abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32600855
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Cee het volgende:
Gelukkig voor Dewi heeft ze dat Songfestival in de jaren '90 al eens voor Israel gewonnen.
Dana International
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32602162
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het met Irma gaat?

Die vond ik zo cool, had van mij de finale mogen halen, wat een wijf

Vooral Pink's God is a DJ en Hot Stuff deed ze briljant
Irma zit tegenwoordig op de Rock Academy in Tilburg. Treed nog sporadisch op.
pi_32609486
spelen ze op de rockacademie niet om de week in 013????
pi_32613375
Sja, vind dat er nogal lacherig om idol Jamaï wordt gedaan.
Die jongen was tijdens Idols al een entertainer.
Het is geen pop-idool
Het is een leuke zanger met veel meer.

Daarom denk ik dat hij verdomd goed tot zijn recht komt in musicals. Hij heeft daar niet voor niets een award voor gewonnen.

Vind het ook erg leuk dat Jim ook die kant gaat proberen...
pi_32639595
Ik vind jamail daar wel een stuk beter passen dan Jim hoor!
pi_32642014
Voor Jim is het ook gewoon een leuke ervaring en een uitstapje. Hij vindt alles leuk maar wil wel blijven zingen. Misschien presenteren erbij, maar niet echt verder gaan als 'musical-ster'. Dat ligt bij Jamai anders. Jamai ziet het echt als zijn 'roeping' en is daar helemaal op zijn plek.
pi_32642136
Inderdaad, happyme snapt het.
Ik zeg ook, vind het leuk dat hij het gaat proberen.
Hij heeft er een leuke kop voor, kan nu absoluut dansen...
Het is gewoon een ervaring die ze hem nooit meer kunnen afpakken en hij zal er nog volwassener door worden. Het zal hem geen slecht doen...
  maandag 28 november 2005 @ 12:39:13 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32642225
quote:
De hoogste notering van Everything in de top 100 was 46. Toch viel de publiciteit tegen. Haast niemand wist dat ze een single uit had en hij was niet eens in alle winkels te krijgen. Marlies is zelf wél te spreken over het resultaat: “Er zijn er ruim 700 verkocht”.
Op plaats 46 met maar 700 verkopen? Dat biedt perspectieven... Ik heb altijd nog eens in de top100 willen staan.. met 400 verkopen moet het misschien wel haalbaar zijn, in een periode van het jaar waar weinig wordt verkocht, ff uitzoeken, januari of zo... Of is die top100 volledig uit de pik gezogen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 november 2005 @ 13:01:04 #84
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32642738
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind jamail daar wel een stuk beter passen dan Jim hoor!
offtopic: kun je geen usernaam verzinnen die de lay out niet vernaggelt ?
bij voorbaat dank..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32771542
Single Marlies

Fans van ex-Idol Marlies hebben er even op moeten wachten: een nieuwe single.

De single, die zij over twee weken uitbrengt, heet 'Not much of a man’. Marlies heeft de tekst voor het liedje een half jaar geleden zelf geschreven. “Het gaat over een liefde die voorbij is. Eigenlijk is het autobiografisch”, vertelt Marlies aan Idols. “Het is best een beetje een droevig nummer. Maar ik ben er wel heel trots op. Het is een bluesachtig liedje. Niet iets wat het grote publiek meteen zal aanspreken, denk ik. Maar het is wel Marlies! En dat vind ik belangrijker dan een Top 40-hit.”

Grappig detail is dat de broer en de moeder van Marlies ook hun stem laten horen op de plaat. De rockchick heeft hen gevraagd als achtergrondzangers. “Mijn moeder kan heel goed zingen”, vertelt ze. “En ook mijn broer zingt een aardige noot mee.”

Marlies heeft al haar spaargeld bij elkaar gesprokkeld om haar nieuwe single te produceren en uit te brengen. Zonder platenmaatschappij en manager gaat ze proberen het liedje aan de man te brengen. “Mijn platenmaatschappij vind het nummer niet commercieel genoeg”, aldus Marlies. “Daarom willen ze er niet in investeren.”

Op dit moment bedenkt de zangeres een ludieke actie om de single te presenteren. Marlies: “Ik laat in ieder geval zevenhonderd cd’s drukken. Die wil ik op een originele manier presenteren. Als dat goed loopt, dan laat ik er nog meer maken. Als het niet lukt, dan is de single gewoon een leuk collectoritem. Ik wil mijn fans laten weten dat ik er nog ben.”

In maart van dit jaar bracht Marlies al de single 'Everything' uit.

Bron: idols.nl

die user naam zal ik eens op broeden. De naam die ik nu heb is zo'n mooie herinnering...
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2005 @ 01:07:49 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_32771574
ja marlies vond ik altijd wel een leuke kandidate, ze werd 4e ofzo toch?
en brengt ze de single uit onder de naam 'Marlies'?
:')
pi_32907720
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja marlies vond ik altijd wel een leuke kandidate, ze werd 4e ofzo toch?
en brengt ze de single uit onder de naam 'Marlies'?
Ja klopt, en dit is het hoesje

Ik ben een half jaar geleden toevallig bij een optreden van haar verzeild geraakt (Zwolle bevrijdingspop) was heel gaaf.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:47:40 #88
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32918728
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Herman is inmiddels "exclusief" te boeken via z'n eigen website: http://www.hermanberghuis.nl/

"diverse meisjes"

ik wist helemaal niet dat Meike ook in dat KUS-groepje zat....
ze waren gisteren bij Jensen, maar leek me niet erg de moeite waard...............
pi_32922051
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
ik wist helemaal niet dat Meike ook in dat KUS-groepje zat....
ze waren gisteren bij Jensen, maar leek me niet erg de moeite waard...............
Ze zagen er lekker uit in hun kerstpakjes .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:41:10 #90
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33128799
Herman vanavond bij Jensen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 16:34:14 #91
pi_33137887
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:

[..]

Ja klopt, en dit is het hoesje
[afbeelding]
Ik ben een half jaar geleden toevallig bij een optreden van haar verzeild geraakt (Zwolle bevrijdingspop) was heel gaaf.
ziet er veel te saai uit om uit te proberen
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 16:35:30 #92
pi_33137925
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Herman vanavond bij Jensen .

de vorige keer was hillarisch, vanavond ook maar kijken dan
toen hij het publiek bijna inliep bij 'i'm a dancerrr'

wat zullen zijn ouders denken?
pi_33190084
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zullen zijn ouders denken?
Waarschijnlijk juichen die het alleen maar toe. Anders hadden ze hem vast al (hopelijk) vanaf het moment dat hij het idee opperde om auditie te doen, vastgebonden op een stoel.
Whatever I want.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 15:44:53 #94
pi_33192177
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef PeRi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk juichen die het alleen maar toe. Anders hadden ze hem vast al (hopelijk) vanaf het moment dat hij het idee opperde om auditie te doen, vastgebonden op een stoel.
een vriend van mij zei dat herman berghuis (lichtelijk) geestelijk gehandicapt was is dat zo? hij is iig wel een voorbeeld voor alle bromtollen die er rondwandelen in dit nederland
pi_33192205
Ik denk niet dat hij geestelijk gehandicapt is, maar echt 100% lijkt hij me ook niet .
pi_33192368
er bestaat een of ander syndroom, en die mensen houden allemaal kaaaiiiveel van muziek. Alleen, nu ben ik even kwijt hoe het heet... dat zou ie nog best kunnen hebben
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_33192440
Gehandicapt of niet, zo iemand hou je toch gewoon tegen om zoiets achterlijks te doen.
Whatever I want.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 15:56:20 #98
pi_33192472
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef sbientje het volgende:
er bestaat een of ander syndroom, en die mensen houden allemaal kaaaiiiveel van muziek. Alleen, nu ben ik even kwijt hoe het heet... dat zou ie nog best kunnen hebben
hij houd meer van dansen hoor ik denk dat mensen die keiveel van muziek houden niks anders doen dan er de hele dag naar te luisteren/het te maken.
pi_33192525
ik dacht eerst dat 't een nerd was, maar hijs blijven zitten op het mbo
pi_33192569
waar kan ik filmpjes downloaden van idols 1 of 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')