abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:28:56 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31553528
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:20 schreef Againzender het volgende:

[..]

Maar ik denk door die goals van gisteren dat hij zijn transfer wel weer heeft terugverdiend.
Dat had 'tie natuurlijk na een paar maanden al, toen hij Ajax de winst op PSV bezorgde.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:30:47 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31553559
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hij scoort wel tenminste.
Een paar weekjes terug scoorde Harry 2 keer.....

Zo blijf je bezig. Blind moet een keuze maken en zich daaraan houden...
pi_31556013
Kijken of Yannis tegen PSV ook voor een verassing kan zorgen
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:38:25 #104
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31556081
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Yannis in de laatste minuut bij een 2-2 stand
pi_31556111
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

Een paar weekjes terug scoorde Harry 2 keer.....

Zo blijf je bezig. Blind moet een keuze maken en zich daaraan houden...
Dat heeft hij bij Rosenberg geprobeerd, helaas loonde z'n standvastigheid toen niet. Jannes laten staan lijkt me wel het beste.
That's all folks!
pi_31556220
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
laten we het hopen
pi_31556912
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e ronde
En nu maar hopen dat we geen Tel Aviv-scenario krijgen dit jaar.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31557205
Jannie Ananas heeft ons er wel vaker doorheen gesleept

en dat voor een kreupele griek!
Houd van een lijntje.
pi_31557288
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:38 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Yannis in de laatste minuut bij een 2-2 stand
Dat zou geweldig zijn
pi_31557410
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn
kakkerlakken uit style!
Houd van een lijntje.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:13:26 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31557705
ik zie liever een Amsterdams kwartiertje
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31559451
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef keijz het volgende:
Waarom kwam Heitinga er nou in

en Rosales speelde best aardig, Pienaar en Maduro vond ik slordig.
Pienaar was één van de besten, zo niet de beste man gisteren. Heerlijke acties, slimme passes, veel ballen veroverd, mooie assist. Alleen had ie direct na rust moeten scoren.

Rosales daarentegen.... Vreselijk weer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31559510
Rosales heeft ontzettend weinig rendement op dit moment. Maakt af en toe leuke acties, maar op een goede voorzet heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
pi_31559529
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:58 schreef pfaf het volgende:
Rosales speelde op rechts ook erg lekker, laat die jongen eens 5 wedstrijdjes op rechts staan en hij gaat heel wat assists op zn naam krijgen.
Hoe dan? Hij heeft geen fatsoenlijke voorzet gegeven, alles was te hoog of te kort.
www.thuisuiteten.nl
pi_31559546
En Ioannis Anastasiou was gisteren leuk en bruikbaar, maar is natuurlijk tegen PSV al weer ongeschikt.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:57:54 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31559781
methodmich, neem jij jezelf wel serieus? Steven Pienaar speelt in jouw ogen altijd sterk en Mauro Rosáles niet. Is het nu zo moeilijk toe te geven dat Mauro Rosáles gisteren sterker speelde dan Steven Pienaar, zowel op links als op rechts? Mauro Rosáles verdient nu eens een eerlijke kans: een serie van (minimaal) vijf wedstrijden op zijn eigen positie, de rechtsbuitenpositie. Steven Pienaar heeft op zowat alle mogelijke posities genoeg kansen gekregen, maar is de afgelopen jaren eerder achter- in plaats van vooruit gegaan.

Kaart voor zondag is binnen!

Zaterdagavond maar eens niet gaan stappen, zondagochtend om 9.30 uur in A'dam zijn is wel érg vroeg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31559822
Als je dat vindt, dan weet ik niet waar jij naar kijkt. Rosales was gewoon een drama gisteren man. Pienaar geeft een assist, maakt mooie acties, geeft goede passes. Bovendien is hij nog altijd de man die dit seizoen het meeste rendement heeft bij Ajax, goals en assists opgeteld.

Dus misschien moet je eens wat anders gaan kijken naar voetbal ofzo?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:06:32 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31559939
Als je naar de speelminuten kijkt, lijkt het mij meer dan logisch dat Steven Pienaar een hoger rendement heeft dan Mauro Rosáles. De start van onze Argentijnse rechtsbuiten was vorig seizoen was overweldigend, blessures gooide echter roet in het eten. Maar dat is toch geen reden om hem dit seizoen constant te negeren op de rechtsbuitenpositie? Zeker niets als je ziet wat voor een concurrentie hij heeft. Laat Steven Pienaar lekker met Nigel de Jong uitvechten wie er op de rechtshalfpositie speelt, dan kunnen we op de rechtsbuitenpositie ook een échte rechtsbuiten opstellen. Geloof me dat Mauro Rosáles dan al snel een véél beter rendement heeft dan jouw Steven Pienaar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31559950
Sorry hoor, maar ik vond Pienaar ook weer matig. Prima assist hoor maar er valt ook nog een hele hoop op aan te merken.
pi_31559997
Lijkt me niet, dat hebben we vorig seizoen gezien. Overweldigende start.

Hij raakte twee ballen per ongeluk goed tegen Willem II en Feyenoord en daarna was het klaar. Pienaar is beter voor de balans, vormt al jaren een goede tandem met zeker Trabelsi en ook De Jong. De enige duels waarin Rosales redelijk was, waren de duels waarin Pienaar en Trabelsi achter hem stonden en hij dus veel steun had.

Maar misschien kan jij me bijpraten over de vele assists van Mauro Rosales? Ik denk dat ik die gemist heb.

Rosales is gewoon geen Ajax-materiaal. Vijf jaar geleden hadden we hoofdschuddend gelachen als we hem bij de tegenpartij hadden zien zwoegen, nu wil jij hem serieus in de basis? Die jongen zelf kan er weinig aan doen, hij doet heus zijn best, maar we hebben er weinig aan.

Tot slot: denk je dat hij voor niks in jouw woorden "genegeerd" wordt door eerst Koeman en later Blind? Lijkt me niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_31560026
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef Radegast het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond Pienaar ook weer matig. Prima assist hoor maar er valt ook nog een hele hoop op aan te merken.
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dan zitten te kijken naar zo'n wedstrijd hoor...
www.thuisuiteten.nl
pi_31560062
Ajax speelde gisteren zoals het moest spelen: vol op de aanval.
Goed resultaat en in een poule met twee onthutsend zwakke broeders die eigenlijk in de Uefacup thuishoren moet een goaltje uit in Thun voldoende zijn om de 2e ronde te bereiken.

Maar om op de discussie in te haken: Ik vond zowel Pienaar als Rosales niet overtuigend en speelden beiden beneden hun kunnen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:15:06 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31560072
Steven Pienaar als rechtsbuiten is eveneens geen Ajax-materiaal, zie dat eens onder ogen. Als middenvelder is hij prima, maar als rechtsbuiten is het een drama. Continue wordt hij simpel opzij gezet door zijn directe tegenstander, de driemaal dat hij zijn tegenstander wél weet te passeren, volgt er een matige voorzet. Mauro Rosáles moet eens wat opeenvolgende wedstrijden de kans krijgen, dan zal hij vanzelf meer assists en doelpunten achter zijn naam krijgen.
pi_31560128
Pienaar is dan ook een middenvelder. Het is veelzeggend dat coaches dus een aanvallende middenvelder op rechts verkiezen boven iemand die rechtsbuiten is.

En jij zegt wel dat dat vanzelf gaat, maar Rosales heeft nog nooit bewezen dat te kunnen. Want die voorzetten kan je ook niet noemen, het is puur hypothetisch.

Pienaar is als rechtsbuiten een noodoplossing, maar nog altijd van meer waarde dan Rosales.

Maar goed, we worden het vermoedelijk niet eens. Ben nu weg!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:30:56 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31560379
Klopt, we worden het niet eens. Jij zou je ongelijk toch nooit toegeven.

Wanneer worden trouwens de stoelnummers op 409/410 verwijderd? Door een stommiteit waren onze eigen plaatsen op 410 al aan derden verkocht, dus maar passe-partout voor 411 gehaald. Wij dus (net als tegen Arsenal) toch op 409, komen er van die pannenkoeken vertellen dat je op hun plaats staat. Daar krijg je toch een slappe van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')