abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31726622
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef MartijnA3 het volgende:
Ik ga zaterdags trouwens ook nog wel eens naar de kroeg op een fiets zonder licht en dan steek ik ook nog niet eens mijn hand uit als ik af sla. Oh ja, en ik negeer een rood voetgangerslicht ook wel eens. Oh ik ben echt een aso.
Als jij autorijdt, erger je je dan niet rot aan fietsers zonder licht? Ik had laatst nog weer iemand bijna onder de auto liggen.
pi_31726874
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vind je asociaal omdat je aangeeft dat je 8 jaar 60.000 km sturctureel te hard rijdt. Dat houdt in dat je je structureel niet aan de regelgeving houdt, een regelgeving die er niet alleen is om jezelf te beschermen maar ook anderen. Oa mij dus. Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal.
Omgekeerde wereld, ik ben de weg kwijt omdat ik aangeef dat jij je niet aan de regelgeving houdt?
Of kom je dan met het achterhaalde principe: 'ik kan in bepaalde situaties uitstekend voor mezelf bepalen hoe hard ik mag'. In dat geval vraag ik me af waar de grens ligt. Voor jou wellicht bij 130, bij een ander wellicht 180.
Gelukkig kom jij nooit buiten zodat je geen gevaar voor andere mensen kan vormen. Jij zorgt altijd dat je precies minimaal 8 uur slaap per nacht hebt gehad, anders mag je niet naar buiten. Jij doet eerst een reactietest omdat je anders niet naar buiten mag.

Er bestaat geen vmax die kilometers lang hetzelfde is. Eigen inzicht is veiliger dan als een schaapie de bordjes volgen.
pi_31727053
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij nooit buiten zodat je geen gevaar voor andere mensen kan vormen. Jij zorgt altijd dat je precies minimaal 8 uur slaap per nacht hebt gehad, anders mag je niet naar buiten. Jij doet eerst een reactietest omdat je anders niet naar buiten mag.

Er bestaat geen vmax die kilometers lang hetzelfde is. Eigen inzicht is veiliger dan als een schaapie de bordjes volgen.
Jep klopt. Politieagentjes en de controles zijn puur en alleen om mensen zoals martijna3 te pesten. Slaap lekker verder jongens!
geen
pi_31727195
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Jep klopt. Politieagentjes en de controles zijn puur en alleen om mensen zoals martijna3 te pesten. Slaap lekker verder jongens!
--
Corr3ct. Tijdje terug een bedrijging dmv een revolver bij mijn broertjes werk. Is gelukkig goed afgelopen (dader was zelf vertrokken). Maar politie had nadien geen tijd en kwam de volgende dag wel even een verklaring opnemen.

En op de weg naar huis staan ze weer met hun k*anker statiefje langs de weg.
--

Dat is verder erg off-topic. Maar als jij al die onzin van die snelheidslimieten als zoete koek wil eten have fun.

1/3 van de dodelijke ongevallen in het verkeer vinden plaats door alcoholmisbruik. Maar het aantal alcoholcontroles staan totaal niet in verhouding met de snelheidscontroles.

[ Bericht 10% gewijzigd door 1299 op 27-10-2005 15:59:32 ]
pi_31727361
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
geen
pi_31727679
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
Ik vind het ook stoer om jou in je bek te schijten! Moeten ze daar ook maar op gaan controleren
pi_31727718
geen
pi_31728234
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij vindt mensen asociaal omdat ze zogenaamd bewust extra gevaar creeren voor overige weggebruikers. Terwijl iedereen dat doet door zowieso in de auto te stappen.

Het gevaar van niet opletten/slaap e.d. is vele malen groter dan harder rijden dan een of andere gochem heeft verzonnen.

Het hele leven is beslissingen maken en risico's, mijn mening is dat met snelheidsvermeerdering geen groter gevaar aanwezig is mits je je aan een aantal punten houd.
pi_31728678
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee dat zeg ik, controles zijn er puur en alleen om jochies als jullie die het stoer vinden om hun gaspedaal te vloeren te plagen.
Jochies?
Heb niet zoveel last van snelheidscontroles want op de een of andere manier doen ze dat bijna nooit in de spits op mijn traject. Bang dat men hoog op de rem gaat staan en ongevallen veroorzaakt als een flitser gesignaleerd wordt waarschijnlijk.

En ik vind het niet stoer hoor om harder te rijden, het is gewoon praktisch en fijner voor mij.
pi_31731137
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg altijd: hardrijders zijn niet per definitie asociaal. Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
Ik vind asociale rijders automobilisten die denken alleen te zijn op de weg of gewoon schijt hebben aan anderen, de laatste zijn inderdaad hardijders, maar onder de eerste ook huisvrouwen die nimmer spiegelen, levensgevaarlijk inparkeren etc
Yeah baby Yeah!
pi_31731500
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vind je asociaal omdat je aangeeft dat je 8 jaar 60.000 km sturctureel te hard rijdt. Dat houdt in dat je je structureel niet aan de regelgeving houdt, een regelgeving die er niet alleen is om jezelf te beschermen maar ook anderen. Oa mij dus. Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal.
Omgekeerde wereld, ik ben de weg kwijt omdat ik aangeef dat jij je niet aan de regelgeving houdt?
Of kom je dan met het achterhaalde principe: 'ik kan in bepaalde situaties uitstekend voor mezelf bepalen hoe hard ik mag'. In dat geval vraag ik me af waar de grens ligt. Voor jou wellicht bij 130, bij een ander wellicht 180.
Natte-flamoes was jij vroeger niet dat jongetje van 6 jaar in de straat met een te grote politie pet op, die de boel wel eventjes zou regelen?.
Jij lijkt me nu typisch zo'n mannetje.Leer eens te leven en keuzes voor je zelf te maken inplaats van te schuilen achter allerlij regeltjes.Je lijkt wel een nsb'r zoals je jezelf hier ten toon spreid.
pi_31731697
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef Cro_magnon het volgende:

[..]

Natte-flamoes was jij vroeger niet dat jongetje van 6 jaar in de straat met een te grote politie pet op, die de boel wel eventjes zou regelen?.
Jij lijkt me nu typisch zo'n mannetje.Leer eens te leven en keuzes voor je zelf te maken inplaats van te schuilen achter allerlij regeltjes.Je lijkt wel een nsb'r zoals je jezelf hier ten toon spreid.
Dit stuk is not wel het mooiste..
"Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal."

a) rijd je niet iedere kilometer die je aflegt te hard.
b) zijn maximumsnelheden in de praktijk doorgaans niet voor de veiligheid opgesteld dus 60.000 km een gevaar op de weg is een beetje heel kort door de bocht van flamoesje.

Hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt deze 'asociale hardrijder' minder gevaarlijke situaties dan je oma in haar panda'tje.
Yeah baby Yeah!
pi_31736764
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dit stuk is not wel het mooiste..
"Misschien wel strict, maar om het feit dat jij aangeeft dat jij 8 jaar lang 60.000 km per jaar structureel geen rekening houdt met de veiligheid van anderen vind ik jou asociaal."

a) rijd je niet iedere kilometer die je aflegt te hard.
b) zijn maximumsnelheden in de praktijk doorgaans niet voor de veiligheid opgesteld dus 60.000 km een gevaar op de weg is een beetje heel kort door de bocht van flamoesje.

Hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt deze 'asociale hardrijder' minder gevaarlijke situaties dan je oma in haar panda'tje.
Amen.

Als de rijstijl die ik er op nahoud zogenaamd zo heel gevaarlijk was had ik allang allerlei ongelukken gehad. Wat dus bij mij en mensen die ik ken die dezelfe rijstijl er op na houden totaal niet het geval is. Oke dat is niet representatief voor de gehele bevolking maar ik zie vaker van die geitenwollensokkken idioten brokken maken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:01:38 #239
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31737964
Waarom happen jullie zo op die posts van xebrosius? Hij is precies zo joh
pi_31758312
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:34 schreef BertV het volgende:
Boven de 200 km/u begint de gravity shift, levensgevaarlijk.
Ook heb je kans op hersenbeschadiging door zuurstofgebrek.
Dat verklaart ook de hardnekkigheid van het gedrag van snelheidsduivels.
ROFLMAO!!!!!

JE SPOORT NIET!!!
pi_31758422
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:43 schreef Erik_Westerveld het volgende:

[..]

ROFLMAO!!!!!

JE SPOORT NIET!!!
Hij heeft gelijk hoor.

Neem een voorbeeld aan van mij, ik mis een paar hersencellen (door structureel te hard rijden )
pi_31758463
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef yup het volgende:

[..]

Vreemd is dat.

20km naar het Oosten en je wordt met 255km/u nog wel eens ingehaald, kijkt niemand raar van op.

En hier word je als staatsvijand nummer 1 behandeld, rijbewijs kwijt, auto in beslag genomen, aangehouden etc.

Rechtvaardigheid?

Uiteraard weet ik wel dat dit Nederland is en geen Duitsland...
Ik kijk daar ook niet van op, ik zou er nog niet eens een artikel over schrijven. Maar ik zag dat dit topic al bij pagina 5 is, dus ik dacht laat ik het onderwerp is gaan lezen, het is vast erg schokkend getuige het aantal reactiepagina's.

Maar nee dus
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 november 2005 @ 10:28:16 #243
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31890258
Tactloze lul...

Anyway, kinders maak je niet zo druk! Er zijn immers ergere dingen. Je had de tijd die je besteedt aan dit topique-je beter kunnen besteden aan collecteren voor pakistan...

Hardrijden is erg leuk en geeft een goede kick, slechts een klein percentage van alle ongelukken in Nederland wordt ook daadwerkelijk veroorzaakt door hardrijders.

Dat hardrijden gevaarlijk is, weet iedereen. Gevaarlijk is relatief. Op een weg waar geen auto's rijden is het veel minder gevaarlijk dan in de spits. Dat is ook de reden dat niemand in de spits 255 km/u gaat rijden. Kwestie van verantwoordelijkheid.

Je mag best wat harder rijden als het kan en als je het kan. Iedereen heeft zo z'n eigen grenzen en gevoel van verantwoordelijkheid. Hoe vaak hoor je nou dat iemand een ongeluk veroorzaakt met meer dan 200 km/u? Juist, nooit!!!

Je moet je dus niet druk gaan maken om hardrijders, het is namelijk zinloos.
Wat is Fok?
pi_31890376
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg altijd: hardrijders zijn niet per definitie asociaal. Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
En da's ook niet waar. De zondagsrijders die het presteren om altijd 20 km/h beneden de maximumsnelheid te rijden speciaal op wegen waar inhalen niet kan zijn ook asociale rijders. En brengem door hun gedrag het overige verkeer ook geregeld in gevaar.
pi_31917772
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg altijd: hardrijders zijn niet per definitie asociaal. Asociale rijders zijn wél altijd hardrijders.
Onzin. Asociale rijders zijn die klootviolen die niet in hun spiegel kijken, die geen afstand houden, die geen richting aangeven, die vergeten hoe het zit met de voorrang en hem er dus of voorgooien of in de ankers gaan al dat niet hoeft. Die veel te langzaam en afwachtend rijden, die geen inzicht tonen, die niet het overige verkeer in de gaten houden.

Daar moeten ze eens iets aan doen. Er kan met gemak harder dan 120 gereden worden, als iedereen maar oplet en rijd zoals ik dat doe. Het is altijd hetzelfde liedje, er gaat geen dag voorbij of ik zie een of andere kneus wel iets achterlijks doen waar ik voor moet compenseren om het nog net goed te laten gaan
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31920005
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:38 schreef StefanP het volgende:

en rijd zoals ik dat doe
geen
  donderdag 3 november 2005 @ 10:51:46 #247
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31922038
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:38 schreef StefanP het volgende:

[..]

Onzin. Asociale rijders zijn die klootviolen die niet in hun spiegel kijken, die geen afstand houden, die geen richting aangeven, die vergeten hoe het zit met de voorrang en hem er dus of voorgooien of in de ankers gaan al dat niet hoeft. Die veel te langzaam en afwachtend rijden, die geen inzicht tonen, die niet het overige verkeer in de gaten houden.

Daar moeten ze eens iets aan doen. Er kan met gemak harder dan 120 gereden worden, als iedereen maar oplet en rijd zoals ik dat doe. Het is altijd hetzelfde liedje, er gaat geen dag voorbij of ik zie een of andere kneus wel iets achterlijks doen waar ik voor moet compenseren om het nog net goed te laten gaan
Waarom moet er opgelet worden op mensen die (veel) harder rijden dan 120 km/h?
Het mag niet (punt).
Je moet al genoeg opletten bij mensen die zich wel aan de regels houden en daarbinnenin ook irritant rijden (te langzaam, zomaar invoegen, geen knipperlicht, enz). Maar nu moet er ook nog extra opgelet worden op mensen die zich niet aan de wet houden.

En jij hoort zeker ook bij de 80% van de mensen die denken dat ze bij de beste 50% van de rijders zitten.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31922246
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Waarom moet er opgelet worden op mensen die (veel) harder rijden dan 120 km/h?
Het mag niet (punt).
Je moet al genoeg opletten bij mensen die zich wel aan de regels houden en daarbinnenin ook irritant rijden (te langzaam, zomaar invoegen, geen knipperlicht, enz). Maar nu moet er ook nog extra opgelet worden op mensen die zich niet aan de wet houden.

En jij hoort zeker ook bij de 80% van de mensen die denken dat ze bij de beste 50% van de rijders zitten.
Je mag ook niet onnodig linksrijden dus what's ure point.

Als ik met 140 kom aanstormen en jij zit op de linkerbaan te slapen terwijl je naar rechts kan dan ben je net zo schuldig als ik.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:09:44 #249
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31922436
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Je mag ook niet onnodig linksrijden dus what's ure point.

Als ik met 140 kom aanstormen en jij zit op de linkerbaan te slapen terwijl je naar rechts kan dan ben je net zo schuldig als ik.
Nee, want ik ga gewoon naar rechts wanneer ik dat kan.
En wat doe jij op de linkerbaan?
Als ik al tijden links rijd wat niet nodig is, doe jij dat ook, want jij komt achter mij aan.
Maar als ik iemand ga inhalen en jij bent nog 100 meter van mij vandaan, ga ik er echt wel voor. Ik ga niet voor jou afremmen, dan rem je maar voor mij af. Als je vlakbij bent zodat je in de ankers moet, doe ik dat natuurlijk niet.

En ja ik rij ook wel eens te hard. Maar je moet niet op andere mensen gaan zeuren die zich wel aan de regels houden. Jij bent altijd fout als je 140 rijd. De ander kan ook foute dingen doen, maar dat heeft toch niets met jouw overtreding te maken?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31922476
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Je mag ook niet onnodig linksrijden dus what's ure point.

Als ik met 140 kom aanstormen en jij zit op de linkerbaan te slapen terwijl je naar rechts kan dan ben je net zo schuldig als ik.
Probeer eens uit en gooi de zaak voor de rechter zou ik zeggen. Ik denk dat je niet zo heel erg sterk staat. Bij snelheidsovertreding wordt je toch al snel als hoofdschuldige gezien.

Maar op zich heb je wel gelijk dat je ook met 120 op de linkerstrook moet opletten en in je spiegels moet kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')