Nee, de broer van Werner B.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:38 schreef Rekkie het volgende:
WannerB ... = familie van Mohammed B of Ali B?
Nee jij bent ook een icoondief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef hydrah het volgende:
Ik wil hier gewoon even posten omdat ik ook eventjes in een anti-gothic thread wil staan.
Verder heb ik natuurlijk niks waardevols aan deze TOP thread toe tevoegen![]()
ze zeggen niks verkeerd, .. het is uberhaupt al in om muziek teksten letterlijk te gaan nemen. Jostiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef Roltrapfee het volgende:
Hehe!
Ik kende de hele band niet maar ik kan opzich wel lachen om dat gothicmeisjesliedje![]()
En zo beledigend is het toch niet? Ze zeggen toch niks echt onaardigs, of zie ik dat verkeerd?
Idd TS , kutmongoolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leer alsjeblieft correct Nederlands, stuk tuig
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je hem ook, kras je armen ff kapot tyfusgothic
Ik had vannacht een heerlijke droom....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Dood aan de gothics!!... Oh wacht, dat vinden ze toch niet erg
Grapje, Mods, grapje
wat betekent dat nou weerquote:i sink sat zion sjoetn't bie so anoojieng ent petatic kus hies wurking on mei nurvs!
Lees het eens voor en denk dan eens aan hoe JP Engels praat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef classpc het volgende:
Hey, m'n post in het gastenboek is verwijderd
Dat is leuk zeg... Ik zal nog eens voor ze opkomen
[edit]
[..]
wat betekent dat nou weer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lees het eens voor en denk dan eens aan hoe JP Engels praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |