biertopic? dan: ja.quote:
plaatsje in denemarkenquote:op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
que?
is dat in t westland?of bedoelde je een andere aars?
was het lekker warm tussen die 2 bilwangetjes?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef zebbie het volgende:
[..]
gaat prima, net 2 dagen terug uit aars
dat hierboven dusquote:
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:55 schreef mr.noodle het volgende:
[..]
was het lekker warm tussen die 2 bilwangetjes?
niet nzin praten ik weetn iiet eens wat cola beerenbrug isquote:op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze heeft nu 8 bier en 3 cola beerenburg op mannen, grijp jullie kans![]()
ja beetje druk gehad , en van de week op vakantie dus zal er ff niet van komen ookquote:op maandag 17 oktober 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
mamsie mamsie
wanneer kom je weer op msn
quote:
uitwisseling met school.quote:op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja beetje druk gehad , en van de week op vakantie dus zal er ff niet van komen ook![]()
heb zo'n zin in brazil woeiiii , kut ik moet ff mn was gaan doen ook bedenk ik me net
we gaan woensdagochtend al![]()
@zebbie ik ben benieuwd maar wat deed je daar dan? vakantie of werk?
whehehe, was dat dan wel onder de naam "uitwisseling"?quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jezus wij gingen een dagje amsterdam met school![]()
school in nalek trouwens![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
nee maar serieus, wat schieten jullie hiermee op mensen? dit gebagger, het helpt jullie niet. jullie zijn psychologisch erg instabiel... werk eraan... serieus. bedoel jullie horen nu te slapen, als lammetjes zonder dat er wolven in de buurt zijn... maar nee dat doen jullie niet.
want iets verteld jullie dat je moet blijven fok!ken, moet blijven typen, moet blijven baggeren... wat is het doel? zonder doel heeft het toch geen nut? wat is het nut dan?
ooit weleens over dit soort vragen nagedacht?
jawel, maar niet nu.quote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
nee maar serieus, wat schieten jullie hiermee op mensen? dit gebagger, het helpt jullie niet. jullie zijn psychologisch erg instabiel... werk eraan... serieus. bedoel jullie horen nu te slapen, als lammetjes zonder dat er wolven in de buurt zijn... maar nee dat doen jullie niet.
want iets verteld jullie dat je moet blijven fok!ken, moet blijven typen, moet blijven baggeren... wat is het doel? zonder doel heeft het toch geen nut? wat is het nut dan?
zo laat op de avond nietquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
ik voelde me geroepenquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
klikquote:op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
hoiquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
stelletje fucking homo's!
ja je moederquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
hoi, wil jij ook een banaanquote:op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef juiced het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuyquote:op maandag 17 oktober 2005 01:03 schreef djdev het volgende:
relluuuhhhh!!!
nou ik hoop t niet , want we gingen naar artisquote:op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef zebbie het volgende:
[..]
whehehe, was dat dan wel onder de naam "uitwisseling"?
u hebt gezocht op roepte:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |