Jep, al staat mijn computer aan dan staat mIRC aan. Wat is daar zo raar aan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hebben die gasten gewoon ALTIJD Mirc aan staan of zo????
amenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
MSN is voor trieste nerds.
De vraag is wat heb je eraan? Geen fuck. Internet vervuiling heet dat. Zelfde als dat ze hier net als op alle forums met alle posts ooit gaan pronken. Als je echter in een 6 jaar oud topic gaat reageren dan sluiten ze die weer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Herald het volgende:
leuk is dat eh MirrormanZitten ze zo'n beetje met hun uptime te pimpen. Maar wel altijd netjes achter hun nick zetten dat ze away, zzz, huiswerk zijn. Verder geen ene zak zeggen, maar wel om de tijd je nick changen. En natuurlijk alles loggen, zodat je het na kan lezen
Volgens mij heeft Breuls een keer gezegt dat de database zo'n 60 GB is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
De vraag is wat heb je eraan? Geen fuck. Internet vervuiling heet dat. Zelfde als dat ze hier net als op alle forums met alle posts ooit gaan pronken. Als je echter in een 6 jaar oud topic gaat reageren dan sluiten ze die weer.
Slaat nergens op. Volgens mij moet de Fok server nu toch wel minimaal 250 gig aan rotzooi erop hebben of zo.
Valt me nog mee. Waarom bewaren ze die bagger in godsnaam allemaal? Opschonen die handel man. Als ze nog eens een echt goeie harde database fuckup krijgen hebben ze echt een probleem. Dan duren die onderhoudsshit dingen pas echt 49 jaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Breuls een keer gezegt dat de database zo'n 60 GB is.
ik zet het alleen aan als ik zin heb..quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Jep, al staat mijn computer aan dan staat mIRC aan. Wat is daar zo raar aan?
Met weemoed denk ik terug aan de tijd dat we met wat maten allemaal een Taraboemdijee nick aan namen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zet het alleen aan als ik zin heb..
vroeger was het erg leuk op de chat, met nadruk op vroeger..
truequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
IRC is voor trieste nerds.
irc://irc.freenode.net/gentoo daar zitten 600 man te idelen en zijn er 300 aan het chatten het is daar nooit stilquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Kom je bijvoorbeeld op de #fok of een andere chat,![]()
![]()
ZIT IEDEREEN ALLEEN MAAR TE IDLEN
![]()
![]()
Zie je 300 man gewoon stil zijn, ligt het nou aan mij of is daar gewoon geen fuck aan? Hebben die gasten gewoon ALTIJD Mirc aan staan of zo????
ooit gedacht aan een bnc?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef Bigs het volgende:
Ik ben ook gestopt met IRC'en toen ik mijn vaste PC wegdeed en alleen nog maar een laptop had. Als je niet 24/7 kunt idlen is er niets meer aan
Lik mijn anus gaarne schoon, pauper!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:02 schreef Ulreazj het volgende:
Zoek een channel, waar wel gechat word. Sukkel.
bood je mij dat maar eens aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Lik mijn anus gaarne schoon, pauper!![]()
![]()
heeft maar één op zeker en het kanaal staat +m?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
op quakenet is een channel #idle, daar praat men ook niet zoveel
nee, 4 ops en geen +mquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:00 schreef Herald het volgende:
[..]
heeft maar één op zeker en het kanaal staat +m?
Jou reet is het niet eens waard.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lik mijn anus gaarne schoon, pauper!![]()
![]()
Hiep hoi eindelijk ben ik ook eens een spellings-nazi!!!!quote:
quote:
dat mIRC voor paupers is en echte mannen irssi of bitchX gebruikenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Jep, al staat mijn computer aan dan staat mIRC aan. Wat is daar zo raar aan?
zegt iemand die MSN gebruiktquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef error32 het volgende:
dat mIRC voor paupers is en echte mannen irssi of bitchX gebruiken
gaimquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:21 schreef Herald het volgende:
[..]
zegt iemand die MSN gebruikt [afbeelding]
Hij weet geen antwoord te bedenken. Gaat ie daar maar op over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hiep hoi eindelijk ben ik ook eens een spellings-nazi!!!!![]()
![]()
Het is JOUW anus met de W van ik WALG van je!!!!
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Ik durf te wedden dat je dat tegen alle Meerhoermannen zegt!!!!
![]()
![]()
Okay als ik nou zeg dat ik het allemaal heel erg vind wat je hebt gezegd en ik je hierbij terug flame: OH NEE RAT JIJ HAUMAUX BLADIEBLA IK VIND HET HEEL BELANGRIJK WAT MENSEN OP EEN INTERNET FORUM VAN MIJ DENKEN AIAIAIquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij weet geen antwoord te bedenken. Gaat ie daar maar op over.![]()
![]()
Post eens wat zinnigs, wil je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Okay als ik nou zeg dat ik het allemaal heel erg vind wat je hebt gezegd en ik je hierbij terug flame: OH NEE RAT JIJ HAUMAUX BLADIEBLA IK VIND HET HEEL BELANGRIJK WAT MENSEN OP EEN INTERNET FORUM VAN MIJ DENKEN AIAIAI
Ben je dan blij?
(sommige mensen zijn best snel tevreden)
Of heb je gewoon honger en moet je zelf wat te happen hebben?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Okay als ik nou zeg dat ik het allemaal heel erg vind wat je hebt gezegd en ik je hierbij terug flame: OH NEE RAT JIJ HAUMAUX BLADIEBLA IK VIND HET HEEL BELANGRIJK WAT MENSEN OP EEN INTERNET FORUM VAN MIJ DENKEN AIAIAI
Ben je dan blij?
(sommige mensen zijn best snel tevreden)
Of heb je gewoon honger en moet je zelf wat te happen hebben?
Leer lezen, dit staat los daarvan. Aapje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je snel tevreden was?
Ik doe maar net alsof en je komt al klaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |