abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31723620
Onee wacht, ik moet natuurlijk aan je username ruiken dat je op stukken die je niet kent niet te hard rijdt waarmee je toch achteraf aangeeft dat een ongeluk zoals de 5 van zeewolde bij almelo jou niet zal overkomen. Wat een slap gelul.
geen
pi_31723843
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat ik nou lul? Jij zegt eerst dat je 8 jaar lang 60.000 km per jaar [b]structureel[/]b te hard rijdt, en daarna opeens is het dus niet zo dat je 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel te hard rijdt want dan rij je opeens op stukken snelweg die je niet kent niet te hard.
Wat ben jij voor een mierenneuker?
pi_31723932
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:56 schreef MartijnA3 het volgende:
Wat ben jij voor een mierenneuker?
Nee, wat ben jij voor een asociaal persoon dat je structureel te hard rijdt?
geen
pi_31724581
Je bent zeker ook asociaal als je 120 rijd op de A4 bij Schiphol. Je mag er 100. Oh ja is wel een 5 baans snelweg maar dat laten we eruit ook het feit dat je na een kilometer ofzo op de zelfde 5 baans weg 120 mag

Maar nee sommige hebben oogkleppen op. En zien zulke dingen niet in.
pi_31724892
Ik zeg altijd: hardrijders zijn niet per definitie asociaal. Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
pi_31725359
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:59 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nee, wat ben jij voor een asociaal persoon dat je structureel te hard rijdt?
Waarom maakt mij dat asociaal?

Je bent echt de weg kwijt, is het niet?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:53:20 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31725452
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
oja?

Asociale rijders vind ik ook snolletjes die links blijven rijden terwijl ze helemaal niet in aan het halen zijn en gewoon niet in hun spiegels kijken.

Ik ben een notoire hardrijder probeer meestal wel om niet meer dan 30km te hard te gaan of 's nachts iig geen 50km te hard. Boetes neem ik voor lief (uiteraard rem ik wel als ik een controle/flitspaal zie) maar ga me niet laten beperken in m'n rijden door de kans op een boete die er nou eenmaal altijd is.
pi_31725556
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:53 schreef PLAE@ het volgende:
Asociale rijders vind ik ook snolletjes die links blijven rijden terwijl ze helemaal niet in aan het halen zijn en gewoon niet in hun spiegels kijken.

Ik ben een notoire hardrijder probeer meestal wel om niet meer dan 30km te hard te gaan of 's nachts iig geen 50km te hard. Boetes neem ik voor lief (uiteraard rem ik wel als ik een controle/flitspaal zie) maar ga me niet laten beperken in m'n rijden door de kans op een boete die er nou eenmaal altijd is.
OK, daar heb je inderdaad gelijk in. Al zou je zulke mensen ook in de categorie 'gebrekkige rijvaardigheid' kunnen onderbrengen. Ik noem mezelf trouwens geen 'notoire hardrijder', maar er zijn wel wegen waar ik flink doortrap. Ook ik let er hoe dan ook op dat ik nooit of te nimmer meer dan 50 kilometer te hard rijd. (Op de snelweg rijd ik doorgaans 125-130, soms 140. Op 80km-wegen eigenlijk nooit harder dan 100).
pi_31725560
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef yup het volgende:
Je bent zeker ook asociaal als je 120 rijd op de A4 bij Schiphol. Je mag er 100. Oh ja is wel een 5 baans snelweg maar dat laten we eruit ook het feit dat je na een kilometer ofzo op de zelfde 5 baans weg 120 mag

Maar nee sommige hebben oogkleppen op. En zien zulke dingen niet in.
daar kan je ook wel 200 rijden als je op die ene baan rijd met die rode kruis erboven
pi_31725589
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:53 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De auto's die gebouwd zijn om 250km/u te rijden zijn meestal in staat om "iets" harder te remmen dan de gemiddelde auto....

Porsche Boxter 100km/u - 0: 35 meter.
Dan rekken je wangen uit
pi_31725704
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
Zoals al aangegeven, niet altijd. Gister werd ik ingehaald door iemand die +/- 100 reed in een werkvak (max 70) en later kwam ik 'm weer tegen, precies 120 blijven rijden op de linkerbaan terwijl ie makkelijk naar rechts kon. Dát vind ik asociaal.
pi_31726029
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:02 schreef MartijnA3 het volgende:
Zoals al aangegeven, niet altijd. Gister werd ik ingehaald door iemand die +/- 100 reed in een werkvak (max 70) en later kwam ik 'm weer tegen, precies 120 blijven rijden op de linkerbaan terwijl ie makkelijk naar rechts kon. Dát vind ik asociaal.
Als iemand 100 rijdt waar -ie 70 mag, is -ie dus een hardrijder
pi_31726069
Ja maar buiten het werkvak was ie geen hardrijder, maar wel asociaal.
pi_31726132
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:49 schreef MartijnA3 het volgende:

Waarom maakt mij dat asociaal?

Je bent echt de weg kwijt, is het niet?
Ik vind je asociaal omdat je aangeeft dat je 8 jaar 60.000 km sturctureel te hard rijdt. Dat houdt in dat je je structureel niet aan de regelgeving houdt, een regelgeving die er niet alleen is om jezelf te beschermen maar ook anderen. Oa mij dus. Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal.
Omgekeerde wereld, ik ben de weg kwijt omdat ik aangeef dat jij je niet aan de regelgeving houdt?
Of kom je dan met het achterhaalde principe: 'ik kan in bepaalde situaties uitstekend voor mezelf bepalen hoe hard ik mag'. In dat geval vraag ik me af waar de grens ligt. Voor jou wellicht bij 130, bij een ander wellicht 180.
geen
pi_31726255
Dat ik me niet aan de regels houd betekent niet automatisch dat ik anderen in gevaar breng. Het is echt niet zo dat andere automobilisten in paniek raken als ik ze inhaal, heb het nog nooit gezien in mijn binnenspiegel.


Maar goed, jij mag vinden wat je wilt.

Ik ga zaterdags trouwens ook nog wel eens naar de kroeg op een fiets zonder licht en dan steek ik ook nog niet eens mijn hand uit als ik af sla.

Oh ja, en ik negeer een rood voetgangerslicht ook wel eens.

Oh ik ben echt een aso.
pi_31726622
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef MartijnA3 het volgende:
Ik ga zaterdags trouwens ook nog wel eens naar de kroeg op een fiets zonder licht en dan steek ik ook nog niet eens mijn hand uit als ik af sla. Oh ja, en ik negeer een rood voetgangerslicht ook wel eens. Oh ik ben echt een aso.
Als jij autorijdt, erger je je dan niet rot aan fietsers zonder licht? Ik had laatst nog weer iemand bijna onder de auto liggen.
pi_31726874
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vind je asociaal omdat je aangeeft dat je 8 jaar 60.000 km sturctureel te hard rijdt. Dat houdt in dat je je structureel niet aan de regelgeving houdt, een regelgeving die er niet alleen is om jezelf te beschermen maar ook anderen. Oa mij dus. Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal.
Omgekeerde wereld, ik ben de weg kwijt omdat ik aangeef dat jij je niet aan de regelgeving houdt?
Of kom je dan met het achterhaalde principe: 'ik kan in bepaalde situaties uitstekend voor mezelf bepalen hoe hard ik mag'. In dat geval vraag ik me af waar de grens ligt. Voor jou wellicht bij 130, bij een ander wellicht 180.
Gelukkig kom jij nooit buiten zodat je geen gevaar voor andere mensen kan vormen. Jij zorgt altijd dat je precies minimaal 8 uur slaap per nacht hebt gehad, anders mag je niet naar buiten. Jij doet eerst een reactietest omdat je anders niet naar buiten mag.

Er bestaat geen vmax die kilometers lang hetzelfde is. Eigen inzicht is veiliger dan als een schaapie de bordjes volgen.
pi_31727053
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij nooit buiten zodat je geen gevaar voor andere mensen kan vormen. Jij zorgt altijd dat je precies minimaal 8 uur slaap per nacht hebt gehad, anders mag je niet naar buiten. Jij doet eerst een reactietest omdat je anders niet naar buiten mag.

Er bestaat geen vmax die kilometers lang hetzelfde is. Eigen inzicht is veiliger dan als een schaapie de bordjes volgen.
Jep klopt. Politieagentjes en de controles zijn puur en alleen om mensen zoals martijna3 te pesten. Slaap lekker verder jongens!
geen
pi_31727195
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Jep klopt. Politieagentjes en de controles zijn puur en alleen om mensen zoals martijna3 te pesten. Slaap lekker verder jongens!
--
Corr3ct. Tijdje terug een bedrijging dmv een revolver bij mijn broertjes werk. Is gelukkig goed afgelopen (dader was zelf vertrokken). Maar politie had nadien geen tijd en kwam de volgende dag wel even een verklaring opnemen.

En op de weg naar huis staan ze weer met hun k*anker statiefje langs de weg.
--

Dat is verder erg off-topic. Maar als jij al die onzin van die snelheidslimieten als zoete koek wil eten have fun.

1/3 van de dodelijke ongevallen in het verkeer vinden plaats door alcoholmisbruik. Maar het aantal alcoholcontroles staan totaal niet in verhouding met de snelheidscontroles.

[ Bericht 10% gewijzigd door 1299 op 27-10-2005 15:59:32 ]
pi_31727361
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
geen
pi_31727679
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
Ik vind het ook stoer om jou in je bek te schijten! Moeten ze daar ook maar op gaan controleren
pi_31727718
geen
pi_31728234
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij vindt mensen asociaal omdat ze zogenaamd bewust extra gevaar creeren voor overige weggebruikers. Terwijl iedereen dat doet door zowieso in de auto te stappen.

Het gevaar van niet opletten/slaap e.d. is vele malen groter dan harder rijden dan een of andere gochem heeft verzonnen.

Het hele leven is beslissingen maken en risico's, mijn mening is dat met snelheidsvermeerdering geen groter gevaar aanwezig is mits je je aan een aantal punten houd.
pi_31728678
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
Jochies?
Heb niet zoveel last van snelheidscontroles want op de een of andere manier doen ze dat bijna nooit in de spits op mijn traject. Bang dat men hoog op de rem gaat staan en ongevallen veroorzaakt als een flitser gesignaleerd wordt waarschijnlijk.

En ik vind het niet stoer hoor om harder te rijden, het is gewoon praktisch en fijner voor mij.
pi_31731137
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg altijd: hardrijders zijn niet per definitie asociaal. Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
Ik vind asociale rijders automobilisten die denken alleen te zijn op de weg of gewoon schijt hebben aan anderen, de laatste zijn inderdaad hardijders, maar onder de eerste ook huisvrouwen die nimmer spiegelen, levensgevaarlijk inparkeren etc
Yeah baby Yeah!
pi_31731500
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vind je asociaal omdat je aangeeft dat je 8 jaar 60.000 km sturctureel te hard rijdt. Dat houdt in dat je je structureel niet aan de regelgeving houdt, een regelgeving die er niet alleen is om jezelf te beschermen maar ook anderen. Oa mij dus. Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal.
Omgekeerde wereld, ik ben de weg kwijt omdat ik aangeef dat jij je niet aan de regelgeving houdt?
Of kom je dan met het achterhaalde principe: 'ik kan in bepaalde situaties uitstekend voor mezelf bepalen hoe hard ik mag'. In dat geval vraag ik me af waar de grens ligt. Voor jou wellicht bij 130, bij een ander wellicht 180.
Natte-flamoes was jij vroeger niet dat jongetje van 6 jaar in de straat met een te grote politie pet op, die de boel wel eventjes zou regelen?.
Jij lijkt me nu typisch zo'n mannetje.Leer eens te leven en keuzes voor je zelf te maken inplaats van te schuilen achter allerlij regeltjes.Je lijkt wel een nsb'r zoals je jezelf hier ten toon spreid.
pi_31731697
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef Cro_magnon het volgende:

[..]

Natte-flamoes was jij vroeger niet dat jongetje van 6 jaar in de straat met een te grote politie pet op, die de boel wel eventjes zou regelen?.
Jij lijkt me nu typisch zo'n mannetje.Leer eens te leven en keuzes voor je zelf te maken inplaats van te schuilen achter allerlij regeltjes.Je lijkt wel een nsb'r zoals je jezelf hier ten toon spreid.
Dit stuk is not wel het mooiste..
"Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal."

a) rijd je niet iedere kilometer die je aflegt te hard.
b) zijn maximumsnelheden in de praktijk doorgaans niet voor de veiligheid opgesteld dus 60.000 km een gevaar op de weg is een beetje heel kort door de bocht van flamoesje.

Hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt deze 'asociale hardrijder' minder gevaarlijke situaties dan je oma in haar panda'tje.
Yeah baby Yeah!
pi_31736764
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dit stuk is not wel het mooiste..
"Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal."

a) rijd je niet iedere kilometer die je aflegt te hard.
b) zijn maximumsnelheden in de praktijk doorgaans niet voor de veiligheid opgesteld dus 60.000 km een gevaar op de weg is een beetje heel kort door de bocht van flamoesje.

Hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt deze 'asociale hardrijder' minder gevaarlijke situaties dan je oma in haar panda'tje.
Amen.

Als de rijstijl die ik er op nahoud zogenaamd zo heel gevaarlijk was had ik allang allerlei ongelukken gehad. Wat dus bij mij en mensen die ik ken die dezelfe rijstijl er op na houden totaal niet het geval is. Oke dat is niet representatief voor de gehele bevolking maar ik zie vaker van die geitenwollensokkken idioten brokken maken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:01:38 #239
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31737964
Waarom happen jullie zo op die posts van xebrosius? Hij is precies zo joh
pi_31758312
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:34 schreef BertV het volgende:
Boven de 200 km/u begint de gravity shift, levensgevaarlijk.
Ook heb je kans op hersenbeschadiging door zuurstofgebrek.
Dat verklaart ook de hardnekkigheid van het gedrag van snelheidsduivels.
ROFLMAO!!!!!

JE SPOORT NIET!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')