als je dat al de hele tijd denkt, waarom dan niet even kijken tijdens het rijden ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet eventjes een blunder vertellen. Gisteren van M'tricht naar Tilburg gereden. M'n voeten op de steuntjes en aan de rechterkant had ik steun gevonden voor m'n hak. De hele rit heb ik zitten denken: "waar steun ik nou op met m'n hak?"
Kom ik in Tilburg aan zit er een zwarte plek op m'n uitlaat gesmolten rubber![]()
Ik zeg niks, ik zeg niks
, ik zeg niks
, ik zeg niks
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ie in de buurt van de dames blijft rijden dan lijkt het tenminste nog alsof ie heel erg goed kan rijdenDe rijkwaliteiten van ervaren vrouwelijke motorrijders zijn nou eenmaal veel slechter dan van iedere onervaren mannelijke motorrijder, dan valt het niet zo op allemaal
Niet iedereen heeft de erfenis van een Rossie wannabeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik heb af en toe gezwaaid dat ie voorbij moest gaan. Toen ging hij inderdaad wel naar voren. Maar kom op, het is zijn eerste meet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
10 dagen rijbewijs, onbekende groep... misschien had je hem daarheen moeten dirrigeren ipv dat ie de plek ging opeisenMaar uiteindelijk ging het toch wel goed, toen reed ie toch voor me
![]()
[..]
Geef hem eens ongelijk![]()
upload de rest eens evenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
filmpjes zijn cooooooooooooooool![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
filmpjes zijn cooooooooooooooool![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn alle pics goed aangekomen gisteren??
me me me!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GRBMLpoepserver
![]()
MSN enniewan??
zou je even aan fulcrum of mercy kunnen vragen? ben ff met de pics bezigquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef bwt het volgende:
emesen staat naast me plaatje
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GRBMLpoepserver
![]()
MSN enniewan??
Wat doen ze daar??quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:12 schreef worldpimber het volgende:
http://media.putfile.com/zx6modder![]()
Pwnedquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag![]()
Dat is makkelijk vrienden maken hierquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, jij hebt er nu een nieuwe vriendin bij, VRIEND![]()
bij de eerstvolgende meet rij ik je oortjes aan gort
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de erfenis van een Rossie wannabee![]()
Ik heb de laatste fillumpjes van OPM gekregen, de rest van de pics moeten we zo te zien bij Martie voor smekenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Heb nogal wat los gebracht met mijn post kennelijk, maar ik hou wel van jullie allemaal hoorIk verveelde me nogal op stage dus dat moest ik even kwijt hier
Enneuh, nee ik heb geen tijd om een FTP'tje op te zetten enzo. Fok!MC'en ga ik voortaan maar weer wat meer op stage doen zodat ik dat thuis niet meer hoef te doen. Ben zo weer pleiten maar pimber is al uit school, misschien dat die even het voortouw neemt
Dat heet geen bouwpakket,maar winterproject.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor bedrijf is het? Beetje betrouwbaar of zijn die fietsen daar van het type bouwpakket?
1) wordt door niemand gebruikt.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ik hik al iets van 5 jaar tegen een oude doos met motortijdschriften aan in de schuur.
Nooit geen zin om die te pakken en uit te zoeken.
Heb ik vandaag eindelijk in maanden eens wat ruimte over in de afvalbak, en trek net die doos van 3 meter hoog uit de stelling.
Zie ik dit.![]()
[[url=http://img212.imageshack.us/img212/9252/p1011000web0eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Wel zonde van die nieuwe momentsleutel die ik pas gekocht heb.![]()
Maar nu weer 8 schroevendraaiers erbij, mooi achterlichtje, fietscomputertje, diverse handige rotzooi, 5 nieuwe bougie's voor een auto die ik niet meer heb, een Honda hurricane sticker
, het achtertandwiel voor de RGV
, en blijkbaar heb ik nog een ventilator voor aan het plafond.
5 jaar.
Schatkist.![]()
Ik kroop precies een uur geleden voor de computer, even piccie uploaden..quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ik hik al iets van 5 jaar tegen een oude doos met motortijdschriften aan in de schuur.
Nooit geen zin om die te pakken en uit te zoeken.
Motor-meet is baggerrrrr dus je kunt hem wel laten verlopenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1) wordt door niemand gebruikt.
2) bied de gevraagde mogelijkheden maar zie punt 1.
3) ga binnenkort de hosting maar eens opzeggen, zie punt 1 & 2.
Of iemand anders moet voor die paar euro per jaar interesse hebben?
Ehm, thnxquote:
Zelfde, geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ehm, thnx(word ik in de zeik genomen, of heb je dezelfde of zo? of vind je ze gewoon mooi
)
Ikquote:
mag je het straks naar mij toe sturenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik![]()
Alleen 267MB is wel wat veel om te zenden vind ik zelf![]()
Denk dat ik de lege foto's er maar even tussenuit haal, en dan opnieuw zip. Ben hem nu aan het versturen naar pimpy![]()
Een hoop energie en veel geduld..quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet jij wat een kind ongeveer kost?
BT 039quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is de Bridgestone BT-039R.![]()
![]()
110/70-17 54 H tl BT39F ¤ 67,24
140/70-17 66 H tl BT39R ¤ 88,12
![]()
Ik heb liever deeez.![]()
[afbeelding]
'es even kijken of ze daar ook prijzen van hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |