¿que?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Inderdaad, vooral dat tuig van KLB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Ik ben niet sloom, hooguit snelheidtechnisch beperkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Is die slome Q tegenwoordig weer mod, dan?
Je bedoelt dat je klassiek bentquote:
Dat moet ik dan weer in negatieve zin compenseren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
Bij Anthraxx thuis krijg je tenminste nog eens goed te eten.
Ja, ook de geestelijk minder bedeelden mogen hier Q en A aanbidden, buzzer. Schaam je niet en kom er maar voor uit.quote:
"hear hear"quote:
Dan ken je Qyroz & Anthraxx nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:46 schreef Woutey het volgende:
doe normaal, ik aanbid alleen mijzelf.
Dat Q en A te weinig geadooreerd worden. Duh.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
En wat heeft adoreren te maken met klaagbakeren ?
Anders bedank je me even voor mijn geadoreerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Dat is geen excuus. Dat is hetzelfde als te laat komen en de NS de schuld geven. Je WEET van tevoren dat het iets langer kan duren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.![]()
![]()
Innepin.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Anders bedank je me even voor mijn geadoreer [afbeelding]
FT? Ik weet niet wat het is, maar het zal wel iets nerdies zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Dat is hetzelfde als te laat komen en de NS de schuld geven. Je WEET van tevoren dat het iets langer kan duren.
Bovendien, elke zelf respecterende oldbie heeft toch FT geïnstalleerd.
Maffe zin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het grote genoegen ze allebei persoonlijk te kennen![]()
't Werd tijd ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Innepin.Ik wil je hartelijk bedanken voor je geadoreer.
.
Maar toen warenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:56 schreef Miesjel het volgende:
Dat het adoreren vroeger veel sneller ging.
En vroeger is met een lange oe, dakje op de a en een h aan het einde.
Dat zou niets uit moeten maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
en ik nog de ubercoole Klaagbaak mods.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
Daar valt toch wel iets aan te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
Ik ben nog steeds ubercool, maar ik heb toch echt geen ambitie meer om mod te worden hier op Fok!.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar valt toch wel iets aan te doen?
Mwoa. Alles kan beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
Tof topic dwerg.
Waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger, toen ik nog in Enschede woonde.
Utreg is nog veeel beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:53 schreef QyRoZ het volgende:
So far away.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar woon ik dan ook vanaf 1 december.
[afbeelding]
En voor jou ook het allerbeste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:29 schreef S1nn3rz het volgende:
wat mij betreft worden die 2 kneuzen zonder leven opgehangen aan de hoogste boom, kunnen alle fokkertjes er naar kijken als het forum weer eens down is.
Koffie is gezond!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef innepin het volgende:
[..]
gezellig! feli! welkom enzo. kopje koffie?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je thee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef innepin het volgende:
[..]gezellig! feli! welkom enzo. kopje koffie?
Gefeliciteerd Qquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank je dwergquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
Ik wil het Star Wars-icoontje van Litpho ook even adoreren, en dit lijkt me wel een geschikt topic daarvoor.
Ja. Koffie doe ik niet aan.quote:
Mijn droomvrouw *zwijmel*.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja. Koffie doe ik niet aan.
wil je kaneel, sterrenmunt, aardbei, groene thee met sinaasappel en munt, originele groene thee, english tea blend, groene thee met jasmijn, pure groene thee, groene thee met lemon grass (?), zuidvruchten, vanille, zoethout of kersenthee?
Zit je weer allerlei mannen die ik ook ken naar je grot te slepen ? Wel even bellen als ie daadwerkelijk bij je op de thee is, he ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja. Koffie doe ik niet aan.
wil je kaneel, sterrenmunt, aardbei, groene thee met sinaasappel en munt, originele groene thee, english tea blend, groene thee met jasmijn, pure groene thee, groene thee met lemon grass (?), zuidvruchten, vanille, zoethout of kersenthee?
Of als we weer stomdronken zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zit je weer allerlei mannen die ik ook ken naar je grot te slepen ? Wel even bellen als ie daadwerkelijk bij je op de thee is, he ?.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 06:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw *zwijmel*.
Doe maar iets met groene thee
Dat heb je gewoon zelf verzonnen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:39 schreef innepin het volgende:
Yes! Eindelijk een topic waar die malle griek ook in post, zodat iedereen kan zien op wie mijn sig slaat
Mocht je willen, lieve schat. Ik heb chatlogsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon zelf verzonnen,.
Whehe, kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Mocht je willen, lieve schat. Ik heb chatlogs
Dat was ik dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
De hamvraag is (voor mij ieg) wie er nu op dat midtermfeest is geweest, Anthraxx of Daggla.
Alsof ik ooit met een vrouw uit zou durven. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, dan heb ik niks gemist. Wat een opluchting..
Jij was niet in de les! Foei!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, dan heb ik niks gemist. Wat een opluchting..
Ik had hoofdpijn van het Duitste Bierstubefeest waar ik de dag ervoor heen was geweest. En net toen ik in slaap was gevallen belde mijn moeder me wakker en begon een uur durend gesprek over galajurken.quote:
Ach, het was zo boeiend dat ik halverwege ben weggelopen. Het schijnt dat ie daarna ineens de nieuwe deadline wilde aankondigen (dankzij mijn oplettendheid vlak voor de breakquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik had hoofdpijn van het Duitste Bierstubefeest waar ik de dag ervoor heen was geweest. En net toen ik in slaap was gevallen belde mijn moeder me wakker en begon een uur durend gesprek over galajurken.
God straft onmiddellijk.
Oh en for the record, die hoofdpijn is nogsteeds niet over..
Hij schreef géén Octopus's Garden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef innepin het volgende:
En wat voegde jij toe aan deze geniale band? Nou?
Mijn aanwezigheid alleen al was genoeg om ze te inspireren. Een beetje zoals hier dusquote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef innepin het volgende:
En wat voegde jij toe aan deze geniale band? Nou?
Das in ieder geval al 1 groot plusplunt.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij schreef géén Octopus's Garden.
quote:Op donderdag 10 november 2005 06:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid alleen al was genoeg om ze te inspireren. Een beetje zoals hier dus
Sorry, mijn leven kwam even in de wegquote:
Ik heb geen zelfmedelijden, daar ben ik te tof voor. Net als Annie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:41 schreef innepin het volgende:
Wat een zelfmedelijden hier zeg. Dat adoreer ik niet, hoor.
Voel je hun liefde dan niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef innepin het volgende:
Even tussendoor hè, misschien werkt het beter als jullie ook terugadoreren. Ik geef niet voor niets zomaar mijn kostbare liefde weg ja!![]()
![]()
Jeej! Gefeliciteerd! Nu heb je pas een echte goede reden om nooit meer buiten te komen. Net als je twee grote helden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef innepin het volgende:
[..]
that's more like it.
ps en totaal off topic: ik heb een nieuwe laptop! woot!
Ik leer het al.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jeej! Gefeliciteerd! Nu heb je pas een echte goede reden om nooit meer buiten te komen. Net als je twee grote helden.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een sociaal leven.
Ik kom vandaag lekker helemaal niet van campus afquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben net ook buiten geweest, in Utrecht zelfs. Tussen allemaalmensen
.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een sociaal leven.
Ik kom zelden buiten het gedeelte huis - werk. Een stukje van zo'n 500 meter.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik kom vandaag lekker helemaal niet van campus afEn morgen waarschijnlijk ook niet. Sterker nog, afgezien van een mogelijk supermarktbezoekje en werk zal ik bar weinig van de buitenwereld zien binnenkort.
Ben je al aan het aftellen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kom zelden buiten het gedeelte huis - werk. Een stukje van zo'n 500 meter.![]()
Alhoewel ik zo wel evenAmersfoort
in ga, moet nog wat kopen. Want aan koopzondagen doen ze niet in dit übergristelijke dorp.
![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het aftellen tot Q in mijn stad komt wonen
Vechten?quote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik niet.
Utrecht voor de autochtonen ! Rellûh !
Tss. En dat zegt een importautochtoonquote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik niet.
Utrecht voor de autochtonen ! Rellûh !
Exactquote:Op zondag 13 november 2005 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
Veluwe-power! Eigen incest eerst!
Ja, rot dan op naar die mooie Veluwe van je!quote:Op zondag 13 november 2005 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
Veluwe-power! Eigen incest eerst!
Als je daar dan heel snel verandering in brengt... misschien vergeven ze het je, dat je een paar jaar te laat bent? Gggggristenen zijn toch altijd vergevingsgezind?quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben daar niet meer welkom, ik liep op mijn 18e nog niet achter een kinderwagen.
Elke keer als je aan ze denkt, moet je spontaan overgeven?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:34 schreef Wolfje het volgende:
Sinds ik Annie en QyRoZ adoreer ben ik al ruim 15 kg afgevallen in nog geen 4 weken tijd! En het mooiste is dat ik daar niks voor heb hoeven laten staan!
Smoesjes, jij aandachtsgeil persoon!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat soort dingen ga je doen als je in Amersfoort woont.
quote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef Woutey het volgende:
dit topic is echt zonde voor die ene plaats in MyAT waar een echt leuk topic gestaan zou kunnen hebben.
Wat niet?quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat was er ook al weer met dat stelletje ouwe uitgerangeerde klaagmods?
Topic kaper! Aandachtstrekker!quote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi. Dit lijkt me nou een fantastische plek om te kunnen zeuren over mijn doorkomende verstandskies/kiespijn/vleesboom zonder daar een apart topic voor te hoeven openen.
Bij deze.
Het voordeel is dan wel weer dat het kantine-eten hier dusdanig gepureerd is dat je nooit hoeft te kauwen, dus dat was vandaag voor de verandering eens een keer een voordeel.quote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Topic kaper! Aandachtstrekker! [afbeelding]
Boerenkool!quote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het voordeel is dan wel weer dat het kantine-eten hier dusdanig gepureerd is dat je nooit hoeft te kauwen, dus dat was vandaag voor de verandering eens een keer een voordeel..
* AudreyHepburn lijdt in stilte.
Bezemkast en xtc.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Robbie Williams.
.
Lang leve koortsdromen.
quote:
Hee, ik weet niets van een gele telefoon hoor. Ik ben onschuldig!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Sta je daar met je gele telefoon, en die hele Robbie wil alleen maar aan jouw secundaire geslachtskenmerken peuteren.
Ik heb een gele telefoon in het echt, en ik mijn droom ook. Hij was alleen monstrueus.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Hee, ik weet niets van een gele telefoon hoor. Ik ben onschuldig!!
Klauwen en scherpe tanden? Harig, wild, bijtend, grommend?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een gele telefoon in het echt, en ik mijn droom ook. Hij was alleen monstrueus.
Lees de TT eens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Weetje wat ook levenslang geadoreerd moet worden ?
.
. Mijn nieuwe iBook.
.
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Lees de TT eens.
"Qyroz en Anthraxx moeten levenslang geadoreerd worden."
Er staat dus niet.
"Au3's nieuwe iBook moet levenslang geadoreerd worden."
Kssst!
Alleen al omdat je een iBook hebt zou ik je aanbiddenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Annie heeft ook een Mac.
.
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen al omdat je een iBook hebt zou ik je aanbidden
MUTINY!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 07:54 schreef QyRoZ het volgende:
Als goeie nerd wil ik best de nieuwe iBook van Au3 aanbidden hoor.
En dat kon daarvoor niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
In, je vergeet dat ik nu vanuit mijn bed Q en A kan adoreren.. Bender.
.
Nee.quote:
Doe dat dan ook!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
In, je vergeet dat ik nu vanuit mijn bed Q en A kan adoreren.. Bender.
.
Dat krijg je toch ook?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef innepin het volgende:
En nee, ik hoef ook geen adoratie topic. Alleen een beetje aandacht
Als ik nog titels kon veranderen was dit ook jouw adoratie-topic geweest.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef innepin het volgende:
Het was meer een verkapte "Ik ben zielig want ik heb geen adoratie topic en loop hier dus de hele tijd rond" post.
Zoek een tweede vriendje.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef innepin het volgende:
En nee, ik hoef ook geen adoratie topic. Alleen een beetje aandacht
Jamaarjamaarennudan!?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twee weken terug zou ik zeker 'ja' hebben geantwoord.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik nog titels kon veranderen was dit ook jouw adoratie-topic geweest.
quote:[b]
QyRoZ en Anthraxx moeten levenslang geadoreerd worden
ik las
QyRoZ en Anthraxx moeten levenslang geadopteerd worden
Behalve wij.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:09 schreef QyRoZ het volgende:
Alle mannen moeten dan ook dood, Au3.
Zeurpiet.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, niet de. PI.
:gun:.
Daar zijn de meningen dramatisch over verdeeld, An.quote:
Jij stuurde om half 2quote:Op donderdag 1 december 2005 09:39 schreef innepin het volgende:
Trouwens, Griek, nu je hier toch bent, wat denk je wel niet, om zeven uur 's ochtends een smsje sturen? Denk je dat ik dan wakker wil zijn ofzo?
Sinds wanneer ga jij zo vroeg slapen?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij stuurde om half 2.
Ik sliep al.
Past nietquote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik nog titels kon veranderen was dit ook jouw adoratie-topic geweest.
Maandafsluiting vandaagquote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij zo vroeg slapen?![]()
Awwwwquote:Op donderdag 1 december 2005 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, een melodramatische noot van mij ter aanvulling.
Ik heb vannacht om half 5 een vriend van me uit zijn bed gebeld of ik alsjeblieft op zijn kamer op de bank mocht slapen, omdat ik het alleen-in-een-kamer-slapen compleet niet trok.
Oh en dan N. een lul/hond/aso is.
Kan dat topic niet meer terugvinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef innepin het volgende:
[..]
AwwwwIk ken N niet maar ik geloof je absoluut. De lul!
Toevallig trouwens, precies twee jaar geleden had ik hetzelfde.Weet je nog? Toen kwam je met dat mooie Methods Topic in KLB
Ik doe niet meer aan mannen. Nothing but troublequote:
Sommigen wel ja. Anderen (laten we vooral geen namen noemen) wat minder.quote:
Die ik ken zijn wel okay.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sommigen wel ja. Anderen (laten we vooral geen namen noemen) wat minder.
Alsof vrouwen allemaal van die fantastische wezens zijn...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef MissMSX het volgende:
All men are bastards!
Ik iig wel jaquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Alsof vrouwen allemaal van die fantastische wezens zijn...
Kom nou, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan dat topic niet meer terugvinden..
Q&A - stel hier adoratievragen aan Innepin ?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb echt zoveel vrienden die al heel lang vrijgezel zijn die opeens een vriendje/vriendinnetje hebben. Dát vind ik echt oprecht heel tof. Voelt een beetje alsof ik "plaats moet maken", maar ach.. Lief.
.
Zeg, goedheiligman. Moest dat adoreren niet de andere kant op?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom nou, zo moeilijk is dat toch niet?
Statistiekonderzoek.
Verstandig.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan mannen. Nothing but trouble
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Tha_T het volgende:
Zo beter?
Wat vonden wij elkaar lief toen he?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Whehehe. Jezelf teruglezen is leuk.
Komt nog,quote:
Victory!quote:maar je bent wel okay![]()
*fotoboek checkt...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Komt nog,
Of niet natuurlijk
[..]
Victory!
Voor de futurama-kenners onder ons
Awwquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend tegen een rijdende auto gefietst en toen lag ik op de grond.
Oh ja, dat geval. Nou ja, da's nog werk in uitvoering zeg maarquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef innepin het volgende:
[..]
*fotoboek checkt...
wat moet ik daar nou weer mee?.
Is het ernstig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Sliep je nog?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het is niet zo ernstig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het ernstig?Hoeveel pijn heb je?
Wil je een fruitmand?
Lig je wel goed?
Rust je goed uit?
Ben je al van de schrik bekomen?
Heb je die bestuurder aangeklaagd?
Nee... Ik stond bij een rotonde en dacht dat de auto harder reed dan dat hij daadwerkelijk deed, en zo doende fietste ik tegen de achterkant van die auto aan...quote:
Had de bestuurder iets tegen Duitsers?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het is niet zo ernstig.
Ik heb bijna geen pijn, alleen mijn scheenbenen zijn wat geschaafd, oh en mijn nek doet wel een beetje pijn nu
.
Ik wil wel een fruitmand.
Ik lig niet.
Ik rust ook niet echt.
Ik ben wel van de schrik bekomen, ik vraag me af of mijnDuitser
al van de schrik bekomen is.
De bestuurder heb ik niet aangeklaagd, die is doorgereden.
Nee de bestuurder had blijkbaar iets tegen een blonde Friezin met een stralende zonnige persoonlijkheid .quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had de bestuurder iets tegen Duitsers?Vond hij jou stralende persoonlijkheid zo op de vroege ochtend niet te verdragen?
Hoeveel deuken heb je achtergelaten op zijn glimmende BMW?
Heb je gevloekt?
![]()
Je mond hangt open.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had de bestuurder iets tegen Duitsers?Vond hij jou stralende persoonlijkheid zo op de vroege ochtend niet te verdragen?
Hoeveel deuken heb je achtergelaten op zijn glimmende BMW?
Heb je gevloekt?
![]()
Dat kanquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef innepin het volgende:
trouwens, kan er innie ipv inn in de TT staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |