Allebei. Zie je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja maar wij profileren ons op een quasi-grappige manier, volgens een bepaalde user. Dus...
Dat is dan vaak als ik niet op het forum aanwezig ben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nu is het ook nog leukals er maar gewoon users blijven komen..
Ja, ik vind die boxershort met die teddybeertjes wel sexy.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Gei0l!
Moet ik vast wat spannends uit trekken en in bed gaan liggen?
Zit jij op dit moment ook enkel in een boxershort, Dommelsch drinkend, worstenbrood etend, te FOK!ken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Allebei. Zie je wel!
En we baggeren, zeggen kčnker, hebben een traag Fok! en de eerste en laatste letter van onze username zijn in caps.
Ik heb er wel een met kotsbeertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is dan vaak als ik niet op het forum aanwezig ben..
[..]
Ja, ik vind die boxershort met die teddybeertjes wel sexy.
Als hij "ja" zegt is het bullshit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zit jij op dit moment ook enkel in een boxershort, Dommelsch drinkend, worstenbrood etend, te FOK!ken?
Ik heb me toevallig kort geleden aangekleed en mijn bier is op. Worstenbrood ontbreekt ook, maar die boxershort klopte een groot deel van de dagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zit jij op dit moment ook enkel in een boxershort, Dommelsch drinkend, worstenbrood etend, te FOK!ken?
Toen ik Dead-Doll's fotoboek bekeek klopte de inhoud ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
maar die boxershort klopte een groot deel van de dag
Ik heb daar een T-shirt van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik heb er wel een met kotsbeertjes
ow wacht, die gebruikt een vriendin tegenwoordig als pyjamabroek
Waarom sta je dan niet als laatste voyeur, hč? Nou, nou, nou?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Toen ik Dead-Doll's fotoboek bekeek klopte de inhoud ook
Zouden we bij de 100 doen, maar is er nooit van gekomen geloof ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef BrauN het volgende:
Hebben jullie wel eens meets gehad met deze doldwaze reeks?
Ik heb een mirror in mijn documenten staan, voor als Fok! weer eens down is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom sta je dan niet als laatste voyeur, hč? Nou, nou, nou?!.
.
Ik wel met een paar mensen úit deze reeks..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef BrauN het volgende:
Hebben jullie wel eens meets gehad met deze doldwaze reeks?
Daarna werd afgesproken de meet bij deel 250 te doen. Maar die zal er ook wel niet van komen, hm?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Zouden we bij de 100 doen, maar is er nooit van gekomen geloof ik
200 lijkt me mooi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Daarna werd afgesproken de meet bij deel 250 te doen. Maar die zal er ook wel niet van komen, hm?
Mijn heldin!quote:
Moet wel lukken jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
200 lijkt me mooi.
Oh, wacht, da's nu.
Nou vrinden... 23:00 in Tilburg-Noord, schikt dat?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ga morgen al naar Killswitch. Als jullie nou óók komen..
Tilburg.. dat is hier ehmmm... 1 uur en 35 minuten vandaan.. neuh.. dat red ik niet.. jammer dan..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
200 lijkt me mooi.
Oh, wacht, da's nu.
Nou vrinden... 23:00 in Tilburg-Noord, schikt dat?
Ik doe altijd een topje aan met extra laag uitgesneden V-hals. Dat is mijn herkenningsmiddel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Mijn heldin!
Ik heb de 'gewone' versie (dus van mijn avatar) en ik had die boxer ook echt (serieus ook weggegeven aan een vriendin die m als pyjamabroek gebruikt).
Ik doe hem ook altijd aan op meetings, lekker herkenbaar
Gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ga morgen al naar Killswitch. Als jullie nou óók komen..
Ok dan, gaat gezellig worden. Al m'n huisgenoten zijn er niet. De wierie en de bierie staan klaar. Ik zie u allen zo.quote:
En dan op het afgesproken meeting point op en neer springen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:52 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik doe altijd een topje aan met extra laag uitgesneden V-hals. Dat is mijn herkenningsmiddel..
Moet te doen zijn. Toch niks beters te doen morgenquote:
Volgens mij komt de rest niet. En ik durf niet alleen met jou in Tilburg te zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ok dan, gaat gezellig worden. Al m'n huisgenoten zijn er niet. De wierie en de bierie staan klaar. Ik zie u allen zo.
Tuurlijk vindt ie dat goed..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Moet hij het wel goedkeuren, uiteraard..
Neuh. Ik heb daar een speciale BH voor die werkt op batterijen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En dan op het afgesproken meeting point op en neer springen?
Ga vragen dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Moet hij het wel goedkeuren, uiteraard..
*Bier in handen duwt..quote:
Reageert die ook op de muziek op je discman?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb daar een speciale BH voor die werkt op batterijen..
Ik ben er sowieso.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ga vragen dan!
Ik heb wel zin in een last minute flashmobmeet bij een Fok!ker thuis
Als ik niet de enige fokker ben die op komt dagen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Reageert die ook op de muziek op je discman?
Mensen die kenker zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo kčnker traag? Echt dat je zegt van: "Kčččnker!"
Jaaaa, als je hardcore op zet is dat heel stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Reageert die ook op de muziek op je discman?
Gewoon Kelis - Milkshake opzetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jaaaa, als je hardcore op zet is dat heel stoer..
Witte wijn, is it?quote:
Tuurlijk, die rode bocht lust ik niet.quote:
Dat. Anders lijkt het net of je het over een weg hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, die rode bocht lust ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |