abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:35:32 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31505523
Zoals de Frontpage meld Politie doet invallen bij clubhuizen Hells Angels
Das mooi van de politie, maar tot nu toe is er niet veel gevonden. Maar wat is nu eigenlijk het probleem.
Zijn de HA echt een criminele organisatie, of is het een motorclub waar nogal wat ruige jongens lid van zijn?
Als een stel witte boorden criminelen hun vileine plannen op de golfclub bespreken waar ze lid van zijn, is de golfclub dan een criminele organisatie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:37:30 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_31505555
Willem B is ook aangehouden hoor ik net. Die had toch geen reet meer met die gasten te maken?
pi_31505564
Ik denk inderdaad dat een lid van het fok forum je daar veel beter inzicht in kan geven en dat we dan vervolgens als collectief fok-forum bezoeker de conclusie kunnen trekken dat justitie weer eens verkeerd bezig is.
geen
pi_31505620
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een stel witte boorden criminelen hun vileine plannen op de golfclub bespreken waar ze lid van zijn, is de golfclub dan een criminele organisatie?
Ik denk niet dat HA zelf een criminele organisatie is. Maar wel een makkelijk netwerk voor de ruige jongens om hun criminele activiteiten te kunnen bespreken en mischien ook wel hun afzetgebied af te spreken.

Het is gewoon wachten op de eerste echte infiltratie actie op golfclubs, zodat ze wat meer bewijzen hebben voor handel met voorkennis, en steekpenningen naar ambtenaren. Dan wil ik wel undercover gaan en hele weken gaan golfen
pi_31505633
Een schande.
pi_31505670
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk niet dat HA zelf een criminele organisatie is. Maar wel een makkelijk netwerk voor de ruige jongens om hun criminele activiteiten te kunnen bespreken en mischien ook wel hun afzetgebied af te spreken.
volgens mij noem je alle ingredienten op voor een criminele organisatie. Toch vind je het geen criminele organisatie?
geen
pi_31505931
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

volgens mij noem je alle ingredienten op voor een criminele organisatie. Toch vind je het geen criminele organisatie?
Hoezo zouden de HA een criminele organisatei zijn als ze hun omzet alleen maken door het verkopen van merchandise? Dat er dan wat ruige jongens bij elkaar komen in het clubhuis en het over andere zaken hebben heeft dan toch niets meer te maken met een criminele organisatie. Dan zou de politie ook heel veel van die vage kroegen waarvan mensen wel weten dat er dingen verhandeld worden die eigenlijk niet gedoogd worden ook als criminele organisatie bestempeld moeten worden.
pi_31506146
Dat gezeur altijd over die Hells Angels, wat maakt het nou uit dat een stel bonkige leernichten mekaar een beetje aftrekken in een blokhut.
pi_31506290
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dat is de hele insteek van het HA-verweer als het aankomt op de "criminele-organisatie-discussie": "Ja, onze leden flikken wel eens wat, maar dat heeft niks te maken met ons clubverband an sich. Ze doen het op eigen titel hoor. Bewijs maar anders."
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31506481
Hoe ze dat ook zeggen bij de NOS:

De politie viel het gebouw binnen met honden.

Inderdaad, heel opmerkelijk, dat de politie honden had meegenomen
pi_31507193
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:58 schreef Basp1 het volgende:

Dat er dan wat ruige jongens bij elkaar komen in het clubhuis en het over andere zaken hebben heeft dan toch niets meer te maken met een criminele organisatie.
Dat is een aanname van jouw kant. Blijkbaar en gezien de invallen van vanochtend heeft justitie andere vermoedens/bewijzen. Dat jij een andere mening bent toegedaan is heel leuk voor je hoor, maar het doet er eigenlijk weinig tot niks toe.
geen
pi_31507443
Eindelijk eens een rigoreuze actie tegen die lui die denken dat ze boven de wet verheven zijn.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:10:31 #13
45206 Pietverdriet
pi_31507535
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
Eindelijk eens een rigoreuze actie tegen die lui die denken dat ze boven de wet verheven zijn.
* Pietverdriet voelt aan SCH zijn voorhoofd, het joch zal toch geen koorts hebben, dit soort dingen zegt ie anders nooit.
pi_31507538
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
Correct, en het laat meteen zien dat men tegenwoordig niet per se uit het middenoosten hoeft te komen om aangepakt te worden.
geen
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:14:57 #15
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31507617
De politie is met hun lamme schofel tegen mijn bmw aan gereden.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_31507726
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:52 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dat is een aanname van jouw kant. Blijkbaar en gezien de invallen van vanochtend heeft justitie andere vermoedens/bewijzen. Dat jij een andere mening bent toegedaan is heel leuk voor je hoor, maar het doet er eigenlijk weinig tot niks toe.
Dan doet geen enkele opmerking meer ergens toe. En is opdeze manier een discusie wel heel snel om zeep geholpen

Als we maar compleet naar de pijpen van de overheid dansen dan zijn we allemeaal juist bezig.

We hebben al vaak gezien hoeveel fouten het OM al gemaakt heeft, en vaak niet met een goede zaak komt aanzetten.

Ik ben benieuwd dan hoeveel we nog van deze invallen gaan vernemen, en hoeveel veroordelingen het OM voor elkaar gaan krijgen. En ook of ze uberhaubt wel wat verboden spullen vinden.
pi_31507785
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

* Pietverdriet voelt aan SCH zijn voorhoofd, het joch zal toch geen koorts hebben, dit soort dingen zegt ie anders nooit.
Ik heb het altijd razend irritant gevonden dat de politie niks durft te ondernemen tegen 1. woonwagenbewoners en 2. Hells Angels - en vooral de laatste waarvan het zonneklaar is dat een groot deel zich met zwaar criminele praktijken in laat.

Het is heel goed dat doorgedraaide Samirs worden opgepakt maar ik vind het tof dat de politie er blijk van geeft een brede range te hebben.
pi_31507795
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:

Dan doet geen enkele opmerking meer ergens toe. En is opdeze manier een discusie wel heel snel om zeep geholpen
Ja he, ik snap deze hele discussie dan ook niet, zie mijn eerste post.
Maar wat wil jij? Zonder onderbouwing 'zomaar' even roepen dat justitie het fout heeft en onze vrienden bij de hells angels niets meer zijn dan een gezellig motorclubje zodat je hier een leuke discussie hebt? Wat een kolder zeg.
geen
pi_31507839
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:

Als we maar compleet naar de pijpen van de overheid dansen dan zijn we allemeaal juist bezig.

We hebben al vaak gezien hoeveel fouten het OM al gemaakt heeft, en vaak niet met een goede zaak komt aanzetten.
Tering wat ben jij simpel. Je neemt gemakshalve maar even aan dat de actie van de politie zinloos was, omdat het al eerder bewezen is? Werkt dat zo bij jou? Indat geval mag je als politie helemaal NIKS meer doen wat in jouw ogen is de andere partij altijd niet verkeerd bezig.
Alsjblieft zeg, ga hier lekker discusseren om de discussie. Stelletje interessante lui op fok
geen
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:34:38 #20
121830 Kadesh
pi_31508022
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:

Ik heb het altijd razend irritant gevonden dat de politie niks durft te ondernemen tegen 1. woonwagenbewoners en 2. Hells Angels - en vooral de laatste waarvan het zonneklaar is dat een groot deel zich met zwaar criminele praktijken in laat.
Oh, en op welke feiten baseer je dat?
pi_31508304
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Media niet gevolgd wat de kampen betreft?? Kampbewoners die een eigen belasting tarief voor zichzelf instellen?

Hilarisch hoor dat pietverdriet heel interessant een discussie wil voeren over of justitie het wel bij het rechte eind heeft, maar tering man, wat nemen we onszelf weer serieus hier zeg.
geen
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:07:36 #22
45206 Pietverdriet
pi_31508708
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Media niet gevolgd wat de kampen betreft?? Kampbewoners die een eigen belasting tarief voor zichzelf instellen?

Hilarisch hoor dat pietverdriet heel interessant een discussie wil voeren over of justitie het wel bij het rechte eind heeft, maar tering man, wat nemen we onszelf weer serieus hier zeg.
IK zeg niet dat Hells Angels niet crimineel zijn, als individuen.
Wat ik zeg is dat als het in de lage sociale klassen is men snel spreekt van criminele organisaties
Maar, waarom is dat niet het geval bij witte boorden criminelen op de golfclub?
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:45:51 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31509334
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:25 schreef natte-flamoes het volgende:

Alsjblieft zeg, ga hier lekker discusseren om de discussie. Stelletje interessante lui op fok
En toch blijf je reageren hier... Hup, wegwezen!

OT:Het argument dat het slechts een verzameling individuen zijn die criminaliteit plegen, en de organisatie er dus niet op aangesproken kan worden, vind ik wat makkelijk. Zodra je als groep illegaal bezig bent (we kennen de verhalen over collectieve handel van drugs, de vermeende collectieve afrekening van mede-leden, het collectief optrekken bij geweld etc.) kan je daar ook als groep op worden aangesproken. Ook al worden er ook andere activiteiten gehouden.

Zodra in een groep criminaliteit een wezenlijk onderdeel is(hoeft niet eens het hoofddoel te zijn!) van de groep en of groepsleden is een organisatie wat mij betreft een criminele organisatie. Daartoe moeten die illegale handelingen wel eerst worden bewezen natuurlijk, en dus een goede actie om deze inval te houden. Als ze onschuldig zijn zal de rechter dat wel uitmaken.
pi_31509338
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:37 schreef ShaoliN het volgende:
Willem B is ook aangehouden hoor ik net. Die had toch geen reet meer met die gasten te maken?
Dat kan je niet weten..... we kennen alleen de tv beelden maar of die een weerspiegeling zijn van de waarheid dat weet je niet.....

Mij maakt het allemaal niet uit, ze doen maar ik heb geen last van ze....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31509445
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:14 schreef Kadesh het volgende:
De politie is met hun lamme schofel tegen mijn bmw aan gereden.
Vervelend.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:53:26 #26
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31509477
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat als het in de lage sociale klassen is men snel spreekt van criminele organisaties
Omdat ons strafrecht gericht is op de onderdrukking van de arbeidersklasse en het in stand houden van de bestaande economische machtsverhoudingen... Revolutie!

Nee, dit lijkt me eerder een algemener probleem. Lagere sociale klassen, zoals jij het noemt, plegen meestal criminaliteit die de gemiddelde burger(en dus de gemiddelde politicus) een stuk meer stoort dan de hogere sociale klassen. Er is zoveel meer aandacht voor kleine straatcriminaliteit en geweldsdelicten dan voor, pak hem beet, organisatiefraude. Dit klinkt door in opsporing en dus ook in het crimineel verklaren van organisaties.
Daarbij komt natuurlijk nog dat witte boorden criminaliteit erg lastig is om te bewijzen op zich. Als je dan ook nog moet bewijzen dat dat samenhangt met andere leden wordt het nog moeilijker. Als je dan ook nog moet bewijzen dat het structureel binnen zo'n vereniging gebeurt, en een wezenlijk onderdeel daarvan is, wordt het al bijna onmogelijk.
pi_31509712
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Betrokkenheid bij moorden en drugstransporten en andere geweldsdelicten.
pi_31509713
Er is nu een persconferentie op ned 1 en 2
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_31509736
Vanavond even Barend en van Dorp kijken, die komen ook weer in een lekker lastig pakket te zitten, want die worden nu genoemd op RTL7.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31509867
in beslag genomen o.a.
vlammenwerper
2 handgranaten
slaghoedjes
vuurwapens w.o. een machinepistool
6 wietplantages gevonden
geld, dure horloges

47 arrestaties met behulp van 1000 politieagenten.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_31509991
En een bazooka met munitie
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31510268
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:11 schreef Adfundum het volgende:
in beslag genomen o.a.
vlammenwerper
2 handgranaten
slaghoedjes
6 wietplantages gevonden
geld, dure horloges

En dat terwijl straks ws. met geen mogelijkheid te bewijzen is dat het geen individuele bezittingen zijn
"Jah meneer de edelachtbare, ik dacht, ik neem me vlammuhwerper es mee naar het kluphuis, dat vinden de jongus vast mooi,"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31510270
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:11 schreef Adfundum het volgende:
in beslag genomen o.a.
vlammenwerper
2 handgranaten
slaghoedjes
6 wietplantages gevonden
geld, dure horloges

Ik wist niet dat het zo gevaarlijk is, toeren met de motorclub, dat je wat 'beveiliging' nodig hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:32:29 #34
121830 Kadesh
pi_31510289
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Net zoals Marokanen?
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:46:27 #35
45206 Pietverdriet
pi_31510614
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Als iemand dat zo generiek zegt over voorbibsberbers dan spuug jij vuur en puimsteen
pi_31511884
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand dat zo generiek zegt over voorbibsberbers dan spuug jij vuur en puimsteen
klopt, maar het valt me wel vaker op dat types zoals SCH altijd opkomen voor de marokkanen, die kunnen niks fout doen. Maar als een nederlander een keer wat flikt(voor het zelfde delict), dan schreeuwen ze moord en brand.
pi_31512027
Ben ook wel benieuwd of er wat van komt. Maar inderdaad, is 't georganiseerd, of is 't gewoon wat gajes wat gezellig bij elkaar komt. En als 't georganiseerd is, gaan ze dat dan deze keer wel kunnen bewijzen?

We zien het vanzelf wel weer, en wordt er niks bewezen en niemand veroordeeld, dan hebben we over een jaar vanzelf weer eens een nieuwe inval! net zolang totdat ze iemand ergens op kunnen pakken, zo lijkt het hier nu eenmaal te werken...
Uhm...
pi_31512078
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Huh?? Sinds wanneer is het een of of situatie? Is het zo dat de inval van vanmorgen bij de hells angels automatisch betekent dat justitie de witte boorden criminaliteit niet aanpakt? Man, die ontzettend kromme vergelijking trek je er zelf bij en vervolgens spiegel je die actie van vanmorgen aan die vergelijking! Met als resultaat een geforceerde discussie over het al dan niet correct bezig zijn van politie/justitie vanmorgen. Nou nou nou, wat een schitterende discussie zeg!
geen
pi_31515042
Inval was deels te zien op het NOS Journaal. Rare manier van invallen. Met zo'n logge shovel zo'n container mollen, hebben ze nooit van C4 gehoord?
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:37:47 #40
45206 Pietverdriet
pi_31515499
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Huh?? Sinds wanneer is het een of of situatie? Is het zo dat de inval van vanmorgen bij de hells angels automatisch betekent dat justitie de witte boorden criminaliteit niet aanpakt? Man, die ontzettend kromme vergelijking trek je er zelf bij en vervolgens spiegel je die actie van vanmorgen aan die vergelijking! Met als resultaat een geforceerde discussie over het al dan niet correct bezig zijn van politie/justitie vanmorgen. Nou nou nou, wat een schitterende discussie zeg!
God wat ben jij dom
Je begrijpt echt niets van wat ik net schreef
pi_31519336
Goede zaak
Deze lijn doortrekken en er gloort aan de horizon dat dit soort tuig eindelijk hun plek leert kennen in de samenleving
pi_31520087
Ik wil lid worden, lekker met de granaatwerper schieten, en mijn sigaretten aansteken met de vlammenwerper.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31520822
Toch heeft het wat he, zon criminele motorclub. En het is niet alsof iedereen er last van heeft. Tenzij je zelf crimineel bent of presentator met een grote mond dan. Ik kan me er niet echt druk over maken. Ook dat soort mensen hebben een functie in de maatschapij.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31523375
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef Blazkowich het volgende:
Toch heeft het wat he, zon criminele motorclub. En het is niet alsof iedereen er last van heeft. Tenzij je zelf crimineel bent of presentator met een grote mond dan. Ik kan me er niet echt druk over maken. Ook dat soort mensen hebben een functie in de maatschapij.
Schijnbaar heb je ze nog niet van dichtbij mee gemaakt en heb je je beeld over de Hells Angels via Easy Rider opgedaan.

Terecht dat deze zware criminelen aanpakken. Net als de maffia hebben de Angels inderdaad ook een functie, maar dat weegt niet op tegen de misdaden die ze begaan.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:35:40 #45
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31523859
Voor zover ik nu weet hebben we morgen gewoon clubavond.

Al zal de sfeer wel wat down zijn. Ook deze 'klap' komen we wel weer te boven.
pi_31523899
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef kevin85 het volgende:
Goede zaak
Deze lijn doortrekken en er gloort aan de horizon dat dit soort tuig eindelijk hun plek leert kennen in de samenleving
Het zullen altijd "outlaws' blijven en zullen weinig participeren in de samenleving, hun plek in die samenleving zullen ze dan ook niet krijgen, ze worden alleen wat beteugeld door vrouwe Justitia.

Het is meer een statement naar de samenleving dan naar de Angels denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_31523946
PLiezie is druk de laatste week
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31523998
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
PLiezie is druk de laatste week
Was al meer mensen opgevallen, het zou een charme-offensief kunnen zijn, alleen als beide groeperingen nu de dans ontspringen is het hek van de dam en gaan er koppen rollen.
Yeah baby Yeah!
pi_31524012
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Was al meer mensen opgevallen, het zou een charme-offensief kunnen zijn, alleen als beide groeperingen nu de dans ontspringen is het hek van de dam en gaan er koppen rollen.
Aha zit dat zo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:48:17 #50
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31524059
#BBBBad to the bone..
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')