné blijft nog wel even krediet houden bij Hiddink, en wanneer hij dat verspeelt komt Vennegoor gewoon weer terug.
pi_31656722
Ik denk wel dat Kone zijn basisstek zal vasthouden.
Scoren komt ook wel bij hem. Ik heb er het vertrouwen in.
pi_31656938
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat roept iedereen, werd ook over Robert geroepen, en over Vonlanthen, en over...

Eerst zien dan geloven, Koné maakt tot nu toe niet de indruk van een topspits. Hij heeft talent, maar hij doet er veel te weinig mee.
vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoor
pi_31657175
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:

[..]

vind toch kone wel boven Robert en Vonlanthen uitsteken hoor
In potentie is hij veel beter, maar ik kijk nou even alleen maar naar resultaten, en dan heeft hij voor iemand die technisch en fysiek zo sterk is een rendement van bijna nul. Als dat in de komende weken niet snel verandert denk ik toch echt dat we die optie tot koop moeten laten voor wat hij is en vrolijk verder gaan zoeken naar een andere spits voor volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')