abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31696095
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:51 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ze missen het gevoel van regeren...... Tering kriebel, ik ben ook geen Remkes fan en Donner staat al helemaal niet op mijn verjaardagskalender maar dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over.
Nee hoor, Burgervrijheden onder druk gaat nergens over
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_31698562
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef Sickie het volgende:

[..]

Het heeft niks met woordkeuze te maken. Balkenende werd vanaf het begin afgefikt zonder steekhoudende argumenten. Daar die bij een Kok en Rosenmoller wel duidelijk aanwezig zijn, maar niet worden aangevoerd is op zijn minst bedenkelijk te noemen.
Fortuyn lukte dat wel bij Kok Melkert en rosenmoller, dus dat zij nooit zijn aangevallen is gewoon niet waar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_31698714
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

hier ben ik het helemaal mee eens. En wederom blijkt Donner te eng voor woorden. Een inperking van de vrijheid van meningsuiting om terrorisme te voorkomen? Laat me niet lachen.
Mee eens, Ik krij het gevoel dat zo langzamerhand geprobeerd wordt om het gevoel van angst te laten overheersen. Dan kunnen deze rare plannen van Donner en consorten makkelijk worden doorgevoerd. Zeggen dat de treinen een doelwit kunnen zijn. Dat kunnen ze in principe altijd zijn. Maar dit keer wordt de staat van paraatheid verhoogd. achteraf om niks en gebasseerd op niks. En als er wat verkeerd gaat is deze regering er zo snel mogelijk bij om andere de schuld te geven. Balkenende die over Mabel en Friso zegt'' tegen leugens zijn geen kruit gewassen''. AIVD die hun werk in aantal zaken niet goed doen, wordt gezegd. in het Buitenland wordt de AIVD als 1 van de beste doensten gezien, maar hier zeuren we er alleen maar op als er iets verkeerd gaat. En de regering doet niks om zze in beshcerming te nemen terwijl ze wel in naam van de regering het lad moeten verdedigen. Dit vorstel is natuurlijk een lachertje. HEt CDA en Donner proberen ons zo doormiddel van wetgeving een bepaald gedrag op te leggen en bepaalde waarden aan te nemen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_31703783
Het is natuurlijk tegen beter weten in, maar heeeeel stiekem hoop ik nog steeds dat we langzaam afstevenen op een kabinetscrisis, gevolgd door een val van het kabinet. Dat zou Nederland namelijk enorm goed doen, omdat zelfs de grootste voorstanders van de coalitie CDA-VVD-D66 niet kunnen bestrijden dat de rek er wel uit is. De bezuinigingsoperaties zijn met goed gevolg* voltooid en om nu optimaal het 'zoet' na het zuur te kunnen krijgen, is het handig wanneer de Nederlandse consument weer vertrouwen krijgt, waardoor de economie aantrekt. Onder leiding van een nieuw kabinet, met een andere minister-president zal dat veel beter gestalte krijgen.

De acties van D66 vind ik verder een beetje zielig. Ze doen net alsof ze nu pas ontdekken hoe CDA-politici in elkaar steken, terwijl ze zich dat een kleine 3 jaar geleden ook wel hadden kunnen bedenken. Maar nee, ze moesten zonodig, koste wat het kost, regeren om zogenaamd hun 'kroonjuwelen' te verwezenlijken; iets waar geen ene moer van terecht is gekomen, omdat CDA en VVD op handige wijze D66 aan het lijntje houden. Kennelijk dringt dat besef nu dan ook eindelijk langzaam door bij D66, wat op zich wel prettig is: ze realiseren zich nu namelijk dat ze absoluut niets, maar dan ook echt helemaal niets hebben te verliezen. Mocht dit Pechtold-incident met een susser aflopen, dan zal het vast niet lang duren voordat D66 zich weer recalcitrant gaat opstellen. Ze hebben namelijk nog enkele maanden de tijd om zich vóór de gemeenteraadsverkiezingen te distantiëren van dit historisch on-populaire kabinet... - Kom op jongens, het kán nu nog. We staan in de peilingen weer op quitte en als we het slim spelen kunnen we misschien nog wel een licht verkiezingswinstje boeken....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:02:45 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31704206
Tevens, loopt het debat omtrent internetverkeersgegevensopslag nog steeds.
En nog steeds zie ik geen beter antwoord van Donner dan: 'het wie bewaard die heeft wat'-argument, en 'het zal wel handig zijn voor agenten'
Dat ondertussen al 200 agenten geprobeerd hebben om te kijken in het dossier van van Persie, maakt dan bijvoorbeeld niet uit. Dat straks opsporingsabtenaars kunnen grasduinen door ieders dossier maakt dan ook weer niet uit. En dat de Erasmus Universiteit volgens een uitgebreid onderzoek aantoont dat het niet effectief is wordt afgedaan als een loze mening.

Ik snap er tegenwoordig de ballen van:

http://www.bof.nl/aftappen.html
quote:
Er bestaat geen centraal toezicht op de procedures en methodes die politie en justitie gebruiken bij het aftappen. In rechtszaken kunnen alleen taps in een specifieke zaak aan de orde komen. Daarom is er ook geen jaarlijks verslag aan het parlement en zijn statistieken over het aftappen niet vrij beschikbaar. In diverse rechtszaken zijn in 2002 praktijken bij het tappen aan de orde gesteld. In het onderzoek naar de vuurwerkramp in Enschede bleken politie en justitie tegen de regels in al jarenlang gesprekken tussen verdachten en hun advocaten te bewaren. In de zaak tegen Baybasin bleek dat de aftap apparatuur van de politie nooit aan een audit is onderworpen of van een keurmerk is voorzien. Bovendien is volgens de advocaten van Baybasin geknoeid met de opgenomen gesprekken.
Natuurlijk behoorlijk offtopic. Maar het gaat erom dat men tegenwoordig schijnbaar en blijkbaar niet meer mag zeggen dat men het niet eens is met het huidige beleid 'in de eeuwigdurende strijd tegen het terrorisme'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:23:10 #106
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31704666
Ach, niks mis met opportunisme zolang dat tot edele doelen strekt.
Bovendien heeft Pechtold niet zozeer niets te verliezen alswel een heleboel te winnen. Hij is verkozen tot minister in een kabinet dat hem (wat een hoop beleidskwesties betreft) gansch niet aanstaat. Dat hij het als zijn taak ziet om, waar nodig, de knuppel in het hoenderhok te gooien, met alle risico's van dien, vind ik alleen maar prijzenswaardig. De verkiezingswinst die hij daarbij beoogt, gun ik 'm op de koop toe. Tenslotte is D'66, samen met GroenLinks, de enige partij die zich nog druk lijkt te maken om de inperking van burgervrijheden, en de huidige politieke angstcultuur.
Natuurlijk is die Pechtold een ijdel lefgozertje met gevoel voor theater en hij moet oppassen niet een gimmick van zichzelf te worden, maar vooralsnog steek ik over hem de loftrompet. Je moet het maar durven: een frisgewassen net-geen-veertiger, newbie in het Haagse, nu al weggepromoveerd op een marginale ministerspost en tóch je staart roeren in belangwekkende saecken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:44:37 #107
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31705136
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Nee hoor, Burgervrijheden onder druk gaat nergens over
Dat topic, en de nogal aandachtsgeile TS, heeft niet bepaald veel indruk op me gemaakt nee.
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:46:08 #108
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31705166
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Fortuyn lukte dat wel bij Kok Melkert en rosenmoller, dus dat zij nooit zijn aangevallen is gewoon niet waar.
Jup, het eerste wat Fortuyn Kok voor de voeten smeet is "jij hebt geen uitstraling en lijkt op (insert stripfiguurtje)". Tuurlijk....
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:49:36 #109
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31705237
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef dVTB het volgende:
Het is natuurlijk tegen beter weten in, maar heeeeel stiekem hoop ik nog steeds dat we langzaam afstevenen op een kabinetscrisis, gevolgd door een val van het kabinet. Dat zou Nederland namelijk enorm goed doen, omdat zelfs de grootste voorstanders van de coalitie CDA-VVD-D66 niet kunnen bestrijden dat de rek er wel uit is. De bezuinigingsoperaties zijn met goed gevolg* voltooid en om nu optimaal het 'zoet' na het zuur te kunnen krijgen, is het handig wanneer de Nederlandse consument weer vertrouwen krijgt, waardoor de economie aantrekt. Onder leiding van een nieuw kabinet, met een andere minister-president zal dat veel beter gestalte krijgen.
Komt dit uit je linker of uit je rechterduim?
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:52:20 #110
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31705298
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef Ringo het volgende:
Ach, niks mis met opportunisme zolang dat tot edele doelen strekt.
Bovendien heeft Pechtold niet zozeer niets te verliezen alswel een heleboel te winnen. Hij is verkozen tot minister in een kabinet dat hem (wat een hoop beleidskwesties betreft) gansch niet aanstaat. Dat hij het als zijn taak ziet om, waar nodig, de knuppel in het hoenderhok te gooien, met alle risico's van dien, vind ik alleen maar prijzenswaardig. De verkiezingswinst die hij daarbij beoogt, gun ik 'm op de koop toe. Tenslotte is D'66, samen met GroenLinks, de enige partij die zich nog druk lijkt te maken om de inperking van burgervrijheden, en de huidige politieke angstcultuur.
Natuurlijk is die Pechtold een ijdel lefgozertje met gevoel voor theater en hij moet oppassen niet een gimmick van zichzelf te worden, maar vooralsnog steek ik over hem de loftrompet. Je moet het maar durven: een frisgewassen net-geen-veertiger, newbie in het Haagse, nu al weggepromoveerd op een marginale ministerspost en tóch je staart roeren in belangwekkende saecken.
Kan iemand me even een paar plaatsen in Nederland op een rijtje zetten waar er daadwerkelijk sprake is van een angstcultuur? Ik ben er namelijk nog geen 1 tegen gekomen en zo'n ontzettende provinciaal ben ik nou ook weer niet vind ik.
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:03:46 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31705563
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dat topic, en de nogal aandachtsgeile TS, heeft niet bepaald veel indruk op me gemaakt nee.
Maar je gaat nog op het onderwerp zelf in? Of beoordeel je aardbeien ook puur en alleen op de marketing en verpakking?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:09:33 #112
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31705679
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maar je gaat nog op het onderwerp zelf in? Of beoordeel je aardbeien ook puur en alleen op de marketing en verpakking?
Ik ging op het onderwerp in middels de vraag die in in de post voor die van jou stelde. Ik wil die panische Nederlanders wel eens met mijn eigen ogen zien.
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:38:33 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31706369
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik ging op het onderwerp in middels de vraag die in in de post voor die van jou stelde. Ik wil die panische Nederlanders wel eens met mijn eigen ogen zien.
Dan zijn we het eens, diezelfde Nederlanders wil ik ook wel eens met eigen ogen zien.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:45:23 #114
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31706552
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens, diezelfde Nederlanders wil ik ook wel eens met eigen ogen zien.
Dan kunnen we namelijk direct bepalen of het kabinet nu wel of niet paniek aan het zaaien is.
Say your prayers
pi_31721419
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Sickie het volgende:
Komt dit uit je linker of uit je rechterduim?
Knap hoor, zo'n goede inhoudelijke reactie geven. Bestrijd eens wat ik zeg, dan. Of heb ik soms ongelijk wanneer ik stel dat Balkenende totaal geen vertrouwen geniet en dat er bij hem sprake is van gebrek aan leiderschap. De kans dat een nieuw gezicht als MP het beter zou doen en meer vertrouwen geniet bij de bevolking is toch levensgroot? Zo niet, kom dan met argumenten in plaats van met om dat te bestrijden.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:32:01 #116
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31721679
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:22 schreef dVTB het volgende:

[..]

Knap hoor, zo'n goede inhoudelijke reactie geven. Bestrijd eens wat ik zeg, dan. Of heb ik soms ongelijk wanneer ik stel dat Balkenende totaal geen vertrouwen geniet en dat er bij hem sprake is van gebrek aan leiderschap. De kans dat een nieuw gezicht als MP het beter zou doen en meer vertrouwen geniet bij de bevolking is toch levensgroot? Zo niet, kom dan met argumenten in plaats van met om dat te bestrijden.
De huidige problematiek afschuiven op Balkenende inhoudelijk durven noemen is in mijn boekje geeneens inhoudelijk meer. Het gemekker over gebrek aan leiderschap begint onderhand ook behoorlijk saai en vervelend te worden. Het wordt tijd dat het Nederlandse volk eens een keer wat reflectie toe gaat passen en kapt met dan ontzettende geklaag en gezeik. Klagen en zeiken is zo'n beetje ons meest karakteristieke kenmerk geworden. Dat en het afschuiven van de problemen op de overheid. Stelletje zeikzakken zijn we hier in Nederland geworden. En maar mekkeren over de afstand tussen de burger en de overheid terwijl het gros van de Nederlanders nog te lui is om godverdomme een program open te trekken voor ze hun stem uitbrengen als ze dat al doen. Het feit dat lijsttrekkers tegenwoordig al als een stel debielen de straat om op moet bonbonnetjes uit te delen om maar stemmers te kunnen paaien is hier een pijnlijk kenmerk van. Het zal eens tijd worden dat we weer eens binnengevallen worden, een paar jaar bloembollen kunnen vreten zodat we onze vrijheid en alles wat daaraan kleeft eens weer wat gaan waarderen en kappen met het kinderachtige gemekker. "Onze MP lijkt op Harry Potter en dat vind ik niet leuk booohoooo ".
Say your prayers
pi_31724766
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef Sickie het volgende:
De huidige problematiek afschuiven op Balkenende inhoudelijk durven noemen is in mijn boekje geeneens inhoudelijk meer. Het gemekker over gebrek aan leiderschap begint onderhand ook behoorlijk saai en vervelend te worden. Het wordt tijd dat het Nederlandse volk eens een keer wat reflectie toe gaat passen en kapt met dan ontzettende geklaag en gezeik. Klagen en zeiken is zo'n beetje ons meest karakteristieke kenmerk geworden. Dat en het afschuiven van de problemen op de overheid. Stelletje zeikzakken zijn we hier in Nederland geworden. En maar mekkeren over de afstand tussen de burger en de overheid terwijl het gros van de Nederlanders nog te lui is om godverdomme een program open te trekken voor ze hun stem uitbrengen als ze dat al doen. Het feit dat lijsttrekkers tegenwoordig al als een stel debielen de straat om op moet bonbonnetjes uit te delen om maar stemmers te kunnen paaien is hier een pijnlijk kenmerk van. Het zal eens tijd worden dat we weer eens binnengevallen worden, een paar jaar bloembollen kunnen vreten zodat we onze vrijheid en alles wat daaraan kleeft eens weer wat gaan waarderen en kappen met het kinderachtige gemekker. "Onze MP lijkt op Harry Potter en dat vind ik niet leuk booohoooo ".
Aha, hier hebben we dan in elk geval *iets* van een soort antwoord, al weerleg je mijn argumenten niet. Wat ik namelijk stelde, is dat het consumentenvertrouwen op een laag peil staat (mensen houden de hand op de knip) en dat het bevorderlijk zou zijn wanneer mensen weer vertrouwen hadden in het kabinet. Ik had het in mijn oorspronkelijke bericht (waarop je zo lacherig reageerde) eigenlijk niet eens over het poppetje Balkenende en dus ook niet over zijn uiterlijk. Daar heb je me in dit topic niet over gehoord.

Ik heb alleen gesteld dat de regering Balkenende extreem weinig vertrouwen geniet en dat zijn kabinet al historisch snel na de verkiezingen duikelde in de peilingen. En ik roep niet zomaar iets, onderzoek toont dat ook aan:

Het vertrouwen in de politiek (in z'n algemeen) krijgt momenteel het rapportcijfer 4,1, het vertrouwen in de regering scoort een 3,9, Balkenende scoort een 4,2. De regeringscoalitie CDA-VVD-D66 geniet nog de voorkeur van 13% van de kiezers (nb: CDA-PvdA 15%, PvdA+Sp+GL 27%). Bron: peiling van peil.nl op 24 oktober 2005

Wat de exacte oorzaken zijn van het gebrekkige vertrouwen in Balkenende? Daarover heb ik me niet uitgelaten. Gebrek aan uitstraling? daadkracht? leiderschap? Verkeerd, averechts werkend beleid? Allemaal mogelijk of denkbaar. Feit is gewoon dat het verre van goed gaat met Nederland sinds de huidige regering er zit. Om nu na de 'noodzakelijke' bezuinigingen optimaal van het 'zoet' te profiteren, stel ik dat het wenselijk is dat het consumentenvertrouwen groeit: mensen moeten weer gaan besteden. Vertrouwen in de politiek gaat daar doorgaans wel mee gepaard...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:09:28 #118
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31725893
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef dVTB het volgende:

[..]

Aha, hier hebben we dan in elk geval *iets* van een soort antwoord, al weerleg je mijn argumenten niet. Wat ik namelijk stelde, is dat het consumentenvertrouwen op een laag peil staat (mensen houden de hand op de knip) en dat het bevorderlijk zou zijn wanneer mensen weer vertrouwen hadden in het kabinet. Ik had het in mijn oorspronkelijke bericht (waarop je zo lacherig reageerde) eigenlijk niet eens over het poppetje Balkenende en dus ook niet over zijn uiterlijk. Daar heb je me in dit topic niet over gehoord.

Ik heb alleen gesteld dat de regering Balkenende extreem weinig vertrouwen geniet en dat zijn kabinet al historisch snel na de verkiezingen duikelde in de peilingen. En ik roep niet zomaar iets, onderzoek toont dat ook aan:

Het vertrouwen in de politiek (in z'n algemeen) krijgt momenteel het rapportcijfer 4,1, het vertrouwen in de regering scoort een 3,9, Balkenende scoort een 4,2. De regeringscoalitie CDA-VVD-D66 geniet nog de voorkeur van 13% van de kiezers (nb: CDA-PvdA 15%, PvdA+Sp+GL 27%). Bron: peiling van peil.nl op 24 oktober 2005

Wat de exacte oorzaken zijn van het gebrekkige vertrouwen in Balkenende? Daarover heb ik me niet uitgelaten. Gebrek aan uitstraling? daadkracht? leiderschap? Verkeerd, averechts werkend beleid? Allemaal mogelijk of denkbaar. Feit is gewoon dat het verre van goed gaat met Nederland sinds de huidige regering er zit. Om nu na de 'noodzakelijke' bezuinigingen optimaal van het 'zoet' te profiteren, stel ik dat het wenselijk is dat het consumentenvertrouwen groeit: mensen moeten weer gaan besteden. Vertrouwen in de politiek gaat daar doorgaans wel mee gepaard...
Economische groei houdt verband met het vertrouwen van de consument in de economie en niet het vertrouwen in een kabinet. Althans, dat zie ik niet aangetoond in de cijfers die je daar noemt. Pas als je dat aan kunt tonen heb je een punt.
Say your prayers
pi_31726371
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Sickie het volgende:
Economische groei houdt verband met het vertrouwen van de consument in de economie en niet het vertrouwen in een kabinet. Althans, dat zie ik niet aangetoond in de cijfers die je daar noemt. Pas als je dat aan kunt tonen heb je een punt.
Laten we er vanuit gaan dat de consument beïnvloedbaar is. Wanneer deze van Balkenende alleen "bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen" te horen krijgt, *kan* het niet anders dan dat dat van invloed is op het vertrouwen in de economie. Politici laten zich ook niet voor niets uit over *hun* vertrouwen in de economie. Kunstmatig de economie opkrikken, is dat. Zoals je jezelf een recessie kunt aanpraten, kun je ook het omgekeerde proberen. "Herstel van vertrouwen" is dan ook een sleutelbegrip voor het huidige kabinet.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:42:53 #120
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31739405
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:28 schreef dVTB het volgende:

[..]

Laten we er vanuit gaan dat de consument beïnvloedbaar is. Wanneer deze van Balkenende alleen "bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen" te horen krijgt, *kan* het niet anders dan dat dat van invloed is op het vertrouwen in de economie. Politici laten zich ook niet voor niets uit over *hun* vertrouwen in de economie. Kunstmatig de economie opkrikken, is dat. Zoals je jezelf een recessie kunt aanpraten, kun je ook het omgekeerde proberen. "Herstel van vertrouwen" is dan ook een sleutelbegrip voor het huidige kabinet.
Wat een onzin. In die bewoordingen heeft Balkenende het nooit gebracht. Althans niet voor de mensen die de moeite hebben genomen te luisteren, hoe weinig dat er ook mogen zijn. Naar mijn weten heeft de oppositie meer moord en brand lopen schreeuwen dan het kabinet. Ook de vakbonden zijn wat dat betreft lekker bezig geweest. In de media spreken over een horrorkabinet voordat de onderhandelingen uberhaupt begonnen zijn. Volgens jouw redenatie komt de economische malaise dan eigenlijk op hun conto te staan.
Say your prayers
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:11:50 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31740542
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef Sickie het volgende:
Het wordt tijd dat het Nederlandse volk eens een keer wat reflectie toe gaat passen en kapt met dan ontzettende geklaag en gezeik. Klagen en zeiken is zo'n beetje ons meest karakteristieke kenmerk geworden. (...) Het zal eens tijd worden dat we weer eens binnengevallen worden, een paar jaar bloembollen kunnen vreten zodat we onze vrijheid en alles wat daaraan kleeft eens weer wat gaan waarderen en kappen met het kinderachtige gemekker.
Genau. Wir bruiken een schterke Leider der ons Flaugefügelte eens wass Disziplin & Arbeidsaamkeid bijbringt. Kein Geschwimmer, kein Geprietpraht, werken zullen zij!

Die Zeit war gut wenn wir es noch nicht wussten.

(Wat een gemekker. Dat heeft Hermans veel beter gedaan.)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:26:28 #122
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31741102
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Genau. Wir bruiken een schterke Leider der ons Flaugefügelte eens wass Disziplin & Arbeidsaamkeid bijbringt. Kein Geschwimmer, kein Geprietpraht, werken zullen zij!

Ik heb het nergens over een sterke leider, dat maak jij er van. Het halfbakken Duits is trouwens een leuk detail.
Say your prayers
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:57:55 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31743867
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Leuk accent
pi_31745219
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Die twee zijn sterk met elkaar gecorreleerd. Het kabinet is een belangrijke factor in de nationale economie-ontwikkeling. Daarnaast is het toch logisch dat als een enorm orgaan als de overheid sceptisch is over de economie en er geen vertrouwen in heeft, dit gereflecteerd wordt op de consumenten: "Als de overheid het al niet vertrouwt, waarom zou ik het wel vertrouwen." Zit natuurlijk een kern van waarheid in, bezuinigingen in een recessie is economisch gezien niet slim.
pi_31745232

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-10-2005 07:02:27 (Troll) ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31774235

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-10-2005 07:26:01 (Troll) ]
pi_31774241

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-10-2005 07:02:03 (Troll) ]
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:59:05 #128
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31791278
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 02:03 schreef boskov het volgende:

[..]

Die twee zijn sterk met elkaar gecorreleerd. Het kabinet is een belangrijke factor in de nationale economie-ontwikkeling. Daarnaast is het toch logisch dat als een enorm orgaan als de overheid sceptisch is over de economie en er geen vertrouwen in heeft, dit gereflecteerd wordt op de consumenten: "Als de overheid het al niet vertrouwt, waarom zou ik het wel vertrouwen." Zit natuurlijk een kern van waarheid in, bezuinigingen in een recessie is economisch gezien niet slim.
Slim of niet slim, als je geen keuze hebt doet dat er weinig toe. Verder gaf de overheid een realistische weergave van de economische stand van zaken. Ze hadden ook glashard kunnen liegen maar dan begon men wel weer met een CPB rapportje te zwaaien om hen vervolgens te betichten van leugens.
Say your prayers
pi_31791658
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:59 schreef Sickie het volgende:

[..]

Slim of niet slim, als je geen keuze hebt doet dat er weinig toe. Verder gaf de overheid een realistische weergave van de economische stand van zaken. Ze hadden ook glashard kunnen liegen maar dan begon men wel weer met een CPB rapportje te zwaaien om hen vervolgens te betichten van leugens.
Dus ligt de schuld bij de oppositie en vakbeweging?
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')