telt een kleine HJ in het toilet wel?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Pool het volgende:
En niemand die echt dingen heeft uitgespookt in de bieb?![]()
Jongens, zit stil!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:03 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik steek hem in alles wat beweegt
Gaaf man!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef Pool het volgende:
Hey Argento. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje Domsteders.![]()
Neej kernvak Strafrecht dan!!! wat een K tentamen zeg!!! die heb ik dus verknaltquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Blegh. Net Kernvak Internationaal & Europees Recht gehad. Verknalt![]()
.
Echt zonde, de vragen waren - mits je goed had geleerd - best te doen. Denk ik.
Dat mensen na 30 min klaar waren is onzin. Ik zat zelf in de zaal (duh ..) en de eersten waren pas na +1:15u weg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:13 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
Neej kernvak Strafrecht dan!!! wat een K tentamen zeg!!! die heb ik dus verknalt![]()
Ik heb zelf I&E niet, maar hoorde juist dat die veel makkelijker was, gewoon mensen na een half uur al klaar waren
Hey Guy, hoe weet je wat je effectief gehaald hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb de uitslag van mn eerste tentamen, ik had een 5 afgerond waarschijnlijk een 5,4 effectief.
Maar het kan beter dat weet ik zelf ook wel![]()
Ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld...
20 van de 30 mc vragen goed is niet zo'n hoog cijfer op zich.. Als er 4 antwoordmogelijkheden zijn per vraag moet je 1/4 van de vragen goed hebben voor een 0, dus dat zijn er 7 of 8.. 2/3 goed is niet een 6,6666!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hey Guy, hoe weet je wat je effectief gehaald hebt?
Ik ben ook wel benieuwd namelijk, ik dacht zelfs na het zien van de antwoordindicatie dat ik het goed had gemaakt. Ik had 20 vd 30 mc-vragen goed en die open vragen kwamen volgens mij ook wel globaal overeen.
En dan heb ik toch maar een 4,5![]()
Volgens mij heeft ze me gewoon zwaar genaaid, maar ja, dat zullen we donderdag wel zien.....
Nou even een klein rekensommetje. Je kon 60 punten halen, en je moet 55% van die punten halen voor een 5,5, dat betekent dus 33 punten voor een 5,5.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hey Guy, hoe weet je wat je effectief gehaald hebt?
Ik ben ook wel benieuwd namelijk, ik dacht zelfs na het zien van de antwoordindicatie dat ik het goed had gemaakt. Ik had 20 vd 30 mc-vragen goed en die open vragen kwamen volgens mij ook wel globaal overeen.
En dan heb ik toch maar een 4,5![]()
Volgens mij heeft ze me gewoon zwaar genaaid, maar ja, dat zullen we donderdag wel zien.....
Yep, Encyclopedie.... en nee, dat kan je helaas niet compenseren.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef Pool het volgende:
Over welk vak hebben jullie het nu?
Encyclopedie van het recht?
Jammer dat je het niet gehaald hebt, maar je kunt nog compenseren toch?
Eenschquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mja, wij noemen het het bibliotheek-syndroom.. Je loopt de bieb binnen gaat zitten, kijkt eens rond, "Oh, niet heel lelijk"...
Na een uur studeren denk je al "Hmmm hij zij lacht wel echt heel schattig" en aan het eind van de dag "oooh bij de sectie Internationaal en Europees kan niemand ons zien, zelfs Tony kijkt daar nooit.. hmmm".
Is allemaal te wijten aan te lang studeren hebben wij besloten (want de volgende dag, als je weer fris en fruitig bent, valt 'ie vaak toch wel tegen..)
Is dat niet een beetje prematuur?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef Mr.G het volgende:
Ik ben jarig in de kerstvakantie![]()
Maar wat dacht je trouwens van rechtsgeschiedenis op 3 januari ...![]()
Ik zit nu in de bieb mn oefen proefschrift te schrijven. (Ik zit hier nog wel even... )
(Pool en Sessy) Wat vinden jullie van proefschriften schrijven en zijn er nog dingen waar ik echt goed op moet letten. Buiten de voor de hand liggende noten en dergelijke.
Ga me niet vertellen dat je dat bericht vanuit een werkgroep stuurdequote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:draadloze internetverbindingen van de UU tijdens publiekrecht werkgroepen
Zou er dan toch nog hoop zijn dat het wetenschappelijke karakter van de opleiding weer boven zou kunnen komen drijven ?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef Mr.G het volgende:
In Tilburg is het blijkbaar heel normaal aangezien ik in mn tweede tentamenperiode (in december) al geacht wordt een proefschrift van 6 a 9 pagina's a4 te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |