Anders ik wel! Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met haar en de baby.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:21 schreef Spewey het volgende:
Eigenlijk vond ik het zwaar belachelijk, bevallen in het BB huis, nu wil ik toch wel graag weten hoe het met Tanja is![]()
Ik denk het wel dat het goed is als er iets ergs aan de hand was geweest dan had die ambulance ondertussen allang bij het ziekenhuis moeten zijn en dan hadden wij gewoon de rest van de bewoners moeten kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:22 schreef style het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met haar en de baby.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:26 schreef Ashy het volgende:
Ik heb een ziek mannetje uit bed getrokken![]()
Maar daarmee wel een perfect excuus om een dagje op de bank/achter de computer voor Bob de Bouwer/slaapkamerstreams te hangen![]()
Dat jeukt! Kan ik me nog heeeeeeel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:27 schreef Ashy het volgende:
[..]
Het zijn maar waterpokjes hoor, zo te zien
![]()
Als ze echt deze week nog *werpt* dan zullen de streams wel op zwart gaan.. Talpa zal heus de TV primeur voor de Internetprimeur verkiezen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:27 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat ze de streams pas weer aangooien als er een stabiele situatie is en nadat Talpa een persbericht de deur uit heeft gedaan.
Ja maar daar hebben we creme voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:29 schreef style het volgende:
[..]
Dat jeukt! Kan ik me nog heeeeeeel vaag herinneren.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:30 schreef style het volgende:
Ik zit in dubio. Eigenlijk wil ik nog wel even slapen, maar ik ben zo bang dat dan de streams weer terugkomen en ik wat mis![]()
Manlief bied hier aan om de streams voor mij in de gaten te houden zo dat ik nog even kan gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:32 schreef Ashy het volgende:
[..]
![]()
Mail BB om je even een smsje te sturen de streams het weer doen
Hoezo als?? Lijkt me geen vals alarm meer nu hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als ze echt deze week nog *werpt* dan zullen de streams wel op zwart gaan.. Talpa zal heus de TV primeur voor de Internetprimeur verkiezen..
Maar ja het blijft Talpa dus zeker weet je het nooit![]()
Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, had ik nog niet aan gedacht. Hou van de moeilijke weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Manlief bied hier aan om de streams voor mij in de gaten te houden zo dat ik nog even kan gaan slapen.
Degene die de page bijhouden beginnen pas om 9 uur denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:32 schreef wickie het volgende:
Net ff de talpa site gecheckt en er staat nog niks op.
Ja echt up to date is die site nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Degene die de page bijhouden beginnen pas om 9 uur denk ik![]()
Dat klopt maar het lijkt me logisch dat je er toch iets op vermeld in z'on situatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:35 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat klopt maar het lijkt me logisch dat je er toch iets op vermeld in z'on situatie.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:37 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
Iemand al teletekst van Talpa gecheckt?
Dat is toch Nickelodeon nu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:37 schreef style het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
Iemand al teletekst van Talpa gecheckt?
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef Zeehond het volgende:
Op de slaapkamerstream hing iemand zijn zender op en ging in bed liggen (was te zien via te spiegel). Live of niet, dat is de vraag...
Dat is waar ja, totaal niet aan gedachtquote:
8 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:33 schreef style het volgende:
[..]
Als het live is, wat me dan wel zo logisch lijkt, is er dus blijkbaar weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef Zeehond het volgende:
Op de slaapkamerstream hing iemand zijn zender op en ging in bed liggen (was te zien via te spiegel). Live of niet, dat is de vraag...
Storm in glas water ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:41 schreef style het volgende:
[..]
Als het live is, wat me dan wel zo logisch lijkt, is er dus blijkbaar weinig aan de hand.
Ik hoorde geluid en loerde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:40 schreef Ashy het volgende:
[..]
lol
zit je nou echt naar die streams te staren?
Nou er is gebreid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:41 schreef GI het volgende:
[..]
8 uur.
Maar nog, dat beginnen ze zoals de rest van de wereld eerst met een bak koffie en bijpraten over de avond ervoor.
Lijkt me toch niet dat Talpa voor de lol de streams op een lege slaapkamer zet.quote:
Misschien zijn ze aan het helpen puffen !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:45 schreef F4iTH het volgende:
Morgen! Is de regie van de stress achterover gevallen?
Damn ik moest zo wel wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan het helpen puffen !
Ik denk niet dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Damn ik moest zo wel weg![]()
Schiet op Tan!![]()
Zou wel fijn zijn, ik ben namelijk ook heel benieuwd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo snel gaat
Wel erg voorbarig imho.[edit]wacht even er zijn al 295 posts , ik keek verkeerd[/edit]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:48 schreef style het volgende:
Heb de volgende maar vast klaar gezet:
[SC 518] Beschuit met muisjes deel 2 (lege slaapkamer)
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.quote:
Juist goed gedaan. Ik lette niet goed opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:49 schreef style het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.
Dit was mijn eerste poging![]()
Sorry, geen ervaring mee verder. In de films gaat het meestal erg snelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo snel gaat
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:50 schreef GI het volgende:
[..]
Juist goed gedaan. Ik lette niet goed op. Het is nog vroeg.
Beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:49 schreef style het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wanneer de juiste tijd is om een nieuw topic aan te maken.
Dit was mijn eerste poging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |