Nou, heb maar ff met 'the boss' overlegdquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat je geen leven hebt.
'Veel tijd', ach, je hoeft niet de hele dag aanwezig te zijn. Maar we hebben het liefst iemand die overdag en 's avonds een aantal keren het forum kan checken, die ook meepost, de users kent, niet te streng is... en dat hoeft heus niet alle dagen, alles is bespreekbaar met je mede-modjes.
Ripley is er volgende week weer, voor overdag, dus al zou je alleen in de avond kunnen: toch mailen!
Die mag je hier best af en toe spammen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Is het een idee om de sokkenactie van ElisaB uit de GC hier ergens te promoten?
En als het idee niet goed is, bij deze tóch het linkje....
Warme voeten deel 6; bijna 2.000 euro!
Cool, huhuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Die smiley heb ik 5 minuten naar zitten kijken.
quote:
Er is iemand z'n poot vreselijk stijf aan het houden, mbt die kutbanner.quote:Op zondag 6 november 2005 13:40 schreef Sanne het volgende:
Insomaniac heeft een topic geopend in Feedback
Sanne heeft gelijk. [BBbanner]
Wie wel dan?quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Silmarwen het volgende:
De webloggers gaan niet over de header, de bbloggers overigens ook niet.
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wie wel dan?
De reviewers
Whatever that may be.
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPeen recenseur als het ware, ik ben tevens weblogger en blogger en nee de reviewers gaan ook niet over de header.
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.quote:Degene die wel over de header gaan zijn de FA's (nikky, dagonet, lucille, shmoopy en natalie), de weblog SA's (rickmans en knut) en de admins (breuls, highlander, yvonne en danny) en de devvers (in deze knut voor bblog header en rickmans voor de gamesheader) voeren het uiteraard uit.![]()
Ik word niet geloofd als ik zeg dat ze er achter de schermen mee bezig zijn, dus ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Ze zijn er echt mee bezig.quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
ik lurk hier lieverquote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |