kan wel zijn maar dit staat in de krant:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:59 schreef Backhander het volgende:
hoe kan krebs van nckp winnen??
op papier zou nckp moeten winnen in penalties
en ik heb een andere tactiek tegen hem gebruik want we hadden alle twee loer op de counter.quote:Real Madrid vs FC Barcelona 0 - 0
Wedstrijd van de dag
Madrid - De thuisploeg kwam gisteren heel goed weg met het gelijkspel tegen
FC Barcelona want de uitploeg had veel meer kansen maar had net de pech ze
er niet in te krijgen. FC Barcelona was bovendien gewoon de betere ploeg. Real
Madrid kwam er gewoon niet aan te pas. Na de wedstrijd liet de manager van Real Madrid, nCkp dat ook meteen weten in de persconferentie. De manager van FC Barcelona, krebs007 [S1] was niet tevreden over z'n ploeg. Ze hadden volgens hem veel meer doelrijpe mogelijkheden dan Real Madrid en hadden daarom gewoon moeten winnen.
met alleen hun kom je er niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Backhander het volgende:
ik weer is lekker dik gewonnen dankzij mijn henry en kluiver en ook nog is van nisterlooy ach ja eigenlijk heel mijn voorhoede![]()
knap werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:56 schreef Backhander het volgende:
ik heb gelijk gespeeld tegen betis![]()
em neequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Sparco het volgende:
heb je het al op het osm forum geplaatst?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Backhander het volgende:
ok maar mag ik dan de volgende competitie starten?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef Sparco het volgende:
Is goed, [...]
je bedoelt belgië?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Zullen we de volgende keer een kneuzencompetitie doen zonder grote namen? Dat is leuker
ik betaal niks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef Sparco het volgende:
btw. als het land is gekozen kiezen wij allemaal eerst een team goed? want iedere fokker die meedoet betaalt uiteindelijk mee dus hebben wij meer recht op een keuzeteam dan een osm-er die elke compo probeert te joinen ja toch?
voor zo'n seizoenskaart toch?quote:
OK, ik wil best joinen, wat is jullie comp nummer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef Sparco het volgende:
netjes (Y)
volgende keer wel netjes in onze competitie meedoen hè?
Kan niet weggeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:11 schreef Backhander het volgende:
mag ik je SK ?
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Klopt ja. Met een SK kun je ook voor wat extra geld zorgen enzo.
Maar ik ben wel weer in voor een Fok! crew. Dan ben ik wel van plan een SK te bestellen.
Da's inderdaad vrij kut. We kunnen ook wel alleen een competitie doen. Moet wel iemand een PSK hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.
ik geef je advies als je een competite maakt waar iederen van fok inkanquote:Op zondag 30 april 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik insignen in de Wereld of alleen de Benelux? In de Benelux kan je alleen tegen teams uit de Benelux spelen....wat raden jullie aan?
Is er een verschil als je in de Benelux zit of in de hele wereld?quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb benelux
Goed of slecht?quote:Competitie Info
Comp: schoolplein
Land: Spanje
Club Info
Club: Deportivo Alavés
Stad: Vitoria
Voortgang
Seizoen: 2
Week: 2 van 43
Prestaties
Beste Notering: 15
Rangschikking: 20 [(15)]
Financiele Status
Balans: ¤ 5.452.000,-
details...
Tegenstander
Athletic Club Bilbao
(Uit)
ten eerset goede sponsors krijgen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
Nog enige tips van experts hoe ik dat beter kan krijgen? Het schiet niet op zo.
Nee. Kijk eens naar de transferlijst.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik al gelezen uiteraard. Met 2-0 verloren, sta nu 19e (stond gister 20e)
Doel is om 16e te worden
Kan je alleen spelers kopen van de clubs die in je competitie zitten?
Ik wil der wel bij, ik heb het al heel lang niet gedaan, mar ik heb toch 2 accounts vrij. Wat is het competitie nummer ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:32 schreef Nashje het volgende:
Om die competitie op te vullen met Fokkers.
O ok, ik dacht dat hij al begonnen was.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:01 schreef Backhander het volgende:
ja maar de competitie begint met 4 dagen voorbereiding.
Ja, ik doe meequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef Nashje het volgende:
Nog mensen die mee een Fok competitie/crew willen maken?
Hoe wil je dat delen dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Backhander het volgende:
we kunnen ook met zijn allen psk kopen. dat bijv. iemand psk koopt en de prijs door het aantal fokkers die meedoen delen. en dat dan iedereen zeg maar een beetje betaalt.
Ja, maar waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:26 schreef Nashje het volgende:
Momenteel is er in mijn competitie een moderator waarvan z'n PSK is verlopen, dus hij is nu normale gebruiker. Als ik een SK bestel kan ik volgens mij naar OSM mailen of ze dat moderatorschap aan mij geven, omdat ik SKH ben. Toch?
p.s. ik kan niet op onlinesoccermanager.nl komen; Bad Request (Invalid Hostname)
Heeeeeeeey sjimzquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ben al lang Premiumseizoenskaarthouder.. maar ja ik speel het met collega's dus eigenlijk zijn de competities altijd goed gevuld![]()
Ik speel met 12 collega's en nog 3 vrienden daarvan.. dus sowieso altijd 16 manquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:27 schreef Nashje het volgende:
Nee niet echt. Maar met hoeveel collega's speel je 't?
En je hebt toevallig geen animo voor een Fok competitie?
Ik kan nog steeds niet op OSM komen. Jullie wel?
Ik zou zeggen bestel er zelf een. Als ik het kan kan jij het ook hequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef Nashje het volgende:
Heb je misschien een subaccount met PSK nog.
Je weet wat je te doen staat!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:06 schreef Nashje het volgende:
Sja.
Naast Engeland is Italie ook wel leuk. Is Fiorentina voor mij.
Waarom ben je zelf Chelsea dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat!
Tip van mij.. neem nooit de topploegen..die leveren je minder punten op qua doelstelling
Omdat ik een keer voor de gein wel een topploeg wilde hebbenquote:
Geen idee meerquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Nashje het volgende:
Mooi gedaan met Sampdoria. Welke tactiek had je daar gebruikt?
Vet. Heb je alleen geen zak aan als de rest van je team in de 80 zit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee meerFoti flink laten trainen.. die was op een gegeven moment 112 in aanvalskwaliteit!
Post je team is van HSV. Heb jij een Premiumseizoenskaart toevallig?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:32 schreef Camplo het volgende:
Hey bestaat dit topic
Ik own![]()
tvptevens
Weet iemand een tactiek voor HSV?
Die van mij krijg ik niet aant draaien.
Ipswich Town, Corinthians gaan wel goed.
Heb ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Post je team is van HSV. Heb jij een Premiumseizoenskaart toevallig?.
Waar aanvragen? (server) Dan laat ik meteen me fantasy league team stikken. Die vult zich toch niet meer voor vannacht 01:00quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:36 schreef Nashje het volgende:
What the fok. Nou, tijd voor een Fok! league dan maar.
Nog 22... zit nu 1e divisie engeland met Ipswich Town.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
Ehhh. Ik moet nog 13 dagen geloof ik.
Ik ben trouwens Manager N.
Italiëquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:
Met je hoofdaccount? Ik zit op de server Johan. Weet niet hoe ik daar ben terecht gekomen maar het zal wel.
Welk land kiezen we? Wat is je voorkeur.
Dan komt ie morgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Nashje het volgende:
Is mij best. Nu wachten tot iedereen klaar is.
Backhander, Dirk-Kuijt, sjimz misschien met een subaccount?
Nou door goed te scouten had ik akinfeev als keeper die 105 was, Kompany in vedediging die 103 was, Terry die 99 was, en had nog wat toppers gekocht met alle transfergelden die k had ontvangen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vet. Heb je alleen geen zak aan als de rest van je team in de 80 zit.
Als je moderator bent van een league en hem zomaar laat vallen...is het nog maar de vraag of OSM je een volgende keer weer moderator laat worden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar aanvragen? (server) Dan laat ik meteen me fantasy league team stikken. Die vult zich toch niet meer voor vannacht 01:00
Ja dan werkt het op zich wel. M'n hoogste was Bojinov volgens mij, die was 105 ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou door goed te scouten had ik akinfeev als keeper die 105 was, Kompany in vedediging die 103 was, Terry die 99 was, en had nog wat toppers gekocht met alle transfergelden die k had ontvangen.
op dit moment zijn al mijn 3 subaccounts al in gebruik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dan werkt het op zich wel. M'n hoogste was Bojinov volgens mij, die was 105 ofzo.
Doe jij mee met een subaccount?
Is het niet zo dat als de Fantasy League niet volledig gevuld is ie niet van start gaat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je moderator bent van een league en hem zomaar laat vallen...is het nog maar de vraag of OSM je een volgende keer weer moderator laat worden.
Ja ik ben ook nog niet klaar met Heracles. Je kunt misschien wel een sub gebruiken die het snelste weer vrij is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
op dit moment zijn al mijn 3 subaccounts al in gebruik.
met s1 ben ik FC groningen, met s2 ben ik osasuna en met s3 ben ik naxaca in mexico
Groningen heeft pas 2 wedstrijden gespeeld, Naxaca 4 en Osasuna ook 4 ofzo..dus zal niet snel gaan.. en ik neem niet graag ontslag..staat niet mooi in je profielquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog niet klaar met Heracles. Je kunt misschien wel een sub gebruiken die het snelste weer vrij is.
Je kan beter verdedigers van 90 etc halen. Die zijn vaak beter dan de echte top. Nog nooit een topscorer gehad van 90+ in welk team dan ook. Ja Gudjonsen en Adriano dat wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou door goed te scouten had ik akinfeev als keeper die 105 was, Kompany in vedediging die 103 was, Terry die 99 was, en had nog wat toppers gekocht met alle transfergelden die k had ontvangen.
Jah daarom. Dus die raakt niet vol voor vanavond. 12 vd 16 nu. En 3 dagen op 12 gezeten... zucht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als de Fantasy League niet volledig gevuld is ie niet van start gaat?
Foti had idd maar 28 goals in de 12 wedstrijden die hij heeft gespeeldquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je kan beter verdedigers van 90 etc halen. Die zijn vaak beter dan de echte top. Nog nooit een topscorer gehad van 90+ in welk team dan ook. Ja Gudjonsen en Adriano dat wel.
Bij Boavista FC had ik William Souza 32 goals, Giuly 29 goals, Faye 25 goals.
Dat is wel nicequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Foti had idd maar 28 goals in de 12 wedstrijden die hij heeft gespeeld![]()
(weinig wedstrijden vanwege het trainen)
Ik ben geen moderator van die Fantasy Leaguequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je moderator bent van een league en hem zomaar laat vallen...is het nog maar de vraag of OSM je een volgende keer weer moderator laat worden.
Aaah dan is het allemaal oke!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben geen moderator van die Fantasy League.
Was hem gejoined. Met mijn S1 account.
Het gewone S1/S2/S3 allemaal met PSK
Pak nou Sampdoria!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:20 schreef Backhander het volgende:
als we een league aanamken dan kom ik er met mijn sub in maar dan wil ik wel juve.
(ik had gelezen dat we naar italie gingen)
Met juve heb je als doelstelling de 1ste plaats.. haal je die doelstelling dan krijg je 100 punten.. Maar alle andere plaatsen leveren niets op!quote:
Doe mee doe mee! Er moeten wat meer echte VBL'ers bijquote:
Owja moet je ook nog 2 dagen wachtenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef Backhander het volgende:
dit is mijn manager naam: Jan_Louwers
en als ik weet wanneer we die league in italie starten dan word ik ook weer sk houder en dan neem ik ontslag bij mijn huidige team. maar als we nu alvast een datum afspreken wanneer de competitie word aangemaak. want dan kan ik alvast 3 dagen van te voren ontslag nemen. (als je ontslag neemt moet je altijd 2 dagen wachten voordat je een nieuwe club kan) en we moeten ook kijken in welke server.
Zoveel gele kaartenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Owja moet je ook nog 2 dagen wachten. Nouja het is wachten op Camplo. Ik moet eigenlijk nog 12 dagen.
Weet iemand hoe ik Heracles op de rails krijg? Het loopt echt voor geen meter. Dit is m'n team:
[afbeelding]
ik kan niet naar het forumquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:59 schreef Nashje het volgende:
Effe vragen op het forum misschien.
Inderdaad. En ik speel nog niet eens op extreem.quote:
Over het algemeen de eerste nacht na aanvraag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Camplo het volgende:
Ben benieuwd, maar competitie moet eerst goedgekeurd worden bij aanvraag. Geen idee hoe lang dat duurt
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:44 schreef Backhander het volgende:
wel ff handig als we afspreken wanneer die copmetitie wordt aangemaakt en op welke server.
quote:Jan_Louwers: "Portsmouth FC bestaat uit losers"
idd dan ga ik ook weg bij mijjn fc groningen accountquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Backhander het volgende:
we moeten eigenlijk wel een datum afspreken. het liefst vandaag nog, is namelijk wle handig want dan kun je bijv. al ontslag nemen bij je huidige ploeg.
Ik ga maar weer voor Sampdoria dan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:06 schreef Backhander het volgende:
deze teams zijn al bezet:
Camplo - Inter Milan
Backhander - Juventus
Nashje - Fiorentina
Quyxz_ - Cagliari
Dirk-Kuijt - AC Milan
vrolijke-frits
DatMeenJeNiet
sjimz (later misschien)
Mag ik je ook mailen?:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef Camplo het volgende:
Hij komt vanavond![]()
[update 1]
PSK's nu besteld. Ff server kiezen waar Competitie aangevraagd wordt
[update 2]
competitie is aangevraagd op mijn S1 account! * Official Fok! League * !
Ik ben trouwens ChiLLoZ in OSM
ChiLLoZ [S1] account moet je hebben.
Vragen en opmerkigen --> afcachilloz@gmail.com
Nee behalve dat ik je kan zeggen, als je het gaat doen doe het dan NU.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:26 schreef DeHovenier het volgende:
Daar twijfel ik niet aan
Maar dan zou ik dus ontslag moeten nemen van m'n club?
Heeft dat geen nadelige gevolgen?
deze clubs zijn dus bezet.quote:Camplo - Inter Milan
Backhander - Juventus
Nashje - Fiorentina
Quyxz_ - Cagliari
Dirk-Kuijt - AC Milan
vrolijke-frits
DatMeenJeNiet
sjimz - Sampdoria
Je moet naar Johann.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg geen resultaten als ik de competitienummer invoer. Zit ik mss op de verkeerde server?
quote:Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.
Official Fok! League * !
clubs: 20 | managers: 1 | vacatures: 19 | Voorbereiding dag: 4
competitiestand | moderator
Ah okay, dan is het server Diegoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:49 schreef DeHovenier het volgende:
Daar zat ik
Nu zit ik op Diego, en nu is er wel resultaat:
[..]
De volgende managers hebben een aanvraag gedaan om mee te doen aan deze competitie:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb me aangemeld! (ben alleen met deze account geen SK meer) binnekort maar weer even wat bijbestellen!
Instellen bij profiel, voorkeursteams, en niet een team kiezen wat hierboven al besproken is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:53 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan ik een team kiezen?
Ik was vergeten mijn juiste managernaam door te geven,.. mijn inlognaam is sjimz..maar mijn manager naam is freddy krugerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
De volgende managers hebben een aanvraag gedaan om mee te doen aan deze competitie:
Momenteel wachten er geen managers op goedkeuring.
Goede competitie?
Acceptedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn juiste managernaam door te geven,.. mijn inlognaam is sjimz..maar mijn manager naam is freddy kruger
Moet je ff uitloggen uit die ene competitie waar je je probably ooit voor hebt aangemeldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom steeds op de Competitieserver pagian terecht
Je bent niet geweigerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey waarom ben ik geweigerd? Ik heet Morenojoosten
Kijk again, je zit er inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kreeg net een mail van OSM dat de moderater mij geweigerd had voor de competitie.
quote:Je bent nu officieel aangemeld bij de ! * Official Fok! League * ! en alle clubs zijn op de hoogte gesteld van je beschikbaarheid. Je kunt nu één van de onderstaande aanbiedingen accepteren.
Geen enkele club in deze competitie is geïnteresseerd in je diensten op dit moment.
Wacht 1 dag voordat je weer een aanbieding als manager mag aannemen.
De reden dat je nog geen team mag kiezen in deze competitie, is omdat alle teams eerst willen kijken of een seizoenskaarthouder beschikbaar is. Lees hier hoe je seizoenskaarthouder kunt worden.
Dan moet je niet zeiken dat je nog geen team kan kiezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet ik met een SK
Ik wil helemaal geen sk.
uitloggen en opnieuw inloggen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt nog steeds dat je me moet accepteren...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt nog steeds dat je me moet accepteren...
Een beetje een voor de hang liggend password voor de fok competitie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
idd met het wachtwoord: FOK!
quote:Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.
Overnieuw gedaan.quote:Afgewezen voor competitie
Helaas, de moderator van ! * Official Fok! League * ! heeft je niet toegelaten tot de competitie.
Maar niet getreurd... er zijn nog andere clubs die op een manager zitten te wachten, kijk snel in welke andere competities er nog vacatures zijn!
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:19 schreef Camplo het volgende:
Laatste dag van de voorbereiding gooi ik s'ochtends de competitie open.
Dat er ook 'anderen eventueel' bijkomen, mits de comp niet voor 75% gevuld is. Anders valt het slotje automatisch weg, en ze zijn niet zo happig op modjes die 75% of minder competities hebben.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat er ook 'anderen eventueel' bijkomen, mits de comp niet voor 75% gevuld is. Anders valt het slotje automatisch weg, en ze zijn niet zo happig op modjes die 75% of minder competities hebben.
You're inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kunnen normale mensen ook de Fok! competitie joinen.
En ik heb me opnieuw aangemeld.
Morgen is je team er ook nog hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:30 schreef Nashje het volgende:
Ow kut ja: Wacht 1 dag voordat je weer een aanbieding als manager mag aannemen.
Gezeik met die SK's.
Nee was eredivisie, en op mijn sub was ik eerste met NAC.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Camplo het volgende:
Hoe wordt Quyxz met FC Den Bosch nu weer 3e trouwens.
Was het zeker als eerste divisie :p
oh ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:38 schreef Nashje het volgende:
Tip: gebruik je subaccount gewoon. Hoef je maar 1 dag te wachten (of je moet een PSK of SK hebben op je sub, dan mag je meteen beginnen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |