Dat bedoel ikquote:
Vandaag nog en 't deed geeneens zeer. Het is wel al koel buiten. Misschien helpt dat bij het dromen?quote:
No shit sherlock.quote:
Volgens mij slaap je vaak in de herfst/winter- bij kou- wel vaster. Het zou kunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vandaag nog en 't deed geeneens zeer. Het is wel al koel buiten. Misschien helpt dat bij het dromen?
Een groot zwart gat..quote:
I wouldn't knowquote:
Ik zag het ineensquote:
Detective jaquote:
Alles kan als het maar leuk is, is het niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je vaak in de herfst/winter- bij kou- wel vaster. Het zou kunnen
quote:
Kan het niet beter zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Alles kan als het maar leuk is, is het niet?
Dat zei oma Fladder ofzoiets
Homoquote:
Bah, wat een dromenkiller. Ik zoek het wel ergens andersquote:
Dat droom ik best vaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:20 schreef Laton het volgende:
Ik moet ook maar eens dromen..ik vannacht maar eens dromen dat ik eens op tijd naar bed ga.
Vreemd he. Ik geef Fok! er de volledige schuld van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat droom ik best vaakKomt alleen vaak niets van
Weet je: sommige mensen kunnen je plotseling verrassen met een antwoord waarvan je denkt: "Zo, daar heb ik echt geen antwoord op."quote:
Well excuse me!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bah, wat een dromenkiller. Ik zoek het wel ergens anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |