quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Dan ben ik echt dolblij en dat werkt vandaag ook nog door. Bij het omgekeerde is het ook het geval, misschien nog wel sterker. Dat ik helemaal chagrijnig ben en niet te genieten en echt een poosje somber kan zijn van een nederlaag gelijkspel tegen Heracles.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:49 schreef Thetallguy het volgende:
Ik baal wel een tijdje, de ene keer langer dan de andere keer. Maar na een overwinning is het heerlijk Talpa SBS kijken en verslagen lezen op diverse sites/kranten
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
2 keer de helft, da's iedereen dus.
Ja die waren pittig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:30 schreef Thetallguy het volgende:
tegen Brazliie in 98 of Italie in 2000 heeft een week geduurd
Eén week maar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:30 schreef Thetallguy het volgende:
van het NLs elftal ben ik langer ziek dan van een wedstrijd van DH trouwens, tegen Brazliie in 98 of Italie in 2000 heeft een week geduurd
Chagrijnig is een groot woord, maar als ik aan wedstrijden terug denk, kan ik me nog erg irriteren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen nog chagrijnig kunnen worden als ze aan bepaalde wedstrijden terugdenken van zoveel jaar terug.
Ik heb het zelf behoorlijk met Arsenal v Chelsea,kwartfinale CL in 2004.
alhoewel dat dan nog niet zo gek lang geleden is
Kan je nagaan wat ik nog af te kicken heb.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Jullie mogen blij zijn.....ik heb 74 meegemaakt.
Ik ben nog aan het afkicken.
Hey dat is apart. Ik heb er juist minder last van als ik er bij ben geweest, dan heb ik meer tijd en ruimte om het van me af te zetten. Thuis ben ik machtelozer en gefrustreerder.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:32 schreef MaxPower het volgende:
Overigens heb ik er nauwelijks last van als ik niet bij de wedstrijd ben geweest.
Als ik er niet bij ben betekent het dat ik iets belangrijkers te doen heb, en heb dan waarschijnlijk geen tijd om me er druk over te maken. Dan kijk ik achteraf op teletekst en zie de samenvatting en haal mijn schouders op en accepteer het. Je hebt gelijk dat je het van je af kan schreeuwen als je er bij bent, maar je ziet het ook fout gaan en dat kan behoorlijk frustrerend zijn. Wat je niet ziet, deert mij ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dat is apart. Ik heb er juist minder last van als ik er bij ben geweest, dan heb ik meer tijd en ruimte om het van me af te zetten. Thuis ben ik machtelozer en gefrustreerder.
Antwoord op de eerste vraag in openingspost: ja (helaas, want het is niet leuk voor m'n omgeving). Vroeger toen ik 15 was en nog thuis woonde werd er specifiek gevraagd of ik niet in de huiskamer voetbal ging kijken omdat ik dan simpelweg niet te genieten was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dat is apart. Ik heb er juist minder last van als ik er bij ben geweest, dan heb ik meer tijd en ruimte om het van me af te zetten. Thuis ben ik machtelozer en gefrustreerder.
Heb ik ook wel. En bij thuiswedstrijden kan ik frustraties na afloop ook nog eens kwijt door flink hard naar huis te fietsen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:15 schreef Superheld het volgende:
Jeps, kan chagerijnig worden en de hele dag/week blijven als NAC verliest.
Een beetje bevestiging krijgen op z'n tijd is nooit verkeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, je oppervlakkigheid is al lang en breed bekend.![]()
Dat heb ik ook. Toen FCG een paar jaar terug een uitglijdertje maakte bij PSV (veel - 0) kon ik niet het stadion in. Was er achteraf liever wel bij geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ouch...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef Ricky_ het volgende:
Absoluut. Het ergste geval was op het EK in 2000.
Als mijn amateurclupje verliest kan ik ook echt chagrijnig worden. De laatste keer dat ik ontdaan voor me uit zat te staren na verllies van Ajax was tegen AC Milan 3 jaar geleden. Niet het verlies als zodanig maar in de laatste minuut maakte het dubbel zuur.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik baal altijd wel flink als ASWH een wedstrijd verliest. Zeker als het onnodig is.
Ajax en Oranje doen me eigenlijk steeds minder, raar is dat wel. Vroeger baalde ik echt. Ajax dat de CL-finale verliest, Oranje eruit in 94, 96, 98.
vorig jaar weer met psv, ook zo zuur. Van eredivisie voetbal kan ik eigenlijk niet chago worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als mijn amateurclupje verliest kan ik ook echt chagrijnig worden. De laatste keer dat ik ontdaan voor me uit zat te staren na verllies van Ajax was tegen AC Milan 3 jaar geleden. Niet het verlies als zodanig maar in de laatste minuut maakte het dubbel zuur.
Ton Ojers, die zo graag bij Co als assistent zou zitten? Ex-DWV?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:37 schreef Sersjee het volgende:
Best wel.
Als ADO´20 verliest kijk ik per definitie niet naar Sport op TVNH. Die rotkop van Ton Ojers kan ik alleen verdragen als mijn ploeg gewonnen heeft.
Die ja. Wat is dat een verschrikkelijke kerel, alleen de Amsterdamse ploegen kunnen iets goed doen bij hem. Moet geregeld de neiging onderdrukken de tv een ros te verkopen als die rotkop weer in beeld is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ton Ojers, die zo graag bij Co als assistent zou zitten? Ex-DWV?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef hellmondunited het volgende:
helmond 9-1 verloren, voel me prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |