abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31836475
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Pool het volgende:
En niemand die echt dingen heeft uitgespookt in de bieb?
telt een kleine HJ in het toilet wel?
pi_31836499
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:03 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik steek hem in alles wat beweegt
Jongens, zit stil!
pi_31836565
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef Sessy het volgende:

[..]

Jongens, zit stil!
Geen koffie meer drinken
pi_31836993
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Pool het volgende:
Hey Argento. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje Domsteders.
Gaaf man!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_31863613
En het schort is binnen
pi_31869188
Blegh. Net Kernvak Internationaal & Europees Recht gehad. Verknalt .
Echt zonde, de vragen waren - mits je goed had geleerd - best te doen. Denk ik .
pi_31871053
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Blegh. Net Kernvak Internationaal & Europees Recht gehad. Verknalt .
Echt zonde, de vragen waren - mits je goed had geleerd - best te doen. Denk ik .
Neej kernvak Strafrecht dan!!! wat een K tentamen zeg!!! die heb ik dus verknalt
Ik heb zelf I&E niet, maar hoorde juist dat die veel makkelijker was, gewoon mensen na een half uur al klaar waren
pi_31874627
Ik heb Internationaal & Europees recht voor een 9.0 gemaakt vorig jaar. Dat was echt bizar, want ik had heel veel colleges gemist en had ook helemaal niet geleerd (wel dat boek samengevat trouwens). Maar wij hadden 4 versies en ik kreeg net de versie met de vragen die ik wist. Als ik de andere 3 versies had gehad, had ik een 6 of een 7 gehad.

Sorry to hear that, Marxz. Maar vorig jaar schijnt de herkansing niet moeilijker dan het origineel te zijn geweest Althans op de UvT. En het kan zijn dat het nog meevalt. Economie, Recht en Management is vorig jaar een vol halfpunt omhoog bijgesteld bij iedereen omdat het zo vreselijk slecht was gemaakt (niet verbazend gezien de colleges die toen zijn gegeven, ik ben na 2 halve colleges er niet meer naartoe geweest omdat de docent je alleen in de war maakte).

[ Bericht 24% gewijzigd door Sessy op 01-11-2005 19:31:21 ]
pi_31883695
Ik heb de uitslag van mn eerste tentamen, ik had een 5 afgerond waarschijnlijk een 5,4 effectief.

Maar het kan beter dat weet ik zelf ook wel

Ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld...
pi_31885483
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:13 schreef AkeBiAtch het volgende:

[..]

Neej kernvak Strafrecht dan!!! wat een K tentamen zeg!!! die heb ik dus verknalt
Ik heb zelf I&E niet, maar hoorde juist dat die veel makkelijker was, gewoon mensen na een half uur al klaar waren
Dat mensen na 30 min klaar waren is onzin. Ik zat zelf in de zaal (duh ..) en de eersten waren pas na +1:15u weg.
pi_31888255
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb de uitslag van mn eerste tentamen, ik had een 5 afgerond waarschijnlijk een 5,4 effectief.

Maar het kan beter dat weet ik zelf ook wel

Ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld...
Hey Guy, hoe weet je wat je effectief gehaald hebt?
Ik ben ook wel benieuwd namelijk, ik dacht zelfs na het zien van de antwoordindicatie dat ik het goed had gemaakt. Ik had 20 vd 30 mc-vragen goed en die open vragen kwamen volgens mij ook wel globaal overeen.
En dan heb ik toch maar een 4,5
Volgens mij heeft ze me gewoon zwaar genaaid, maar ja, dat zullen we donderdag wel zien.....
  woensdag 2 november 2005 @ 09:14:45 #162
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_31888769
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd namelijk, ik dacht zelfs na het zien van de antwoordindicatie dat ik het goed had gemaakt. Ik had 20 vd 30 mc-vragen goed en die open vragen kwamen volgens mij ook wel globaal overeen.
Volgens mij heeft ze me gewoon zwaar genaaid, maar ja, dat zullen we donderdag wel zien.....
20 van de 30 mc vragen goed is niet zo'n hoog cijfer op zich.. Als er 4 antwoordmogelijkheden zijn per vraag moet je 1/4 van de vragen goed hebben voor een 0, dus dat zijn er 7 of 8.. 2/3 goed is niet een 6,6666!!!
Nulla verba sed acta
pi_31890286
Nou, bemoedigende resultaten weer!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_31890871
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Nou even een klein rekensommetje. Je kon 60 punten halen, en je moet 55% van die punten halen voor een 5,5, dat betekent dus 33 punten voor een 5,5.

Ik had 24 punten van de 30 bij de mc en bij de open vragen had ik de eerste helemaal gemaakt en die had ik best goed dus ik denk dat ik daar 7 punten ongeveer voor gehaald heb en bij vraag twee had ik wel een deelvraag goed dus ook wel een puntje en vraag 3 had ik geen tijd meer voor.

Dus het is een beetje schatten.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:03:58 #165
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31892700
Over welk vak hebben jullie het nu?
Encyclopedie van het recht?

Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar je kunt nog compenseren toch?
pi_31894186
jeej ik doe HBO recht.
pi_31897984
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef Pool het volgende:
Over welk vak hebben jullie het nu?
Encyclopedie van het recht?

Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar je kunt nog compenseren toch?
Yep, Encyclopedie.... en nee, dat kan je helaas niet compenseren.
Dat is het enige vande 5 vakken die je in het eerste blok hebt die je meteen afsluit.
Dus de 1ste her is binnen, en er gaat er nog min. 1 bijkomen...daar gaat men kerstvakantie
pi_31898213
Ik ben jarig in de kerstvakantie

Maar wat dacht je trouwens van rechtsgeschiedenis op 3 januari ...

Ik zit nu in de bieb mn oefen proefschrift te schrijven. (Ik zit hier nog wel even... )

(Pool en Sessy) Wat vinden jullie van proefschriften schrijven en zijn er nog dingen waar ik echt goed op moet letten. Buiten de voor de hand liggende noten en dergelijke.
pi_31898266
draadloze internetverbindingen van de UU tijdens publiekrecht werkgroepen
  woensdag 2 november 2005 @ 15:25:41 #170
88233 Steve
Still the best.
pi_31898361
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
jeej ik doe HBO recht.
Waar? En in welk jaar?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31898427
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Mja, wij noemen het het bibliotheek-syndroom.. Je loopt de bieb binnen gaat zitten, kijkt eens rond, "Oh, niet heel lelijk"...

Na een uur studeren denk je al "Hmmm hij zij lacht wel echt heel schattig" en aan het eind van de dag "oooh bij de sectie Internationaal en Europees kan niemand ons zien, zelfs Tony kijkt daar nooit.. hmmm".

Is allemaal te wijten aan te lang studeren hebben wij besloten (want de volgende dag, als je weer fris en fruitig bent, valt 'ie vaak toch wel tegen..)
Eensch

Je gedachten moeten op een gegeven moment afdwalen, je doet er niets aan
pi_31898538
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef Mr.G het volgende:
Ik ben jarig in de kerstvakantie

Maar wat dacht je trouwens van rechtsgeschiedenis op 3 januari ...

Ik zit nu in de bieb mn oefen proefschrift te schrijven. (Ik zit hier nog wel even... )

(Pool en Sessy) Wat vinden jullie van proefschriften schrijven en zijn er nog dingen waar ik echt goed op moet letten. Buiten de voor de hand liggende noten en dergelijke.
Is dat niet een beetje prematuur?
pi_31898937
In Tilburg is het blijkbaar heel normaal aangezien ik in mn tweede tentamenperiode (in december) al geacht wordt een proefschrift van 6 a 9 pagina's a4 te schrijven.
pi_31899039
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:
draadloze internetverbindingen van de UU tijdens publiekrecht werkgroepen
Ga me niet vertellen dat je dat bericht vanuit een werkgroep stuurde . Tof!
pi_31899137
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef Mr.G het volgende:
In Tilburg is het blijkbaar heel normaal aangezien ik in mn tweede tentamenperiode (in december) al geacht wordt een proefschrift van 6 a 9 pagina's a4 te schrijven.
Zou er dan toch nog hoop zijn dat het wetenschappelijke karakter van de opleiding weer boven zou kunnen komen drijven ?

Of is dit slechts illusie, en moet de term proefschrift letterlijk worden genomen, als in iemand die probeert iets op schrift te stellen en niet als een ander woordt voor dissertatie.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')