Natuurlijk.. geen problemo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Danku. Ik moet eerst nog even avondeten trouwens
Mag dat ook op de bank?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef DeLeider het volgende:
Ik was laatst nog aangeschoten van 4 biertjesbier is het lekkerst als je de hele dag hard gewerkt hebt
![]()
Het mooie was nog, m'n baas had bier voor een aantal van "ons" gekocht als waarderingquote:
Gratis bier is altijd lekkerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het mooie was nog, m'n baas had bier voor een aantal van "ons" gekocht als waardering![]()
Waar is AMD als je he nodig hebt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Zebbie het volgende:
Al die BeF oldbies hier weer tesamen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef GoLLeM het volgende:
En om de een of andere reden is avondeten altijd lekkerder als iemand anders kookt
Ik wilde net zeggen, je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Waar is AMD als je he nodig hebt?
En stuart?
(hoewel.. ik mis ze niet)
What about PrintScreenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Waar is AMD als je he nodig hebt?
En stuart?
(hoewel.. ik mis ze niet)
Bier te over, hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog veel te vroeg voor PS
JDude moet nog bier uitdelen
Heb ik ook al gewaarschuwdquote:
*Lomp doet en ban geeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
*Checkt park
De!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
*Checkt park
Prima de luxe!quote:
Het wordt met de dag doodgebloeder, B.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef BrauN het volgende:
Hallee. Is het hier nog steeds tof? Ik kom hier eigenlijk nooit, terwijl ik toch bier en frituur de betere zaken van het leven vind.
Wij hebben echt veel gemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo kčnker traag? Echt dat je zegt van: "Kčččnker!"
Dat zou ik weer niet zeggen.. kčnker.. maar dat zeg ik nooit eigenlijk.. en ja.. het is téringtraag..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Nu is het ook nog leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Havoc die deze fantastische reeks van start liet gaan, allemaal vanwege de duidelijke behoefte aan een nieuwe. De eerste 50 topics die zo volgepost werden. Postende users in BeF, nog voor middernacht. Toen, toen was het nog leuk. *Sigh*
Memorieeeees...
Maak daar maar 100 vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Havoc die deze fantastische reeks van start liet gaan, allemaal vanwege de duidelijke behoefte aan een nieuwe. De eerste [50 topics die zo volgepost werden. Postende users in BeF, nog voor middernacht. Toen, toen was het nog leuk. *Sigh*
Memorieeeees...
Ik zeg nooit "Kččččnker!".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |