¿que?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Inderdaad, vooral dat tuig van KLB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Kut-mods van tegenwoordig
Ik ben niet sloom, hooguit snelheidtechnisch beperkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Is die slome Q tegenwoordig weer mod, dan?
Je bedoelt dat je klassiek bentquote:
Dat moet ik dan weer in negatieve zin compenseren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
Bij Anthraxx thuis krijg je tenminste nog eens goed te eten.
Ja, ook de geestelijk minder bedeelden mogen hier Q en A aanbidden, buzzer. Schaam je niet en kom er maar voor uit.quote:
"hear hear"quote:
Dan ken je Qyroz & Anthraxx nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:46 schreef Woutey het volgende:
doe normaal, ik aanbid alleen mijzelf.
Dat Q en A te weinig geadooreerd worden. Duh.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
En wat heeft adoreren te maken met klaagbakeren ?
Anders bedank je me even voor mijn geadoreerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die geen P.I.'s gebruiken verdienen geen adoratie.
Dat is geen excuus. Dat is hetzelfde als te laat komen en de NS de schuld geven. Je WEET van tevoren dat het iets langer kan duren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als Fok! traag is, dan mag het. En ik adoreer jullie niet.![]()
![]()
Innepin.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Anders bedank je me even voor mijn geadoreer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |