Ik lees het ab rijmpjes topic, geen gebagger en veel inspiratie daarquote:
link?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik lees het ab rijmpjes topic, geen gebagger en veel inspiratie daar![]()
Tof.. je mist me..quote:
thanxquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
ab_rijmpjes....
luiwammes![]()
Ik ga trouwens slapen nu, tot ziens
Ah.. en daar is ons eigen levenslichtje rompompom..quote:
Nee, maar dit kan wel effe tussendoorquote:
*kop in de fik steekt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. en daar is ons eigen levenslichtje rompompom..
*emmer (ijskoud) water over hans heenflikkert..quote:
Harde tepels!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
*emmer (ijskoud) water over hans heenflikkert..
eenschquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:09 schreef rompompom het volgende:
Wel lafjes van JDude dat-ie zich uitgerekend nu niet vertoond
heerlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, verbeteren is tof
Fijn hč, dat je je eigen tijd mag indelen met die projecten?
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:09 schreef rompompom het volgende:
Wel lafjes van JDude dat-ie zich uitgerekend nu niet vertoond
Laat ze deze reecksch lezen, dan tonen ze vast meer begripquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:23 schreef DaMook het volgende:
Hmmm mijn ouders gaan weer zeuren morgenIk zit nu aan flesje 7 en dat vinden ze vast weer niet goed enzo
![]()
Vast nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat ze deze reecksch lezen, dan tonen ze vast meer begrip
Trustequote:
Om 7.50??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:50 schreef Mr-Z het volgende:
Dit moet ik ook nog ff meemakennummer 200
Biertje iemand?
Nouja, vandaag weer een dagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof.. je mist me..
Naja.. geeft niks hoor.. I'll be here all week..
Tof tof tof!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Een echte post van Dead-Doll mag natuurlijk niet missen in dit jubileumnummer, hč..
zeer zeker nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Een echte post van Dead-Doll mag natuurlijk niet missen in dit jubileumnummer, hč..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef Zebbie het volgende:
Hij zit alles zelf op te drinken, de schoft!
Neuh, hij is offline gegaan toen ik hem intimideerde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef Zebbie het volgende:
Hij zit alles zelf op te drinken, de schoft!
Wijn is lekker..quote:
Gezellig! Plof op de [BeF]bank en neem er eentje van het huis! (een biertje dan he)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef GoLLeM het volgende:
200!
Ik vind dat ik toch minstens even in dit jubileumtopic aanwezig hoor te zijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef GoLLeM het volgende:
200!
Ik vind dat ik toch minstens even in dit jubileumtopic aanwezig hoor te zijn
Danku. Ik moet eerst nog even avondeten trouwensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gezellig! Plof op de [BeF]bank en neem er eentje van het huis! (een biertje dan he)
Natuurlijk.. geen problemo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Danku. Ik moet eerst nog even avondeten trouwens
Mag dat ook op de bank?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef DeLeider het volgende:
Ik was laatst nog aangeschoten van 4 biertjesbier is het lekkerst als je de hele dag hard gewerkt hebt
![]()
Het mooie was nog, m'n baas had bier voor een aantal van "ons" gekocht als waarderingquote:
Gratis bier is altijd lekkerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het mooie was nog, m'n baas had bier voor een aantal van "ons" gekocht als waardering![]()
Waar is AMD als je he nodig hebt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Zebbie het volgende:
Al die BeF oldbies hier weer tesamen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef GoLLeM het volgende:
En om de een of andere reden is avondeten altijd lekkerder als iemand anders kookt
Ik wilde net zeggen, je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Waar is AMD als je he nodig hebt?
En stuart?
(hoewel.. ik mis ze niet)
What about PrintScreenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Waar is AMD als je he nodig hebt?
En stuart?
(hoewel.. ik mis ze niet)
Bier te over, hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog veel te vroeg voor PS
JDude moet nog bier uitdelen
Heb ik ook al gewaarschuwdquote:
*Lomp doet en ban geeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
*Checkt park
De!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
*Checkt park
Prima de luxe!quote:
Het wordt met de dag doodgebloeder, B.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef BrauN het volgende:
Hallee. Is het hier nog steeds tof? Ik kom hier eigenlijk nooit, terwijl ik toch bier en frituur de betere zaken van het leven vind.
Wij hebben echt veel gemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo kčnker traag? Echt dat je zegt van: "Kčččnker!"
Dat zou ik weer niet zeggen.. kčnker.. maar dat zeg ik nooit eigenlijk.. en ja.. het is téringtraag..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Nu is het ook nog leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Havoc die deze fantastische reeks van start liet gaan, allemaal vanwege de duidelijke behoefte aan een nieuwe. De eerste 50 topics die zo volgepost werden. Postende users in BeF, nog voor middernacht. Toen, toen was het nog leuk. *Sigh*
Memorieeeees...
Maak daar maar 100 vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Havoc die deze fantastische reeks van start liet gaan, allemaal vanwege de duidelijke behoefte aan een nieuwe. De eerste [50 topics die zo volgepost werden. Postende users in BeF, nog voor middernacht. Toen, toen was het nog leuk. *Sigh*
Memorieeeees...
Ik zeg nooit "Kččččnker!".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Allebei. Zie je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja maar wij profileren ons op een quasi-grappige manier, volgens een bepaalde user. Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |