kan wel zijn maar dit staat in de krant:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:59 schreef Backhander het volgende:
hoe kan krebs van nckp winnen??
op papier zou nckp moeten winnen in penalties
en ik heb een andere tactiek tegen hem gebruik want we hadden alle twee loer op de counter.quote:Real Madrid vs FC Barcelona 0 - 0
Wedstrijd van de dag
Madrid - De thuisploeg kwam gisteren heel goed weg met het gelijkspel tegen
FC Barcelona want de uitploeg had veel meer kansen maar had net de pech ze
er niet in te krijgen. FC Barcelona was bovendien gewoon de betere ploeg. Real
Madrid kwam er gewoon niet aan te pas. Na de wedstrijd liet de manager van Real Madrid, nCkp dat ook meteen weten in de persconferentie. De manager van FC Barcelona, krebs007 [S1] was niet tevreden over z'n ploeg. Ze hadden volgens hem veel meer doelrijpe mogelijkheden dan Real Madrid en hadden daarom gewoon moeten winnen.
met alleen hun kom je er niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Backhander het volgende:
ik weer is lekker dik gewonnen dankzij mijn henry en kluiver en ook nog is van nisterlooy ach ja eigenlijk heel mijn voorhoede![]()
knap werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:56 schreef Backhander het volgende:
ik heb gelijk gespeeld tegen betis![]()
em neequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:44 schreef Sparco het volgende:
heb je het al op het osm forum geplaatst?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Backhander het volgende:
ok maar mag ik dan de volgende competitie starten?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef Sparco het volgende:
Is goed, [...]
je bedoelt belgië?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Zullen we de volgende keer een kneuzencompetitie doen zonder grote namen? Dat is leuker
ik betaal niks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef Sparco het volgende:
btw. als het land is gekozen kiezen wij allemaal eerst een team goed? want iedere fokker die meedoet betaalt uiteindelijk mee dus hebben wij meer recht op een keuzeteam dan een osm-er die elke compo probeert te joinen ja toch?
voor zo'n seizoenskaart toch?quote:
OK, ik wil best joinen, wat is jullie comp nummer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef Sparco het volgende:
netjes (Y)
volgende keer wel netjes in onze competitie meedoen hè?
Kan niet weggeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:11 schreef Backhander het volgende:
mag ik je SK ?
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Klopt ja. Met een SK kun je ook voor wat extra geld zorgen enzo.
Maar ik ben wel weer in voor een Fok! crew. Dan ben ik wel van plan een SK te bestellen.
Da's inderdaad vrij kut. We kunnen ook wel alleen een competitie doen. Moet wel iemand een PSK hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik kan inmiddesl een fok crew maken ja, maar heb echt geen zin meer om om de 20 dagen 1,20 te betalen.
ik geef je advies als je een competite maakt waar iederen van fok inkanquote:Op zondag 30 april 2006 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik insignen in de Wereld of alleen de Benelux? In de Benelux kan je alleen tegen teams uit de Benelux spelen....wat raden jullie aan?
Is er een verschil als je in de Benelux zit of in de hele wereld?quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb benelux
Goed of slecht?quote:Competitie Info
Comp: schoolplein
Land: Spanje
Club Info
Club: Deportivo Alavés
Stad: Vitoria
Voortgang
Seizoen: 2
Week: 2 van 43
Prestaties
Beste Notering: 15
Rangschikking: 20 [(15)]
Financiele Status
Balans: ¤ 5.452.000,-
details...
Tegenstander
Athletic Club Bilbao
(Uit)
ten eerset goede sponsors krijgen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
Nog enige tips van experts hoe ik dat beter kan krijgen? Het schiet niet op zo.
Nee. Kijk eens naar de transferlijst.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik al gelezen uiteraard. Met 2-0 verloren, sta nu 19e (stond gister 20e)
Doel is om 16e te worden
Kan je alleen spelers kopen van de clubs die in je competitie zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |