Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:10 schreef PC eend het volgende:
Forum admin ziet er geen kwaad in...party on![]()
![]()
![]()
Had je de spelfout ook niet kunnen wijzigen of gaat je bevoegdheid niet zo ver? Het moet zijn 'aborteren ipv arborteren' ofwel r teveel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.
Zat hier nog wat in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ik zag het FB topic en heb het nummer toegevoegd.
Of kan het gewoon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Abortus in de laatste week staat volgens mij meer gelijk aan moord, ligt niet echt lekker bij de mods volgens mij.
Het is een morbide grap. Abortus is geen moord, een klompje cellen is geen mens..dus verdwijn met je conservatieve censuureisen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat hier nog wat in?
[..]
Of kan het gewoon?
Blijf jij maar lekker opzoeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Het is een morbide grap. Abortus is geen moord, een klompje cellen is geen mens..dus verdwijn met je conservatieve censuureisen.
Moet steeds harder lachen om jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:36 schreef Laton het volgende:
relativist noemt ie zichzelf nog.
Ach, dat maakt nu ook niets meer uit natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Ze rookt nog ff een sigaretje voordat de weeen beginnen![]()
Samentrekkingen van de baarmoeder. Heb het net even opgezocht want ondanks dat ik een vrouw ben heb ik totaal geen verstand van zwangerschappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef BBscanner het volgende:
Harde buiken? wat zijn dat?
en dus kleine moeite om die TT even aan te passenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef Ashy het volgende:
Voor sommigen mensen zou het best pijnlijk kunnen zijn...
Ik heb aan het eind van de zwangerschap mijn kindje verloren. Nu kan ik wel wat hebben, maar toch zijn dit soort grapjes een tikje pijnlijk.
Dat kan ik mezelf heel goed voorstellen Ashy.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:40 schreef Ashy het volgende:
Voor sommigen mensen zou het best pijnlijk kunnen zijn...
Ik heb aan het eind van de zwangerschap mijn kindje verloren. Nu kan ik wel wat hebben, maar toch zijn dit soort grapjes een tikje pijnlijk.
jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:42 schreef style het volgende:
[..]
Dat kan ik mezelf heel goed voorstellen Ashy.
Dat idee had ik dus ook, ik heb het een tijdje op zitten nemen en ze komen zeker om de vijf minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:45 schreef Ashy het volgende:
Als dit echt weeën zijn dan gaat het wel erg snel hoor.
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:41 schreef Wup het volgende:
[..]
en dus kleine moeite om die TT even aan te passen
dat weet ik [dat je niemand probeert te kwetsen]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:49 schreef BBscanner het volgende:
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.
U bent vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De TT is mijn idee/verzinsel. Wellicht kan het beledigend overkomen maar heb er niet de bedoeling mee gehad mensen te kwetsen. Het was slecht een combinatie van de weekopdracht een gevonde feit van wikipedia en het gedrag van Tanja tav het kind. Als ik hier mee mensen kwets is dat niet mijn bedoeling geweest en mag de TT verandert worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |