¿que?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Inderdaad, vooral dat tuig van KLB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Ik ben niet sloom, hooguit snelheidtechnisch beperkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Is die slome Q tegenwoordig weer mod, dan?
Je bedoelt dat je klassiek bentquote:
Dat moet ik dan weer in negatieve zin compenseren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
Bij Anthraxx thuis krijg je tenminste nog eens goed te eten.
Ja, ook de geestelijk minder bedeelden mogen hier Q en A aanbidden, buzzer. Schaam je niet en kom er maar voor uit.quote:
"hear hear"quote:
Dan ken je Qyroz & Anthraxx nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:46 schreef Woutey het volgende:
doe normaal, ik aanbid alleen mijzelf.
Dat Q en A te weinig geadooreerd worden. Duh.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
En wat heeft adoreren te maken met klaagbakeren ?
Anders bedank je me even voor mijn geadoreerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Dat is geen excuus. Dat is hetzelfde als te laat komen en de NS de schuld geven. Je WEET van tevoren dat het iets langer kan duren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.![]()
![]()
Innepin.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Anders bedank je me even voor mijn geadoreer [afbeelding]
FT? Ik weet niet wat het is, maar het zal wel iets nerdies zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Dat is hetzelfde als te laat komen en de NS de schuld geven. Je WEET van tevoren dat het iets langer kan duren.
Bovendien, elke zelf respecterende oldbie heeft toch FT geïnstalleerd.
Maffe zin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het grote genoegen ze allebei persoonlijk te kennen![]()
't Werd tijd ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Innepin.Ik wil je hartelijk bedanken voor je geadoreer.
.
Maar toen warenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:56 schreef Miesjel het volgende:
Dat het adoreren vroeger veel sneller ging.
En vroeger is met een lange oe, dakje op de a en een h aan het einde.
Dat zou niets uit moeten maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
en ik nog de ubercoole Klaagbaak mods.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
Daar valt toch wel iets aan te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar toen warenQ.
Ik ben nog steeds ubercool, maar ik heb toch echt geen ambitie meer om mod te worden hier op Fok!.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar valt toch wel iets aan te doen?
Mwoa. Alles kan beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
Tof topic dwerg.
Waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger, toen ik nog in Enschede woonde.
Utreg is nog veeel beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:53 schreef QyRoZ het volgende:
So far away.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar woon ik dan ook vanaf 1 december.
[afbeelding]
En voor jou ook het allerbeste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:29 schreef S1nn3rz het volgende:
wat mij betreft worden die 2 kneuzen zonder leven opgehangen aan de hoogste boom, kunnen alle fokkertjes er naar kijken als het forum weer eens down is.
Koffie is gezond!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef innepin het volgende:
[..]
gezellig! feli! welkom enzo. kopje koffie?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je thee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef innepin het volgende:
[..]gezellig! feli! welkom enzo. kopje koffie?
Gefeliciteerd Qquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank je dwergquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
Ik wil het Star Wars-icoontje van Litpho ook even adoreren, en dit lijkt me wel een geschikt topic daarvoor.
Ja. Koffie doe ik niet aan.quote:
Mijn droomvrouw *zwijmel*.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja. Koffie doe ik niet aan.
wil je kaneel, sterrenmunt, aardbei, groene thee met sinaasappel en munt, originele groene thee, english tea blend, groene thee met jasmijn, pure groene thee, groene thee met lemon grass (?), zuidvruchten, vanille, zoethout of kersenthee?
Zit je weer allerlei mannen die ik ook ken naar je grot te slepen ? Wel even bellen als ie daadwerkelijk bij je op de thee is, he ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja. Koffie doe ik niet aan.
wil je kaneel, sterrenmunt, aardbei, groene thee met sinaasappel en munt, originele groene thee, english tea blend, groene thee met jasmijn, pure groene thee, groene thee met lemon grass (?), zuidvruchten, vanille, zoethout of kersenthee?
Of als we weer stomdronken zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zit je weer allerlei mannen die ik ook ken naar je grot te slepen ? Wel even bellen als ie daadwerkelijk bij je op de thee is, he ?.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 06:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw *zwijmel*.
Doe maar iets met groene thee
Dat heb je gewoon zelf verzonnen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:39 schreef innepin het volgende:
Yes! Eindelijk een topic waar die malle griek ook in post, zodat iedereen kan zien op wie mijn sig slaat
Mocht je willen, lieve schat. Ik heb chatlogsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon zelf verzonnen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |