maakt niet uit, we vinden het wel johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
Shit ben de nummering en SC vergeten in me enthoustiasme! doe ik het toch fout![]()
Toen die pup was, nu schijnt hij heel groot te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft een hond die in haar jaszak past
Alsof ik een voorgevoel had met die OP brrrrrr beetje eng hoor hoop nu echt dat Tanja van die breinaalden afblijft..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft een hond die in haar jaszak past
ow, hoor ik weer een verhaal half, sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:33 schreef style het volgende:
Toen die pup was, nu schijnt hij heel groot te zijn
Geeft nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, hoor ik weer een verhaal half, sorry
Heb foutje gemaakt nummering en SC vergeten reeds gemeld in de FB!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:37 schreef PC eend het volgende:
Slotje
Gaat mijn meer om die quote, van wie is die?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb foutje gemaakt nummering en SC vergeten reeds gemeld in de FB!![]()
Van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat mijn meer om die quote, van wie is die?
Abortus in de laatste week staat volgens mij meer gelijk aan moord, ligt niet echt lekker bij de mods volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Van mijMoet toch ook zijn aborteren
foutje!
ze lijkt me niet zo een aanstelsterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:51 schreef style het volgende:
Daar gaat Tanja weer.
Integendeel. Ze probeert het volgens mij juist een beetje te verbergen allemaal.quote:
Ik ben niet degene die breinaalden daar in het huis gooit +quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Abortus in de laatste week staat volgens mij meer gelijk aan moord, ligt niet echt lekker bij de mods volgens mij.
Je hebt het nog op moeten zoeken ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die breinaalden daar in het huis gooit +
WIKI Ander gebruik van breinaalden
Ik ziek..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het nog op moeten zoeken ook
nu wordt het pas echt ziek![]()
En pro moord kennelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik ziek..... ben jarig
en pro abortus!
Doe esquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
moord? Een ieder heeft het recht zichzelf te euthanaseren imo!
Ga jij es opzoeken wat het betekendquote:
Ik snap het best..vraag je alleen of ik het bij jou thuis mag doen..wat je met mijn lijk doet boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij es opzoeken wat het betekend
Joe... Pro-Life of vrije keuze dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:10 schreef PC eend het volgende:
Forum admin ziet er geen kwaad in...party on![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je het echt opgezocht, maar snap je er nog steeds geen reet vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik snap het best..vraag je alleen of ik het bij jou thuis mag doen..wat je met mijn lijk doet boeit me niet.![]()
dat zei Lieske ook al vanavond, zo vreemdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:21 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie heeft zich nog nooit zo veilig ergens gevoelt.
Heb zo het idee dat ze echt al afstand heeft genomen van haar kind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:18 schreef Wup het volgende:
Tanja wil als ze BB wint nog wel een maand in het huis blijven zitten, met camera's en al.
Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:10 schreef PC eend het volgende:
Forum admin ziet er geen kwaad in...party on![]()
![]()
![]()
Had je de spelfout ook niet kunnen wijzigen of gaat je bevoegdheid niet zo ver? Het moet zijn 'aborteren ipv arborteren' ofwel r teveel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.
Zat hier nog wat in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.
Of kan het gewoon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Abortus in de laatste week staat volgens mij meer gelijk aan moord, ligt niet echt lekker bij de mods volgens mij.
Het is een morbide grap. Abortus is geen moord, een klompje cellen is geen mens..dus verdwijn met je conservatieve censuureisen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat hier nog wat in?
[..]
Of kan het gewoon?
Blijf jij maar lekker opzoeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Het is een morbide grap. Abortus is geen moord, een klompje cellen is geen mens..dus verdwijn met je conservatieve censuureisen.
Moet steeds harder lachen om jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:36 schreef Laton het volgende:
relativist noemt ie zichzelf nog.
Ach, dat maakt nu ook niets meer uit natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Ze rookt nog ff een sigaretje voordat de weeen beginnen![]()
Samentrekkingen van de baarmoeder. Heb het net even opgezocht want ondanks dat ik een vrouw ben heb ik totaal geen verstand van zwangerschappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef BBscanner het volgende:
Harde buiken? wat zijn dat?
en dus kleine moeite om die TT even aan te passenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef Ashy het volgende:
Voor sommigen mensen zou het best pijnlijk kunnen zijn...
Ik heb aan het eind van de zwangerschap mijn kindje verloren. Nu kan ik wel wat hebben, maar toch zijn dit soort grapjes een tikje pijnlijk.
Dat kan ik mezelf heel goed voorstellen Ashy.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef Ashy het volgende:
Voor sommigen mensen zou het best pijnlijk kunnen zijn...
Ik heb aan het eind van de zwangerschap mijn kindje verloren. Nu kan ik wel wat hebben, maar toch zijn dit soort grapjes een tikje pijnlijk.
jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:42 schreef style het volgende:
[..]
Dat kan ik mezelf heel goed voorstellen Ashy.
Dat idee had ik dus ook, ik heb het een tijdje op zitten nemen en ze komen zeker om de vijf minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:45 schreef Ashy het volgende:
Als dit echt weeën zijn dan gaat het wel erg snel hoor.
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:41 schreef Wup het volgende:
[..]
en dus kleine moeite om die TT even aan te passen
dat weet ik [dat je niemand probeert te kwetsen]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:49 schreef BBscanner het volgende:
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.
U bent vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.
Mijn bevoegheid is vrij ongelimiteerd (*wijst naar tag). Maar ik vind spelfouten, tenzij ze érg storend zijn eigenlijk gewoon de eigen schuld van de TSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had je de spelfout ook niet kunnen wijzigen of gaat je bevoegdheid niet zo ver? Het moet zijn 'aborteren ipv arborteren' ofwel r teveel!![]()
ik hoorde Ingrid gillen wat voor kleur is het? en toen werd het geluid weggedraaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:52 schreef style het volgende:
Dat van dat bloedverlies heb ik gemist?
Is ze naar het toilet geweest en heeft ze het daar gezien?
Dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:50 schreef Ashy het volgende:
[..]
U bent vergeven
Gefeliciteerd trouwens![]()
Ik kan het mezelf best voorstellen, zelf ik word een beetje zenuwachtig nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:55 schreef Ashy het volgende:
Lol
de andere bewoners zijn meer in rep en roer dan Tanja
Het lijkt er wel opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:57 schreef BBscanner het volgende:
Maken we dan nu echt een 'real' 'live' 'streaming' 'first ever in the word' bevalling mee?
waarom verstaan jullie die dingen nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:00 schreef Zeehond het volgende:
Tanja wil zichzelf nog scheren zei ze eerder, anders wil ze echt niet bevallen.
Het is volgens mij te doen als je het geluid keihard zet.quote:
Naar de dbk volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:07 schreef BBscanner het volgende:
Is Tanja in de verloskamer of de DBK?
Echt spannend! Alleen het idee dat het nog uren kan duren, ik hoop dat ik het volhoud.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:11 schreef BBscanner het volgende:
spannend hoor allemaal... nog nooit mee gemaakt zo'n 'live streaming bb geboorte'
Uren zo niet dagen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:12 schreef style het volgende:
[..]
Echt spannend! Alleen het idee dat het nog uren kan duren, ik hoop dat ik het volhoud.
Maar die 8 uur beginnen te tellen op het moment dat het kind de moeder heeft verlaten ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:17 schreef BBscanner het volgende:
Beelden van de baby zullen we zeker niet zien vandaag/vannacht op de live streams. Er is door het commisariaat van de media bepaalt dat de baby slecht 8 uur mag worden gefilmd. Dat zullen ze dus zeker zorgvuldig uitkiezen. Vraag nog uitzenden of filmen die 8 uur ?
Ja dat lijkt me welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar die 8 uur beginnen te tellen op het moment dat het kind de moeder heeft verlaten ?
Het begint ook meestal met weeën, niet met gebroken vliezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:19 schreef Zeehond het volgende:
Ach, de vliezen zijn nog niet gebroken.
Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:21 schreef Zeehond het volgende:
Hoe past bloedverlies dan in dit verhaal, Ashy?
Dus paniek om niks eventueel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen begint. Vaak verliest men de prop en gaan er dan nog dagen of zelfs weken overheen voordat de bevalling daadwerkelijk begint.
Maar wat denk jij? Zijn dit weeen die Tanja heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen begint. Vaak verliest men de prop en gaan er dan nog dagen of zelfs weken overheen voordat de bevalling daadwerkelijk begint.
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:24 schreef Ashy het volgende:
Maar ik ben ook geen deskundige hoor! hoewel.. drie bevallingen![]()
Ik dacht al.....Ome Sjon rules fok nu ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het nu wel tijd voor een TT die iedereen die wakker wordt aanspreekt
Je kan er zo weinig van zeggen. Als ik haar zo bekijk, het heen en weer geloop en de houding die ze steeds aanneemt wanneer de eventuele wee komt opzetten, zou ik zeggen, die is echt wel bezig! Ik was ook zo aan het ijsberen en overal aanhangen. Dan weer op mijn hurken, dan weer ijsberen, aan de kast hangen, deurpost etcquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus paniek om niks eventueel ?
Dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
oke dank, iedereen blijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
Prima! Ik ga slapen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:29 schreef BBscanner het volgende:
Prima! Ik ga slapen!Beetje jammer dat ze de streams nu afkappen maar het wat te verwachten.
Ik meende ergens gehoord te hebben dat ze een keer zei, vanaf vandaag kan het komen ! Het leek mij toen dus de datum dat ze uitgerekend was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:29 schreef Ashy het volgende:
nee ze is de 21e of 24e ofzo uitgerekend toch?
Daar was ik ook benieuwd naar. Ik denk dat ze Joost in een dwangbuis moeten vastbinden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:34 schreef Lamon het volgende:
Het ging me niet eens om de bevalling, daar zijn andere programma's voor. Maar de reactie en het gedrag van de andere bewoners tijdens het proces had wel leuk geweest.
Nou ja, mooie reden om de boel weer uit te gooien.
Dat gebeurt dus allemaal nu en dat mogen we allemaal niet zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:34 schreef Lamon het volgende:
Het ging me niet eens om de bevalling, daar zijn andere programma's voor. Maar de reactie en het gedrag van de andere bewoners tijdens het proces had wel leuk geweest.
Nou ja, mooie reden om de boel weer uit te gooien.
Ze moeten de hele boel nog opzetten voor haar bevalling toch? Er is nog niets gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:36 schreef style het volgende:
Ik krijg nu ook het idee dat er iets mis is.
Ze kunnen de andere bewoners toch gewoon laten zien?
Heb je je spullen niet al weeeeeeken van te voren klaar staan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:38 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ze moeten de hele boel nog opzetten voor haar bevalling toch? Er is nog niets gedaan.
Misschien heeft het daarmee te maken?
Och, die 25 mensen en een halve koe die nu streams zitten te kijken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:38 schreef Dagonet het volgende:
Ze moeten toch ook materiaal overhouden om op tv te laten zien?
Ja thuis wel ja, maar Tanja moet op BB vertrouwen wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heb je je spullen niet al weeeeeeken van te voren klaar staan ?
En die alles cappen en in streamverslagen gooienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, die 25 mensen en een halve koe die nu streams zitten te kijken..
Ja ik weet het ook niet hoor, roep ook maar watquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:40 schreef style het volgende:
Op tv kunnen ze nog genoeg laten zien, de bevalling zien we toch niet via de streams.
Maar waarom we de andere bewoners niet mogen zien is mij een raadsel?
Als ze moeten opbouwen moeten de bewoners toch ook in een slaapkamer?
Meestal een tas met spullen. Maar denk dat hier een bed op klossen in de babykamer bedoelt wordt enzo en dat stond er nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heb je je spullen niet al weeeeeeken van te voren klaar staan ?
Dat zou natuurlijk goed kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:41 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor, roep ook maar wat
Tanja wilde toch ook geen camera's als het begon? En aangezien ze nu nog nergens heen kan met haar weeën dan maar op slaapkamer?
Dat had allang klaar moeten zijn. Eigenlijk al vanaf 37 weken, zeker met een rokende zwangere.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Beetje raar dan, zeker ook van BB. Ik zou als BB ieder risico willen uitsluiten. Mocht er iets fout gaan is het land te klein voor BB.
Het bed stond er al wel in de babykamer. De klossen heb je met 2 man in 30 seconden onder. (hier heb ik dan weer ervaring inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:41 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Meestal een tas met spullen. Maar denk dat hier een bed op klossen in de babykamer bedoelt wordt enzo en dat stond er nog niet volgens mij.
Tja je hebt bevallingen die drie dagen duren, en bevallingen die een uurtje durenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:42 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk goed kunnen.
Maar dan gaat het wel heel erg snel allemaal toch?
Er stond al wel een bed in de babykamer, daar heeft Tanja ook nog een nachtje geslapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat had allang klaar moeten zijn. Eigenlijk al vanaf 37 weken, zeker met een rokende zwangere.
Als dat laatste het geval is dan is haar moeder nooit meer op tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef Ashy het volgende:
[..]
Tja je hebt bevallingen die drie dagen duren, en bevallingen die een uurtje duren![]()
Dat bed had ik nog niet gezien sorry. Dan weet ik het niet maar dit is wel raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het bed stond er al wel in de babykamer. De klossen heb je met 2 man in 30 seconden onder. (hier heb ik dan weer ervaring in)
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het bed stond er al wel in de babykamer. De klossen heb je met 2 man in 30 seconden onder. (hier heb ik dan weer ervaring in)
Als ze een beetje goed ingespeeld is op haar dochter dan is ze allang daar:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:44 schreef style het volgende:
[..]
Als dat laatste het geval is dan is haar moeder nooit meer op tijd.
Of ze moet in de buurt van de studio logeren.
Ok, dank voor je uitleg. Ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.
Ik mag toch werkelijk wel hopen dat BB dat al weken in het kamertje ernaast heeft staan ? Ze zullen toch echt niet het risico gaan lopen dat ze te laat zijn ? Als ik BB zou zijn, zou ik die verloskundigen 24/7 inhuren om ze te allen tijde bij de hand te hebben. Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:46 schreef style het volgende:
[..]
Ok, dank voor je uitleg. Ik heb er totaal geen verstand van
zijn ze daarin meegegaan dan dat zonder camera?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Als het fout gaat door BB wel. Er kan altijd iets fout gaan natuurlijk, dat kan BB ook niet voorkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..] Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.
Tanja wist gisteravond nog steeds niet waar ze aan toe was met de bevalling, dus lijkt me niet dat het klaar was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik mag toch werkelijk wel hopen dat BB dat al weken in het kamertje ernaast heeft staan ? Ze zullen toch echt niet het risico gaan lopen dat ze te laat zijn ? Als ik BB zou zijn, zou ik die verloskundigen 24/7 inhuren om ze te allen tijde bij de hand te hebben. Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.
Nee, maar een blunder als.....de spullen niet in de buurt o.i.d. Als er wel iets fout gaat krijgen ze ook wel de schuld. Dan gaat Tanja ze vast voor een miljoentje of zo aanklagen; daartoe zie ik haar ook wel in staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:48 schreef style het volgende:
[..]
Als het fout gaat door BB wel. Er kan altijd iets fout gaan natuurlijk, dat kan BB ook niet voorkomen.
Geen idee. Elke keer als het daarover gaat, of over het contract wordt het geluid uitgezetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
zijn ze daarin meegegaan dan dat zonder camera?
Mooie live bevalling zo in ieder geval zou nu toch nog niet veel meer aan de hand mogen zijn dan dat ze soms een stoel nodig heeft om af te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:50 schreef Ashy het volgende:
[..]
Geen idee. Elke keer als het daarover gaat, of over het contract wordt het geluid uitgezet
Is ons een live bevalling beloofd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:52 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Mooie live bevalling zo in ieder geval zou nu toch nog niet veel meer aan de hand mogen zijn dan dat ze soms een stoel nodig heeft om af te zetten.
Waar zie jij mensen slapen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:52 schreef Ashy het volgende:
Maar gezien het feit dat de rest nog steeds aan het pitten is, zal alles nog wel in orde zijn daar
Ik twijfel geen seconde over het feit of BB wel goed voorbereid is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nee, maar een blunder als.....de spullen niet in de buurt o.i.d. Als er wel iets fout gaat krijgen ze ook wel de schuld. Dan gaat Tanja ze vast voor een miljoentje of zo aanklagen; daartoe zie ik haar ook wel in staat.
uh (weet het eigenlijk ook niet meer zeker nu) en hoef die bevalling ook niet te zien maar wel hoe de andere zich houden en de eerste weeen is niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:53 schreef Ashy het volgende:
[..]
Is ons een live bevalling beloofd dan?
(*heeft geen idee eigenlijk)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:55 schreef Ashy het volgende:
[..]
*zet haar bril op en kijkt nog eens goed.
Ge heeft gelijk. Excuses
Tenzij het inderdaad heel snel gaat. Dan kan dat wel eens een weeënstorm zijn en dat is niet fijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:55 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
uh (weet het eigenlijk ook niet meer zeker nu) en hoef die bevalling ook niet te zien maar wel hoe de andere zich houden en de eerste weeen is niks mis mee.
Wat is een weeenstorm? Volgen de weeen elkaar dan heel snel op ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:57 schreef Ashy het volgende:
[..]
Tenzij het inderdaad heel snel gaat. Dan kan dat wel eens een weeënstorm zijn en dat is niet fijn![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:59 schreef Ashy het volgende:
Och en misschien is er wel paniek in de tent. Joost aan het hyperventileren, Lieske aan het wapperen, Roel naar de tuin gevlucht met een krat bier, Rob die van de spanning zijn been niet aan krijgt, Chantal in elkaar gestort omdat ze zelf een kind wil en te oud wordt, Nathalie die Tanja bijstaat, Ingrid met haar gevoelige buikje en darmpjes boven de wc hangt die Tanja nodig heeft, Menno die de instructies van de verloskundigen maar niet begrijpt, Dido die wanhopig probeert zich te herinneren wat ze ook alweer geleerd heeft op die opleiding...Nog iemand vergeten?
Je kan dan bijna niet meer van opvolgen spreken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:57 schreef style het volgende:
[..]
Wat is een weeenstorm? Volgen de weeen elkaar dan heel snel op ofzo?
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:00 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan dan bijna niet meer van opvolgen spreken...
Het bevallen lijkt mij sowieso niet prettigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:01 schreef style het volgende:
[..]
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettig![]()
Nee das AU met twee hoofdletters.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:01 schreef style het volgende:
[..]
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettig![]()
Bedankt voor de tip !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:02 schreef Ashy het volgende:
[..]
Nee das AU met twee hoofdletters.
En dan kan je je als aanstaande papa maar beter uit de voeten maken wil je niet zelf in het ziekenhuis belanden![]()
Doei doei !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:03 schreef Ashy het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ga mijn kerel(tjes) maar eens het bed uittrekken.
Fijne dag allemaal!![]()
Die luilakken kijken nu hoe Tanja haar weeen opvangt en wij mogen naar lege bedden starenquote:
We hebben nog meegekregen dat de verloskundige onderweg was en dat Tanja behoorlijk veel last had van haar buik en toen gingen de streams naar de lege slaapkamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou zegwordt dat niet uitgezonden dan
Als je er de hele nacht voor opgebleven bent is het behoorlijk triest hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah dom gedoe hoor, sorry maar wie wil dit nou niet, voor de TV bevallen, heel NL die mee zit te kijkenmja dan hoef ik het ook niet in de gaten te houden, anyway ik moet straks toch werken dus
Ik heb zelfs Nickelodeon al gechecktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:19 schreef style het volgende:
Op de Talpa site is ook nog niets te vinden over het gebeuren rond Tanja.
Anders ik wel! Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met haar en de baby.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:21 schreef Spewey het volgende:
Eigenlijk vond ik het zwaar belachelijk, bevallen in het BB huis, nu wil ik toch wel graag weten hoe het met Tanja is![]()
Ik denk het wel dat het goed is als er iets ergs aan de hand was geweest dan had die ambulance ondertussen allang bij het ziekenhuis moeten zijn en dan hadden wij gewoon de rest van de bewoners moeten kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:22 schreef style het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met haar en de baby.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:26 schreef Ashy het volgende:
Ik heb een ziek mannetje uit bed getrokken![]()
Maar daarmee wel een perfect excuus om een dagje op de bank/achter de computer voor Bob de Bouwer/slaapkamerstreams te hangen![]()
Dat jeukt! Kan ik me nog heeeeeeel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:27 schreef Ashy het volgende:
[..]
Het zijn maar waterpokjes hoor, zo te zien
![]()
Als ze echt deze week nog *werpt* dan zullen de streams wel op zwart gaan.. Talpa zal heus de TV primeur voor de Internetprimeur verkiezen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:27 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat ze de streams pas weer aangooien als er een stabiele situatie is en nadat Talpa een persbericht de deur uit heeft gedaan.
Ja maar daar hebben we creme voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:29 schreef style het volgende:
[..]
Dat jeukt! Kan ik me nog heeeeeeel vaag herinneren.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:30 schreef style het volgende:
Ik zit in dubio. Eigenlijk wil ik nog wel even slapen, maar ik ben zo bang dat dan de streams weer terugkomen en ik wat mis![]()
Manlief bied hier aan om de streams voor mij in de gaten te houden zo dat ik nog even kan gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:32 schreef Ashy het volgende:
[..]
![]()
Mail BB om je even een smsje te sturen de streams het weer doen
Hoezo als?? Lijkt me geen vals alarm meer nu hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als ze echt deze week nog *werpt* dan zullen de streams wel op zwart gaan.. Talpa zal heus de TV primeur voor de Internetprimeur verkiezen..
Maar ja het blijft Talpa dus zeker weet je het nooit![]()
Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, had ik nog niet aan gedacht. Hou van de moeilijke weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Manlief bied hier aan om de streams voor mij in de gaten te houden zo dat ik nog even kan gaan slapen.
Degene die de page bijhouden beginnen pas om 9 uur denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:32 schreef wickie het volgende:
Net ff de talpa site gecheckt en er staat nog niks op.
Ja echt up to date is die site nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Degene die de page bijhouden beginnen pas om 9 uur denk ik![]()
Dat klopt maar het lijkt me logisch dat je er toch iets op vermeld in z'on situatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:35 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat klopt maar het lijkt me logisch dat je er toch iets op vermeld in z'on situatie.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:37 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
Iemand al teletekst van Talpa gecheckt?
Dat is toch Nickelodeon nu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:37 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
Iemand al teletekst van Talpa gecheckt?
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef Zeehond het volgende:
Op de slaapkamerstream hing iemand zijn zender op en ging in bed liggen (was te zien via te spiegel). Live of niet, dat is de vraag...
Dat is waar ja, totaal niet aan gedachtquote:
8 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Als het live is, wat me dan wel zo logisch lijkt, is er dus blijkbaar weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef Zeehond het volgende:
Op de slaapkamerstream hing iemand zijn zender op en ging in bed liggen (was te zien via te spiegel). Live of niet, dat is de vraag...
Storm in glas water ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:41 schreef style het volgende:
[..]
Als het live is, wat me dan wel zo logisch lijkt, is er dus blijkbaar weinig aan de hand.
Ik hoorde geluid en loerde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:40 schreef Ashy het volgende:
[..]
lol
zit je nou echt naar die streams te staren?
Nou er is gebreid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:41 schreef GI het volgende:
[..]
8 uur.
Maar nog, dat beginnen ze zoals de rest van de wereld eerst met een bak koffie en bijpraten over de avond ervoor.
Lijkt me toch niet dat Talpa voor de lol de streams op een lege slaapkamer zet.quote:
Misschien zijn ze aan het helpen puffen !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:45 schreef F4iTH het volgende:
Morgen! Is de regie van de stress achterover gevallen?
Damn ik moest zo wel wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan het helpen puffen !
Ik denk niet dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Damn ik moest zo wel weg![]()
Schiet op Tan!![]()
Zou wel fijn zijn, ik ben namelijk ook heel benieuwd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo snel gaat
Wel erg voorbarig imho.[edit]wacht even er zijn al 295 posts , ik keek verkeerd[/edit]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:48 schreef style het volgende:
Heb de volgende maar vast klaar gezet:
[SC 518] Beschuit met muisjes deel 2 (lege slaapkamer)
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.quote:
Juist goed gedaan. Ik lette niet goed opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:49 schreef style het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.
Dit was mijn eerste poging![]()
Sorry, geen ervaring mee verder. In de films gaat het meestal erg snelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo snel gaat
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:50 schreef GI het volgende:
[..]
Juist goed gedaan. Ik lette niet goed op. Het is nog vroeg.
Beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:49 schreef style het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.
Dit was mijn eerste poging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |