OK, ik wil best joinen, wat is jullie comp nummer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef Sparco het volgende:
netjes (Y)
volgende keer wel netjes in onze competitie meedoen hè?
Kan niet weggeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:11 schreef Backhander het volgende:
mag ik je SK ?
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Klopt ja. Met een SK kun je ook voor wat extra geld zorgen enzo.
Maar ik ben wel weer in voor een Fok! crew. Dan ben ik wel van plan een SK te bestellen.
Da's inderdaad vrij kut. We kunnen ook wel alleen een competitie doen. Moet wel iemand een PSK hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.
ik geef je advies als je een competite maakt waar iederen van fok inkanquote:Op zondag 30 april 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik insignen in de Wereld of alleen de Benelux? In de Benelux kan je alleen tegen teams uit de Benelux spelen....wat raden jullie aan?
Is er een verschil als je in de Benelux zit of in de hele wereld?quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb benelux
Goed of slecht?quote:Competitie Info
Comp: schoolplein
Land: Spanje
Club Info
Club: Deportivo Alavés
Stad: Vitoria
Voortgang
Seizoen: 2
Week: 2 van 43
Prestaties
Beste Notering: 15
Rangschikking: 20 [(15)]
Financiele Status
Balans: ¤ 5.452.000,-
details...
Tegenstander
Athletic Club Bilbao
(Uit)
ten eerset goede sponsors krijgen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
Nog enige tips van experts hoe ik dat beter kan krijgen? Het schiet niet op zo.
Nee. Kijk eens naar de transferlijst.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik al gelezen uiteraard. Met 2-0 verloren, sta nu 19e (stond gister 20e)
Doel is om 16e te worden
Kan je alleen spelers kopen van de clubs die in je competitie zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |