Haiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
En waar ben ik in die droom? Het vreemde wezentje wat op haar reageert en geen donder van haar snapt evenmin als haar alterego/stalker, maar die haar beschouwd als een magneet![]()
En oeh, Brennies dromen, moge we er ons allemaal aan vergapen cq aan spiegelen![]()
Ik denk dat jij wellicht in haar dromen voorkomt als een kleffe gerbill die ze uit de rectum van 1 of andere perverse patient moet plukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
En waar ben ik in die droom? Het vreemde wezentje wat op haar reageert en geen donder van haar snapt evenmin als haar alterego/stalker, maar die haar beschouwd als een magneet![]()
En oeh, Brennies dromen, moge we er ons allemaal aan vergapen cq aan spiegelen![]()
Maak je weleens gebruik van de metro? Dan lijkt het me logisch dat je gewoon lijn 5 moest hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:![]()
Ok 1:
Tis overdag, ik sta op straat, vraag me niet waarom maar ik sta op straat en kijk uit op metrostation Voorschoterlaan in Rotterdam-noord. Als verstijfd kijk ik naar een slachtpartij voor het metrostation. Iemand, of meerdere mensen worden vermoord door een maniak. Een bloedbad, maar ik blijf stil staan. De man- geheel onder het bloed- kijkt me dan strak aan en richt zijn grote geweer op me. Een knal volgt! En ik sta nog steeds stil....
Alsof ik in de tijd stil heb gestaan vervolgt het ' leven' en loop ik zwaargewond door de straten van Rotterdam-Noord. Met een geweer, nog groter als die van de maniak. Ik ben boos, heel boos.. ik ga hem vermoorden de maniak, hoe dan ook!
Ik stapte vroeger daar altijd uit de metro. Het was de halte vlak bij mijn oude school.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maak je weleens gebruik van de metro? Dan lijkt het me logisch dat je gewoon lijn 5 moest hebben.
En dat weet jij omdat......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wellicht in haar dromen voorkomt als een kleffe gerbill die ze uit de rectum van 1 of andere perverse patient moet plukken.![]()
Omdat ik erover droom dat jij een gerbill bent die ik in mijn rectum steek natuurlijk...quote:
Thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
@Brennie, je bent gewoon een stoer tof wijf![]()
Daar hoefde ik die droom niet voor te lezen, maar eh.............vreemde wezentjes, komen die weleens in je dromen voor![]()
Dus... als het jouw droom was zou je je broek laten zakken en op je knieen gaan liggen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef R_ON het volgende:
Je neemt het heft wel weer in handen, met dat geweer.
Dat geweer staat symbool voor een fallus; je bent gewoon bang voor mannen.
Of juist niet. Ik bleef stil staan, zonder een haar te veroeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef R_ON het volgende:
Je neemt het heft wel weer in handen, met dat geweer.
Dat geweer staat symbool voor een fallus; je bent gewoon bang voor mannen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... als het jouw droom was zou je je broek laten zakken en op je knieen gaan liggen?![]()
We dromen hetzelfde, dit moet liefde zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik erover droom dat jij een gerbill bent die ik in mijn rectum steek natuurlijk...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks![]()
You too
Ik droom vaak over groepen mensen die ' medestander' of 'getuige' zijn in een bepaalde situatie. Niet over specifieke vreemde wezentjes. Gek genoeg is Nick bv nog niet langsgekomen in mijn droom
Liefde... psychopatische waanideeen; wat jij wil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
We dromen hetzelfde, dit moet liefde zijn![]()
Dat is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:04 schreef R_ON het volgende:
Zou bloed symbool staan voor liefde?
Geweer is een piemol.
En je bent boos.
Je gaat met je piemol (nog groter dan die van de maniak) op jacht.
Als ik dat zo lees passen we wel bij elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:![]()
Ok 1:
Tis overdag, ik sta op straat, vraag me niet waarom maar ik sta op straat en kijk uit op metrostation Voorschoterlaan in Rotterdam-noord. Als verstijfd kijk ik naar een slachtpartij voor het metrostation. Iemand, of meerdere mensen worden vermoord door een maniak. Een bloedbad, maar ik blijf stil staan. De man- geheel onder het bloed- kijkt me dan strak aan en richt zijn grote geweer op me. Een knal volgt! En ik sta nog steeds stil....
Alsof ik in de tijd stil heb gestaan vervolgt het ' leven' en loop ik zwaargewond door de straten van Rotterdam-Noord. Met een geweer, nog groter als die van de maniak. Ik ben boos, heel boos.. ik ga hem vermoorden de maniak, hoe dan ook!
Ik heb wel es een nerd gered, door de 2 pestkoppen te verjagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar, eh, dus jij bent er altijd actief deel in? Dan ben je IRL waarschijnlijk ook zo, stoer dus![]()
Maar wat morwen zegt; je bent stoer (net als mannen stoer moeten zijn), dus vandaar je geweer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezochtDroom is trouwens al oud. Ik onthoud sommige dromen.
Neuh, ik ben niet echt stoer. Ik ben bang voor heel veel dingen, alleen niet zo voor mensen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar wat morwen zegt; je bent stoer (net als mannen stoer moeten zijn), dus vandaar je geweer.![]()
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet echt stoer. Ik ben bang voor heel veel dingen, alleen niet zo voor mensen.
Aaah, ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees passen we wel bij elkaarIk zou ook het liefst met een groot pistool achter iedereen die slecht is aangaan
Wespenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, dan willen we natuurlijk weten waarvoor je dan wel bang bent.
Nee ik slacht zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aaah, ben ik niet de enigeMaar wordt jij ook altijd bijna afgeslacht?
aaaaah wat schattigquote:
Jij durft geen vlees te snijden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wespen
Grote messen
Bungeejumpen en andere enge attracties
En vast nog meer
Hahaha ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik slacht zelfAlleen dan aan de goede kant van de wet en niet als crimineel
(net als jij dus nadat je achter die moordenaar aangaat
)
Pas opquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hahaha ok.Nu je het zegt.. ik ben ook altijd de goederik in de droom
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hahaha ok.Nu je het zegt.. ik ben ook altijd de goederik in de droom
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas opAnders stuur ik een stel bungee-jumpende wespen met messen op je af.
![]()
Grote messen.. je weet wel, slagersmessen. Op de 1 of andere manier krijg ik er de kriebels van.quote:
Ik wil de andere helft zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas opAnders stuur ik een stel bungee-jumpende wespen met messen op je af.
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Grote messen.. je weet wel, slagersmessen. Op de 1 of andere manier krijg ik er de kriebels van.
Oh ik vergeet een belangrijke.. Bossen!
Ik loop niet door een bos, onder geen voorwaarde. Zodra ik dat doe dan krijg ik een zeer onaangenaam gevoel over me. Ik word zomaar angstig.
Zo ben ik eens op de autoweg gaan lopen S'nachts, omdat ik echt niet over het fietspad tussen de bossen wilde lopen. Ik was met nog 2 mensen
Mwah..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Nooit geweten trouwens dat jij zo wasDacht altijd dat jij zo een lief meisje was
Ik leef nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
Je kunt leuke dingen doen in bossen hoor
En lopen op een autowegjij bent gek
Dealquote:
Dat lijkt me te gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zou je in een Nederlandse politieserie willen spelen, als de helft van een duo, Brennie?
quote:
Gelukkig welquote:
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.![]()
Ik begin alvast met het script.![]()
Prima tochquote:
Als je goed terug leest is hij de slechterikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef R_ON het volgende:
Nick? Wil jij haar compagnon zijn?
Absoluutquote:
Ik zou geen geloofwaardige agent zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef R_ON het volgende:
Nick? Wil jij haar compagnon zijn?
Truste Morwenquote:
Ook niet als een soort Bond, James Bond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou geen geloofwaardige agent zijn.![]()
Niks daarvan.. IK schrijf het scriptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik de slechterik die jou in de eerste scene doodschiet waarna Brennie mij probeert te vermoorden met seks omdat ze ethische bezwaren heeft tegen 'conventionele' moord.![]()
Ik begin alvast met het script.![]()
We moeten wel 2 in love zijnde coppers zijn hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Niks daarvan.. IK schrijf het script![]()
Ik schrijf ook wel een rolletje voor jou: 'arrestant op homo-ontmoetingsplaats No. 4.'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:26 schreef R_ON het volgende:
Wat verrassend; Nick wil de badguy spelen.![]()
Je hebt wel graag de touwtjes in handen, Brennie, net als in je dromen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij ken nie eens sgrijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik schrijf het script.. hmmm wel beter voor de kijkcijfers jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
We moeten wel 2 in love zijnde coppers zijn he
Die kerel neukt me te weinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ook niet als een soort Bond, James Bond?
Ahuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je hebt wel graag de touwtjes in handen, Brennie, net als in je dromen.![]()
En jij niet meer rukken als je niet oppast.quote:
Je wilt geneukt worden door Bond, James Bond?quote:
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik schrijf het script.. hmmm wel beter voor de kijkcijfers ja
You're fuckin' with the wrong Bull retejong. Ga anders even je eigen droomtopic in het 'who cares'- subforum openen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je wilt geneukt worden door Bond, James Bond?![]()
Dan schrijf ik het script wel zo dat je constant met politieuniform loopt. Vrouwen vallen daarvoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersMij (als held) zien ze naast jou niet eens staan
Ik voel plotseling diarree opkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen jj bent al goed voor de kijkcijfersMij (als held) zien ze naast jou niet eens staan
Ik heb nog wel een ontstopper..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik voel plotseling diarree opkomen.![]()
Wat? Hoe je een vrouw moet laten kokhalzen? (Je boft dat je een sterke maag hebt).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ontstopper..
Steek er anders ff wat van op![]()
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat? Hoe je een vrouw moet laten kokhalzen? (Je boft dat je een sterke maag hebt).![]()
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem typequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan schrijf ik het script wel zo dat je constant met politieuniform loopt. Vrouwen vallen daarvoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademing![]()
Haha..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem type![]()
Ach gut... zal ik even gekleed in een piratenshirt een liedje voor je spelen op m'n akoustische gitaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tussen al dat botte gezeik van jouw door is zijn aardige opmerking anders even een verademing![]()
Om aan te geven dat je zo ontzettend dom bent, dat je er niet eens rekening mee houdt dat je je eigen ballen er wel eens af zou kunnen knallen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben meer van het undercover met mijn geweer achter de riem type![]()
Kijk je Cobra 11 weleens ? Dat is vetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haha..
* Ziet direct een visioen van een grote herdershond voor zich die zijn baas helpt boeven te vangen.
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach gut... zal ik even gekleed in een piratenshirt een liedje voor je spelen op m'n akoustische gitaar?![]()
Op mijn rug achter de riemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je zo ontzettend dom bent, dat je er niet eens rekening mee houdt dat je je eigen ballen er wel eens af zou kunnen knallen?![]()
Wel eens gezien jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk je Cobra 11 weleens ? Dat is vet
Als Dago of nikky nou eindelijk eens doet wat ik wil had ik hem verplaatstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:47 schreef R_ON het volgende:
Het topic heeft niet echt bestaansrecht in TTK gekregen. Meer ONZ.
R_ON heeft ook wel iets wat hij achter je riem zou willen steken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn rug achter de riemen daarnaast hebben de meeste pistolen een veiligheidspal om te voorkomen dat je je eigen ballen eraf knalt
Zo zie ik ons welquote:
Dat weet Nick nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn rug achter de riemen daarnaast hebben de meeste pistolen een veiligheidspal om te voorkomen dat je je eigen ballen eraf knalt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
R_ON heeft ook wel iets wat hij achter je riem zou willen steken.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet Nick nietDie denkt nml iedere dag nog steeds- badend in egoslijm- een badguy te zijn
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo zie ik ons welVeel actie en alleen jij af en toe gewond door rondvliegende kogels
(Waarna ik je natuurlijk liefdevol behandel
) en uiteraard een dikke bmw om in rond te crossen
*Note to self: vergeet geen anale scene met Brennie in het script te zetten waarbij je enkel gebruik maakt van een metalen honkbalknuppel en een accu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet Nick nietDie denkt nml iedere dag nog steeds- badend in egoslijm- een badguy te zijn
![]()
Truste R_ONquote:
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]Laat hem in de waan dat bad guys goed zijn
Dat bedoel ik, lijkt weer nergens opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*Note to self: vergeet geen anale scene met Brennie in het script te zetten waarbij je enkel gebruik maakt van een metalen honkbalknuppel en een accu.
Zo.![]()
Trustequote:
hee, wat leuk, een kloon om 3.57quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:56 schreef Tafkahs het volgende:
hee, wat leuk, een ziekenhuisserie om 3.54
Morituri non cognantquote:
't is waar, maar kennen wij elkaar? 't komt vast niet voor in Brennie's droomquote:
Ah, dus we gaan toch met mijn script.quote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
't is waar, maar kennen wij elkaar? 't komt vast niet voor in Brennie's droom
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:00 schreef Brennie het volgende:
Ik ben toch zeer benieuwd wat ik straks ga dromen
Prepare to diequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ah, dus we gaan toch met mijn script.![]()
Dat zeg ik nietquote:
Ja DaMook, vertel eens over je natte droom van gister.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja DaMook, vertel eens over je natte droom van gister.![]()
quote:
Ze zeggen dat iedere man wel eens droomt van seks met mannen hoor.quote:
quote:
Ik nog nooit tot nu toequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ze zeggen dat iedere man wel eens droomt van seks met mannen hoor.![]()
De fotoquote:
Ja, jij ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:05 schreef Tafkahs het volgende:
Zie je ooit wel eens daglicht, Brennie?
Ik volg het ineens echt niet meerquote:
Dat bedoel ikquote:
Vandaag nog en 't deed geeneens zeer. Het is wel al koel buiten. Misschien helpt dat bij het dromen?quote:
No shit sherlock.quote:
Volgens mij slaap je vaak in de herfst/winter- bij kou- wel vaster. Het zou kunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vandaag nog en 't deed geeneens zeer. Het is wel al koel buiten. Misschien helpt dat bij het dromen?
Een groot zwart gat..quote:
I wouldn't knowquote:
Ik zag het ineensquote:
Detective jaquote:
Alles kan als het maar leuk is, is het niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je vaak in de herfst/winter- bij kou- wel vaster. Het zou kunnen
quote:
Kan het niet beter zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Alles kan als het maar leuk is, is het niet?
Dat zei oma Fladder ofzoiets
Homoquote:
Bah, wat een dromenkiller. Ik zoek het wel ergens andersquote:
Dat droom ik best vaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:20 schreef Laton het volgende:
Ik moet ook maar eens dromen..ik vannacht maar eens dromen dat ik eens op tijd naar bed ga.
Vreemd he. Ik geef Fok! er de volledige schuld van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat droom ik best vaakKomt alleen vaak niets van
Weet je: sommige mensen kunnen je plotseling verrassen met een antwoord waarvan je denkt: "Zo, daar heb ik echt geen antwoord op."quote:
Well excuse me!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bah, wat een dromenkiller. Ik zoek het wel ergens anders![]()
goorlap. je vindt het stiekem zeker wel geil. Stiekem gordon en jolink kijken!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:21 schreef Laton het volgende:
[..]
Vreemd he. Ik geef Fok! er de volledige schuld van.
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:23 schreef Laton het volgende:
[..]
goorlap. je vindt het stiekem zeker wel geil. Stiekem gordon en jolink kijken!
oh god, als ik daar nu maar niet van ga dromen..![]()
Mischien als ik nuchter ben welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet je: sommige mensen kunnen je plotseling verrassen met een antwoord waarvan je denkt: "Zo, daar heb ik echt geen antwoord op."
Jij bent niet 1 van die mensen.![]()
Kan me eigenlijk uberhaupt niet voorstellen dat dat programma kijkcijfers heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
GADVERDAMME
Nee dat is echt niets voor mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kunnen jullie praten zeg...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:26 schreef Laton het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk uberhaupt niet voorstellen dat dat programma kijkcijfers heeft.
om Maassen maar eens te quoten:" Dat is net zoals naar een ernstig ongeval blijven kijken..dat doe je niet."
Gezellig hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ga je hier ook nep-tietenfoto's posten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geer & Goor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:23 schreef Laton het volgende:
[..]
goorlap. je vindt het stiekem zeker wel geil. Stiekem gordon en jolink kijken!
Ligt aan je toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
O, wordt ik nu ineens op m'n tieten beoordeeld?
Nee, voor dergelijk gedrag bestaat geen logische verklaring.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:31 schreef Brennie het volgende:
Ok.. kan iemand mij uitleggen waarom ik al 10 minuten pagina 3 bleef refreshen terwijl jullie al geruimte tijd op pagina 4 zaten?![]()
De BTW bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ligt aan je toegevoegde waarde.![]()
Heb ik ook regelmatig last vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:31 schreef Brennie het volgende:
Ok.. kan iemand mij uitleggen waarom ik al 10 minuten pagina 3 bleef refreshen terwijl jullie al geruimte tijd op pagina 4 zaten?![]()
Omdat je dom bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:31 schreef Brennie het volgende:
Moe ? Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, als je moe en aangeschoten bent is het heel gezellig...![]()
quote:
Post je tieten nu maar gewoon en hou het verder bij lurken.quote:
Hmm.. ik denk eerder door jouw slaapverwekkendheid.quote:
quote:
quote:
Hoi Dagoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:35 schreef Dagonet het volgende:
Verder in ONZ
Ik heb foto's van mezelf met een dik wapen, maar die staan op mijn laptopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meet my little friend.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Brennie het volgende:
ILoooooooooooooooooooona!
Gezellige Durogesicpleister van me![]()
Lul, nu heb ik weer zin in poedersuiker. Misschien ga ik maar eens dromen een brute drugslord te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meet my little friend.![]()
klikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik weer zin in poedersuiker. Misschien ga ik maar eens dromen een brute drugslord te worden.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb foto's van mezelf met een dik wapen, maar die staan op mijn laptopDaar kun jij met dat mietjes ding iig niet tegenop
Dan moet je me eerst zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
It just takes one shot Rambo.
![]()
Ok, laat ik het maar gewoon toegeven, ik ben geboren als pleisterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Brennie het volgende:
ILoooooooooooooooooooona!
Gezellige Durogesicpleister van me![]()
Morfinequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, laat ik het maar gewoon toegeven, ik ben geboren als pleister
Ik ben een pleister, ik ruik naar een pleister, ik zie eruit als een pleister en ik gedraag me als een pleister
Een morfinepleister...![]()
Nee.. Zal wel wat Pantazolletjes meenemen morgen, ga toch even langs werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Heb jij ook last van maagzuur?
Ik heb geen maagzuurpilletjes meer...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je me eerst zienEn ik weet zeker dat ik jou eerder zie
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, laat ik het maar gewoon toegeven, ik ben geboren als pleister
Ik ben een pleister, ik ruik naar een pleister, ik zie eruit als een pleister en ik gedraag me als een pleister
Een morfinepleister...![]()
Doen we, maar ik ga nu bevallen, ik spreek je wel weer als ik bevallen ben...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee.. Zal wel wat Pantazolletjes meenemen morgen, ga toch even langs werk
Ok, veel succes.. Pers-ze!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Doen we, maar ik ga nu bevallen, ik spreek je wel weer als ik bevallen ben...![]()
Eerst roepen "STAAN BLIJVEN" en daarna schietenquote:
TTTanja is totaal de kluts kwijtquote:
Truste ilonaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Slaap lekker allemaal, tot pleister...
Dat is niet het enige criterium Steven Segall.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerst roepen "STAAN BLIJVEN" en daarna schietenWant als ik eerst schiet ben ik fout volgens de NL wetgeving
Ach als het aan mij lag had ik je ondertussen al neergeschoten en begravenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is niet het enige criterium Steven Segall.![]()
Truste Damookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach als het aan mij lag had ik je ondertussen al neergeschoten en begraven
Maar ik ga slapen
GOEDEMORGEN 18-10-2005Truste
Brennie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste Brenquote: