quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:26 schreef Sandraugiga het volgende:Goedemiddag!
Eindelijk erachter dat Mark een klas lager heeft gezetten. Best jammer eigenlijk. Misschien had ik wel een leukere tijd gehad als ik was blijven zitten.
Mark schijnt een betere tijd op school te hebben gehad...
Mijn tijd was helemaal geweldig op school
Met edwin grunolds die voetballer waar we elke middag mee gingen voetballen. En later deed zijn neef ook mee.
Voor de rest inbreken in de gymzaal en tot op de dag van vandaag weten ze niet hoe we dat gedaan hebben. Altijd leuk op school. En langs die drukke weg werd er altijd wel iemand aangereden.
Toen met die sneeuwballen gooien. Dat weet je vast nog wel. Wij op die auto's gooien die met 80+ reden daar. Tot dat er 1 vol in de remmen ging hop 4 bakken op elkaar of 6 dat weet ik niet eens meer. Iedereen naar binnen rennen
![]()
Ja hoor politie in de klas. Wie heeft er met sneeuwballen gegooid? Iedereen zijn hand de lucht in. En wie van jullie heeft op een auto gegooid? Alle handen omlaag
![]()
Heeft iemand gezien dat iemand anders aan het gooien was? En iedereen
![]()
Wilt iemand nog even aanwijzen wie er gegooid heeft? Nee meneer wij hebben niemand zien gooien. Dus die agent van, nou dat lijkt me sterk want er stoon nu wat auto's op elkaar met een hele berg sneeuwballen..... Zegt iemand heel droog. Waren het geen grote sneeuwvlokken
En zo kan ik wel door gaan met verhalen
En Jij weet vast rocky nog wel die papagaai? Moesten ik en iemand anders die bak schoonmaken. Vliegt dat beest weg de gang op. VOL tegen een glazen deur aan. Iedereen in paniek in die klas. Die zagen opeens een rocky tegen het raam vliegen
![]()
en wij op de gond bijna stikken van het laggen
![]()
En wintersport met de klas. Ik spring mijn bed in heel dat bed in tienen. Wij dat ding uit elkaar schroeven en alles in de dakgooit gooien en een nieuw bed van een andere kamer halen.
Dus de volgende ochtend bij het ontbijt zegt een meisje van. Hey er licht een bed in stukken in de dakgoot wisten jullie dat? En wij van SSST wij weten van niks
![]()
Onderdelen onder het bad onder de kast in de sneeuw en in de dakgoot
En dat zuipen was ook mooi daar. Heel die tafel vol met lege flesjes zegt een leerraar van. Ja ruimen jullie het even op? Dus wij die tafel optillen kantelen en dan droog zeggen. ZO dat is voor de veeg ploeg wij zijn klaar
En zo heb ik nog veel en veel meer verhalen
Oh oh oh mooie tijd was dat zeg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group