quote:difference between guts and balls
Guts - is arriving home late after a night out with the guys, being
assaulted by your wife with a broom, and having the guts to ask:"Are you
still cleaning, or are you flying somewhere?"
Balls - is coming home late after a night out with the guys, smelling of
perfume and beer, lipstick on your collar, slapping your wife on the ass and
having the balls to say, "You're next.
quote:
Lastig vliegen lijkt mijquote:Main Entry: sea level
Function: noun
: the level of the surface of the sea especially at its mean position midway between mean high and low water
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
"sea level" bedoelt men dus laagvliegend, vlak boven de ]grond het water, mee
Niet eens Ray Charles?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit al de hele middag Ridchard Cheese te luisteren
Oftewel allemaal jazzy lounge covers van top40 nummers uit de jaren '90, met de nodige humor erinquote:Richard Cheese is the not-so-subtle lounge-singer alias of writer/actor/comedian/singer Mark Jonathan Davis, who had previously scored a Dr. Demento request favorite with "The Star Wars Cantina." The Los Angeles-based Davis also worked as a jingle singer, and made appearances on NewsRadio, Batman: The Animated Series, and The Late Show with David Letterman. For the Richard Cheese project, Davis assembled a big band and recorded lounge covers of '90s alternative rock hits. The resulting album, Lounge Against the Machine, was released in late 2000.
quote:"Bass solo, Piano solo, Drum solo, Han Solo!
die kon je toch live bewonderen?quote:
quote:
Hey Kroegtijger, danquote:
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand nog wat "leuks" meegemaakt?
blijft goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee
Mja de Great Dictator gekeken bij college.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:25 schreef lipje het volgende:
zo ff omkleden en op gesprek in Tilburg.
met het OV. doe er GVD twee keer zo lang over
Uhuhquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:33 schreef Xtreem het volgende:
Ik had niet anders verwacht
Dinsdag afrijden?
succes alvast voor dinsdag danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks. Ik hoop dat je dat dinsdag weer mag zeggen
.
Dinsdag weer TTTquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks. Ik hoop dat je dat dinsdag weer mag zeggen
.
Same herequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah I know
Erg drukjes de laatste tijd mên. niet leuk meer.
Nee nog steeds niet. Het is een getouwtrek heen en weer tussen mijn voormalig en mijn toekomstig werkgever. De een wil dat ik snel kom en van de ander mag ik niet weg omdat het contract officieel nog niet getekend is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Same here
Met het verschil dat mijn drukte iets vrijblijvender is, en ik het eigenlijk wel lekker vind
Overstap al gemaakt?
Opzich wel goed voor je egoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Het is een getouwtrek heen en weer tussen mijn voormalig en mijn toekomstig werkgever. De een wil dat ik snel kom en van de ander mag ik niet weg omdat het contract officieel nog niet getekend is.
En daar zit ik dus tussen
Mijn tijd was helemaal geweldig op schoolquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Goedemiddag!![]()
Eindelijk erachter dat Mark een klas lager heeft gezetten. Best jammer eigenlijk. Misschien had ik wel een leukere tijd gehad als ik was blijven zitten.![]()
Mark schijnt een betere tijd op school te hebben gehad...
Nou dat denk ik niet. Ik zat tussen gekke mensen in die heel hard waren tegen anderenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Misschien had ik wel een leukere tijd gehad als ik was blijven zitten.![]()
Mark schijnt een betere tijd op school te hebben gehad...
tss... wat jij wilt hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
hermandeperman voor jou
wees er maar blij mee danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
He M5 ik mag het wel zeggen tegen herm![]()
Jij hebt nog geen vrienden binnen PTAquote:
Jep ik heb de zwarte en ja met kleurenscherm.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
Die heeft toch een kleurenscherm?
En welke kleur heb je? Zwart?
Echt welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen vrienden binnen PTA
Zit momenteel op een PC die geen mov kan afspelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
deze is ook leuk Herban![]()
http://www.neukia.nl/movies/jeep.mov
wat een bagger ding danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit momenteel op een PC die geen mov kan afspelen.
Kijk vanvond wel even
quote:
Nee, daar wonen de ouders van een vriend van mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan kom je in Franeker? Hoeveel verkeerde afslagen heb je wel niet genomen?
Das nou vervelendquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar geen vrienden hier
verder wel goed.
hmm die film wil ik ook nog eens zien.. binnekort eens langs de bios.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das nou vervelend
Ik heb geen tijd om te fokken
en moet nog een paar films kijken om mn HD leeg te krijgen
Four brothers
budget?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een auto?
Dit duurt me te lang
Lada Niva.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een auto?
Dit duurt me te lang
dat beperkt de keuze wel. maar op inet kan ik toch niet zien of het ding goed of slecht is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:45 schreef Mukie het volgende:
wilde gewoon een zwarte japanse 16klepper
dus crx, civic etc zijn ok
Maar de crx's zijn meestal niet in geweldige conditie.
al 17 gezien
budget is 2000 euro
niet als het er eentje is uit 1980.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:16 schreef Hugster het volgende:
115pk maar de RX-7
had altijd gedacht dat die sneller waren
dat al een slagschip?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef Mukie het volgende:
323f, noch de celica zijn echt mijn ding...
ff geen slagschip
4 dooie linksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:26 schreef lipje het volgende:
nissan 100nx
nostalgie![]()
een rappe 190![]()
tis geen Japanner, maarre deze?![]()
ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:33 schreef M5 het volgende:
[..]
zowel in IE als Firefox krijg ik niets te zien. 404 melding enzo
nee die site kan ik gewoon openen, maar de directe link die je gaf niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:34 schreef lipje het volgende:
huh? heb jij http://www.autotrader.nl geblocked?
bij mij doen ze het
die kleur...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
polo G40![]()
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp?ts=7785109&id=pnfjyyape1z
ik zie die autotrader dingen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef lipje het volgende:
links
try mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:46 schreef BoJo het volgende:
ik zal maar niet zeggen wat ik denk dat je moet kopen![]()
origineel, g-lader is door VW dealer zelf gereviseerd......(meer pk en betrouwbaarder dan de standaard g-lader)quote:
quote:VOLKSWAGEN GOLF 1.8 GLI
¤ 2.000,00 Handgeschakeld, 1985, 250.000 km, Benzine, Zwart, Cabriolet
Opties/opmerkingen:
2 Deurs, Handgeschakeld,
Telefoon: 06-462809xx
zo was dat even een open deurquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
try me
erm... ik bedoel zeg het eens
met megaspoiler achterop?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo was dat even een open deur
dus... ik zeg een Alfa Romeo 155 v6![]()
![]()
hij is wel redelijk rap, zeker als er nog wat meer pk uit komt dan origineel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
origineel, g-lader is door VW dealer zelf gereviseerd......(meer pk en betrouwbaarder dan de standaard g-lader)
rij je vrijveel auto's ermee uit![]()
Golf1 Cabrioquote:
ik zit al een tijdje te kijken naar een 156 v6 maar die verzekering is me wat te duur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo was dat even een open deur
dus... ik zeg een Alfa Romeo 155 v6![]()
![]()
jankerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit al een tijdje te kijken naar een 156 v6 maar die verzekering is me wat te duur.
zelfde minuutquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:02 schreef lipje het volgende:
staat er toch boven dat het niet het goeie model is
dtm-wisser danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
155 le-zen en absoluut geen spoilers![]()
oequote:
pokke autotraderquote:
als de verzekering per jaar 1/4 van de aanschafprijs is vind ik dat te veel.quote:
idd zegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
crx en vw golf... ik kan er niet meer tegen. Ben weg![]()
mijn Jeep is ook gewoon WA hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:14 schreef M5 het volgende:
[..]
als de verzekering per jaar 1/4 van de aanschafprijs is vind ik dat te veel.![]()
tenzij ik het ding WA verzeker maar daar voor is de aanschafprijs te hoog imo.
niets, tenminste kan niets raars in het systeem erover vinden.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe
met leer zelfs...
maar voor die prijs?
wat is dr mis mee?
Jammer genoeg heb je vaak van die "autobedrijven". Dan zetten ze zo ene op internet (Zogenaamd goedkoop) en als je dan belt dan is ie verkocht maar hebben ze wel nog een andere staan en als je dan gaat kijken blijkt ie een stuk duurder te zijn!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niets, tenminste kan niets raars in het systeem erover vinden.....
tis wel een import......dld
http://www.car-planet.nlquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb je vaak van die "autobedrijven". Dan zetten ze zo ene op internet (Zogenaamd goedkoop) en als je dan belt dan is ie verkocht maar hebben ze wel nog een andere staan en als je dan gaat kijken blijkt ie een stuk duurder te zijn!!
die van carplanet???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:54 schreef lipje het volgende:
en die corrado g60?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Hopen dat het straks weer werkend in elkaar zit
[[url=http://img102.imageshack.us/img102/8994/cimg15573ch.th.jpg]afbeelding][/URL]
hou echt niet van dat soort luiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.car-planet.nl
bedrijf in enschede wat dat ook heeel erg goed kan!
bv met de grijze supra wat er staat![]()
wat ben jij aan het doen dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[[url=http://img102.imageshack.us/img102/8994/cimg15573ch.th.jpg]afbeelding][/URL]
ductapequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een echte monteur heeft altijd schroefjes over
onderhoudscontract nodig?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
remote systeem ligt plat zo te zien![]()
quote:Sjoewe ][ Mensen zijn aan de crack tegenwoordig zegt:
HOEREN
Sjoewe ][ Mensen zijn aan de crack tegenwoordig zegt:
ice op mn TB
ice-thee
kon dr ook nog wel bij
Hermanus Koenradus Creemus .:: SJESIS WAAR IS DE PREASES?? ::.[externe speler] zegt:
WHHAHAHAHA
Hermanus Koenradus Creemus .:: SJESIS WAAR IS DE PREASES?? ::.[externe speler] zegt:
nu moet je wel
mja ik was snel genoeg
om ding gelijk onderste boven te tyfen
alles werkt nog
omg
wip dr een paar toetsen af
kan het smeriger
maak eens een foto, doe ik het ook van mijn lappie nu
er ligt denk ik wel een half pakje shag in
Sjoewe ][ Mensen zijn aan de crack tegenwoordig verzendt:
De overdracht van "smerig.jpg" is voltooid.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Wat goor :'0
mja eh
heb gelijk de stof zuiger maar ff gepakt
NEEEEE
GODVERDOMME
Hermanus Koenradus Creemus .:: SJESIS WAAR IS DE PREASES?? ::.[externe speler] verzendt:
Openen(Alt+P)
ik zuig een paar toetsen op
wat??
WHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat wordt graaien coby
Je hebt C:\Documents and Settings\Deej-Peej\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\CIMG1557.JPG van Hermanus Koenradus
Creemus .:: SJESIS WAAR IS DE PREASES?? ::.[externe speler] ontvangen.
GODVER de godver
lekkerbezigcoby
heb jij nog even wat webspace waar je die foto van mij kan uppen?
imageshack?
ojaaaaaaaaaaaa
brb
dit moet ff in de buurt van een vuilnisbak gebeuren
Succes coby
Tering
HOE vol kan zo'n zak zitten
Niet normaal
ja man, dat wil je hier ook niet weten :")
Hehe alles weer op de plek
niet stiekem omgedraaid?
nope
garantie tot aan de deurquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:12 schreef lipje het volgende:
deze
Afzetters eigenlijk: meeneemprijs 1900, afleverprijs 2900
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
makkiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
erm herm, die klik je druit hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
!
Dat zal straks nog blijken, ik heb iig al een stuk van m'n floppydrive over, want die werkte al na 3 maanden na aanschaf niet meer, heb ik er nu mooi uitgerausd.
yeah rightquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onderhoudscontract nodig?
Dan werkt het altijd!
wtf heb jij dan voor een klapdoos?quote:
talk to dellquote:
als je die tegenhoud wel hoor.. anders zou ik dat niet doen neequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
Fans schoonzuigen met een stofzuiger is zeker geen goed idee?
klopt ik heb er hier nu 3 liggenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet elke laptop is hetzelfde heh vrouw
Oke, gaan we dat doen, zet hem wel op 250 watt ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je die tegenhoud wel hoor.. anders zou ik dat niet doen nee!
dellquote:
dat was wel te verwachten...quote:
Die van FOK! draaien daarentegen niet zo uitmuntendquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dell
alhoewel we daar wel 6 servers van hebben draaien nu, die tot nu toe nog niet uitgevallen zijn.
maar onze oude sun server is wel 'tha best"
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Hermanus Koenradus Creemus .:: SJESIS WAAR IS DE PREASES?? ::.[externe speler] says:
zoals ik het nu bekijk weet ik 2 schroefjes momenteel even niet te plaatsen...
ziet er op zich best netjes uit.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:12 schreef lipje het volgende:
deze
Afzetters eigenlijk: meeneemprijs 1900, afleverprijs 2900
its not a bug it is a featurequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onderhoudscontract nodig?
Dan werkt het altijd!
SUNquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dell
alhoewel we daar wel 6 servers van hebben draaien nu, die tot nu toe nog niet uitgevallen zijn.
maar onze oude sun server is wel 'tha best"
Was 2,5 jaar geleden goede prijs voor veel prestaties in de aanbiedingquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat was wel te verwachten...
welke?
nc610?
Nc6000, de 8000?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van FOK! draaien daarentegen niet zo uitmuntend.
alleen java =quote:
Ik moet ook nog maar zien hoe het allemaal aflooptquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
wel lef hoor
Ik zou iig niet zo ff de schoevendraaier in m'nPowerBook
zetten
![]()
![]()
is zo..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien hoe het allemaal afloopt.
bij eenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
wel lef hoor
Ik zou iig niet zo ff de schoevendraaier in m'nPowerBook
zetten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bij eenPowerBook
is dat ook niet nodig!
![]()
ja maar, het werkt wel gewoon nog..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]heb hem gisteren 60cm van de bank op de grond laten flikkeren
das dan toch 2 schroeven niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was 2,5 jaar geleden goede prijs voor veel prestaties in de aanbieding!
En heb de presario 2500 (of 2519EA)
Nadat je idd de vorige 200 eruit hebt wel jaquote:
quote:Removing the Floppy Drive
Removal Procedure
1. Unplug the AC adapter, if present, and remove the battery.
2. Remove these additional assemblies:
• Hard disk drive (page 2-9)
• Keyboard cover (page 2-13)
• Keyboard (page 2-16)
• Switchboard PCA (page 2-19)
• Display assembly (page 2-23)
• Top case (page 2-26)
3. Remove the two M2.5×4.0mm screws (right side) that secure the hard disk drive guide to the
motherboard. (Note that the screws (left side) are missing. These screws were removed during
the top case removal procedure.)
4. Disconnect the motherboard cable.
5. Remove the two M2.5×4.0mm screws that secure the floppy drive to the motherboard.
6. Remove the floppy drive.
hij doet het nog helemaal jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar, het werkt wel gewoon nog..
niet nodig dus
en anders koop je gewoon ff een nieuwe![]()
wel zonde opzich..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij doet het nog helemaal ja![]()
Hij is alleen scarred for life[afbeelding]
klein deukje in de zijkant van de alu behuizing
En een nieuwe kopen? Kan ook... ze zijn gelukkig heul niet zo duur![]()
quote:(Service Partners Only)
omgquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nadat je idd de vorige 200 eruit hebt wel ja!
[..]
Achja heb hem al een jaartjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel zonde opzich..
maar goed, het werkt nog
b.t.w.
Spreek jij "ferrari-racer" nog wel eens?
Vond het gewoon een leuk projectjequote:
Die gasten die daar werken komen ook allemaal van de "sociale werkplaats" afquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan trouwens ook gelijk gaan solliciteren als het allemaal lukt.... Na een paar simpele handelingen staat er bij ieder hoofdstuk:
[..]
EHBLquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond het gewoon een leuk projectje!
3 vrienden van me zouden langskomen, maar 1 was er ziek en 1 moest onverwachts ergens heen... dus die kwamen niet... en ik stoorde me al weken aan de herrie die hij produceerde omdat de fans supervol stof zaten... dus vond ik het wel een mooie actie.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gasten die daar werken komen ook allemaal van de "sociale werkplaats" af
Net als die "support" gasten bij Dell... wat een drama zeg..
Was er een voeding stuk van een server
support knaap:
"Weet je zeker dat het niet de adapter is?"
wat moet je daar nou mee hè?
Oplettende lezer enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]!
dat ook was niet op jou gebaseerd!
Oplettende lezer enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]!
dat ook was niet op jou gebaseerd!
mooi hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb weer een beetje zitten kutten:
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/7424/bmwm3jpg2qk.th.jpg]afbeelding][/URL]
raid controller kapot in the middle of the night, dat is pas leukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gasten die daar werken komen ook allemaal van de "sociale werkplaats" af
Net als die "support" gasten bij Dell... wat een drama zeg..
Was er een voeding stuk van een server
support knaap:
"Weet je zeker dat het niet de adapter is?"
wat moet je daar nou mee hè?
Ik moet toch ff aan PNG's verwachtingen opleven ehquote:
Ik de wereld van photoriceshop kan allesquote:
Man daar zitten allemaal layers overheen, maar ze zitten er wel degelijk hoorquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man daar zitten allemaal layers overheen, maar ze zitten er wel degelijk hoor
Ik heb nog een filmpje van een M3 CSL met superchargerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik de wereld van photoriceshop kan alles![]()
post hem ook ff hier danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van een M3 CSL met supercharger
Het kan wel hoor
ben hem nu aan het uppen, 1 van mijn favorieten nogsteeds, speel hem net over m'n installatie hier en dan is het nog steeds kippenvel![]()
Wat een bak
wat brabbel je?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
en zwart plakplastic tegen de steenslag
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag raden waarom hij hem upt![]()
De bumper/voorspoiler ziet er iets te zwart uitquote:
idd jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef BazzoS het volgende:
snelle server btw, 454kb/sec gemiddeld
Whehe en daar heb ik niks aan gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef lipje het volgende:
[..]
De bumper/voorspoiler ziet er iets te zwart uitvooral rondom de intercooler
maar respect. nette sjop![]()
jajajajajajajaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef BazzoS het volgende:
wát een geluid gek
dat terugschakelen op de autobahn
da's toch niet HEEL toevallig m3_gtr_nurburgring_fastdrive.org.wmv ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
Kan ik mijn M3 GTR filmpje er ook ff optieven?
Vanonder de nieren loopt een spiegeling die op de bumper verdwijnt, en pas weer bij de onderlip terugkomtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe en daar heb ik niks aan gedaan
Alleen het lipje () wat langer gemaakt
da's toch helemaal niks vergeleken bij een standaard calibra?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef lipje het volgende:
[..]
jajajajajajaja
leuke bimmer zou yup zeggen
Dit is het origineel kijk zelf maar:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Vanonder de nieren loopt een spiegeling die op de bumper verdwijnt, en pas weer bij de onderlip terugkomt![]()
Of je hebt er een andere moterkap opgegooid![]()
*Add to basket*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
Tering four brothers is ECHT goed man
Nah niet vervangen, gewoon iets kleiner gescaledquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef lipje het volgende:
suffe bumper, had ie m wel wat beter mogen poetsen
maar die moterkap is netjes gedaan. Zelfs de spiegels heb je vervangen![]()
Nerdje van mequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
De laptop is weer werkend
Who's the man![]()
![]()
!
Heb alleen ergens 4 iets te lange schroefjes gebruikt zodat ik nu 4 te korte schroefjes heb om de bak dicht te maken, maar dat gaan we straks weer even veranderen!
Dat lijkt me een extreem goed idee!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nerdje van me
Zullen we dr nog eentje op roken dan?
Hermanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
De laptop is weer werkend
Who's the man![]()
![]()
!
Heb alleen ergens 4 iets te lange schroefjes gebruikt zodat ik nu 4 te korte schroefjes heb om de bak dicht te maken, maar dat gaan we straks weer even veranderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |