Mijn testosteron, wat doe je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:43 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel! Ik ben een (s)links (s)lijmende bomenknuffelaar. Ik verzoen de grootste opponente hardliners door ze te wijzen op gedeeld gezond eigenbelang![]()
Oh, metallica, da's zeker voor mietjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Metallica is voor mietjes.
Oi....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Metallica is voor mietjes.
Dat heb ik nou altijd bij vrouwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:46 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Je moet elkaar wat stimuleren, nietwaar?
Jij bent mij een stimulans voor pogingen tot meer geslaagde verwoordingen, JdW
Ja, da's de eminence grise.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Is dat de eminence grise?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd bij vrouwen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd bij vrouwen.
Moet jij geen boek lezen over vergaande Hollands glorie. Waar niemand in het bedrijfsleven op zit te wachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
En paupers, natuurlijk.
Katja Schuurman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet jij geen boek lezen over vergaande Hollands glorie. Waar niemand in het bedrijfsleven op zit te wachten![]()
Sigma, sandwich!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee Internet-zoenen achter elkaar. Vanaf nu kan het alleen nog maar slechter worden.!
Over wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet jij geen boek lezen over vergaande Hollands glorie.
Wij zien uw sollicitatiebrief met leedvermaak tegemoet,quote:Waar niemand in het bedrijfsleven op zit te wachten![]()
Er staan voldoende BN kippen in de startblokken om haar op te volgen. Dus vrees niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Katja Schuurman.
Da's vèrgaande Hollandse glorie.
Ghe. Ik heb je ge-sig'dquote:
Vind jij dat nou ook zo leuk, dat je de hormonen bijna via het beeldscherm kan ruikenquote:
Kick ass.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind jij dat nou ook zo leuk, dat je de hormonen bijna via het beeldscherm kan ruiken![]()
Dit is natuurlijk niet efficiënt, zo tegelijkertijd aanwezig zijn. Maar wel lekker dollen![]()
![]()
Meiske, van mijn part is het gouda's glorie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Floripas het volgende:
Niet vergane glorie,
Maar verregaande glorie.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Wij zien uw sollicitatiebrief met leedvermaak tegemoet,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |