Als dat laatste het geval is dan is haar moeder nooit meer op tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef Ashy het volgende:
[..]
Tja je hebt bevallingen die drie dagen duren, en bevallingen die een uurtje duren![]()
Dat bed had ik nog niet gezien sorry. Dan weet ik het niet maar dit is wel raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het bed stond er al wel in de babykamer. De klossen heb je met 2 man in 30 seconden onder. (hier heb ik dan weer ervaring in)
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het bed stond er al wel in de babykamer. De klossen heb je met 2 man in 30 seconden onder. (hier heb ik dan weer ervaring in)
Als ze een beetje goed ingespeeld is op haar dochter dan is ze allang daar:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:44 schreef style het volgende:
[..]
Als dat laatste het geval is dan is haar moeder nooit meer op tijd.
Of ze moet in de buurt van de studio logeren.
Ok, dank voor je uitleg. Ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.
Ik mag toch werkelijk wel hopen dat BB dat al weken in het kamertje ernaast heeft staan ? Ze zullen toch echt niet het risico gaan lopen dat ze te laat zijn ? Als ik BB zou zijn, zou ik die verloskundigen 24/7 inhuren om ze te allen tijde bij de hand te hebben. Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het bed. Je kan ook wel bevallen zonder klossen, dat is alleen maar voor de verloskundige makkelijker.Meer de spullen, het feit dat ze graag afgezonderd van de bewoners en zonder camera wilde bevallen, kraamspullen en verbanden etc etc.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:46 schreef style het volgende:
[..]
Ok, dank voor je uitleg. Ik heb er totaal geen verstand van
zijn ze daarin meegegaan dan dat zonder camera?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:45 schreef Ashy het volgende:
[..]
Als het fout gaat door BB wel. Er kan altijd iets fout gaan natuurlijk, dat kan BB ook niet voorkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..] Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.
Tanja wist gisteravond nog steeds niet waar ze aan toe was met de bevalling, dus lijkt me niet dat het klaar was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik mag toch werkelijk wel hopen dat BB dat al weken in het kamertje ernaast heeft staan ? Ze zullen toch echt niet het risico gaan lopen dat ze te laat zijn ? Als ik BB zou zijn, zou ik die verloskundigen 24/7 inhuren om ze te allen tijde bij de hand te hebben. Nogmaals, als het fout gaat is BB zoooo zwaar de lul.
Nee, maar een blunder als.....de spullen niet in de buurt o.i.d. Als er wel iets fout gaat krijgen ze ook wel de schuld. Dan gaat Tanja ze vast voor een miljoentje of zo aanklagen; daartoe zie ik haar ook wel in staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:48 schreef style het volgende:
[..]
Als het fout gaat door BB wel. Er kan altijd iets fout gaan natuurlijk, dat kan BB ook niet voorkomen.
Geen idee. Elke keer als het daarover gaat, of over het contract wordt het geluid uitgezetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
zijn ze daarin meegegaan dan dat zonder camera?
Mooie live bevalling zo in ieder geval zou nu toch nog niet veel meer aan de hand mogen zijn dan dat ze soms een stoel nodig heeft om af te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:50 schreef Ashy het volgende:
[..]
Geen idee. Elke keer als het daarover gaat, of over het contract wordt het geluid uitgezet
Is ons een live bevalling beloofd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:52 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Mooie live bevalling zo in ieder geval zou nu toch nog niet veel meer aan de hand mogen zijn dan dat ze soms een stoel nodig heeft om af te zetten.
Waar zie jij mensen slapen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:52 schreef Ashy het volgende:
Maar gezien het feit dat de rest nog steeds aan het pitten is, zal alles nog wel in orde zijn daar
Ik twijfel geen seconde over het feit of BB wel goed voorbereid is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nee, maar een blunder als.....de spullen niet in de buurt o.i.d. Als er wel iets fout gaat krijgen ze ook wel de schuld. Dan gaat Tanja ze vast voor een miljoentje of zo aanklagen; daartoe zie ik haar ook wel in staat.
uh (weet het eigenlijk ook niet meer zeker nu) en hoef die bevalling ook niet te zien maar wel hoe de andere zich houden en de eerste weeen is niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:53 schreef Ashy het volgende:
[..]
Is ons een live bevalling beloofd dan?
(*heeft geen idee eigenlijk)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:55 schreef Ashy het volgende:
[..]
*zet haar bril op en kijkt nog eens goed.
Ge heeft gelijk. Excuses
Tenzij het inderdaad heel snel gaat. Dan kan dat wel eens een weeënstorm zijn en dat is niet fijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:55 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
uh (weet het eigenlijk ook niet meer zeker nu) en hoef die bevalling ook niet te zien maar wel hoe de andere zich houden en de eerste weeen is niks mis mee.
Wat is een weeenstorm? Volgen de weeen elkaar dan heel snel op ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:57 schreef Ashy het volgende:
[..]
Tenzij het inderdaad heel snel gaat. Dan kan dat wel eens een weeënstorm zijn en dat is niet fijn![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:59 schreef Ashy het volgende:
Och en misschien is er wel paniek in de tent. Joost aan het hyperventileren, Lieske aan het wapperen, Roel naar de tuin gevlucht met een krat bier, Rob die van de spanning zijn been niet aan krijgt, Chantal in elkaar gestort omdat ze zelf een kind wil en te oud wordt, Nathalie die Tanja bijstaat, Ingrid met haar gevoelige buikje en darmpjes boven de wc hangt die Tanja nodig heeft, Menno die de instructies van de verloskundigen maar niet begrijpt, Dido die wanhopig probeert zich te herinneren wat ze ook alweer geleerd heeft op die opleiding...Nog iemand vergeten?
Je kan dan bijna niet meer van opvolgen spreken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:57 schreef style het volgende:
[..]
Wat is een weeenstorm? Volgen de weeen elkaar dan heel snel op ofzo?
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:00 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan dan bijna niet meer van opvolgen spreken...
Het bevallen lijkt mij sowieso niet prettigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:01 schreef style het volgende:
[..]
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettig![]()
Nee das AU met twee hoofdletters.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:01 schreef style het volgende:
[..]
Bijna geen tijd meer om adem te halen dus. Klinkt niet prettig![]()
Bedankt voor de tip !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:02 schreef Ashy het volgende:
[..]
Nee das AU met twee hoofdletters.
En dan kan je je als aanstaande papa maar beter uit de voeten maken wil je niet zelf in het ziekenhuis belanden![]()
Doei doei !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:03 schreef Ashy het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ga mijn kerel(tjes) maar eens het bed uittrekken.
Fijne dag allemaal!![]()
Die luilakken kijken nu hoe Tanja haar weeen opvangt en wij mogen naar lege bedden starenquote:
We hebben nog meegekregen dat de verloskundige onderweg was en dat Tanja behoorlijk veel last had van haar buik en toen gingen de streams naar de lege slaapkamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou zegwordt dat niet uitgezonden dan
Als je er de hele nacht voor opgebleven bent is het behoorlijk triest hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah dom gedoe hoor, sorry maar wie wil dit nou niet, voor de TV bevallen, heel NL die mee zit te kijkenmja dan hoef ik het ook niet in de gaten te houden, anyway ik moet straks toch werken dus
Ik heb zelfs Nickelodeon al gechecktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:19 schreef style het volgende:
Op de Talpa site is ook nog niets te vinden over het gebeuren rond Tanja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |