Volgende keer iets minder snel kicken, een kick mag pas na 24 uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
UP ! ! ! ! ik heb echt een nieuw icon nodig ! ! !
Helaas kan ik niet zeggen dat het origineel van mij isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat alles nog rond de 80 kilobyte..
Je bent echt geweldig ! ! ! !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder snel kicken, een kick mag pas na 24 uur.. En het komt ook erg ongeduldig over.
Met bob marley in grijstint.
[afbeelding]
Zonder die ouwe smokerd:
[afbeelding]
doe het lekker zelfquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Vloris het volgende:
En als jullie toch bezig zijn, kan iemand van deze ook een keer wat minder irritant fel knipperends maken?
[afbeelding]
Kan je de blauwe kleur van de aurora borealis misschien onturnen naar kerstig rood? (zonder animatie, alleen kleutje veranderen)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
beetje snel
[afbeelding]
beetje langzaam
is niet echt kersterig he
maar de kleuren zijn er..
misschien nog een sneeuwrandje eromheen?
Deze ga ik er meteen morgen op zetten. Echt super voor Halloween!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
En hier eentje voor halloween.
Heb die halloween.gif geplaatst, zoals je ziet. Krijg er veel leuke reacties op! Hij ìs dan ook erg leuk btwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Designen is gewoon leuk, en als je er iemand mee blij maakt is dat mooi meegenomen.
Tja Sinterklaas en kerst komen er weer langzaam aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er niet gewoon nog wat makkelijke aanvraagjes die ondergetekende kan doen?
Tegen de tijd dat het Sint/kerst is, heb jij allang weer een ander icoontjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Mijnes mag ook wel vast in kerst-en sint sfeer.
Denk het niet, deze heb ik nu ook al een recordtijd, ben er wel tevreden over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het Sint/kerst is, heb jij allang weer een ander icoontje.
quote:
Ja, dat is ook wel weer zo!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, 10 seconden, het is irritant als je erop wacht, maar een mijter die er elke 2 seconden afpleurt staat zo raar en irritant.
Oh my God!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Animated:
[afbeelding]
Gewoon:
[afbeelding]
Zo simpel als maar kan, maar geeft wel een leuk effect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef cerror het volgende:
Kan iemand de rechter wenkbrauw van mijn negroïde vriend laten rijzen?
Mijn dank waarde heer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo simpel als maar kan, maar geeft wel een leuk effect.
[afbeelding]
op avatar formaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef Sickert het volgende:
hoi mensen
zou iemand deze yoshi zo kunnen maken dat hij echt uit het ei komt springen?
[afbeelding]
alvast bedankt!is meteen een leuke uitdaging denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |