quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik zou graag een (lichtjes wapperende) oranje vlag op de achtergrond van deze [afbeelding] hebben
Hopelijk kan iemand hier dat voor me voor elkaar krijgen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet die url erin blijven? En ook zo knipperend?
Zou iemand dit kunnen doen of ga ik hem maar gewoon afschrijvenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:33 schreef Snarf het volgende:
Ik ben toe aan iets nieuws. Avatarmatig dan, hè.
Ik sta voor alles open, maar het zou leuk zijn als mijn nick erin terug kwam. Heb geen echte megahobby's, ik vind Alicia Silverstone en Elisha Cuthbert lekkere wijven en verder boeit het me echt niet
Wie kan hier iets mee?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Zou iemand mijn kleurtje wat feller willen maken?
Ik was er mee bezig, ik dacht laat ik het eens in 3dsmax proberen, toen ben ik daarin blijven haken toen ik op zoek ging hoe ik het het beste kon doen, en helemaal van het onderwerp afgedreven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou iemand dit kunnen doen of ga ik hem maar gewoon afschrijven
Dank je wel voor je moeite,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Alsjeblieft.
Hij is nog kleiner ook..
Zou dat niet tegen de policy zijn, het is nogal een beetje erg grof om een negers hoofd tegen de stoeprand kapot te gaan in je icon te hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:45 schreef Dizer het volgende:
Kan iemand voor mij het volgende maken?
Mijn avatar van AmericanHistoryX wil ik aanpassen. Wat ik heel graag zou willen is dat het stoeprand scene van de film in mijn avatar geplaatst wordt. Dus in combinatie met mijn huidige plaatje. Dus een tijdje stil... stoeprandscene en dan weer stil. En dan alles zwart/wit (in de tinten van mijn huidige avatar)
Bedankt
Ik denk dat dat wel meevalt. Er komt wel meer schokkends op Fok!, en als het de admins niet bevalt merkt ie het vanzelf (je wordt heus niet zomaar gebanned ofzo hoor)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zou dat niet tegen de policy zijn, het is nogal een beetje erg grof om een negers hoofd tegen de stoeprand kapot te gaan in je icon te hebben..
Ik heb dat helaas nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, als iemand mij dat stukje kan leveren(heb de film niet meer op m'n hdd en ga hem niet helemaal ervoor downloaden)dan kan ik hem wel in je icon verwerken.
Beetje late reactie, maar als het lukt zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig, ik dacht laat ik het eens in 3dsmax proberen, toen ben ik daarin blijven haken toen ik op zoek ging hoe ik het het beste kon doen, en helemaal van het onderwerp afgedreven.. Zal het wel weer proberen.
Ga je me helpen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:42 schreef blackmage het volgende:
ik ben ook weer terug en ik zal ook eens helpen hiero.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mijn Godfather avatar veranderen in eentje van Sin City, liefst zou ik mijn eigen foto erin laten (hoeft niet persé) en dan deze erbij :
http://img172.imageshack.us/img172/2823/sincity28tx.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/7679/marv5gg.jpg
Een ander leuk effect zou ook super zijn .. alvast bedankt![]()
Thanxquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
DaMook, eindelijk is hij er dan..
Kan het nog uitgebreider?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:21 schreef vinzster het volgende:
He ben nieuw hier en wil ff testen of mn icoon het doet.
En dat alles nog rond de 80 kilobyte.quote:
Volgende keer iets minder snel kicken, een kick mag pas na 24 uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
UP ! ! ! ! ik heb echt een nieuw icon nodig ! ! !
Helaas kan ik niet zeggen dat het origineel van mij isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat alles nog rond de 80 kilobyte..
Je bent echt geweldig ! ! ! !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder snel kicken, een kick mag pas na 24 uur.. En het komt ook erg ongeduldig over.
Met bob marley in grijstint.
[afbeelding]
Zonder die ouwe smokerd:
[afbeelding]
doe het lekker zelfquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Vloris het volgende:
En als jullie toch bezig zijn, kan iemand van deze ook een keer wat minder irritant fel knipperends maken?
[afbeelding]
Kan je de blauwe kleur van de aurora borealis misschien onturnen naar kerstig rood? (zonder animatie, alleen kleutje veranderen)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
beetje snel
[afbeelding]
beetje langzaam
is niet echt kersterig he
maar de kleuren zijn er..
misschien nog een sneeuwrandje eromheen?
Deze ga ik er meteen morgen op zetten. Echt super voor Halloween!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
En hier eentje voor halloween.
Heb die halloween.gif geplaatst, zoals je ziet. Krijg er veel leuke reacties op! Hij ìs dan ook erg leuk btwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Designen is gewoon leuk, en als je er iemand mee blij maakt is dat mooi meegenomen.
Tja Sinterklaas en kerst komen er weer langzaam aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er niet gewoon nog wat makkelijke aanvraagjes die ondergetekende kan doen?
Tegen de tijd dat het Sint/kerst is, heb jij allang weer een ander icoontjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Mijnes mag ook wel vast in kerst-en sint sfeer.
Denk het niet, deze heb ik nu ook al een recordtijd, ben er wel tevreden over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het Sint/kerst is, heb jij allang weer een ander icoontje.
quote:
Ja, dat is ook wel weer zo!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, 10 seconden, het is irritant als je erop wacht, maar een mijter die er elke 2 seconden afpleurt staat zo raar en irritant.
Oh my God!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Animated:
[afbeelding]
Gewoon:
[afbeelding]
Zo simpel als maar kan, maar geeft wel een leuk effect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef cerror het volgende:
Kan iemand de rechter wenkbrauw van mijn negroïde vriend laten rijzen?
Mijn dank waarde heer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo simpel als maar kan, maar geeft wel een leuk effect.
[afbeelding]
op avatar formaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef Sickert het volgende:
hoi mensen
zou iemand deze yoshi zo kunnen maken dat hij echt uit het ei komt springen?
[afbeelding]
alvast bedankt!is meteen een leuke uitdaging denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |