* spierballen en realiteitszin heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:27 schreef jackson het volgende:
[..]... sterk!
En hallo...
Gaat beter dan de laatste keer dat we elkaar spraken ?!
Mooi anders moet je even op msn therapie bij mij weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* spierballen en realiteitszin heeft
Ik leer het beter te overzien iig
Ik kom er wel
Dan zijn jullie 2 van de weinigequote:
Hoi PSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Het is echt slecht gesteld met BeF zie ik
zoals ik altijd al heb gezegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* spierballen en realiteitszin heeft
Ik leer het beter te overzien iig
Ik kom er wel
Jouw therapie doet wel wonderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi anders moet je even op msn therapie bij mij weer
Plannen nog vanavond ?
Heyquote:
kweet niet hoe stabiel je ligt maar als je droog wil slapen lijkt het me geen goed planquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey
Ik twijfel of ik een biertje zal pakken... lig al in bed
Als ik nog een wijntje neem, neem jij dan nog een biertje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey
Ik twijfel of ik een biertje zal pakken... lig al in bed
loatersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even film kijkenMischien tot straks
Ik lig wel stabiel en netjes handjes boven de dekens dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
kweet niet hoe stabiel je ligt maar als je droog wil slapen lijkt het me geen goed plan
En dan weer voor spammert worden uitgemaakt zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben ik niet eens een aparte post meer waard
wachten tot JDude er isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
Hoorde ik iets van gratis bier?
typt anders zo moeilijk hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lig wel stabiel en netjes handjes boven de dekens dus
Kijkse DaMook, en niet tot straks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even film kijkenMischien tot straks
Geen idee... je moeder misschien.. f las je hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
tuurlijk niet, voor die post zou ik een uitzondering makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan weer voor spammert worden uitgemaakt zeker
ja preciesquote:
Truste danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijkse DaMook, en niet tot straks.
Ik ben zo kooien
doen dus, ik drink er ook nog eentje voor ik onde de wol duikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef jackson het volgende:
[..]
ja precies
Dus pilsje zou kunnen!
quote:
Hoi Zebquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
Mij een beetje lekker lopen maken hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
wachten tot JDude er is
[..]
typt anders zo moeilijk he
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk niet, voor die post zou ik een uitzondering maken
goed voor men ego enzo he
Maar ps en zo is strax ook al weg dus ik neem er geen 1 meer denk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen dus, ik drink er ook nog eentje voor ik onde de wol duik
Mja, doordeweeks is het bier wel gratis, maar beperktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... je moeder misschien.. f las je het?
Hallo en tot zoquote:
Jij ook voor zo een welterustenquote:
Ik doe niet zondigquote:
Hahaha.... jah.. lastig... ik drink bijna nooit door de weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, doordeweeks is het bier wel gratis, maar beperkt
om eerlijk te zijn zou dat de laatste tijd geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof jouw ego nog opgekrikt moet worden
Ik stelde je net nog een vraagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ps en zo is strax ook al weg dus ik neem er geen 1 meer denk.
Ik ook niet hoor, daar niet van. Maar ik heb nu herfstvakantie en dan is het toch wel lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha.... jah.. lastig... ik drink bijna nooit door de week
kan ik het helpen dat hij er niet isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mij een beetje lekker lopen maken he
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn zou dat de laatste tijd geen kwaad kunnen
Jij opende het topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat hij er niet is
niet eens de mooistequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Frank, je weet toch dat jij de liefste, de leukste en zeker de schattigste user op Fok! bent?
Zoiets?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik nog een wijntje neem, neem jij dan nog een biertje?
Whehehe... baggeren met die handelquote:
Dont push it babequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet eens de mooiste
en ik geloof je hoor
hey kon het toch proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dont push it babe![]()
Je kent me toch?
quote:
Als ie em mist kan hij zichzelf morgen wel schietenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar ik dacht voor het jubieleum komt ie vast wel langs
Truste en sweet dreamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe een schat ik je ook vind, ik open msn niet meer.
Beter is dat ik ga slapen
Ben echt gaar.
Trusten allemaalsweet dreams voor jullie later in deze nacht en tot later.
trusten meiskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben echt gaar.
Trusten PSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben echt gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |