quote:AMSTERDAM - De derde serie van de televisietalentenjacht Idols begint zaterdag. Na de audities en de selectierondes blijven er tien talenten over, die strijden om een platencontract. De twee voorgaande edities leverden winnaars Jamai en Boris op. Wat is er van hen en de andere finalisten terechtgekomen?
JAMAI (winnaar Idols 1): Probeerde het even als zanger, maar verruilde zijn zangcarrière voor een theaterbaan. Kreeg rollen in de musicals Doornroosje en Hello Dolly! en is vanaf 3 november te zien in de musical Jesus Christ Superstar.
JIM (2e in Idols 1): Zong meerdere albums vol, had een rolletje in de film Snowfever en speelde met Marieke in een Efteling-show. Geeft dansdemonstraties met Julie, met wie hij zaterdag het programma Dancing with the stars won. Gaat de mannelijke hoofdrol spelen in Grease en komt nog dit jaar met een 3e album.
HIND (3e in Idols 1): De half-Marokkaanse zangeres moest in het tv-programma Jim en Jamai boven zich dulden, maar Hind blijkt van het drietal het meest bezig met haar zangcarrière. De single Give me a sign staat in de hitlijsten. Sinds 3 oktober ligt haar tweede album Halfway Home in de winkels.
DEWI (4e in Idols 1): Bracht vrij snel na Idols een album uit en is nog steeds fulltime bezig met haar zangcarrière. Treedt veel op en zit in de voorbereidingsfase van haar tweede album. Ook zijn er vergevorderde plannen voor een eigen kleding- en sieradenlijn in 2006.
DAVID (5e in Idols 1): Na twee jaar te hebben opgetreden en een aantal singles te hebben uitgebracht, vertrok hij eerder dit jaar naar Spanje. Hij toert momenteel door het Zuid-Europese land met een motown/soul-act. Is van plan later dit jaar terug te komen naar Nederland om te werken aan een album.
MARIEKE (6e in Idols 1): Bracht als solozangeres twee singles uit. Stond met Jim in een Efteling-show. Kwam samen met haar zusje, actrice Aukje van Ginneken, met de single Be where you wanna be en in november verschijnt de tweede single. Werkt daarnaast in een penitentiaire inrichting.
BAS (7e in Idols 1): Bracht met medefinalist Joël drie singles uit. Het duo deed ook mee aan het Nationaal Songfestival. In juni 'scheidde' het tweetal. Heeft de muziekwereld nu zo goed als vaarwel gezegd - hij treedt af en toe nog wel op - en werkt nu via een detacheringsbedrijf bij een bank.
JOEL (8e in Idols 1): Zong een nummer voor de Nederlandse Kankerbestrijding. Bracht met medefinalist Bas drie singles uit. Het duo deed ook mee aan het Nationaal Songfestival. In juni 'scheidde' het tweetal. Joël heeft nu een jazzbandje en werkt met Kemna Casting aan een nog geheim muziekproject.
YULI (9e in Idols 1): Treedt regelmatig op, recent nog als achtergrondzangeres van Mariah Carey bij de Staatsloterijshow. Wil na het afronden van haar studie cmv volgend jaar in eigen beheer een album uitbrengen. Ook organiseert ze het Muzikaal Debat, waarbij jongeren al rappend en zingend discussiëren.
ZOSJA (10e in Idols 1): Hoewel ze als eerste moest vertrekken, stond ze al snel weer in de schijnwerpers door de titelsong te zingen van de film Phileine zegt sorry. Ze bracht ook het album Phileine's Choice uit. Studeert nu Jazz aan het Conservatorium in Amsterdam en zit in zeven verschillende bandjes/acts.
BORIS (winnaar Idols 2): Bracht een (platina) single en een (gouden) album uit en scoorde een hit met hiphopband Relax. Trad op met de Amerikaanse zangeres Angie Stone. Zat de afgelopen tijd veel in het buitenland voor schrijfsessies voor zijn tweede cd, die begin 2006 moet uitkomen.
MAUD (2e in Idols 2): Ging na Idols de Nederlandstalige kant op. Stond meermaals in de Amsterdam ArenA met René Froger. Is bezig met voorbereidingen voor haar tweede album. Treedt veel op en hockeyt op hoog niveau.
JK (3e in Idols 2): Kwam met een single en een kledinglijn, maar richt nu zijn pijlen op Zuid-Amerika. De single La Fiësta is daar net uit, zijn eerste Spaans-Engelse album is af en verschijnt binnenkort. Er zijn plannen voor een tournee door het land in 2006. Werkt ook aan een nieuwe kledinglijn.
MARLIES (4e in Idols 2): Marlies treedt regelmatig op en zong vorige maand voor de Nederlandse militairen in Bosnië. Ze werkt momenteel aan haar eerste album, nadat ze eerder dit jaar de single Everything uitbracht. Heeft daarnaast haar studie Engels weer opgepakt.
IRMA (5e in Idols 2): Kon een jaar lang leven van het optreden. Besloot daarna dat ze „mentaal en muzikaal” nog niet klaar was voor een zangcarrière en koos voor extra scholing. Zit nu op de Rockacademie in Tilburg.
ERIC (6e in Idols 2): Werd tijdens het programma bewonderd om zijn humor en uitstraling en niet zozeer om zijn zangkwaliteiten. Kreeg al snel na Idols 2 een rol aangeboden in de soap ONM (Onderweg Naar Morgen), waarin hij nog steeds iedere werkdag te zien is.
ALICE (7e in Idols 2): Maakte een liedje voor kinderen, dat heel kleinschalig werd uitgebracht. Treedt nog wel eens op, maar heeft momenteel geen muziekplannen. Zit in het eerste jaar van de pabo en is één van de presentatrices van het programma Smart Ass op de regionale tv-zender RNN.
RON (8e in Idols 2): Werd na de tv-talentenjacht benaderd door mensen uit de muziekwereld. Werkt nu met hen aan zijn eerste album, dat nog dit jaar moet uitkomen. Is verder te zien in een diner/theatershow en treedt af en toe op.
ROBIN (9e in Idols 2): Ging verder met zijn band Juezz, maar intussen is hij solo. Hoewel hij te zien is in jeugdserie Hotnews.nl op Jetix, ligt zijn focus nog altijd op muziek: hij schrijft eigen nummers en wil vanaf 2006 weer met een band gaan optreden. Ook hoopt hij dan een single en album uit te brengen.
MEIKE (10e in Idols 2): Moest als eerste weg, maar werd meteen gevraagd voor KUS. Deze meidengroep scoorde een nummer-1-hit met Lekker Ding, tweede single Natuurtalent stond hoog in de hitlijsten. Het debuutalbum Allereerste KUS verschijnt 11 november. KUS is binnenkort dagelijks te zien op Nickelodeon.
De single van David heb ik nog weleens op The Box horen langskomen. Best leuk, maar ook niet wereldschokkend ofzo. Ben toch wel benieuwd naar wat 'ie nog gaat doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wauw, dat David singles heeft uitgebracht is gelukkig totáál langs me heen gegaan. JK idem dito, trouwens.
De opmerkingen van Henkjan Smits over Glennis Grace in Life & Cooking zijn op zijn minst goedkoop te noemen. Volgens Smits zou de carriere van Glennis Grace niet van de grond zijn gekomen omdat zij niet over de X-factor zou beschikken. Een poos geleden heeft Smits zich in het AD ook al eens negatief uitgelaten over de carriere van o.m. Dewi. Nu had de voltallige jury Dewi tijdens Idols 1 de X-factor toegeschreven, en daarom kon Smits het geringe succes van Dewi natuurlijk niet toeschrijven aan het ontbreken van de X-factor, en dus beweerde hij dat Dewi verkeerd in de markt was gezet. Dat toont al aan hoe gratuit zijn uitspraken zijn: als een artiest zonder X-factor weinig succes heeft dan ligt dat volgens Smits aan het ontbreken van de X-factor, en als een artiest mét X-factor weinig succes heeft dan is die artiest volgens Smits "verkeerd in de markt gezet". Op deze manier probeert hij altijd zijn gelijk te halen, maar die vlieger gaat natuurlijk niet op. Het enige wat je logischerwijze uit de uitspraken van Smits kunt afleiden is dat de voorspellende waarde van de X-factor voor toekomstig succes van een artiest gelijk is aan nul komma nul, en daarmee demonstreert hij zelf de onzinnigheid van dat hele begrip X-factor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:56 schreef Cee het volgende:
Nou je 't zegt, ik zat dat vorige week te kijken en het werd niet bepaald vriendelijk beëindigd, dat programma. Henk-Jan werd me daar eens pissig op Carlo en Jim en iedereen die 't niet met 'm eens was eigenlijk. Ik vond 'm zwaar uit z'n nek lullen, Glennis heeft minsten net zo veel uitstraling als Hind of Meike of Boris of welke andere ex-Idol HJ nog steunt deze dagen.
maar is dat niet het lot van menig artiest? Tenzij je superster als Marco Borsato bent, moet een Nederlandse artiest het toch hebben van een beetje optreden. Kijk Rene Froger die zingt een aantal keren in de ArenA, maakt daar een leuke show van. De rest van het jaar schnabbelt hij ook maar bij. Mag iedereen hem inhuren, want singles uitbrengen en hits scoren doet hij niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook valt me op dat niemand echt iets opzienbarends doet. het is allemaal een beetje optreden, singeltje, hopen op een album etc.
oftewel: Niemand is echt een IDOL geworden
Dat komt doordat de nederlandse radiostations alleen maar buitenlandse meuk draaien. Een nederlandse Idolsartiest wordt niet gedraaid maar we krijgen wel de shit van Kelly Clarckson door de strot geduwd door Evers en co. Alleen Marco B. of Blöf worden wel gedraaid.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
maar is dat niet het lot van menig artiest? Tenzij je superster als Marco Borsato bent, moet een Nederlandse artiest het toch hebben van een beetje optreden. Kijk Rene Froger die zingt een aantal keren in de ArenA, maakt daar een leuke show van. De rest van het jaar schnabbelt hij ook maar bij. Mag iedereen hem inhuren, want singles uitbrengen en hits scoren doet hij niet.
Nou is Rene Froger misschien niet het beste voorbeeld omdat hij toch een artiest is die een flinke reputatie heeft. Maar een Albert West bijvoorbeeld, kwam in de spotlights dit jaar wegens het nummer Road to Amarillo. Die man leeft al jaren van de muziek, maar doet het zo goed als anoniem. En zo zal het menig Idols kandidaat ook vergaan.
Overzicht van alle releases van Idols finalisten wereldwijd, gesorteerd op land en per seizoenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef Riann het volgende:
veel van de mensen van idols die singels hebben uitgebracht weet ik niks van en is compleet nieuw voor me
Ja, dat hoorde ik ook netquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef floopzz het volgende:
Ik hoor de laatste tijd Dewi in die reclame van WNF zingen geloof ik..
Was het maar waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Hind woont bij jou toch BVO?
Van Laaroussi Fruit?
Dit is geen recensie het lijkt verdomd veel op de tekst die in het persbericht stond wat bij de release hoort.quote:
FOK! zou eens aan een automessage moeten werken, scheelt jou weer een hoop tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is geen recensie het lijkt verdomd veel op de tekst die in het persbericht stond wat bij de release hoort.
De single is geflopt en de albumverkopen zijn een drama.
Ik ben er geen fan van maar dit klopt ook niet. Ook dit is het gevolg van te weinig airplay.
AD Magazine, recensies die sowieso altijd vrij saai zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uit welk tijdschrift is die recensie?
Daar koop je geen brood van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Daarnaast zijn (de meeste) critici tot dusver erg positief..
Maar wel van een nu al bijna uitverkochte theatertour.quote:
Ik kan nou niet zeggen dat ik haar dagelijks op RTL FM hoor of Radio 3. Yorin luister ik ook nog wel heb ik haar ook nog niet voorbij horen komen. Ze doet veel lokaal misschien dat ze daar wel airplay heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
FOK! zou eens aan een automessage moeten werken, scheelt jou weer een hoop tijd..
De airplay op TMF en radio 538 is kut ja, maar als je d'r volgt valt het qua meida-optredens best nog mee hoor, gisteravond weer in Kunstof een leuk interview. Niet zulke hapklare vragen als andere Idols krijgen, maar die verdient ze ook niet natuurlijk..
Daarnaast zijn (de meeste) critici tot dusver erg positief..
Uhuh, dat is zeker waar. Al die zenders lijken vooraan te staan om d'r te interview (Evers, TMF, Stenders, enz.) maar vervolgens draaien ze het niet, wat voor eigenlijk alle Idols geldt. Terwijl mensen als Hind, Irma, enz. echt niet slechter zijn dan een doorsnee Amerikaans sterretje of bijvoorbeeld zelfs een Do.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Noun kan nou niet zeggen dat ik haar dagelijks op RTL FM hoor of Radio 3. Yorin luister ik ook nog wel heb ik haar ook nog niet voorbij horen komen. Ze doe veel lokaal misschien dat ze daar wel airplay heeft.
Maar de klacht blijft dat de zenders in nederland gedwoon heel weinig nationaal product draaien.
Wel in Barendrecht toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Was het maar waar..
Boeiend interview vandaag van Hind, http://portal.omroep.nl/radio?nav=rnrzCsHdDoBlFcNhL&type=popup en dan Kunstof..
Ik wel ja, maar zij woont in Gouda.quote:
Je doet hier Jim een beetje te kort mee zoals al eerder aangehaald ligt zijn derde album 4 november in de winkel en geeft hij maandag een speciaal concert waarvan de registratie wordt uitgezonde bij RTL4. Dus ook nog wel druk bezig aan de muziek kant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Sowieso lijken de meeste Idolssuccessen nu buiten het Idolsvlak te liggen: Eric doet het leuk in ONM, Jamai doet musicals, Jim doet dat dansen en zou zelfs gaan presenteren daar, Meike doet die kindermuziek.... maar echte idolen zoals ze bedoeld zijn (hits scoren) zijn het niet.
Vergeet niet dat zowel die CD als dat concert voortvloeien uit DWTS en gewoon meeliften op het succes van dat programma, een CD vol met leuke danscovers is natuurlijk niet te vergelijken met een CD waar je veel werk insteekt en je met originele en eigen nummers probeert te scoren, waarvan ik me afvraag of hij dat ooit nog gaat proberen. Volgens mij heeft hij dondersgoed door dat zijn kansen op succes op het presenteervlak en in programma's als DWTS veel groter zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef marky het volgende:
[..]
Je doet hier Jim een beetje te kort mee zoals al eerder aangehaald ligt zijn derde album 4 november in de winkel en geeft hij maandag een speciaal concert waarvan de registratie wordt uitgezonde bij RTL4. Dus ook nog wel druk bezig aan de muziek kant.
Maar als zenders als 538 of radio 3 je niet draaien dan kan je zingen tot je een ons weegt je zal nooit meer een hit scooren of je moet een reallife soap gaan maken.
Mwah.... Jim had op zijn vorige albums al nummers geschreven of meegeschreven. Hij had al getekend bij CMM in Februari van dit jaar en er was/is al een ander album in voorbereiding waar hij al druk bezig mee was voordat DWTS begon. Hij krijgt bij CMM nu eens de tijd om aan zijn album te werken. Het album wat er nu uitkomt is gewoon een tussendoor ding wat idd meelift op de golven van DWTS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zowel die CD als dat concert voortvloeien uit DWTS en gewoon meeliften op het succes van dat programma, een CD vol met leuke danscovers is natuurlijk niet te vergelijken met een CD waar je veel werk insteekt en je met originele en eigen nummers probeert te scoren, waarvan ik me afvraag of hij dat ooit nog gaat proberen. Volgens mij heeft hij dondersgoed door dat zijn kansen op succes op het presenteervlak en in programma's als DWTS veel groter zijn.
Ach Brace kan dan nog zingen. Zie een Justin Timberlake oid. Die kan nog geen noot recht zingen maar als die een nieuw plaatje uitbrengt dan doet men op alle zenders of Godzelf terugkeert in radioland. Dat is overigens ook met Robbie Williams zo. Stelt ook bar weinig voor (maar dat mag niet gezegd worden).quote:Ja, dat klopt, wat volgens mij ook gewoon komt door het Idols-label. De meeste artiesten die eruit voortvloeien zijn kwalitatief vaak gewoon minstens even goed als de doorsnee artiest die het wél maakt in Nederland, maar die heeft niet te maken met dat stempel dat ze op zich hebben.
Ik ken weinig Idolsartiesten die - na hun eerste paar singles die voortgaan op de Idolshype - echt goed gedraaid worden, terwijl ze vaak echt niet slechter zijn dan Brace () en co.
Nou Marieke, succes!quote:Marieke studeert
27-10-05 Marieke gaat naast haar zangcarrière weer terug naar school.
Onlangs heeft ze haar HBO-studie Speciaal Pedagogische Hulpverlening voor de derde keer opgepakt. De eerste tentamens heeft Marieke al achter de rug. Al twee keer eerder begon ze aan dezelfde opleiding. “De eerste keer kon ik zingen in een meidenband”, vertelt Marieke. “En dus had ik geen tijd meer om te studeren. En de tweede keer dat ik er aan begon, kwam ik steeds een ronde verder bij Idols. Dus toen ging daar al mijn tijd aan op.”
Marieke is vastbesloten deze keer de opleiding echt af te ronden. “Mijn docenten zagen me weer aankomen”, lacht zij. “Maarja, driemaal is scheepsrecht. En ik weet zeker dat ik over vier jaar een HBO-diploma op zak heb.”
Marieke werkt naast haar zangcarrière als groepsleidster bij een justitiële jeugdinrichting. Zij ziet de opleiding als een goede aanvulling op haar werkzaamheden. “Ik vind vooral de combinatie van optreden en werken in de inrichting heel leuk”, aldus Marieke. “Het helpt me heel goed om te relativeren. Natuurlijk kost studeren veel tijd, maar met een goede planning kom je al een heel eind. Op maandag heb ik altijd een roostervrije dag en die gebruik ik om te leren.”
Alsof het voor Marieke nog niet druk genoeg is, is ze met haar zus Aukje ook bezig met het ontwikkelen van hun tweede single. Begin september presenteerden zij hun eerste single ‘Be where you wanna be’. Wanneer hun tweede plaat in de winkels ligt is nog niet bekend.
Let me make sweet love to you. Heette dat nummer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
Die had ook nog een clipje toch ooit?
Wat ziet die eruit zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dewi is druk bezig onherkenbaar te zijn, geloof ik..
ik denk dat ze er dan beter aan doet als ze in PB poseertquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Maud wil haar carriere weer een impuls geven.
Jezus! Wat is met haar gebeurd! Ze lijkt wel veertig jaren oud nuquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
echt zonde inderdaad!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Jezus! Wat is met haar gebeurd! Ze lijkt wel veertig jaren oud nu.
Komt er nou alweer een Sterrenslag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef happyme28 het volgende:
Ze zit nu in Egypte omdat ze meedoet aan Sterrenslag van BNN.
Die foto is al een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef happyme28 het volgende:
het is ook niet echt een voordelige foto hoor en een slechte kwaliteit screen![]()
[afbeelding]
Deze is van vorige week. Ze zit nu in Egypte omdat ze meedoet aan Sterrenslag van BNN.
Jim heeft eergister een gouden plaat ontvangen voor Dance with me, zijn nieuwe album
![]()
Fuck, die ziet eruitquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dana Internationalquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Cee het volgende:
Gelukkig voor Dewi heeft ze dat Songfestival in de jaren '90 al eens voor Israel gewonnen.
Irma zit tegenwoordig op de Rock Academy in Tilburg. Treed nog sporadisch op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het met Irma gaat?
Die vond ik zo cool, had van mij de finale mogen halen, wat een wijf
Vooral Pink's God is a DJ en Hot Stuff deed ze briljant
Op plaats 46 met maar 700 verkopen? Dat biedt perspectieven... Ik heb altijd nog eens in de top100 willen staan.. met 400 verkopen moet het misschien wel haalbaar zijn, in een periode van het jaar waar weinig wordt verkocht, ff uitzoeken, januari of zo... Of is die top100 volledig uit de pik gezogen?quote:De hoogste notering van Everything in de top 100 was 46. Toch viel de publiciteit tegen. Haast niemand wist dat ze een single uit had en hij was niet eens in alle winkels te krijgen. Marlies is zelf wél te spreken over het resultaat: “Er zijn er ruim 700 verkocht”.
offtopic: kun je geen usernaam verzinnen die de lay out niet vernaggelt ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind jamail daar wel een stuk beter passen dan Jim hoor!
Ja klopt, en dit is het hoesjequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja marlies vond ik altijd wel een leuke kandidate, ze werd 4e ofzo toch?
en brengt ze de single uit onder de naam 'Marlies'?
"diverse meisjes"quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Herman is inmiddels "exclusief" te boeken via z'n eigen website: http://www.hermanberghuis.nl/
Ze zagen er lekker uit in hun kerstpakjesquote:Op donderdag 8 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
ik wist helemaal niet dat Meike ook in dat KUS-groepje zat....
ze waren gisteren bij Jensen, maar leek me niet erg de moeite waard...............
ziet er veel te saai uit om uit te proberenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
Ja klopt, en dit is het hoesje
[afbeelding]
Ik ben een half jaar geleden toevallig bij een optreden van haar verzeild geraakt (Zwolle bevrijdingspop) was heel gaaf.
quote:
Waarschijnlijk juichen die het alleen maar toe. Anders hadden ze hem vast al (hopelijk) vanaf het moment dat hij het idee opperde om auditie te doen, vastgebonden op een stoel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zullen zijn ouders denken?
een vriend van mij zei dat herman berghuis (lichtelijk) geestelijk gehandicapt wasquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juichen die het alleen maar toe. Anders hadden ze hem vast al (hopelijk) vanaf het moment dat hij het idee opperde om auditie te doen, vastgebonden op een stoel.
hij houd meer van dansen hoorquote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef sbientje het volgende:
er bestaat een of ander syndroom, en die mensen houden allemaal kaaaiiiveel van muziek. Alleen, nu ben ik even kwijt hoe het heet... dat zou ie nog best kunnen hebben
Gewoon van de officiële sitequote:Op zondag 18 december 2005 15:59 schreef DrDentz het volgende:
waar kan ik filmpjes downloaden van idols 1 of 2
Lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
straks Robin (Idols2) in Life & Cooking...
iets met Maik de Boer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |