ja jullie samen in 1 topic gaat meestal foutquote:op maandag 17 oktober 2005 00:42 schreef dribbel_ het volgende:
ik denk dat er straks een slot op zit![]()
so not truequote:op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja jullie samen in 1 topic gaat meestal fout
en dan kom jij er ook nog eens bijquote:op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja jullie samen in 1 topic gaat meestal fout
dude....quote:op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef gollem het volgende:
heee een stomme kooi!
[afbeelding]![]()
![]()
stomme kooi!!1!
![]()
![]()
waarquote:
hij wordt met de keer dat ik hem zie leukerquote:op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef gollem het volgende:
heee een stomme kooi!
[afbeelding]![]()
![]()
stomme kooi!!1!
![]()
![]()
oh je vindt bier in je rose wel lekkerquote:op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heb al rose , maarre bijschenken is ook ok hoor
jij niet don.quote:
ja heur , schenk maar bijquote:op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
oh je vindt bier in je rose wel lekker
bier?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
*insert random doodsverwensing.
fuck you, het is laat, geef opquote:
ejj en hoe is t met jou?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef zebbie het volgende:
is dit het zondagavond bagger topic?
wil je ook eenquote:op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef mr.noodle het volgende:
het slijm druipt uit hun mond zo liev zijn ze
gaat prima, net 2 dagen terug uit aarsquote:
zeg dat nou niet te hard dan flikkert zo'n idioot er weer een slotje opquote:op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef zebbie het volgende:
is dit het zondagavond bagger topic?
nee jij post boeiende dingenquote:op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef #ANONIEM het volgende:
nee je hebt niet gepost marleen.
naar hockey geweestquote:op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en hoe is t met paulus?
nog wat leuks gedaan vandaag?
que?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef zebbie het volgende:
[..]
gaat prima, net 2 dagen terug uit aars
alleen maar eenquote:
aarsquote:op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef zebbie het volgende:
[..]
ze heeft nu 8 bier en 3 cola beerenburg op mannen, grijp jullie kansquote:op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik vin dd pualtuhhh zon linlinkkker he
ejj je moet ergens beginnen hequote:op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef mr.noodle het volgende:
[..]
alleen maar eenniet eens nuecken?
ja en jij 2 bierquote:op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze heeft nu 8 bier en 3 cola beerenburg op mannen, grijp jullie kans![]()
biertopic? dan: ja.quote:
plaatsje in denemarkenquote:op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
que?
is dat in t westland?of bedoelde je een andere aars?
was het lekker warm tussen die 2 bilwangetjes?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef zebbie het volgende:
[..]
dat hierboven dusquote:
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:55 schreef mr.noodle het volgende:
[..]
was het lekker warm tussen die 2 bilwangetjes?
niet nzin praten ik weetn iiet eens wat cola beerenbrug isquote:op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze heeft nu 8 bier en 3 cola beerenburg op mannen, grijp jullie kans![]()
ja beetje druk gehad , en van de week op vakantie dus zal er ff niet van komen ookquote:op maandag 17 oktober 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
mamsie mamsie
wanneer kom je weer op msn
quote:
uitwisseling met school.quote:op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja beetje druk gehad , en van de week op vakantie dus zal er ff niet van komen ook![]()
heb zo'n zin in brazil woeiiii , kut ik moet ff mn was gaan doen ook bedenk ik me net
we gaan woensdagochtend al![]()
@zebbie ik ben benieuwd maar wat deed je daar dan? vakantie of werk?
whehehe, was dat dan wel onder de naam "uitwisseling"?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jezus wij gingen een dagje amsterdam met school![]()
school in nalek trouwens![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
nee maar serieus, wat schieten jullie hiermee op mensen? dit gebagger, het helpt jullie niet. jullie zijn psychologisch erg instabiel... werk eraan... serieus. bedoel jullie horen nu te slapen, als lammetjes zonder dat er wolven in de buurt zijn... maar nee dat doen jullie niet.
want iets verteld jullie dat je moet blijven fok!ken, moet blijven typen, moet blijven baggeren... wat is het doel? zonder doel heeft het toch geen nut? wat is het nut dan?
ooit weleens over dit soort vragen nagedacht?
jawel, maar niet nu.quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
nee maar serieus, wat schieten jullie hiermee op mensen? dit gebagger, het helpt jullie niet. jullie zijn psychologisch erg instabiel... werk eraan... serieus. bedoel jullie horen nu te slapen, als lammetjes zonder dat er wolven in de buurt zijn... maar nee dat doen jullie niet.
want iets verteld jullie dat je moet blijven fok!ken, moet blijven typen, moet blijven baggeren... wat is het doel? zonder doel heeft het toch geen nut? wat is het nut dan?
zo laat op de avond nietquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
ik voelde me geroepenquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
klikquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
hoiquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
stelletje fucking homo's!
ja je moederquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
hoi, wil jij ook een banaanquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuyquote:op maandag 17 oktober 2005 01:03 schreef djdev het volgende:
relluuuhhhh!!!
nou ik hoop t niet , want we gingen naar artisquote:op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef zebbie het volgende:
[..]
whehehe, was dat dan wel onder de naam "uitwisseling"?
u hebt gezocht op roepte:quote:
het is al laat zullen we dan maar zeggenquote:
dat zal dan wel een normaal uitstapje geweest zijnquote:op maandag 17 oktober 2005 01:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ik hoop t niet , want we gingen naar artis
@leentje , wat doe jij hier dan ?![]()
het is laaaaaaaaaaaatquote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef zebbie het volgende:
[..]
het is al laat zullen we dan maar zeggen
oquote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie kunnen nu echt beter oppassen.
zeikerdquote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
passen op wie?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
ander pakt brad me op ?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
mn zoontje heeft een poppetje , sla je tegen zn kop zegt iequote:
sla jij tegen het hoofdje van je zoontje?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mn zoontje heeft een poppetje , sla je tegen zn kop zegt ie
ik ben cool ik ben cool
enne
blijf van mn haar
en
hey kippie ken ik jou niet ergens van
ik moest er gelijk aan denken na jouw post![]()
op fok welquote:op maandag 17 oktober 2005 01:11 schreef #ANONIEM het volgende:
dit is echt niet gangstah ofzo wat jullie nu doen hoor![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:11 schreef #ANONIEM het volgende:
dit is echt niet gangstah ofzo wat jullie nu doen hoor![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef remlof het volgende:
dit topic is beter dan m'n twintig naamtopics van gisternacht bij elkaar![]()
record ckerquote:op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef #ANONIEM het volgende:
op fok ook niet, en ik ga nu echt slapen.
ik heb nu wel vandaag (maandag) 2 maand met mijn vriendin![]()
en haar het hele weekend gezien dus kan vast wel goed slapen nu.
groetjes mensen.
arme meid..... zit ze ook in de.... ...quote:op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef #ANONIEM het volgende:
op fok ook niet, en ik ga nu echt slapen.
ik heb nu wel vandaag (maandag) 2 maand met mijn vriendin![]()
en haar het hele weekend gezien dus kan vast wel goed slapen nu.
groetjes mensen.
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
f5
eigenlijk wel want mijn relaties hiervoor duurden allemaal 2 maand of korterquote:
als ik mn zoontje tegen zn hoofd raak komt er iets anders uitquote:op maandag 17 oktober 2005 01:11 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
sla jij tegen het hoofdje van je zoontje?
tering zeg![]()
de ouders van tegenwoordig
wat sla je me, kom vechten danquote:
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mn zoontje [knip overbodige info] , sla je tegen zn kop zegt ie
ik ben cool ik ben cool
enne
blijf van mn haar
en
hey kippie ken ik jou niet ergens van
ik moest er gelijk aan denken na jouw post![]()
jahaaaa maar nou zij nog.....quote:op maandag 17 oktober 2005 01:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
eigenlijk wel want mijn relaties hiervoor duurden allemaal 2 maand of korter![]()
maar dit gaat nog wel maanden en maanden goed want dit ga ik ook niet uitmaken ofzo want ben veelste blij met haar![]()
jij was aan het slapenquote:op maandag 17 oktober 2005 01:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
-----------------------------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pijn zul je lijden !
klik2-speciaal-voor-leenquote:op maandag 17 oktober 2005 01:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
-----------------------------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pijn zul je lijden !
vol vriendenquote:
ga slapenquote:
en wordt niet meer wakkerquote:
en nou slapen verde#$%#$^$%^quote:op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
marleen zegt:
ik roen geen spuiten
dat zei ik, niets meer en niets minder
een vibo?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb een mand met elektrische verwarmingelementen jah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |