Overzicht van alle releases van Idols finalisten wereldwijd, gesorteerd op land en per seizoenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef Riann het volgende:
veel van de mensen van idols die singels hebben uitgebracht weet ik niks van en is compleet nieuw voor me
Ja, dat hoorde ik ook netquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef floopzz het volgende:
Ik hoor de laatste tijd Dewi in die reclame van WNF zingen geloof ik..
Was het maar waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Hind woont bij jou toch BVO?
Van Laaroussi Fruit?
Dit is geen recensie het lijkt verdomd veel op de tekst die in het persbericht stond wat bij de release hoort.quote:
FOK! zou eens aan een automessage moeten werken, scheelt jou weer een hoop tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is geen recensie het lijkt verdomd veel op de tekst die in het persbericht stond wat bij de release hoort.
De single is geflopt en de albumverkopen zijn een drama.
Ik ben er geen fan van maar dit klopt ook niet. Ook dit is het gevolg van te weinig airplay.
AD Magazine, recensies die sowieso altijd vrij saai zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uit welk tijdschrift is die recensie?
Daar koop je geen brood van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Daarnaast zijn (de meeste) critici tot dusver erg positief..
Maar wel van een nu al bijna uitverkochte theatertour.quote:
Ik kan nou niet zeggen dat ik haar dagelijks op RTL FM hoor of Radio 3. Yorin luister ik ook nog wel heb ik haar ook nog niet voorbij horen komen. Ze doet veel lokaal misschien dat ze daar wel airplay heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
FOK! zou eens aan een automessage moeten werken, scheelt jou weer een hoop tijd..
De airplay op TMF en radio 538 is kut ja, maar als je d'r volgt valt het qua meida-optredens best nog mee hoor, gisteravond weer in Kunstof een leuk interview. Niet zulke hapklare vragen als andere Idols krijgen, maar die verdient ze ook niet natuurlijk..
Daarnaast zijn (de meeste) critici tot dusver erg positief..
Uhuh, dat is zeker waar. Al die zenders lijken vooraan te staan om d'r te interview (Evers, TMF, Stenders, enz.) maar vervolgens draaien ze het niet, wat voor eigenlijk alle Idols geldt. Terwijl mensen als Hind, Irma, enz. echt niet slechter zijn dan een doorsnee Amerikaans sterretje of bijvoorbeeld zelfs een Do.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Noun kan nou niet zeggen dat ik haar dagelijks op RTL FM hoor of Radio 3. Yorin luister ik ook nog wel heb ik haar ook nog niet voorbij horen komen. Ze doe veel lokaal misschien dat ze daar wel airplay heeft.
Maar de klacht blijft dat de zenders in nederland gedwoon heel weinig nationaal product draaien.
Wel in Barendrecht toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Was het maar waar..
Boeiend interview vandaag van Hind, http://portal.omroep.nl/radio?nav=rnrzCsHdDoBlFcNhL&type=popup en dan Kunstof..
Ik wel ja, maar zij woont in Gouda.quote:
Je doet hier Jim een beetje te kort mee zoals al eerder aangehaald ligt zijn derde album 4 november in de winkel en geeft hij maandag een speciaal concert waarvan de registratie wordt uitgezonde bij RTL4. Dus ook nog wel druk bezig aan de muziek kant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Sowieso lijken de meeste Idolssuccessen nu buiten het Idolsvlak te liggen: Eric doet het leuk in ONM, Jamai doet musicals, Jim doet dat dansen en zou zelfs gaan presenteren daar, Meike doet die kindermuziek.... maar echte idolen zoals ze bedoeld zijn (hits scoren) zijn het niet.
Vergeet niet dat zowel die CD als dat concert voortvloeien uit DWTS en gewoon meeliften op het succes van dat programma, een CD vol met leuke danscovers is natuurlijk niet te vergelijken met een CD waar je veel werk insteekt en je met originele en eigen nummers probeert te scoren, waarvan ik me afvraag of hij dat ooit nog gaat proberen. Volgens mij heeft hij dondersgoed door dat zijn kansen op succes op het presenteervlak en in programma's als DWTS veel groter zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef marky het volgende:
[..]
Je doet hier Jim een beetje te kort mee zoals al eerder aangehaald ligt zijn derde album 4 november in de winkel en geeft hij maandag een speciaal concert waarvan de registratie wordt uitgezonde bij RTL4. Dus ook nog wel druk bezig aan de muziek kant.
Maar als zenders als 538 of radio 3 je niet draaien dan kan je zingen tot je een ons weegt je zal nooit meer een hit scooren of je moet een reallife soap gaan maken.
Mwah.... Jim had op zijn vorige albums al nummers geschreven of meegeschreven. Hij had al getekend bij CMM in Februari van dit jaar en er was/is al een ander album in voorbereiding waar hij al druk bezig mee was voordat DWTS begon. Hij krijgt bij CMM nu eens de tijd om aan zijn album te werken. Het album wat er nu uitkomt is gewoon een tussendoor ding wat idd meelift op de golven van DWTS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zowel die CD als dat concert voortvloeien uit DWTS en gewoon meeliften op het succes van dat programma, een CD vol met leuke danscovers is natuurlijk niet te vergelijken met een CD waar je veel werk insteekt en je met originele en eigen nummers probeert te scoren, waarvan ik me afvraag of hij dat ooit nog gaat proberen. Volgens mij heeft hij dondersgoed door dat zijn kansen op succes op het presenteervlak en in programma's als DWTS veel groter zijn.
Ach Brace kan dan nog zingen. Zie een Justin Timberlake oid. Die kan nog geen noot recht zingen maar als die een nieuw plaatje uitbrengt dan doet men op alle zenders of Godzelf terugkeert in radioland. Dat is overigens ook met Robbie Williams zo. Stelt ook bar weinig voor (maar dat mag niet gezegd worden).quote:Ja, dat klopt, wat volgens mij ook gewoon komt door het Idols-label. De meeste artiesten die eruit voortvloeien zijn kwalitatief vaak gewoon minstens even goed als de doorsnee artiest die het wél maakt in Nederland, maar die heeft niet te maken met dat stempel dat ze op zich hebben.
Ik ken weinig Idolsartiesten die - na hun eerste paar singles die voortgaan op de Idolshype - echt goed gedraaid worden, terwijl ze vaak echt niet slechter zijn dan Brace () en co.
Nou Marieke, succes!quote:Marieke studeert
27-10-05 Marieke gaat naast haar zangcarrière weer terug naar school.
Onlangs heeft ze haar HBO-studie Speciaal Pedagogische Hulpverlening voor de derde keer opgepakt. De eerste tentamens heeft Marieke al achter de rug. Al twee keer eerder begon ze aan dezelfde opleiding. “De eerste keer kon ik zingen in een meidenband”, vertelt Marieke. “En dus had ik geen tijd meer om te studeren. En de tweede keer dat ik er aan begon, kwam ik steeds een ronde verder bij Idols. Dus toen ging daar al mijn tijd aan op.”
Marieke is vastbesloten deze keer de opleiding echt af te ronden. “Mijn docenten zagen me weer aankomen”, lacht zij. “Maarja, driemaal is scheepsrecht. En ik weet zeker dat ik over vier jaar een HBO-diploma op zak heb.”
Marieke werkt naast haar zangcarrière als groepsleidster bij een justitiële jeugdinrichting. Zij ziet de opleiding als een goede aanvulling op haar werkzaamheden. “Ik vind vooral de combinatie van optreden en werken in de inrichting heel leuk”, aldus Marieke. “Het helpt me heel goed om te relativeren. Natuurlijk kost studeren veel tijd, maar met een goede planning kom je al een heel eind. Op maandag heb ik altijd een roostervrije dag en die gebruik ik om te leren.”
Alsof het voor Marieke nog niet druk genoeg is, is ze met haar zus Aukje ook bezig met het ontwikkelen van hun tweede single. Begin september presenteerden zij hun eerste single ‘Be where you wanna be’. Wanneer hun tweede plaat in de winkels ligt is nog niet bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |