Zeker weten alleen doet de geanimeerde versie het niet want het bestand is te groot. Dit zegt die als ik hem wil uploaden: De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef blackmage het volgende:
een tevreden klant.
uploaden naar eigen server of photobucket.com en de URL invullen bij webicon in je profile.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeker weten alleen doet de geanimeerde versie het niet want het bestand is te groot. Dit zegt die als ik hem wil uploaden: De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 32514 bytes groot.
Misschien dat je dit nog kan aanpassen maar als je geen zin hebt is het ook goed. Ik ben al dik tevreden.![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
Kan iemand iets voor mij verzinnen?
Met mijn naam erin en een paar kleurtjes erbij ofzo.
Alvast bedankt.
Hij heeft wel een beetje een raar formaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef PM-girl het volgende:
Ik meldme toch weer opnieuw in dit topic. Een tijdje terug is er door jaguar een super icon voor me gemaakt, maar wanneer ik het nu via imageshack wil gebruiken hier op FOK! krijg ik dus na een dag een foutmelding in het schermpje (wrs. te zien hiernaast dus).
Is het plaatje op deze manier te groot of ligt het aan imageshack? Wie helpt?
[afbeelding]
Gaaf, dank jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:35 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor het meesterwerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Ballen, kleurtjes, én je naam.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wie kan daar een mooie avatar van maken?
Hee Hee, ik ben eerst he!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Talietje het volgende:
zou iemand met dit plaatje wat leuks kunnen doen
[afbeelding]
bijvoorbeeld dat ze inene zulke (zie plaatje hieronder) ogen krijgt of zo'n druppel op haar voorhoofd
[afbeelding]
-edit-
dit formaat en 60x60
100x100quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:37 schreef Talietje het volgende:
zou iemand met dit plaatje wat leuks kunnen doen
[afbeelding]
bijvoorbeeld dat ze inene zulke (zie plaatje hieronder) ogen krijgt of zo'n druppel op haar voorhoofd
[afbeelding]
-edit-
dit formaat en 60x60
dankquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bedoeld van groot naar klein? Dan maak ik die ook wel eventjes..
quote:
oooo ok...ik is leek maar hier werkt ie dus welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef scrub_nurse het volgende:
effe een vraagje wil icon plaatsen heb m al op imageshack staan maar als ik de link kopieer naar webicon geeft ie aan dat er verkeerde waardes in het profiel staan...wat doe ik verkeerd? dit is de link:[[url=http://img416.imageshack.us/img416/224/3065929d3ao.th.png]afbeelding][/URL]
Stoerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Hamotje het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand ipv
Ik kom uit...
Rosmalen
veranderen in
Ik ben.....
KK Dol
Ook dezelfde letters types aub anders iets wat er op lijkt.
Probeer deze es:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef scrub_nurse het volgende:
effe een vraagje wil icon plaatsen heb m al op imageshack staan maar als ik de link kopieer naar webicon geeft ie aan dat er verkeerde waardes in het profiel staan...wat doe ik verkeerd? dit is de link:[[url=http://img416.imageshack.us/img416/224/3065929d3ao.th.png]afbeelding][/URL]
op de fokserverquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Probeer deze es:
[afbeelding]
Gewoon uploadbaar op de Fok-server.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |