Dat had 'tie natuurlijk na een paar maanden al, toen hij Ajax de winst op PSV bezorgde.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ik denk door die goals van gisteren dat hij zijn transfer wel weer heeft terugverdiend.
Een paar weekjes terug scoorde Harry 2 keer.....quote:
Yannis in de laatste minuut bij een 2-2 standquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Kijken of Yannis tegen PSV ook voor een verassing kan zorgen
Dat heeft hij bij Rosenberg geprobeerd, helaas loonde z'n standvastigheid toen niet. Jannes laten staan lijkt me wel het beste.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een paar weekjes terug scoorde Harry 2 keer.....
Zo blijf je bezig. Blind moet een keuze maken en zich daaraan houden...
laten we het hopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Kijken of Yannis tegen PSV ook voor een verassing kan zorgen
En nu maar hopen dat we geen Tel Aviv-scenario krijgen dit jaar.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e ronde
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Yannis in de laatste minuut bij een 2-2 stand
Pienaar was één van de besten, zo niet de beste man gisteren. Heerlijke acties, slimme passes, veel ballen veroverd, mooie assist. Alleen had ie direct na rust moeten scoren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef keijz het volgende:
Waarom kwam Heitinga er nou in
en Rosales speelde best aardig, Pienaar en Maduro vond ik slordig.
Hoe dan? Hij heeft geen fatsoenlijke voorzet gegeven, alles was te hoog of te kort.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:58 schreef pfaf het volgende:
Rosales speelde op rechts ook erg lekker, laat die jongen eens 5 wedstrijdjes op rechts staan en hij gaat heel wat assists op zn naam krijgen.
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dan zitten te kijken naar zo'n wedstrijd hoor...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef Radegast het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond Pienaar ook weer matig. Prima assist hoor maar er valt ook nog een hele hoop op aan te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |