Stond dat in een serieus artikel?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Het Noordhollands Dagblad maakt het vandaag wel heel erg bont: "de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Kongolees Risee".
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:54 schreef freako het volgende:
[..]
Stond dat in een serieus artikel?.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4349032.stmquote:Helicopters and warplanes bombed two villages near Ramadi in western Iraq on Sunday, killing about 70 people, the US military says.
Ja, daar dacht ik ook aan. En Microsoft Word bevestigt,quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:14 schreef freako het volgende:
[..]
't Klinkt als een overactieve spellingchecker..
Echt waar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. En Microsoft Word bevestigt,.
Wat hebben die in hemelsnaam zitten roken ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Nation of Islam heeft verder niets te maken met de gewone Islam. Ze geloven dat negers goden zijn en blanken een ongelukkige uitkomst van een genetisch experiment aan boord van een ruimteschip. De Million Man March werd trouwens ook gehouden nadat Farrakhan een boodschap van een UFO had gekregen.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat hebben die in hemelsnaam zitten roken ?![]()
quote:Uh, what's happening CC?
They still call it the White House
But that's a temporary condition, too.
Can you dig it, CC?
To each his reach
And if I don't cop, it ain't mine to have
But I'll be reachin' for ya
'Cause I love ya, CC.
Right on.
There's a lot of chocolate cities, around
We've got Newark, we've got Gary
Somebody told me we got L.A.
And we're working on Atlanta
But you're the capital, CC
Gainin' on ya!
Get down
Gainin' on ya!
Movin' in and on ya
Gainin' on ya!
Can't you feel my breath, heh
Gainin' on ya!
All up around your neck, heh heh
Hey, CC!
They say your jivin' game, it can't be changed
But on the positive side,
You're my piece of the rock
And I love you, CC.
Can you dig it?
Hey, uh, we didn't get our forty acres and a mule
But we did get you, CC, heh, yeah
Gainin' on ya
Movin' in and around ya
God bless CC and its vanilla suburbs
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
Gainin' on ya! (heh!)
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
What's happening, blood?
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
Yeah!
What's happening, black?
Brother black, blood even
Yeah-ahh, just funnin'
Gettin' down
Ah, blood to blood
Ah, players to ladies
The last percentage count was eighty
You don't need the bullet when you got the ballot
Are you up for the downstroke, CC?
Chocolate city
Are you with me out there?
And when they come to march on ya
Tell 'em to make sure they got their James Brown pass
And don't be surprised if Ali is in the White House
Reverend Ike, Secretary of the Treasure
Richard Pryor, Minister of Education
Stevie Wonder, Secretary of FINE arts
And Miss Aretha Franklin, the First Lady
Are you out there, CC?
A chocolate city is no dream
It's my piece of the rock and I dig you, CC
God bless Chocolate City and its (gainin' on ya!) vanilla suburbs
Can y'all get to that?
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
Easin' in
Gainin' on ya!
In yo' stuff
Gainin' on ya!
Huh, can't get enough
Gainin' on ya!
Gainin' on ya!
Be mo' funk, be mo' funk
Gainin' on ya!
Can we funk you too
Gainin' on ya!
Right on, chocolate city!
Yeah, get deep
Real deep
Heh
Be mo' funk
Mmmph, heh
Get deep
Bad
Unh, heh
Just got New York, I'm told
Plagiaat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Nation of Islam heeft verder niets te maken met de gewone Islam. Ze geloven dat negers goden zijn en blanken een ongelukkige uitkomst van een genetisch experiment aan boord van een ruimteschip. De Million Man March werd trouwens ook gehouden nadat Farrakhan een boodschap van een UFO had gekregen.
Tja, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
Drugs are bad mmmkayquote:He said that 'Judgement Day' means that at the 'end of time' the Gods (i.e., blacks) would destroy the entire white race (devils) and then establish a Paradise (nation) on this earth ruled forever by the blacks (i.e., Gods).
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=10000087&sid=aSuj1d8CcYAk&refer=top_world_newsquote:A special counsel is focusing on whether Vice President Dick Cheney played a role in leaking a covert CIA agent's name, according to people familiar with the probe that already threatens top White House aides Karl Rove and Lewis Libby.
Ja, toevallig hangen de drie uitvinders van de humor hier nog rond. Die dingen gebeuren nou eenmaal. Bach, Handel en Scarlatti werden ook allemaal in hetzelfde jaar geboren.quote:
Howard Marks heeft gesprokenquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:22 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zijn nou spliff politics.
Toeval bestaat niet, weet je. Alles heeft een doel. Dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, toevallig hangen de drie uitvinders van de humor hier nog rond. Die dingen gebeuren nou eenmaal. Bach, Handel en Scarlatti werden ook allemaal in hetzelfde jaar geboren.
Welnee joh, dat is niet de bedoeling.quote:
Welk een noodlot!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet straks toevalligerwijs werken
Hoe lang blijf je het jezelf nog aandoen, Maarten?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet straks toevalligerwijs werken
Wacht maar tot JanMiegggggiel dit hoort. Hij haat niet-werkende hippies.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is niet de bedoeling.![]()
Dat is dan ook een hele basale emotie hequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wacht maar tot JanMiegggggiel dit hoort. Hij haat niet-werkende hippies.
Net zolang ik nog bezig ben met mijn studie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe lang blijf je het jezelf nog aandoen, Maarten?
Wacht maar tot JanMiegel een krappe 10 jaar zulk werk heeft gedaan als ik, dan weet 'ie beter.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wacht maar tot JanMiegggggiel dit hoort. Hij haat niet-werkende hippies.
Werken en studeren tegelijk, jongen, je vergooit je jeugd. Neem een voorbeeld aan mij, ik deed toch ook niet zulke dingen toen ik jouw leeftijd had?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net zolang ik nog bezig ben met mijn studie.![]()
Mijn jeugdige wilde jaren zijn voorbijquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:01 schreef sigme het volgende:
Werken en studeren tegelijk, jongen, je vergooit je jeugd. Neem een voorbeeld aan mij, ik deed toch ook niet zulke dingen toen ik jouw leeftijd had?
Ik heb toen wel eens wéken geen daglicht gezien. En toen sloten de winkels nog gewoon om 6uur, mijn vrienden en ik moesten altijd zo rond 17u een keuze maken: opstaan en nog boodschappen doen, of blijven liggen en chinees halen.
We aten veel chinees.
wil je een reep?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn jeugdige wilde jaren zijn voorbij![]()
Ik weet niet hoe jij dat vroeger deed maar de stufi is dermate laag dat ik wel moet werken of ik het nou leuk vind of niet.
Eén jaar stufi, na 12 punten te hebben gehaald ben ik de RuG nooit weer binnengelopen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn jeugdige wilde jaren zijn voorbij![]()
Ik weet niet hoe jij dat vroeger deed maar de stufi is dermate laag dat ik wel moet werken of ik het nou leuk vind of niet.
Dat klinkt als een krakersbestaan, daar pas ik voorquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:17 schreef sigme het volgende:
Eén jaar stufi, na 12 punten te hebben gehaald ben ik de RuG nooit weer binnengelopen.
Ik heb járen geleefd van een administratieve baan: via de wet op jeugdwerkloosheid was ik in dienst bij een of andere stichting. Anderhalf jaar een papieren baan gehad, voor 32 uur, waarvoor ik dus nooit nergens ook iets hoefde te arbeiden ofzo. Zelfs niet doen alsof. Dat verdiende zó goed (lage lasten), dat ik het er na ontslag te hebben genomen nog een jaar van heb kunnen leven.
En vrijwilligerswerk bij een undergroundclub, dus veel gratis bier, en als dat op was: goedkoop bier![]()
Vroeger was alles beter![]()
Het nadeel was dat er echt geen werk was, en dat we ook niet verwachtten dat dat ooit zou komen ook. Mijn iets oudere vrienden zijn ook nooit aan de slag gekomen.
Een papieren vaste baan? Hoefde je geen loonbelasting te betalen danquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Eén jaar stufi, na 12 punten te hebben gehaald ben ik de RuG nooit weer binnengelopen.
Ik heb járen geleefd van een administratieve baan: via de wet op jeugdwerkloosheid was ik in dienst bij een of andere stichting. Anderhalf jaar een papieren baan gehad, voor 32 uur, waarvoor ik dus nooit nergens ook iets hoefde te arbeiden ofzo. Zelfs niet doen alsof. Dat verdiende zó goed (lage lasten), dat ik het er na ontslag te hebben genomen nog een jaar van heb kunnen leven.
En vrijwilligerswerk bij een undergroundclub, dus veel gratis bier, en als dat op was: goedkoop bier![]()
Vroeger was alles beter![]()
Het nadeel was dat er echt geen werk was, en dat we ook niet verwachtten dat dat ooit zou komen ook. Mijn iets oudere vrienden zijn ook nooit aan de slag gekomen.
Groningen, jaren 80, we hadden niet zoveel te kiezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een krakersbestaan, daar pas ik voor
Vertelquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Groningen, jaren 80, we hadden niet zoveel te kiezen![]()
We maakten er het beste van
Ik kwam een paar dagen geleden een kennis uit die tijd tegen, nu 45, heeft sinds 10 jaar een Melkert / IDE baan. Als een van de weinigen gaat hij die (voorlopig) houden, hij is officieel "maatschappelijk onnuttig verklaard".![]()
Nee, gewoon een echte baan. Met echt salaris, en ook echte loonbelasting. Ik viel in een schoolverlatersregeling (obv leeftijd, school was gewoon af), ik had *geen* recht op uitkering, ik kreeg gewoon een baan van de soos (echt, echt waar! ). Met contract en salaris en alles. En verder niks.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een papieren vaste baan? Hoefde je geen loonbelasting te betalen danOf had je andere inkomsten waardoor je een werkgever afkocht??
Flesje bier f2,25, medewerkersprijs (buiten openingstijden) 1,50. Wekenlijks een consumptiekaart voor 10 gratis, bij bardienst 2 per uur gratis (fair use policy).quote:Ach ja, vroeger. Toen kon je nog ladderzat worden van 25 gulden
Welk een prachtig Nederlands, jongeheer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik nog niet eens.
4.25 Jij moet nog een gevat onderschrift hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:49 schreef Monidique het volgende:
Applaus voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |