Ouch...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef Ricky_ het volgende:
Absoluut. Het ergste geval was op het EK in 2000.
Als mijn amateurclupje verliest kan ik ook echt chagrijnig worden. De laatste keer dat ik ontdaan voor me uit zat te staren na verllies van Ajax was tegen AC Milan 3 jaar geleden. Niet het verlies als zodanig maar in de laatste minuut maakte het dubbel zuur.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik baal altijd wel flink als ASWH een wedstrijd verliest. Zeker als het onnodig is.
Ajax en Oranje doen me eigenlijk steeds minder, raar is dat wel. Vroeger baalde ik echt. Ajax dat de CL-finale verliest, Oranje eruit in 94, 96, 98.
vorig jaar weer met psv, ook zo zuur. Van eredivisie voetbal kan ik eigenlijk niet chago worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als mijn amateurclupje verliest kan ik ook echt chagrijnig worden. De laatste keer dat ik ontdaan voor me uit zat te staren na verllies van Ajax was tegen AC Milan 3 jaar geleden. Niet het verlies als zodanig maar in de laatste minuut maakte het dubbel zuur.
Ton Ojers, die zo graag bij Co als assistent zou zitten? Ex-DWV?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:37 schreef Sersjee het volgende:
Best wel.
Als ADO´20 verliest kijk ik per definitie niet naar Sport op TVNH. Die rotkop van Ton Ojers kan ik alleen verdragen als mijn ploeg gewonnen heeft.
Die ja. Wat is dat een verschrikkelijke kerel, alleen de Amsterdamse ploegen kunnen iets goed doen bij hem. Moet geregeld de neiging onderdrukken de tv een ros te verkopen als die rotkop weer in beeld is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ton Ojers, die zo graag bij Co als assistent zou zitten? Ex-DWV?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef hellmondunited het volgende:
helmond 9-1 verloren, voel me prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |