Klanderman schijnt een vriend en een vriendin te hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:52 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Klanderman is wel leuk maar wel vaag. Er stond pas een stuk over 'm in het Ublad en wij waren aangenaam verrast dat ie een vriendin had.
Spruit werkt nu in een of ander ontwikkelingsland als hoogleraar hoorde ik van iemand van de vereniging. En inderdaad, ik kan ook een veertiger die Spruit heeft gehad. Lachuh man.
Het tentamen van jullie was overigens stukken makkelijker dan dat van gisteren. Ineke kwam nog gezellig langswippen maar was weer snel weg. Die David Streefkerk zat er, toffe gast
Toch ook pas tenteman van privaatrecht gemaakt? ook gehaald? maar je hebt gelijk, had correcter moeten zijn, vond dit al aardig knap uit het blote hoofdje zonder wettenbundels...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Weest u correct! 3:84 j.o. 3:90 én 3:86, lid 3 sub a.
Ik ben nutteloos![]()
En art. 3:114 BW mag er ook nog bij trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
Toch ook pas tenteman van privaatrecht gemaakt? ook gehaald? maar je hebt gelijk, had correcter moeten zijn, vond dit al aardig knap uit het blote hoofdje zonder wettenbundels...
minderleuk... onwijs veel lezen... dak maandag een tentamen strafrecht heb en ze me gvd geen uitstel hebben verleend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Billy_Mack het volgende:
wat vinden jullie leuk en minder leuk aan jullie rechtenstudie??
Eh ? Als het lezen je tegenstaat, wat verwacht je dan van juridisch werk ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef AkeBiAtch het volgende:
[..]
minderleuk... onwijs veel lezen...
Mwah, mij staat het lezen in de studie soms ook wel tegen. Soms boeit een vak of een bepaalde tekst nu eenmaal niet en bovendien is het doel van het lezen anders in de praktijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Eh ? Als het lezen je tegenstaat, wat verwacht je dan van juridisch werk ?
Wat dacht je van de antillen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef Sessy het volgende:
Leuk: de studie
minder leuk: dat je vervolgens in Nederland moet werken de rest van je leven en eigenlijk niet emigreren kunt (drukt op mij in elk geval gigantisch, ik wil vrij kunnen zijn, ik wil morgen m'n koffers kunnen pakken en vertrekken en elders opnieuw beginnen)
LOL, voel je je nu op je tenen getrapt ofzo? Was slechts een 'grapje'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ja sorry hoor meneer de PvdA'er, ga je nu andermans politieke voorkeur betrekken in je oordeel over een opleiding?
De kogel kwam van...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ja sorry hoor meneer de PvdA'er, ga je nu andermans politieke voorkeur betrekken in je oordeel over een opleiding?
Minder leuk: hoorcollege's. Zelden dat ik een goed college hebt meegemaakt, en de onmotiverende houding van je medestudenten in zo'n zaal werken helaas aanstekelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Billy_Mack het volgende:
wat vinden jullie leuk en minder leuk aan jullie rechtenstudie??
Oh jee, is het alweer zo laatquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:10 schreef Sessy het volgende:
Ik heb net zitten chatten met een studiegenoot en nu de vraag voor jullie:
fantaseren jullie wel eens over seks op de universiteit?
Mja, wij noemen het het bibliotheek-syndroom.. Je loopt de bieb binnen gaat zitten, kijkt eens rond, "Oh, niet heel lelijk"...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:10 schreef Sessy het volgende:
Ik heb net zitten chatten met een studiegenoot en nu de vraag voor jullie:
fantaseren jullie wel eens over seks op de universiteit?
Hey Argento. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje Domsteders.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef Argento het volgende:
Hallo. Ik studeer in deeltijd in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |