quote:In het zuiden van het land zijn de meeste schoonheidssalons, in het noorden juist de minste. In Limburg en Noord-Brabant zijn er ruim twintig per 25.000 inwoners, tegenover ruim dertien in Flevoland en Groningen.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
Oh ja, die trage lelijke baggersite was ik even vergeten
Of deed ik dat nou bewust
Ach, ik gebruik mijn eigen forum.quote:
wat zou er mis zijn met dat ding? is niet duur (wel een hoop km's, maar ja voor in de winter)quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:38 schreef stinkie het volgende:
http://www.huybersmotoren.nl/detail.asp?m=&b=&a=AllOffroad&c=&k=MP-57-LN
tis dat ik niet weet hoeveel er nog in het huis geinvesteerd moet worden anders had ik nu al meteen gebeld...
niet veel, maar zijn nog aan het verhuizen en klussen enzo......quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wat zou er mis zijn met dat ding? is niet duur (wel een hoop km's, maar ja voor in de winter)
quote:
het viel op zich nog wel mee.... wel flink aan het gas iedere keer....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zeg Roderick, ik wist dat je nog niet erg lang je rijbewijs had, maar niet dat het nog maar 2 weken was.. vond je het niet doodeng dan gister?
De eerste 2/3 weken was ik heel erg voorzichtig![]()
dat meekomen viel nog best wel meequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het viel op zich nog wel mee.... wel flink aan het gas iedere keer....
en de eerste paar bochtjes op de dijk ff wennen..... maar voor de andere ging ik uiteraard nog te langzaam (vandaar dat ze me op gegeven moment voorbij gingen)![]()
Okee, gelukkig maarquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en de eerste paar bochtjes op de dijk ff wennen.....
Kon je makkelijk bijhouden andersquote:
volgens mij zie je een klein iets over het hoofdquote:
Alleen omdat de as er bijna uitflikkerde onder het rijdenquote:Ik krijg een 'eng' gevoel bij die walvis... er pleurt mij te veel vanaf hier en daar.
wat voor bedrijf is het? Beetje betrouwbaar of zijn die fietsen daar van het type bouwpakket?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaaf ding en maar 80cc meer dan de mijne
en 35 PK meer
![]()
ik ben bij dat bedrijf wezen kijken voor een 900RRmaar ze zijn toch wel erg weg van die Goldwings daar hoor
![]()
zouden ze het daar harder nodig hebben ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:18 schreef hicham het volgende:
Hebben we eindelijk een geldige reden om het Bossche Bollen topic te vervuilen![]()
Maarreuuh, wat is er toch met die Brabo's?
Aantal schoonheidssalons fors gestegen
[..]![]()
pauzze
Ik had het ook al gezegd tegen OPM, maar toch ook nog even publiekelijk dan maar. De 'beginners' moeten voorrijden, dit heeft als reden zodat de bikkels achteraan het gas rechtdoor kunnen geven. Op de dijken alleen (waar je elkaar niet kan kwijtraken) vind ik het alleen toch fijner om ergens vooraan te rijden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en de eerste paar bochtjes op de dijk ff wennen..... maar voor de andere ging ik uiteraard nog te langzaam (vandaar dat ze me op gegeven moment voorbij gingen)![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij zie je een klein iets over het hoofd![]()
Een 10 000cc Honda
heb er ff een spatie tussen gezet....
sja, wat maakt 1 zo'n 0 nou uit![]()
Je hebt Mercy toch gezien op de meet ... daar heb je het antwoord op je vraagquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zouden ze het daar harder nodig hebben ofzo![]()
![]()
ervaring heb ik niet bij hunquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor bedrijf is het? Beetje betrouwbaar of zijn die fietsen daar van het type bouwpakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |