* spierballen en realiteitszin heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:27 schreef jackson het volgende:
[..]... sterk!
En hallo...
Gaat beter dan de laatste keer dat we elkaar spraken ?!
Mooi anders moet je even op msn therapie bij mij weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* spierballen en realiteitszin heeft
Ik leer het beter te overzien iig
Ik kom er wel
Dan zijn jullie 2 van de weinigequote:
Hoi PSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Het is echt slecht gesteld met BeF zie ik
zoals ik altijd al heb gezegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* spierballen en realiteitszin heeft
Ik leer het beter te overzien iig
Ik kom er wel
Jouw therapie doet wel wonderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi anders moet je even op msn therapie bij mij weer
Plannen nog vanavond ?
Heyquote:
kweet niet hoe stabiel je ligt maar als je droog wil slapen lijkt het me geen goed planquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey
Ik twijfel of ik een biertje zal pakken... lig al in bed
Als ik nog een wijntje neem, neem jij dan nog een biertje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey
Ik twijfel of ik een biertje zal pakken... lig al in bed
loatersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even film kijkenMischien tot straks
Ik lig wel stabiel en netjes handjes boven de dekens dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
kweet niet hoe stabiel je ligt maar als je droog wil slapen lijkt het me geen goed plan
En dan weer voor spammert worden uitgemaakt zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben ik niet eens een aparte post meer waard
wachten tot JDude er isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
Hoorde ik iets van gratis bier?
typt anders zo moeilijk hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lig wel stabiel en netjes handjes boven de dekens dus
Kijkse DaMook, en niet tot straks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even film kijkenMischien tot straks
Geen idee... je moeder misschien.. f las je hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
tuurlijk niet, voor die post zou ik een uitzondering makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan weer voor spammert worden uitgemaakt zeker
ja preciesquote:
Truste danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijkse DaMook, en niet tot straks.
Ik ben zo kooien
doen dus, ik drink er ook nog eentje voor ik onde de wol duikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef jackson het volgende:
[..]
ja precies
Dus pilsje zou kunnen!
quote:
Hoi Zebquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |