(Het is dus: "Als mijn computer aan staat, dan staat mIRC ook aan").quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Jep, al staat mijn computer aan dan staat mIRC aan. Wat is daar zo raar aan?
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar isquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef -Angel- het volgende:
Still cying in front of his 50 Cent poster.
overigens niet overeens schatquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar is) als ik na een week ofzo zou zien dat ik alsnog ongelijk had
.
overeens, ik zou maar gauw gaan vragen of ze dit topic willen sluiten. Want dadelijk staat het huilen je weer nader dan het lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar is) als ik na een week ofzo zou zien dat ik alsnog ongelijk had
.
kan je nagaan ik ben; blond, allcohtoon en heb vmbo gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:49 schreef -Angel- het volgende:
Ja, het Havo onderwijs is ook niet meer wat het geweest is.
Gelukkig is hij nog wel zo slim om niet meer te reageren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Alhoewel af en toe heeft hij wel een plaat voor zijn kopquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:52 schreef Jett het volgende:
kan je nagaan ik ben; blond, allcohtoon en heb vmbo gedaan
Ja, foutje man. Nog altijd niet zo'n ongelooflijke fout als degene die jij begaan bent.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Gelukkig is hij nog wel zo slim om niet meer te reageren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Alhoewel af en toe heeft hij wel een plaat voor zijn kop![]()
Stil jij, 3e rangs Fok!-crewquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:11 schreef Molluck het volgende:
Ok dan, topicwaardig
Ik heb anders wel toegang tot het crewforumquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stil jij, 3e rangs Fok!-crew.
Ach, ook voor deze jongeren moet er plaats zijn in de maatschappij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef Grasmaaier. het volgende:
Bitches is weer typische zo'n straatwoord wat uit de mond van minderbeelde jongeren komt .
Je moeder is minderbedeeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef Grasmaaier. het volgende:
Bitches is weer typische zo'n straatwoord wat uit de mond van minderbeelde jongeren komt .
Jou plaats in deze maatschappij is ergens op een gay parade kar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, ook voor deze jongeren moet er plaats zijn in de maatschappij.
Nou, vooruit, alléén jij mag het, omdat je zo stoer bentquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef BrauN het volgende:
Ik gebruik 'al' ook om de haverklap op die manier. Ik vind het niet fout, ik heb het immers geleerd van m'n vader en moeder.
Maar ik vind 't gewoon raar, het klinkt (zoals ik al in het topic in de OP zei) voor mij als 'die meisje' ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef BrauN het volgende:
Ik gebruik 'al' ook om de haverklap op die manier. Ik vind het niet fout, ik heb het immers geleerd van m'n vader en moeder.
Al was ik niet stoer, dan deed ik het nog.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, vooruit, alléén jij mag het, omdat je zo stoer bent. De rest niet, daar klinkt het dom bij
.
Ze willen zich graag bewijzen. Ze hebben natuurlijk ook een achterstand (Ze zijn zwart. Zie daar: De achterstand) en willen aan de hand van dit soort kleinigheden laten zien dat ze wel degelijk goed geïntegreerd zijn. Belachelijk en lachwekkend natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
waarom maken negers het altijd zo moeilijk voor zichzelf?
Dan heb je ook nog de internetridders, ze doen zich op internet enzo stoer en voor, maar in het echt zijn het bleke puisterige nerds, tevens maagd, die nooit hun smoelwerk open doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze willen zich graag bewijzen. Ze hebben natuurlijk ook een achterstand (Ze zijn zwart. Zie daar: De achterstand) en willen aan de hand van dit soort kleinigheden laten zien dat ze wel degelijk goed geïntegreerd zijn. Belachelijk en lachwekkend natuurlijk.
Meldtquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de internetridders, ze doen zich op internet enzo stoer en voor, maar in het echt zijn het bleke puisterige nerds, tevens maagd, die nooit hun smoelwerk open doen.
Draai d'r nou maar niet omheen en geef me gewoon gelijk, wiggerquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef -Angel- het volgende:
Toch is het eigenlijk wel zielig, een neger zo hard probeert om zo blank mogelijk over te komen. dWc_RuffRyder is het voorbeeld van iemand who wants to be white. Je moet gewoon accepteren dat je niet blank bent dWc, het is nu eenmaal zo.
Lees je vorige thread nog eens na, en quote de quote waar ik dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Draai d'r nou maar niet omheen en geef me gewoon gelijk, wigger.
Done, niets gezienquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Lees je vorige thread nog eens na, en quote de quote waar ik dat zeg.
Euh, jij bent degene die quotes ziet die er niet zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat klopt, je bent een verwarde jongeman dWc. En dat allemaal omdat je blank wilt zijn.
Dat je het zelf nog niet zietquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En wtf zou ik blank willen zijn? Echt weer dat loze geblaat van je, maar dat was ik allang gewend, natuurlijk.
Maar daar ga ik geen topic over openen, ik ben geen neger.quote:Nog altijd niet zo'n ongelooflijke fout als degene die jij begaan bent
Dat heb ik niet beweerd, ik heb gezegd dat jou zin:quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
..zeiden dat er geen mensen waren die 'al' verkeerd in een zin gebruiken?!
[..]
niet helemaal in orde is.quote:Al zijn dat waardetransport vrachtwagens, dan zijn ze van de Nederlandse Bank, en niet van de politie.
Vindt jij de term bitch niet erg denigrerend overkomen. Zullen we overgaan tot klagen dat dergelijk taalgebruik niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:09 schreef Doderok het volgende:
Maar een neger zal nooit genoeg taalgevoel ontwikkelen om dat te begrijpen.
Ach, zal wel stamhoofd of iets dergelijks betekenen in het bosjesmans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vindt jij de term bitch niet erg denigrerend overkomen. Zullen we overgaan tot klagen dat dergelijk taalgebruik niet door de beugel kan.
<insert anti-Belg grapje>quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ach, zal wel stamhoofd of iets dergelijks betekenen in het bosjesmans.
Neger... je bent wel erg on-neger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En stil maar weer. 't Is al de derde keer dat je 'jou' in plaats van 'jouw' zegt.
Ja, die jongen die wil gewoon blank zijn. Alleen hij heeft het zelf niet door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
Neger... je bent wel erg on-neger.![]()
Ik had ook allaaaaang toegegeven dat het voorbeeld dat ik in die OP had gegeven níet juist was, maar zo'n Belg die snapt dat niet hè. Bovendien heb je dat wél beweert, je bleef er zelfs op doordrammen. Belgquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:09 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd, ik heb gezegd dat jou zin:
[..]
niet helemaal in orde is.
Maar een neger zal nooit genoeg taalgevoel ontwikkelen om dat te begrijpen.
Origineel man. Neger dit, neger dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je trouwens mee man, ik rel niet met mongolenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, want die winnen waarschijnlijk altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je trouwens mee man, ik rel niet met mongolen.
Ik zie je seniele moeder, al kwijlend in d'r rolstoel, niet zo snel winnen eerlijkgezegd. Maar hey, ik zou niet met kneusjes die mee willen doen zoals jij rellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, want die winnen waarschijnlijk altijd.![]()
Het is dat de onderste pic in je fotoboek geil is, anders had ik een grapje over je moeder gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:09 schreef Aventura het volgende:
Wat erg.
Maar hier wil ik het graag bij houden, ik ga slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben eigenlijk zó goed, ik roeleer gewoon een homofiel, een Belg én een mongool, en het enige wat ze kunnen zeggen is 'boehoe jij bent neger' en '50 Cent blabla'
. En ze zijn alle drie nog boven de 20 ook als het goed is
.
Jeez, wat een scheve zin. Nu post je tenminste weer als een echte neger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie je seniele moeder, al kwijlend in d'r rolstoel, niet zo snel winnen eerlijkgezegd. Maar hey, ik zou niet met kneusjes die mee willen doen zoals jij rellen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
...en het enige wat ze kunnen zeggen is 'boehoe jij bent neger'...
Dat dus. Alaaf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar hier wil ik het graag bij houden, ik ga slapen.
Later, nerdjes.
Mijn moeder kan heel goed spellen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat de onderste pic in je fotoboek geil is, anders had ik een grapje over je moeder gemaakt.
Brennie, stoor nu niet. dWc is de strijd aan het aangaan met drie grote volwassen mannen. Haha. Dit is zijn derde topics er intussen al over, dus ... ondersteun die jongen nu in zijn strijd tegen het kwaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
Ice ice baby lalalalalaaaaaaaaaa ice ice baby lalalaaaaa
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:42 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Brennie, stoor nu niet. dWc is de strijd aan het aangaan met drie grote volwassen mannen. Haha. Dit is zijn derde topics er intussen al over, dus ... ondersteun die jongen nu in zijn strijd tegen het kwaad.
allemaal beestjes? de weg cwijt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:48 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben de weg kwijt![]()
beestjes beestjes beestjes
Dat is dWc ook wel eens. Wat eigenlijk wel zielig is, want hij heeft hard gewerkt voor zijn Havo diploma.quote:
Ik ook. 4 lange jarenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is dWc ook wel eens. Wat eigenlijk wel zielig is, want hij heeft hard gewerkt voor zijn Havo diploma.
hij noemt zelfs iemand die gewoon beter af is met surinaamse meisjes een wigger. zielig rukkertje met een peniscomplex en een racistische inslag. denk ik dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is dWc ook wel eens. Wat eigenlijk wel zielig is, want hij heeft hard gewerkt voor zijn Havo diploma.
dus kom je in klaagbaak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef PLAE@ het volgende:
ai das een serieus conflict dus![]()
Ik verveel me met moraalriddertjes in onzin![]()
maar nu wel in klaagbaak en denkt dat het onzin is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef PLAE@ het volgende:
Dat heet van de hak op de tak springen.
Ik heb ooit onzin uit m'n active topics gehaald en daarom kom ik er eigenlijk nooit![]()
joh. ik vind het zeer vermakelijk. komt ook omdat ik de w.c. wel vermakelijk vind. nu ff jouw reden om hier te komen, dat is nog beter denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef PLAE@ het volgende:
Als jij hier graag je bitchfight met dwc wil houden ga je gang....ik zal de laatste zijn die je in de weg staat![]()
in dit topic. je voelt je beter bij onz... toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:25 schreef PLAE@ het volgende:
ah je post is aangepast.
Wat bedoel je met hier?
omdat ik je daar vaak zie langskomen. en in de serieuzere topics vaak onzin zie verkopen. maak je niet dik.quote:
is een uitdrukking. je bent beter af in onz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee, je gaat daar alleen 2x de mist in.
what ever. ik ga ff lekker beffen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
serieus?
iets uitgebreider dan. Nee ik maak me heus niet dik maar je hebt 2 maal ongelijk.
Hoe durf je Jezus te bekritiseren. Stuk ondeugd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus anders gaan we even op typfoutjes letten
*****neukers
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe durf je Jezus te bekritiseren. Stuk ondeugd!
Maar is het nu een neger of kunnen we dat gewoon negeren...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef BrauN het volgende:
Kan het eens afgelopen zijn met telkens dat kinderachtige 'neger dit, neger dat' in elk topic van vriend dWc?
Ja, dat krijg je als je topics opent om je gelijk te bewijzen. Hahaha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef BrauN het volgende:
Kan het eens afgelopen zijn met telkens dat kinderachtige 'neger dit, neger dat' in elk topic van vriend dWc?
Sterf aan AIDS.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je topics opent om je gelijk te bewijzen. Hahaha.
Haha. Weer iemand die heel dit topic serieus neemt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Sterf aan AIDS.
Waarom probeer je zo stoer provocerent gedrag te tonen, terwijl je waarschijnlijk in real life een sissi bent.Al je neppe praatjes en "grappige" anti-neger campagne. Zoek eens een hobby ofzo? Of willen je aarsch-ridders er niet meer overheen?
![]()
wel een beetje een pauper opmerking heur!quote:
Vindt je het niet grappig, eerst roepen ze homohater, nu roepen ze weer je bent een homo. Hahah. Volgende week ben ik beidden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
wel een beetje een pauper opmerking heur!
ik kan er idd wel om gniffelen. zeker ook omdat meneer vdv nogal vaak aangeeft een keurig mannetje te zijn dat een hekel aan kampers en paupers heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vindt je het niet grappig, eerst roepen ze homohater, nu roepen ze weer je bent een homo. Hahah. Volgende week ben ik beidden.
Nog zo éénquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef _Yapser_ het volgende:
Veel bijv. gamesites waarvoor je fijn moet dokken al wil je full-speed leechenzetten leuk de cap op 50 KB/sec.
Wie zegt dat ik topics afspeur?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef tonks het volgende:
Dwc ik vind het wel een beetje triest dat je topics gaat afspeuren om spelfouten te vinden.
Het is gewoon geen normale zinscontructie. Een spelfout/grammaticafout kan gebeuren, maar zo'n kromme zinsconstructie.. Dat is gewoon domquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef tonks het volgende:
Nee ik denk dat ik mijn bek maar niet houd. laat mensen toch gewoon typen zoals ze willen.. je weet toch wat ze bedoelen.. wat boeit het dan
Good catch! Ik ben die fouten eigenlijk nog nooit tegen gekomen, maar ze worden dus gemaakt. Superdom ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi.
[..]
Nog zo één.
Het is dus 'als je full-speed wil leechen'.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:30 schreef tonks het volgende:
Maar het was nog niet in je opgekomen dat die persoon misschien de S vergeten is.
Moeilijk he quoten, maar tis al goed knul, ik zeg helemaal niks om je te beledigen en je begin meteen te zeiken tis wel goed met jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Tonks, 't is al goed, hou gewoon je bek.
wat is een zinscontructie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon geen normale zinscontructie. Een spelfout/grammaticafout kan gebeuren, maar zo'n kromme zinsconstructie.. Dat is gewoon dom.
Je kan er niet tegen dat je ongelijk hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niks om je te beledigen en je begin meteen te zeiken tis wel goed met je.
Nee hoor, ik vraag me alleen af of je daar aan gedacht hebt, en iedereen op de man beledigen is pas triest, zelf zit je te janken als ze je allemaal neger noemen of over jou gaan beginnen en dan ga je zo iedereen beledigen. En je weet niet of die user een spelfout maakt of gewoon die fout maakt die jij zoooo belangerijk vind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen dat je ongelijk hebt. Het is gewoon niet zo dat hij een 's' vergeten is, dat laat ik nog even duidelijk zien, en dan kom je met zo'n post. Zwak, maar wat verwacht je van een weblogger (
![]()
![]()
) hè
.
Nou. Nee, ik heb d'r niet aan gedacht, want zoals je ziet klopt die zin dan nogsteeds niet. Dat wil jij niet inzien. Tering man, je hebt net zo'n plaat voor je kop als die -Angel- enzo, had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag me alleen af of je daar aan gedacht hebt
Het is pas triest als mensen niet inzien dat ze fout zijn, en het ook niet durven toe te geven.quote:en iedereen op de man beledigen is pas triest
Heb jij mij ooit zien janken over een post waarin ik neger wordt genoemd? Ten eerste is het zo, ten tweede begon ik er zelf mee met m'n ondertitel, en ten derde is het zo'n uitweg van die kneusjes. 'Ha, ik heb ongelijk, maar jij bent negerquote:, zelf zit je te janken als ze je allemaal neger noemen
quote:of over jou gaan beginnen en dan ga je zo iedereen beledigen.
Jongen, kijk gewoon goed naar die fuckin' zin, die klopt van geen kanten. Niks spelfout, het is gewoon een kromme Brabantse (of wat het ook is) zinsconstructie.quote:En je weet niet of die user een spelfout maakt of gewoon die fout maakt die jij zoooo belangerijk vind.
Jij houdt je bek als ik in discussie benquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic kan wel dicht wat mij betreft.
make mequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij houdt je bek als ik in discussie ben.
Oja ik zie het nu ookquote:Nou. Nee, ik heb d'r niet aan gedacht, want zoals je ziet klopt die zin dan nogsteeds niet. Dat wil jij niet inzien. Tering man, je hebt net zo'n plaat voor je kop als die -Angel- enzo, had ik niet van je verwacht.
Persoonlijk vind ik het niet erg om iets toe te geven als ik fout zit.quote:Het is pas triest als mensen niet inzien dat ze fout zijn, en het ook niet durven toe te geven.
Ik weet niet of jij er iets over zei of iemand anders, kan ik me niet echt goed herinneren.quote:Heb jij mij ooit zien janken over een post waarin ik neger wordt genoemd? Ten eerste is het zo, ten tweede begon ik er zelf mee met m'n ondertitel, en ten derde is het zo'n uitweg van die kneusjes. 'Ha, ik heb ongelijk, maar jij bent neger![]()
![]()
'.
Nouja, als jij toch weet dat je gelijk hebt dan is het toch prima, als mensen dat niet willen inzien laat ze dan hebben ze toch pech.. lijkt me niet echt iets om je druk over te maken.quote:Omdat ik ervan overtuigd ben dat ik gelijk heb, en dat moeten ze maar inzien ook.
Ja ik heb het nu ook gezien, en het lijkt me niet een typisch brabants iets, ik doe het zelf namelijk nooit.quote:Jongen, kijk gewoon goed naar die fuckin' zin, die klopt van geen kanten. Niks spelfout, het is gewoon een kromme Brabantse (of wat het ook is) zinsconstructie.
Ik wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb jij mij ooit zien janken over een post waarin ik neger wordt genoemd?
Een perfect voorbeeld van:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Potters het volgende:
[..]
Ik wordt...........ben je nou in dit topic ook al bezig jezelf als volledig lompe neger te presenteren
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[...]
en ten derde is het zo'n uitweg van die kneusjes. 'Ha, ik heb ongelijk, maar jij bent neger![]()
![]()
'.
laat hem nou even.............quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
ruffie, kijk nog eens naar mijn eerste reactie in dit topic. en dan graag een slotje aanvragen.
Ik maak het niet moeilijk voor mezelf, zij maken het moeilijk voor mij!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
ruffie, kijk nog eens naar mijn eerste reactie in dit topic. en dan graag een slotje aanvragen.
Wordt is hier gewoon goed hoor, mongool. Lijdende vorm enzo. 'Wordt' slaat hier niet op 'ik'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Potters het volgende:
[..]
Ik wordt...........ben je nou in dit topic ook al bezig jezelf als volledig lompe neger te presenteren
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wordt is hier gewoon goed hoor, mongool. Lijdende vorm enzo. 'Wordt' slaat hier niet op 'ik'.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef TC03 het volgende:
Wordt is hier gewoon goed hoor, mongool. Lijdende vorm enzo. 'Wordt' slaat hier niet op 'ik'.
je praat dikke poep. ben blij dat ik wel heb opgelet vroeger.quote:
Kunnen we mooi samen doen dan. Gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:59 schreef Potters het volgende:
[..]
![]()
MAVO KLANT
![]()
Tip voor jou ..............www.loi.nl ............zoeken naar cursus Nederlands
Zegt er één wat. Kijk eens naar de vorige pagina ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Het leer-pubers-spellen-voor-het-misgaat-topic TC03
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zegt er één wat. Kijk eens naar de vorige pagina ofzo.
Hey kijk, het is internetheld "potters"! Heb je niks beters te doen dan ryder z'n posts volgen en zoeken naar spelfouten? Het zit je wel hoog hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Potters het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |