Dat word dan 2,95.quote:
Dat is niet de Fok!-serverquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Hamotje het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand ipv
Ik kom uit...
Rosmalen
veranderen in
Ik ben.....
KK Dol
Ook dezelfde letters types aub anders iets wat er op lijkt.
"zo'n soort filmpje zoals jullie vaak hebben"....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Oxymoron het volgende:
Zou iemand alstublieft voor mij een icon willen maken?
Zo'n soort filmpje zoals jullie vaak hebben met daarin:
OXY
en het volgende bewegende plaatje: http://dlar.wayne.edu/images/cavie05.gif
Hartelijk bedankt alvast![]()
Geen idee wat je precies bedoelt, maar ik heb het gifje en je huidige icon (incl. 'oxy') maar gecombineerd..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef Oxymoron het volgende:
ja ik weet niet hoe dat precies heet, ik denk animated gif?
Tanjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Graag een avatar van Tanja..
[afbeelding]
Wat een pokkewerk was dat....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
hallo
Het concept van mijn icoon wil ik graag zo houden maar ik zou graag de gorilazz er uit halen en het wat duisterde maken met meer zwart er in enzo. Ook zou een greenday plaatje leuk zijn dus als iemand wat leuks voor me wil maken graag
Precies wat ik bedoel dankje manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat een pokkewerk was dat....
[afbeelding]
Jammer, ik vond em zo juist wel iets hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:31 schreef Oxymoron het volgende:
Ja dat bedoel ik, alleen dan zonder mijn huidige icon. Zonder die kat dus.
....Of kan iemand deze misschien aanpassen zodat ik 'm als avatar kan gebruiken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef HV het volgende:
Ik wil ook wel eens een nieuwe, originele avatar..
Heb niet echt een voorkeur...ehm nou ja, iets in pop-art stijl zou wel héél leuk zijn (en bewegend misschien).
Alvast bedankt!
Even snel dan:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef HV het volgende:
[..]
....Of kan iemand deze misschien aanpassen zodat ik 'm als avatar kan gebruiken?
Alleen 't koppie van het aapje.
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/417/05101327177baviaan7vo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Niemand?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Heeft iemand zin/tijd om mijn avatar aan te passen? Ik vind 'm op zich oke, maar 't kan altijd beter natuurlijk. Leef je uit, als 't maar iets met m'n nick te maken heeft natuurlijk
Alvast bedankt!
Liefst welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet die url erin blijven? En ook zo knipperend?
Dank je, dank je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien dit?
[afbeelding]
En is het je nooit opgevallen dat het geen Cornolio maar Cornholio is?
Zoiets? Ik zag dat Vaduz of BVO er hoogstwaarschijnlijk mee aan de haal zal gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef placebeau het volgende:
Beste,
Graag had ik een usericon gehad voor de winnaar van het spel wielerprono in SPT
Het zou moeten het opschrift
"winnaar wielerprono 2005"
hebben, in gouden letters bij voorkeur, en moest er nog plaats zijn een prentje van een wielrenner op de achtergrond, zoals deze:
[afbeelding]
Erg veel dank voor de maker,
Brecht
Ze zijn mooi, thx !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoiets? Ik zag dat Vaduz of BVO er hoogstwaarschijnlijk mee aan de haal zal gaan.
[afbeelding] of met Fok-logootje: [afbeelding]
Klasse werk! Zou je hem misschien willen toevoegen aan m'n huidige knippericoon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoiets? Ik zag dat Vaduz of BVO er hoogstwaarschijnlijk mee aan de haal zal gaan.
[afbeelding] of met Fok-logootje: [afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klasse werk! Zou je hem misschien willen toevoegen aan m'n huidige knippericoon?
Ik ben er dus mee aan de haal gegaan.![]()
Laat dat beetje maar weg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Je hebt een beetje klwaiteitsverlies maar hij is uploadbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |